View Full Version : Programma Continental Cup
Harry Batist
16 oktober 2009, 23:51
HYS The Hague zal de eerste wedstrijd op 23 oktober vrijdagavond spelen, om 19.30 uur tegen Miercurea Ciuc (ROU).
De tweede wedstrijd zal op 24 oktober zaterdag zijn om 16.00 uur tegen Ujpest Budapest (HUN).
De laatste wedstrijd van HYS zal op 25 oktober zondag om 16.00 uur gespeeld worden tegen FC Barcelona (ESP).
De winnaar van groep B zal door gaan naar de derde ronde, groep D. De wedstrijden in deze ronde zullen gespeeld worden in het weekend van 27 tot en met 29 november in Bolzano, Italië. Teams die al geplaatst zijn voor deze ronde zijn Bolzano Foxes (ITA), Sheffield Steelers (GBR) en HDK Maribor (SLO).
bron: hysthehague.com
Piet de Kort
17 oktober 2009, 01:15
HYS The Hague zal de eerste wedstrijd op 23 oktober vrijdagavond spelen, om 19.30 uur tegen Miercurea Ciuc (ROU).
De tweede wedstrijd zal op 24 oktober zaterdag zijn om 16.00 uur tegen Ujpest Budapest (HUN).
De laatste wedstrijd van HYS zal op 25 oktober zondag om 16.00 uur gespeeld worden tegen FC Barcelona (ESP).
De winnaar van groep B zal door gaan naar de derde ronde, groep D. De wedstrijden in deze ronde zullen gespeeld worden in het weekend van 27 tot en met 29 november in Bolzano, Italië. Teams die al geplaatst zijn voor deze ronde zijn Bolzano Foxes (ITA), Sheffield Steelers (GBR) en HDK Maribor (SLO).
bron: hysthehague.com
Veel plezier Harry! Ik volg het wel via internet! :goodman:
Harry Batist
17 oktober 2009, 01:24
Ik ook Piet, iets teveel van het goede!!
Abe Brouwer
17 oktober 2009, 08:05
Gaan er nog fans van HYS richting Roemenie?
Ton de Bruin
17 oktober 2009, 11:43
Gaan er nog fans van HYS richting Roemenie?
Ik las dat er een 50 tal supporters van de reis met bus en vliegtuig gebruik gingen maken.
Woensdag via brussel naar boekarest en Maandag weer terug en als ik Abe mag geloven en waarom zou ik dat niet doen ,maakt Hys goede kanssen daar om als winnaar terug te komen.
Ik ben benieuwd.
en hoop ook wat te kunnen volgen via het internet.
Jasper Lesterhuis
17 oktober 2009, 13:11
Het lijkt me voor Hijs nog best lastig om goed aan dit toernooi te beginnen.. Hoe bereid je een team dat alleen nog maar met heel erg dikke cijfers heeft gewonnen voor op een toernooi met waarschijnlijk wel wat meer weerstand? Hoop dat het ze lukt iig, zou leuk zijn voor het Nederlands ijshockey!
Abe Brouwer
17 oktober 2009, 13:51
Het lijkt me voor Hijs nog best lastig om goed aan dit toernooi te beginnen.. Hoe bereid je een team dat alleen nog maar met heel erg dikke cijfers heeft gewonnen voor op een toernooi met waarschijnlijk wel wat meer weerstand? Hoop dat het ze lukt iig, zou leuk zijn voor het Nederlands ijshockey!
HYS krijgt in Roemenie niet meer weerstand dan in de Nederlandse competitie.
Levi Houkes
17 oktober 2009, 14:06
elke wedtrijd ???
Abe Brouwer
17 oktober 2009, 14:40
elke wedtrijd ???
De Roemeense kampioen, de Spaanse kampioen, de Hongaarse nr.3, zouden dat nou sterke tegenstanders zijn?
Ro Herregraven
17 oktober 2009, 14:53
HYS krijgt in Roemenie niet meer weerstand dan in de Nederlandse competitie.
Kijk nog maar eens goed naar het roster van SC Miercurea Ciuc. Vergis je niet, daar speelt een half Nationaal Team, aangevuld met een aantal imports die ook in Nederland niet zouden misstaan.
De Hongaren en de Spanjaarden zouden niet al te veel moeite moeten opleveren, maar het feit dat de eerste wedstrijd meteen tegen de sterkste tegenstander is, zou wel eens problemen kunnen opleveren.
Abe Brouwer
17 oktober 2009, 15:07
Als HYS er voluit ingaat dan moeten ze die groep gewoon kunnen winnen. Het gaat hooguit fout als ze met een verkeerde instelling het ijs opgaan en de tegenstanders omderschatten. Ook van de Roemenen moet normaal gesproken gewonnen worden.
Wendy Smits
17 oktober 2009, 16:26
Maar het zal best moeilijk zijn voor het team om de knop om te zetten als het nu al wekenlang zo makkelijk gaat.
Je gaat je toch aanpassen aan het niveau van de rest. Het is jammer dat er tot dusver niet meer tegenstand is geweest. Dat had een betere voorbereiding geweest.
Patrick van de Wijgert
18 oktober 2009, 11:17
De Roemeense kampioen, de Spaanse kampioen, de Hongaarse nr.3, zouden dat nou sterke tegenstanders zijn?
Onderschat de Hongaren niet !!!
Piet de Kort
18 oktober 2009, 11:23
Maar het zal best moeilijk zijn voor het team om de knop om te zetten als het nu al wekenlang zo makkelijk gaat.
Je gaat je toch aanpassen aan het niveau van de rest. Het is jammer dat er tot dusver niet meer tegenstand is geweest. Dat had een betere voorbereiding geweest.
Hahahaha Wendy, echt makkelijk gaat het al wekenlang niet hoor! Er moet wel hard gewerkt worden op het ijs! Zeker ook door HYS! Beetje arrogantie, ben ik niet van jou gewend! ::happy::
P.s. Zie verslag op website Trappers:
Geheel zonder slag of stoot kwam de overwinning voor HYS niet tot stand. Vooral in de eerste en tweede periode kreeg Tilburg enkele goede mogelijkheden, maar stuitte keer op keer op doelman Tim Knudsen. De 30-jarige Canadees werd afgelopen seizoen uitgeroepen tot beste goalie in de Nederlandse competitie en stelde zaterdagavond in het koude, maar goed bezette Silverdome opnieuw zijn kandidatuur voor deze prijs. Waar Trappers de kansen liet liggen, sloeg Den Haag via de twee-eenheid Lalonde-Selivanov genadeloos toe.
Wendy Smits
18 oktober 2009, 12:09
Hahahaha Wendy, echt makkelijk gaat het al wekenlang niet hoor! Er moet wel hard gewerkt worden op het ijs! Zeker ook door HYS! Beetje arrogantie, ben ik niet van jou gewend! ::happy::
Geheel zonder slag of stoot kwam de overwinning voor HYS niet tot stand. Vooral in de eerste en tweede periode kreeg Tilburg enkele goede mogelijkheden, maar stuitte keer op keer op doelman Tim Knudsen. De 30-jarige Canadees werd afgelopen seizoen uitgeroepen tot beste goalie in de Nederlandse competitie en stelde zaterdagavond in het koude, maar goed bezette Silverdome opnieuw zijn kandidatuur voor deze prijs. Waar Trappers de kansen liet liggen, sloeg Den Haag via de twee-eenheid Lalonde-Selivanov genadeloos toe.
Ja sorry Piet, je hebt helemaal gelijk, sorry hoor, sorry h?, sorry.
Tilburg was volgens mij eigenlijk een maatje te groot voor HYS vanavond.....
Een betere voorbereiding voor komend weekend was dus nauwelijks denkbaar !
Bedankt Tilburg !:goodman:
Piet de Kort
18 oktober 2009, 12:18
Ja sorry Piet, je hebt helemaal gelijk, sorry hoor, sorry h?, sorry.
Tilburg was volgens mij eigenlijk een maatje te groot voor HYS vanavond.....
Een betere voorbereiding voor komend weekend was dus nauwelijks denkbaar !
Bedankt Tilburg !:goodman:
Dat heb ik niet gezegt, maar toch bedankt! Ik denk wel dat dit een betere voorbereiding was, dan tegen Grunninge.
En ik mag hopen dat HYS vet verliest in Roemenie, kunnen jullie de Ned. competitie de schuld geven! :Bonk3:
Wendy Smits
18 oktober 2009, 12:53
Dat heb ik niet gezegt, maar toch bedankt! Ik denk wel dat dit een betere voorbereiding was, dan tegen Grunninge.
Absoluut Piet daar heb je helemaal gelijk in !
En ik mag hopen dat HYS vet verliest in Roemenie, kunnen jullie de Ned. competitie de schuld geven! :Bonk3:
Neee Piet, dat meen je niet, zo ben jij niet. Jij zit ook gewoon nagelbijtend, net als iedereen, achter het computertje de wedstrijden live te volgen. ::thumbsup::
Cyril de Boer
21 oktober 2009, 21:32
blablabla...
Er moet zeker hard gewerkt worden door HYS, ik denk zelfs dat dit de grootste kracht is van HYS op dit moment. Tot zover ben ik het met je eens. Je kan vervolgens aankomen met een verslag, maar zowel jij (ga ik vanuit gezien jouw opmerking) als een ieder die de wedstrijd heeft gezien kan niet ontkennen dat de uitslag, 5-1, niet terecht was. Concluderend dat je de nummer 2 in de competitie volledig verdiend verslaat met die cijfers kun je spreken van een makkelijke competitie tot nu toe en vind ik het onterecht dat je Wendy van enige arrogantie beticht.
Voor liefhebbers die de continental cup online willen volgen: HYS in Continental cup (http://www.hysthehague.com/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=674:volg-hys-vanuit-nederland&catid=1:nieuws-hys-the-hague&Itemid=98)
Theo Appelhof
21 oktober 2009, 22:32
Ik Theo wens iedere supporter van DH die erbij is maar ook het gebeuren volgt via de thuis pc veel suc6.
En hoop vooral in het belang van de uitstraling van het Nederlandse Yshocky dat DH een ronde verder gaat.
Groetjes Theo.
PS Ook voor supporters van andere Teams die toch ook DH een goed resultaat wensen veel plezier.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.