PDA

View Full Version : Nieuwe Website

Michael Schoenmakers
18 oktober 2009, 17:18
Eindelijk online dit had namelijk deze zomer al moeten gebeuren.

Maar nu is het zover playersnation heeft een nieuw jasje.
Ik hoop dat jullie het wat vinden anders ben ik genoodzaakt de oude te handhaven.

Er zitten nog wat kleine bugs in die ik nog moet uit zoeken. Zoals de "stats" de letters zijn zo donker dat je ze niet kan lezen. Ik krijg het echter zo niet gevonden. Tips zijn welkom.

De oude website blijft ook nog even onder playersnation.tk werken.

de nieuwe website is terug te vinden onder: http://www.fsmfotografie.nl/playersnation

verbetert zijn:

Zoekfunctie
Foto's kun je nu groot kijken en makkelijk door schuiven naar de volgende via de bediening onder de foto.
meerdere categorieën zodat je alleen de foto's krijgt te zien van de categorie die jou interesseert.
Alle albums kunnen nu eventueel worden voorzien van extra informatie.
etc.

Dus laat me maar weten wat jullie ervan vinden
ik verneem het graag van jullie

Michael Schoenmakers
18 oktober 2009, 17:24
sorry voor de spel fout in de titel :(

Harm Wietze Oldersma
18 oktober 2009, 17:34
Ziet er goed uit Michael, navigeert gemakkelijk en snel. Ook de foto navigatie is eenvoudig en doeltreffend en dus uitstekend. Mooi is ook de mogelijkheid om de foto's met PicLens/coolIris te openen. Wat de stats betreft, op mijn scherm is het nog wel leesbaar maar donker is het wel gedeeltelijk. Je zou eens in het CSS bestand kunnen zoeken en dan wat dingen uitproberen.

Michael Schoenmakers
18 oktober 2009, 17:52
Ziet er goed uit Michael, navigeert gemakkelijk en snel. Ook de foto navigatie is eenvoudig en doeltreffend en dus uitstekend. Mooi is ook de mogelijkheid om de foto's met PicLens/coolIris te openen. Wat de stats betreft, op mijn scherm is het nog wel leesbaar maar donker is het wel gedeeltelijk. Je zou eens in het CSS bestand kunnen zoeken en dan wat dingen uitproberen.

Hoi bedankt voor je reactie ik kan geen css meer zien haha. Ik heb alles al geprobeerd maar alles veranderd behalve die text misschien zie ik een css bestand over het hoofd..

Piet de Kort
18 oktober 2009, 20:26
Hoi bedankt voor je reactie ik kan geen css meer zien haha. Ik heb alles al geprobeerd maar alles veranderd behalve die text misschien zie ik een css bestand over het hoofd..

Ik heb op ''ziet er goed uit" gestemd! Makkelijk en overzichtelijke site! Goed werk, ""ouwe Hull beer mate". ::wavetowel::::thumbsup::::cheerleader::

Harm Wietze Oldersma
19 oktober 2009, 09:41

Altijd lastig ja, ik 'worstel' er ook wel 'ns mee. Waarschijnlijk heeft de teller een eigen css of komt het omdat de input van een 'externe' bron afkomstig is en is het überhaubt niet aan te passen.

Michael Schoenmakers
19 oktober 2009, 09:50
Altijd lastig ja, ik 'worstel' er ook wel 'ns mee. Waarschijnlijk heeft de teller een eigen css of komt het omdat de input van een 'externe' bron afkomstig is en is het überhaubt niet aan te passen.

Hmm dat heb ik zo nog niet eens bekeken. Wat me wel opvalt als ik een plugin instaleer dan heb ik het probleem dus lijkt erop dat het met de plugins te maken heeft.
Ik blijf stug door zoeken tot ik hem heb.

Bram Hendriks
19 oktober 2009, 18:32
Nog een kleine tip. Let op de hoofdletters in bijv. het menu. Het staat erg slordig zo. Verder mooie site.

Michael Schoenmakers
19 oktober 2009, 19:41
Nog een kleine tip. Let op de hoofdletters in bijv. het menu. Het staat erg slordig zo. Verder mooie site.

Thnx heb alle menu's nu aangepast beginnend nu dus allemaal met een Hoofdletter.

Michael Schoenmakers
3 februari 2010, 10:24
Update ik heb bij mijn laatse posting van de wedstrijd tegen de DEVILS (http://www.fsmfotografie.nl/playersnation/?p=317) een tweede viewer geinstaleerd omdat ik merkte dat de huidige weleens op LOADING bleef staan.
Wat is jullie mening de oude of de nieuwe.

Voordeel van de nieuwe:
je kan met de pijltjes toetsen snel door de fotos heen.
Je kan de fotos vergroten.

Nadeel fotos zie je iets kleiner echter door op de knop "Show image Full size"wordt deze groter echter kun je dan niet naar de volgende foto zonder hem eerst te sluiten.

Klik hier voor een link rechtstreeks naar de viewers (http://www.fsmfotografie.nl/playersnation/?p=317)

Edit nog een leuke bijkomstigheid als je internet explorer gebruikt en je gaat op de grotere foto staan en je draait aan je muis wieltje veranderd de foto ook

Bij google chrome niet overigens!

Michael Schoenmakers
3 juni 2010, 22:41
Maar weer eens een update gedaan nieuwe layout minder poespas.
Archives jaarlijks gemaakt.
Nu zijn alle pagina's goed leesbaar was bij de vorige echt een ramp.
Bij iedere post die vanaf nu wordt geplaatst automatisch een Thumbnail voor makkelijkere herkenning.
Slider begint ook echt bij de laatst geplaatste foto's.
Gastenboek en contactform toegevoegd.
Misschien dat er nog wat aan sommige balkjes gaat veranderen maar het grootste deel staat.
Hoop dat jullie het een vooruitgang vinden.

owja de link www.playersnation.tk

1181