View Full Version : Alle feiten, beelden, foto's, & stats van HYS in Roemenie
Ro Herregraven
27 oktober 2009, 08:32
Gamesheets
Scoresheets
Video Highlights
Foto's
Topscorerslijsten
Dit alles en nog heel veel meer, staat allemaal hier:
http://forums.internationalhockey.net/showpost.php?p=161349&postcount=49
Ro Herregraven
27 oktober 2009, 18:02
En nog een mooi artikel: http://www.internationalhockey.net/articles/248/HYS-Den-Haag-victorious-in-Continental-Cup/
AWARDS
Best goaltender: Tim Knudsen, HYS den Haag
Best defenseman: Brian Mullally, HYS den Haag
Best forward: Zsolt Molnar, SC Miercurea Ciuc
MVP: Aleksandr Selivanov, HYS den Haag
Paul van Heertum
27 oktober 2009, 18:16
In the end, HYS den Haag's experience and better condition proved to be a decisive factor in a tournament where den Haag faced a lot more resistance than generally from the teams in the Dutch league. Den Haag's reporter noted that at the moment HYS den Haag is probably the only Dutch team that could have won the tournament in Romania. The games vs SC Miercurea and Upjest TE were both physically and mentally tougher than most of the games den Haag plays in the Dutch league
Best triest vind ik
Ro Herregraven
27 oktober 2009, 18:57
Best triest vind ik
Daarom niet minder waar, vrees ik.
Joep Meijsen
27 oktober 2009, 19:41
Daarom niet minder waar, vrees ik.
Ik vind het een gewaagde stelling, maar het zou kunnen. Ik denk dat er nog wel twee, drie ploegen zijn in de eredivisie die een kans maken als ze een goed weekeinde hebben.
Abe Brouwer
27 oktober 2009, 19:57
Waarom zou bijv Trappers of Devils deze poule niet kunnen winnen? Al valt dat nooit van te voren te zeggen. Die uitspraak zal vooral een mening zijn. Ik denk niet dat we die uitspraal als arrogantie moeten opvatten.
Kazs Krikke
27 oktober 2009, 19:57
ik was er niet bij, maar de eerste wedstrijd schijnt erg close te zijn geweest. Als je dan bedenkt dat Hys tot op heden niet wezenlijk op de proef is gesteld in NL denk ik dat de uitspraak best kan kloppen.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.