PDA

View Full Version : Hall of fame Game

Theo Appelhof
6 november 2009, 19:49
Zaterdag nacht Detroit at Toronto Live.

deze wedstrijd wordt aangekondigd met de Titel

Hall Of Fame Game.

Heeft dit een speciale betekenis.

Wie weet er meer omtrent dit.

Groetjes Theo.

Jasper Maassen
6 november 2009, 19:56
Zaterdag nacht Detroit at Toronto Live.

deze wedstrijd wordt aangekondigd met de Titel

Hall Of Fame Game.

Heeft dit een speciale betekenis.

Wie weet er meer omtrent dit.

Groetjes Theo.

Zal wel te maken hebben met het opnemen van nieuwe leden in de Hall of Fame, die volgens mij ook in Toronto gevestigd is.

Piet de Kort
6 november 2009, 20:07
Zal wel te maken hebben met het opnemen van nieuwe leden in de Hall of Fame, die volgens mij ook in Toronto gevestigd is.

Hall of Fame is inderdaad in Toronto gevestigd! De Stanley Cup heb ik daar zo'n 3 jaar geleden in mijn handen gehad! ::champ::

Theo Appelhof
6 november 2009, 21:26
Ja de Hockey Hall of Fame is inderdaad in Toronto.

En ja daar gaan we eind februari dus naar toe.

Dus die Stanley Cup zal ik eindelijk ook in het echt mogen zien en aanraken.

Groetjes Theo.

Piet de Kort
6 november 2009, 23:02
Ja de Hockey Hall of Fame is inderdaad in Toronto.

En ja daar gaan we eind februari dus naar toe.

Dus die Stanley Cup zal ik eindelijk ook in het echt mogen zien en aanraken.

Groetjes Theo.

Geen zin in de Nederlandse Play-Offs, Theo? :goodman:

Theo Appelhof
6 november 2009, 23:20
Geen zin in de Nederlandse Play-Offs, Theo? :goodman:
Zeker wel Piet maar had een bepaalde voor keur voor een van de NHL wedstrijden die we gaan zien.

En aangezien er geen andere mogelijkheid was om juist dat Team Dallas te zien spelen hebben we er voor gekozen om juist dan te gaan.

Ben een Mike MOdano liefhebber en aangezien dit waarschijnlijk zijn laatste NHL seizoen is wilde ik juist Dallas nog zien spelen.

En kwa programma kwam dit dus goed uit.

Trip van 18 dagen waarin we zeker 8 wedstrijden gaan zien drie NHL en 5 OHL en AHL.

En we gaan proberen om in Toronto kaarten te regelen zodat het totaal dan op 9 en misschien 10 wedstrijden gaat uitkomen.

Groetjes Theo.

Piet de Kort
6 november 2009, 23:37
Zeker wel Piet maar had een bepaalde voor keur voor een van de NHL wedstrijden die we gaan zien.

En aangezien er geen andere mogelijkheid was om juist dat Team Dallas te zien spelen hebben we er voor gekozen om juist dan te gaan.

Ben een Mike MOdano liefhebber en aangezien dit waarschijnlijk zijn laatste NHL seizoen is wilde ik juist Dallas nog zien spelen.

En kwa programma kwam dit dus goed uit.

Trip van 18 dagen waarin we zeker 8 wedstrijden gaan zien drie NHL en 5 OHL en AHL.

En we gaan proberen om in Toronto kaarten te regelen zodat het totaal dan op 9 en misschien 10 wedstrijden gaat uitkomen.

Groetjes Theo.

Veel plezier alvast met de voorbereidingen! Toen ik er 3 jaar geleden was (mei 2006), lag Toronto Maple Leafs er al uit, geen basketbal meer en ook geen honkbal meer!
En toch was het niet saai, wel jammer! 500 km extra reizen voor 1 wedstrijdje was een beetje teveel van het goeie van de trip van 7 dagen!:Bonk3:

The Highlanders moesten immers ook nog 3 wedstrijden aldaar spelen.
Zelfs ik heb de laatste wedstrijd mee gedaan tegen the Hamilton Police! Was erg gaaf!

Theo Appelhof
6 november 2009, 23:57
Veel plezier alvast met de voorbereidingen! Toen ik er 3 jaar geleden was (mei 2006), lag Toronto Maple Leafs er al uit, geen basketbal meer en ook geen honkbal meer!
En toch was het niet saai, wel jammer! 500 km extra reizen voor 1 wedstrijdje was een beetje teveel van het goeie van de trip van 7 dagen!:Bonk3:

The Highlanders moesten immers ook nog 3 wedstrijden aldaar spelen.
Zelfs ik heb de laatste wedstrijd mee gedaan tegen the Hamilton Police! Was erg gaaf!
Dank je maar de reis is al helemaal geregeld.

Dus dat zit wel goed en ja we gaan dus bewust wat vroeger want of dat de maple Leafs de play offs halen is elk jaar maar de vraag.

We gaan naar Brampton Natuurlijk de Marlies als het goed is is AA daar in de tijd dat wij daar zijn en proberen nu of het mogelijk is om bij een Training aanwezig te kunnen zijn.

Bij Niagara zit een team en we hebben dus drie wedstrijden in Buffalo.

Dat is kort ons programma.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
7 november 2009, 15:48
Over 2 weken ben ik ook in Toronto en zal ik uiteraard een kijkje nemen in de HHOF.

Vannacht is er niet alleen Maple Leafs-Red Wings. Erna is ook nog Flames-Rangers. Morgenochtend uiteraard een herhaling.

Theo Appelhof
7 november 2009, 19:12
Over 2 weken ben ik ook in Toronto en zal ik uiteraard een kijkje nemen in de HHOF.

Vannacht is er niet alleen Maple Leafs-Red Wings. Erna is ook nog Flames-Rangers. Morgenochtend uiteraard een herhaling.
Weet dat dit morgen op een normale menselijke tijd wordt herhaald.

Vanaf 10.30 morgenvroeg.

Dus eerst lekker uit slapen en dan Hockey kijken.

Groetjes Theo.