View Full Version : Welke forumleden gaan er naar het WK 2010 in Duitsland?
Jo van der Heijden
18 oktober 2009, 22:00
Welke forumleden bezoeken volgend jaar ??n of meerdere wedstrijden van het Wereldkampioensschap IJshockey in Duitsland.
Ikzelf heb kaartjes voor 15 mei in de Lanxess-Arena te Köln voor de degradatiewedstrijd ( ik denk Kazakstan-Denemarken, oftewel de laatste poule A tegen de laatste van poule D ) en de kwalificatiewedstrijd tussen de winnaar van poule A ( Rusland?! ) tegen de nummer 2 van poule D ( USA of toch gastland Duitsland ), want ik neem aan dat Finland in deze poule de winnaar wordt.
Abe Brouwer
18 oktober 2009, 22:37
Ik heb in ieder geval een kaartje voor de openingswedstrijd Duitsland-USA in Gelsenkirchen. Ik moet verder nog bekijken op welke dagen ik ook ga. Voordeel is wel dat hemelvaartsdag midden in het WK valt.
Jeroen Pilon
18 oktober 2009, 22:46
In Gelsenkirchen ben ik ook van de partij en verder wil ik minimaal een ander groepsduel van Duitsland zien. Gelukkig is het WK in de buurt en valt er dus op de korte termijn nog genoeg te regelen!
Theo Appelhof
18 oktober 2009, 22:56
Hallo Jo wij gaan met 4 man sterk naar de openings wedstrijd.
Duitsland USA.
Groetjes Theo.
Martin Kinderen
18 oktober 2009, 23:55
Ook wij gaan met z'n vijven naar de openingswedstrijd. De finale staat op het verlanglijstje maar de kaarten van de enkele wedstrijden gaan pas volgend jaar maart in de verkoop en we moeten nog maar afwachten of de finale dan al niet dmv pakketten en dagkaarten uitverkocht is.
Gezien de prijs van de finale is het overigens wel goed dat de voorverkoop pas volgend jaar maart is, kan ik eerst nog sparen ;-)
Hans Eeuwes
19 oktober 2009, 20:48
Welke forumleden bezoeken volgend jaar ??n of meerdere wedstrijden van het Wereldkampioensschap IJshockey in Duitsland.
Ikzelf heb kaartjes voor 15 mei in de Lanxess-Arena te Köln voor de degradatiewedstrijd ( ik denk Kazakstan-Denemarken, oftewel de laatste poule A tegen de laatste van poule D ) en de kwalificatiewedstrijd tussen de winnaar van poule A ( Rusland?! ) tegen de nummer 2 van poule D ( USA of toch gastland Duitsland ), want ik neem aan dat Finland in deze poule de winnaar wordt.
Ik heb voor die dag staankaartjes in Keulen. Ik denk net als jij dat we als intro Denemarken vs. Kazakhstan te zien zullen krijgen. En voor the main event hoop ik op Rusland-Finland. Maar voor hetzelfde geld wordt het Rusland-VS.
Fintan Planting
19 oktober 2009, 20:52
Wij gaan met vier man van de redactie van IJshockey.com ook naar de openingswedstrijd. Heb er al maanden zin in :grin:
Abe Brouwer
19 oktober 2009, 21:13
Ik heb voor die dag staankaartjes in Keulen. Ik denk net als jij dat we als intro Denemarken vs. Kazakhstan te zien zullen krijgen. En voor the main event hoop ik op Rusland-Finland. Maar voor hetzelfde geld wordt het Rusland-VS.
Kijk maar niet gek op als het Duitsland-Kazakstan wordt. Denemarken is echt niet minder dan Duitsland. Al heeft Duitsland wel thuisvoordeel natuurlijk.
Paul van Heertum
19 oktober 2009, 21:14
Ik ben wel van plan naar 1 of 2 dagen te gaan
Ralph Decker
5 november 2009, 15:22
TIP: openingswedstrijd Gelsenkirchen............. neem verrekijker mee!
Abe Brouwer
8 november 2009, 09:54
TIP: openingswedstrijd Gelsenkirchen............. neem verrekijker mee!
Opvallend dat het nog steeds niet bekend is hoe laat die wedstrijd begint.
Bob Weeterings
8 november 2009, 13:08
Yep, wij gaan met z´n vijven op 12 Mei naar Duitsland - Denemarken en USA - Finland.
Kaarten voor vak 207 rij 5.
Abe Brouwer
8 december 2009, 19:05
Vanaf morgen zijn er ook losse wedstrijdkaarten te koop. De prijzen varieren van 9 euro (goedkoopste kaartje degradatiewedstrijd) tot 164 euro (duurste kaartje finale). Tot nu toe zijn er 175.000 kaarten verkocht. De openingswedstrijd in Gelsenkirchen is vrijwel uitverkocht, voor alle andere wedstrijden zijn nog kaarten te koop. Bij de andere 2 groepswedstrijden van Duitsland zijn al 75% van de kaarten verkocht.
Jack Mulders
13 december 2009, 00:12
Heeft iemand ervaring met kaarten kopen aan de Arena in Koln?? Of is dat niet mogelijk?? We komen er binnenkort en dacht even van die mogelijkheid gebruik te maken.
Abe Brouwer
13 december 2009, 08:41
Heeft iemand ervaring met kaarten kopen aan de Arena in Koln?? Of is dat niet mogelijk?? We komen er binnenkort en dacht even van die mogelijkheid gebruik te maken.
Bedoel je kaarten in de voorverkoop voor het WK, Jack?
Jack Mulders
13 december 2009, 11:54
Ja die Abe...
Abe Brouwer
13 december 2009, 12:19
Ja die Abe...
Zijn in ieder geval te krijgen bij de ticketshop van de Köln Arena. Wellicht ook bij de voorverkoop-stand in de Köln Arena tijdens Haie-thuiswedstrijden. Je kan ze ook via Köln Ticket bestellen. (www.koelnticket.de)
Harry Pal
13 december 2009, 20:21
We gaan na hemelvaart naar keulen waar we de tweede ronde gaan zien. Die bestaat uit de groepen A en D. Rusland, Slowakije, Wit-Rusland en Kazachstan. Groep D: Finland, USA, Duitsland en Denemarken. Zeer waarschijnlijk zaterdagavond Rusland - USA
Abe Brouwer
13 december 2009, 20:44
Ik ben met hemelvaart ook in Keulen. Ik heb dagkaarten voor 13,14 en 15 mei. Verder bekijk ik of ik zaterdag 8 mei ook ga, 1 dag na de wedstrijd in Gelsenkirchen. Mannheim is dan ook een mogelijkheid, aangezien die dag maar 1 wedstrijd in Keulen is.
Abe Brouwer
23 december 2009, 17:12
De groepswedstrijden van Duitsland zijn vrijwel uitverkocht. Best wel merkwaardig.
Theo Appelhof
23 december 2009, 18:36
De groepswedstrijden van Duitsland zijn vrijwel uitverkocht. Best wel merkwaardig.
Waarom merkwaardig.
Duitsland is wel een echt yshockey land en al helemaal als het Nationale Team speelt.
Groetjes Theo.
Henry Tittse
23 december 2009, 18:44
10 mei Keulen
USA-Denemarken
Duitsland-Finland
Paul van Heertum
23 december 2009, 18:59
Ik wil wel een dagje gaan eigenlijk :)
Abe Brouwer
23 december 2009, 19:09
Waarom merkwaardig.
Duitsland is wel een echt yshockey land en al helemaal als het Nationale Team speelt.
Groetjes Theo.
Nou nee. Duitsland speelt al jaren zwak en in Duitsland lopen de toeschouwers-aantallen ook flink terug.
Robert Coolen
24 december 2009, 17:06
Hallo Forumleden,
Ik heb zojuist 3 kaartjes voor de WK-finale gekocht!
Lijkt me geweldig om mee te maken!
Groet Robert Coolen
Theo Appelhof
24 december 2009, 22:04
Nou nee. Duitsland speelt al jaren zwak en in Duitsland lopen de toeschouwers-aantallen ook flink terug.
Heb jij dan een idee waarom het publiekelijk wel aanslaat.
Denk zelf voor een groot gedeelte dat ook omdat er toch grote spelers met deze wk mee doen een rol speelt.
En ja natuurlijk de openings wedstrijd dat is op zich al een item om er bij te zijn.
Groetjes Theo.
Abe Brouwer
24 december 2009, 22:14
Heb jij dan een idee waarom het publiekelijk wel aanslaat.
Denk zelf voor een groot gedeelte dat ook omdat er toch grote spelers met deze wk mee doen een rol speelt.
En ja natuurlijk de openings wedstrijd dat is op zich al een item om er bij te zijn.
Groetjes Theo.
Ik weet het niet, Theo. Wellicht heeft de publiciteit rond de openingswedstrijd een handje geholpen.
Niels Jansen
4 januari 2010, 18:28
15 mei Canada-Zweden/Tsjechie met 5 man in Mannheim!
we zijn er maar vanuit gegaan dat Canada de poule wint....
Abe Brouwer
4 januari 2010, 18:40
15 mei Canada-Zweden/Tsjechie met 5 man in Mannheim!
we zijn er maar vanuit gegaan dat Canada de poule wint....
Prachtige wedstrijd natuurlijk. Hangt er ook van af welke NHL-ers beschikbaar zijn.
Jack Mulders
4 januari 2010, 19:42
Wij gaan de 16ste Mei zowieso naar Koln, dat is een dag met een degradatiewedstrijd en 2 tussenrondes, was trouwens een hel om aan die kaarten te komen, wat klantontvriendelijk zijn ze in Keulen , steeds stuurden ze ons naar een andere kassa , bij uiteindelijk de 4de kassa heb ik me behoorlijk moeten aanstrengen , we hebben in totaal meer dan 1 uur en 15 minuten in diverse rijen moeten staan. Terwijl er toch aangegeven stond bij de Ticketshop. Nu weet ik ook weer waarom ik tussen mijn 120 pucks nog steeds geen puck van Koln in mijn vitrinekast heb staan, terwijl ik er tientallen keren bij een wedstrijd in de Arena ben geweest en de mogelijkheid zat heb gehad om die te kopen. Mijn haat gevoel ging weer terug naar 2003 waar we met de Pinguine juist het kampioenschap behaalde in diezelfde arena. Als we nog meer wedstrijden bezoeken gaan we naar Mannheim dan rij ik liever 3 uur dan 1 uur. Heb het helemaal gehad met die club die alleen maar uit is op geld.
Niels Jansen
4 januari 2010, 19:49
Je kan ook gewoon online kaarten bestellen....zonder wachtrijen:wtf:
Wij gaan de 16ste Mei zowieso naar Koln, dat is een dag met een degradatiewedstrijd en 2 tussenrondes, was trouwens een hel om aan die kaarten te komen, wat klantontvriendelijk zijn ze in Keulen , steeds stuurden ze ons naar een andere kassa , bij uiteindelijk de 4de kassa heb ik me behoorlijk moeten aanstrengen , we hebben in totaal meer dan 1 uur en 15 minuten in diverse rijen moeten staan. Terwijl er toch aangegeven stond bij de Ticketshop. Nu weet ik ook weer waarom ik tussen mijn 120 pucks nog steeds geen puck van Koln in mijn vitrinekast heb staan, terwijl ik er tientallen keren bij een wedstrijd in de Arena ben geweest en de mogelijkheid zat heb gehad om die te kopen. Mijn haat gevoel ging weer terug naar 2003 waar we met de Pinguine juist het kampioenschap behaalde in diezelfde arena. Als we nog meer wedstrijden bezoeken gaan we naar Mannheim dan rij ik liever 3 uur dan 1 uur. Heb het helemaal gehad met die club die alleen maar uit is op geld.
Abe Brouwer
4 januari 2010, 19:58
Het gekke is dat ik dusdanige problemen had bij online bestellen voor Mannheim. Ze hebben namelijk mij geblokkeerd. Geen idee waarom.
Jack Mulders
4 januari 2010, 20:56
Je kan ook gewoon online kaarten bestellen....zonder wachtrijen:wtf:
Waarschijnlijk met een creditcart!!
Niels Jansen
5 januari 2010, 10:49
idd met een creditcard ja maar die kan je zo aanvragen bij je bank,de kosten vallen mee en het is verrekte handig!
ff een aacount aanmaken en binnen 5 minuten kan je kaarten bestellen voor welke wedstrijd je maar wil!
Das echt beter dan 1,5 uur in de rij te staan en helemaal naar Koln te rijden..
Waarschijnlijk met een creditcart!!
Niels Jansen
5 januari 2010, 10:51
Moet je miss ff een nieuwe account aanmaken dan is het probleem opgelost!
Het gekke is dat ik dusdanige problemen had bij online bestellen voor Mannheim. Ze hebben namelijk mij geblokkeerd. Geen idee waarom.
Abe Brouwer
5 januari 2010, 11:24
Moet je miss ff een nieuwe account aanmaken dan is het probleem opgelost!
Heb ik vele keren gedaan. Steeds weer kreeg ik "uberprufen sie ihre eingaben/verify your input". Heb zelfs een paar keer een mailtje gestuurd maar niks. Ik had op dezelfde site mijn kaart voor Gelsenkirchen besteld maar de problemen begonnen toen ik mijn wachtwoord vergeten was en een nieuwe aanvroeg. Mijn oude account is weg en ik kan geen nieuwe aanvragen.
Jack Mulders
5 januari 2010, 15:36
idd met een creditcard ja maar die kan je zo aanvragen bij je bank,de kosten vallen mee en het is verrekte handig!
ff een aacount aanmaken en binnen 5 minuten kan je kaarten bestellen voor welke wedstrijd je maar wil!
Das echt beter dan 1,5 uur in de rij te staan en helemaal naar Koln te rijden..
Heb een creditcard al jarenlang ,maar om de inkomsten en uitgaven zo duidelijk mogelijk te houden voor mezelf , wil ik daar geen gebruik van maken.
Harry Pal
5 januari 2010, 21:55
Voor iedereen die naar het WK gaat, een tip: wanneer je plaatsen wilt reserveren kan dat alleen maar met losse kaarten en niet met dagkaarten. Wanneer je dagkaarten bestelt bepaalt de organisatie waar je zit of evt. staat.
Wij hebben drie losse kaarten gekocht: twee voor de vrijdag en een voor de zaterdag (14 en 15 mei) Uitgaande dat Duitsland geen vierde wordt in Poule D, dan kun je voor de zaterdagmiddagwedstrijd gewoon kaarten kopen aan de stadionkassa. Zeer waarscijnlijk wordt dit Kazachstan - Denemarken.
Voor degenen die gaan: veel succes met het bestellen van de kaarten.
Harry Pal
5 januari 2010, 21:56
Hallo Forumleden,
Ik heb zojuist 3 kaartjes voor de WK-finale gekocht!
Lijkt me geweldig om mee te maken!
Groet Robert Coolen
Wat kosten die, als ik vragen mag?
Niels Jansen
5 januari 2010, 22:15
Er zijn nu alleen nog kaarten te krijgen van 104 en 124 euro zit je wel in de bovenste 2 ringen.
Wat kosten die, als ik vragen mag?
Niels Jansen
5 januari 2010, 22:17
Miss moet je een nieuw account aanmaken met een andere naam en een ander adres. Van een vriend of familielid ofzo, denk dat het dan wel werkt.
Heb ik vele keren gedaan. Steeds weer kreeg ik "uberprufen sie ihre eingaben/verify your input". Heb zelfs een paar keer een mailtje gestuurd maar niks. Ik had op dezelfde site mijn kaart voor Gelsenkirchen besteld maar de problemen begonnen toen ik mijn wachtwoord vergeten was en een nieuwe aanvroeg. Mijn oude account is weg en ik kan geen nieuwe aanvragen.
Roger Thijs
8 januari 2010, 11:13
20 mei 20.15 uur Koln kwartfinale. Geen idee wie ik ga zien...
Edwin van Ulsen
8 januari 2010, 11:52
Ik sta nog even in dubio naar welke wedstrijd ik kan gaan met mijn zoon(die natuurlijk zich
ook bezig moet houden met school).... ALS er uberhaubt nog kaarten te krijgen zijn :Bonk3:
Roger Thijs
8 januari 2010, 12:02
Ik sta nog even in dubio naar welke wedstrijd ik kan gaan met mijn zoon(die natuurlijk zich
ook bezig moet houden met school).... ALS er uberhaubt nog kaarten te krijgen zijn :Bonk3:
er zijn nog voldoende kaarten te krijgen
Edwin van Ulsen
8 januari 2010, 15:14
er zijn nog voldoende kaarten te krijgen
Thanx voor de info- snel kijken welke dagen we gaan :Shiny:
Niels Jansen
8 januari 2010, 16:14
Thanx voor de info- snel kijken welke dagen we gaan :Shiny:
https://tickets.iihfworlds2010.saparena.de/InternetVerkauf/IFC.aspx
Account aanmaken en bestellen maar!! makkelijker kan niet...
Martijn Berben
10 januari 2010, 16:19
Wij gaan met 4 man naar de finale en de wedstrijd om brons.
Gewoon online kaarten aanschaffen, dat is makkelijk en gaat heel snel. Je hebt ze zo in huis.
Marco Kronenburg
10 januari 2010, 20:38
alleen de opening in gelsengirchen
Michel de Ruiter
10 januari 2010, 21:37
alleen de opening in gelsengirchen
Gezellig wij ook.
Robin van Leeuwen
25 januari 2010, 22:40
Met een groepje naar USA - Finland
Roger Thijs
19 mei 2010, 00:25
20 mei 20.15 uur Koln kwartfinale. Geen idee wie ik ga zien...
Rusland - Canada dus.....!
Had het slechter kunnen treffen...::proost::
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.