View Full Version : Vraag aan Abe..
Theo Appelhof
9 november 2009, 17:54
Hoy Abe zie dat je in jou NHl reis programma ook een wedstrijd hebt gepland van de maple Leafs.
Heb je hier al kaarten voor of moet je dat terplaatse nog doen.
Toen wij bij het reisbureau waren werd ons medegedeeld dat Toronto uitverkocht is met seizoenkaarthouders.
En wij dus op dat moment geen kaarten konden bestellen.
Daarom dus de vraag heb jij al kaarten en zo ja hoe heb je dat geregeld.
Groetjes Theo.
Alex van den Brink
9 november 2009, 18:29
Hoy Abe zie dat je in jou NHl reis programma ook een wedstrijd hebt gepland van de maple Leafs.
Heb je hier al kaarten voor of moet je dat terplaatse nog doen.
Toen wij bij het reisbureau waren werd ons medegedeeld dat Toronto uitverkocht is met seizoenkaarthouders.
En wij dus op dat moment geen kaarten konden bestellen.
Daarom dus de vraag heb jij al kaarten en zo ja hoe heb je dat geregeld.
Groetjes Theo.
Ik ben laatst ook bij de leafs geweest. De kaartjes zijn idd allemaal uitverkocht. Er zijn drie manieren om aan kaartjes te komen, iemand kennen met een seizoenskaart die niet gaat, vlak voor de wedstrijd bij de kassa om de kaartjes te kopen van mensen die niet op komen dagen of voor het stadion bij de verkopers buiten.
Wij hebben de kaartjes op de eerste manier verkregen. ik weet niet wat de kosten bij de andere twee manieren zijn.
Misschien weet iemand anders nog een manier.
Abe Brouwer
9 november 2009, 18:30
Theo, het is een fabeltje dat je nooit kaarten voor de Maple Leafs kunt krijgen. Ja, ze zijn wat lastiger te krijgen en soms is het wel eens echt uitverkocht. Maar de Maple Leafs hebben zo nu en dan kaarten beschikbaar en die zijn op ticketmaster.ca verkrijgbaar. Gewoon de site regelmatig in de gaten houden. Zodoende heb ik een kaartje voor Leafs-Isles kunnen krijgen.
Remco Bambacht
9 november 2009, 20:51
Hoe lang blijf je in Boston Abe?
Abe Brouwer
9 november 2009, 20:55
Hoe lang blijf je in Boston Abe?
Ik verblijf er 2 dagen.
Remco Bambacht
9 november 2009, 21:35
Ik verblijf er 2 dagen.
Nice! Vergeet niet om de Duck Tour te doen!
Abe Brouwer
25 november 2009, 13:58
Bij Maple Leafs-Islanders waren veel loketten open. Maar dat waren allemaal Will Call-loketten.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.