PDA

View Full Version : IJshockey.com: All star game in Eindhoven

Redactie IJshockey.com
16 oktober 2009, 12:20
Nederland krijgt weer een allstar-game. De wedstrijd tussen het Nederlands team en de imports uit de eredivisie wordt op 6 februari in Eindhoven gespeeld.

> Lees het volledige artikel op IJshockey.com... (http://www.ijshockey.com/200910/item.asp?ID=3005)

Mitchell van Amelsfort
16 oktober 2009, 12:40
Dat vindt ik nu goed nieuws!

Patrick van de Wijgert
16 oktober 2009, 12:53
Dat vindt ik nu goed nieuws!
Leg uit..... 200 man maximaal die komen kijken.

H'veen, Tilburg,Geleen of misschien Den Haag daar heb je kans dat toeschouwers op afkomen.

Alleen Allstar game in Tilburg in het verleden is ooit redelijk bezocht. DE andere niet

Joep Meijsen
16 oktober 2009, 13:12
Leg uit..... 200 man maximaal die komen kijken.

H'veen, Tilburg,Geleen of misschien Den Haag daar heb je kans dat toeschouwers op afkomen.

Eindhoven ligt natuurlijk wel makkelijk bereikbaar vanuit Geleen, Nijmegen en Tilburg. De bedoeling van de Tour to Tilburg is om in zo veel mogelijk ijshockeysteden activiteiten te organiseren. Vandaar de interlands in Heerenveen en Nijmegen. Voor de wedstrijden tegen België komen weer andere steden in aanmerking, terwijl Tilburg de wedstrijd tegen Frankrijk krijgt. Ik vind het wel een goed plan eigenlijk.

Ro Herregraven
16 oktober 2009, 14:13
Voor de wedstrijden tegen België komen weer andere steden in aanmerking

Ik denk dat een Nederland-België in Geleen met de juiste marketing best wel wat volk kan trekken. Er spelen dan misschien niet zoveel Eaters in Oranje (eigenlijk is alleen Tummers een zekerheidje, en wie weet breken Bakx en Van Sloun dit jaar door), maar met de in Geleen nog steeds populaire Steijlen, Vos en Peusens in de opstelling van de Rode Duivels zal het voor de gemiddelde Eaterssupporter met een beetje historisch besef toch een interessante wedstrijd zijn.

It's A Homecoming Game!

Goed plan, inderdaad!

Michael van Opstal
16 oktober 2009, 15:40
Ik denk dat een Nederland-België in Geleen met de juiste marketing best wel wat volk kan trekken. Er spelen dan misschien niet zoveel Eaters in Oranje (eigenlijk is alleen Tummers een zekerheidje, en wie weet breken Bakx en Van Sloun dit jaar door), maar met de in Geleen nog steeds populaire Steijlen, Vos en Peusens in de opstelling van de Rode Duivels zal het voor de gemiddelde Eaterssupporter met een beetje historisch besef toch een interessante wedstrijd zijn.

It's A Homecoming Game!

Goed plan, inderdaad!

Is idd het de meest logische locatie. Zouden er dan ook nog veel supporters uit Belgie meekomen? Of is dat wishfull thinking van mij.....

Ro Herregraven
16 oktober 2009, 16:46
Is idd het de meest logische locatie. Zouden er dan ook nog veel supporters uit Belgie meekomen? Of is dat wishfull thinking van mij.....

Als je het voor de Belgische supporters wil doen (allebei), dan kun je 't beter in Tilburg doen, is het dichtste bij Heist/Herentals/Turnhout/Deurne/Leuven...

Abe Brouwer
16 oktober 2009, 17:14

Mijn ervaring is dat er meer Belgen dan Nederlanders op zo'n wedstrijd afkomen.

Patrick van de Wijgert
16 oktober 2009, 23:25
Eindhoven ligt natuurlijk wel makkelijk bereikbaar vanuit Geleen, Nijmegen en Tilburg. De bedoeling van de Tour to Tilburg is om in zo veel mogelijk ijshockeysteden activiteiten te organiseren. Vandaar de interlands in Heerenveen en Nijmegen. Voor de wedstrijden tegen België komen weer andere steden in aanmerking, terwijl Tilburg de wedstrijd tegen Frankrijk krijgt. Ik vind het wel een goed plan eigenlijk.

Supporters haken af als het NL team speelt en men moet zijn eigen stad uit.
Aangezien Eindhoven geen stad is met een ijshockeysupportersschare zal de opkomst tegenvallen.

Abe Brouwer
17 oktober 2009, 10:19
Aangezien Eindhoven geen stad is met een ijshockeysupportersschare zal de opkomst tegenvallen.

De gemiddelde ijshockeyfan in Nederland geeft weinig om Oranje. Ik ben bang dat de oefenwedstrijden weinig volk gaan trekken. Of men moet hele lage toegangsprijzen vragen en meer PR maken.

Verder hoop ik dat ze de All Star Game goed gaan aanpakken. Dus fatsoenlijke shirts met goede nummers en namen. In Zoetermeer speelde bijna iedereen met shirts met daarop verkeerde namen.

Joep Meijsen
17 oktober 2009, 10:27

Dat is natuurlijk juist zo'n beetje wat men probeert te veranderen met de Tour to Tilburg. Of dat ook gaat lukken, is natuurlijk de vraag.

Bas-Jan van Roekel
18 oktober 2009, 01:06
Over 2 jaar een de All Star Game in de openlucht?