View Full Version : 3de speelweekend ARHL
Claudia van Maurik
13 november 2009, 15:30
De Mixstars lijken wel profs. Ze moeten van het weekend 2 wedstrijden spelen zaterdag thuis tegen Leiden Polar Bears en zondag uit tegen Amsterdam Shinny Club.
Ben benieuwd wat het gaat worden.
Sebastiaan Schuemie
14 november 2009, 13:08
wie weet... wij gaan ons hopelijk revangeren op de Recreators van utrecht morgenavond.
Sebastiaan Schuemie
15 november 2009, 13:45
4-0 is toch niet slecht. Maar gezien het wedstrijd beeld wat je omschrijft wel jammerlijk.
Hoe zat het met de scheids dan? Die moet daar op anticiperen en anders is het een straf.
Wij hebben ook spelers die na icing echt even kapot zijn en wisselen, maar daar wordt toch door ons eigen leiding ook een stokje voor gestoken omdat het de regels zijn.
Erwin van den Boom
15 november 2009, 16:24
We hebben het een paar keer tegen de scheidsrechters gezegd. Het waren wat jongere arbiters, waarbij een ervaren scheidsrechter ook op het ijs stond. Goed dat ook jullie je er gewoon aan houden, dat toont aan jullie ook respectvol met de nieuwe regels omgaan. We voelen ons goed ons er zo aan te houden en dat wint het van zulk kinderlijk gedrag van een tegenstander dat denk boven de regels te staan. En als je daar bovenop met 'slechts' 0-4 verliest... een pure overwinning voor de Polar Bears.
Nou nou ruiter iets positiever mag ook wel.
Dit is de eerste wedstrijd die wij spelen met een aantal nieuwe spelers,die weinig tot geen wedstrijd gevoel hebben en ook de regels nog niet onder de knie hebben.
Dus voor ons is het ook even wennen aan de nieuwe regels en de nieuwe leden die meedoen.
Ik vond dat jullie het goed deden,mij maakt het niks uit of ik een slashing,tripping,of hooking moet incasseren,mijn zal je daar niet snel over horen,maar ja er zijn mensen bij die dat niet prettig vinden en die daar wel iets van zeggen.
Dus ga niet praten over kinderlijk gedrag maar kijk eerst naar je zelf en naar je team genoten die deze dingen wel uithalen,en daar komt bij dat er bij jullie ook wel fouten werden gemaakt met de nieuwe regels,dit gebeurt zelfs nog in de eredivisie ,maar ja voor idereen is het nog even wennen.
Maar jij zal alles wel goed doen,daarom speel jij bij leiden in de arhl en niet in de
nhl.
Maar verder was het een leuke wedstrijd.
Mike van t Veer
15 november 2009, 16:40
Dordrecht Lions- Den Haag Icestorks 13-4. Een door mij niet verwachtte grote overwinning voor de Lions. Ik had gedacht dat deze teams dichter bij elkaar stonden.
Wel prettig dat de sheets snel online worden gezet!
http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameID=29483
Erwin van den Boom
15 november 2009, 18:18
Het niet wisselen plus de daarbij gegeven opmerkingen werden niet gemaakt door de nieuwkomers, maar door spelers die al een hele tijd bij jullie spelen. Met het kinderachtige gedrag doelde ik daarom op het feit dat deze wijs genoeg zijnde spelers na meerdere keren attent te zijn gemaakt door de scheidsrechters nog steeds bleven wisselen bij een eigen icing. Ik las op een ander forum dat het team van Den Haag precies hetzelfde meemaakte tegen een bepaald team, waarbij hun eigen coach een wisselende speler van zijn eigen team terugstuurde, omdat dat nu eenmaal de regels zijn. Achteraf ben ik blij dat we elkaar ook terugstuurde als wij een icing maakten. Ik hoop dat jullie de volgende wedstrijden je ook aan de nieuwe icing regel houden, ook al kijkt de scheidsrechter niet. Je reactie lezende denk ik dat dat wel goed komt.
Dit soort kinderlijk gedrag hebben wij niet vertoond. Een begaande hooking, tripping, slashing gebeurt inderdaad overal, aan beide kanten. Dat noem ik geen kinderlijk gedrag, maar een voortvloeisel uit het spel. Geen van onze beide teams hebben moedwillige overtredingen begaan. Het spreekt van respect dat jij je persoonlijk kan inhouden, klopt ook wel met wie ik wel opgelaten heb gezien, en dat spreekt voor je. Als wij overtredingen begaan, horen wij daarvoor bestraft te worden, wat gisteren één keer is gebeurd.
Zou je kunnen aangeven welke nieuwe regels we overtraden, dan zal ik mijn team daar op attenderen. Ik heb zelf geen vermoeden, omat wij bij een eigen icing zelf zorgde dat iedereen op het ijs bleef.
Het overtreden van nieuwe regels is groot gezegd, maar zelf heb ik jullie ook een paar keer zien wisselen terwijl jullie een icing maakte,daartegen over stonden wij ook een halve minuut met 1 man te veel op het ijs, terwijl wij straf hadden.Het voorchecken deden jullie goed,maar zorg dan wel dat de stick laag blijft,bij jullie hebben de meeste een rekje voor het gezicht en bij ons juist niet.Maar voor de rest vond ik jullie goed spelen want als het 4-3 is mochten wij niks zeggen.Ik moet nu stoppen want wij gaan nog een potje spelen in amsterdam. Tot in leiden.
Sebastiaan Schuemie
15 november 2009, 22:54
Wat gebeurd is, is gebeurd zullen we maar zeggen.
Wij hebben vandaag van Utrecht gewonnen met 15-1. Was een betere wedstrijd dan vorige x tegen Dordt. Utrecht speelde sportief. Ze hadden wat weinig man, maar verder wederom een overwinning.
Erwin van den Boom
16 november 2009, 17:24
Gisteren 4-8 gewonnen van amsterdam,leuke wedstrijd gespeeld.Soms op het het randje maar over het algemeen een zeer sportieve wedstrijd.
ps volgende keer een grotere kleedkamer aub,en niet de scheidsrechter kleedkamer met 1 douche voor 12 man en 1 vrouw.
Sebastiaan Schuemie
16 november 2009, 19:37
Nu nog de sheets volledig invullen. ;)
Poule A loopt wat achter zo te zien.
Claudia van Maurik
17 november 2009, 18:19
Heb het toch netjes ingevuld, de thuiswedstrijd van de Mixstars, op de NIJB?
Die wedstrijd tegen Den Bosch weet ik niet hoe dat moest, dat is toch een beslissing van de ARHL verwacht dat het dan ook door hen wordt ingevoerd. Sorry als ik dat wel had moeten doen maar wist echt niet hoe. En nu kan ik niets meer doen met die wedstrijd.
groetjes Claudia
Jeroen van Maurik
17 november 2009, 18:36
dat vijfjarig kampioenschap zit je wel hoog he Jeroen
Vincent Jansen
17 november 2009, 20:46
waarom kan jij wedstrijdsheets van andere thuisteams aanpassen?
Vincent Jansen
17 november 2009, 20:55
zijn er ook dingen die je niet doet?:p
dan gok ik dat de uitslagen van de leiden arrows en delft firebirds door jou zijn gepubliceerd, maar dat je nog geen wedstrijdsheets hebt ontvangen om de wedstrijden verder in te voeren?
Mike van t Veer
17 november 2009, 21:07
Klopt helemaal! Bij ARHL en STU merk ik dat er soms helemaal niets wordt ingevuld. Als ik dan een score achterhaal via een forum, hyves, of zoiets, dan voer ik die in, omdat ik weet dat anderen graag de uitslagen van andere teams willen weten.
Daar ben ik je dan erg dankbaar voor. Ik ben 1 van die mensen die graag weet wat andere teams doen.
Vincent Jansen
17 november 2009, 21:37
Dan heb ik er nog 1 voor je: thor2-buccaneers is geeindigd in 6-5 (helaas)
Sebastiaan Schuemie
17 november 2009, 23:14
Hej Ruit, Als jij de sheets controleert.. ben ik benieuwd wanneer de wedstrijd dordt 5 - hurricanes wordt recht getrokken ;)
Dan staan mijn statistieken bij elkaar (+ die van een aantal teammaten).
Sebastiaan Schuemie
18 november 2009, 11:28
;) dank!
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.