View Full Version : IJshockey interland in Thialf
Geert van der Meulen
16 oktober 2009, 08:52
Op zaterdag 7 november oefent het Nederlands team in het kader van de voorbereiding op de WK in Tilburg tegen Polen of Hongarije. De wedstrijd vindt plaats in Thialf.
Zie www.heerenveenflyers.nl.
Dennis de Wit
16 oktober 2009, 09:54
Dus misschien komt Ennaffati toch nog naar Thialf? :Bonk3:
Piet de Kort
16 oktober 2009, 10:18
Op zaterdag 7 november oefent het Nederlands team in het kader van de voorbereiding op de WK in Tilburg tegen Polen of Hongarije. De wedstrijd vindt plaats in Thialf.
Zie www.heerenveenflyers.nl. (http://www.heerenveenflyers.nl.)
Het Nederlands Team speelt in november 2 wedstrijden in het kader van de voorbereiding op de WK 2010 te Tilburg.
De zogenaamde Tour To Tilburg start op vrijdag 6 november 2009 om 20:30 uur met een wedstrijd in Nijmegen. Op 7 november treedt Oranje aan in Heerenveen, aanvang 19:30 uur.
De tegenstander is op dit moment nog niet definitief. Naar verwachting zal dat begin volgende week bekend worden.
Zie www.nijb.nl (http://www.nijb.nl)
Abe Brouwer
16 oktober 2009, 17:22
tegen Polen of Hongarije
Zal wel Polen worden. Hongarije speelt dat weekend zelf een toernooi in eigen land.
Abe Brouwer
20 oktober 2009, 18:15
Zal wel Polen worden. Hongarije speelt dat weekend zelf een toernooi in eigen land.
En Polen wordt het ook niet aangezien ze dat weekend 2 wedstrijden tegen Oekraine spelen. De spoeling wordt dun voor de NIJB.
Franke de Jong
22 oktober 2009, 08:21
Ben benieuwd welk land er nu zal komen
Joep Meijsen
22 oktober 2009, 08:56
Ben benieuwd welk land er nu zal komen
Wellicht een wedstrijd tegen het clubteam?
Of een interland Friesland - Nederland :-)
Gerard van der Heide
22 oktober 2009, 09:17
Met Friesland bedoel je t oude sv-team olv coach Auke de Vries?
Piet de Kort
22 oktober 2009, 09:25
Met Friesland bedoel je t oude sv-team olv coach Auke de Vries?
Dan kunnen ze beter het FORUMTEAM vragen, Gerard! Tegen een kleine onkostenvergoeding incl. enkele versnaperingen zullen deze spelers wel bereidwillend zijn! :goodman:
Edwin van de Pas
22 oktober 2009, 11:01
Dan kunnen ze beter het FORUMTEAM vragen, Gerard! Tegen een kleine onkostenvergoeding incl. enkele versnaperingen zullen deze spelers wel bereidwillend zijn! :goodman:
Hoe laat moet ik me melden Piet?
Of gaan we vanuit Tilburg met de bus eerst iedereen ophalen?
Kan Marty beter rechtstreeks komen:Bonk3:
Piet de Kort
22 oktober 2009, 12:09
Hoe laat moet ik me melden Piet?
Of gaan we vanuit Tilburg met de bus eerst iedereen ophalen?
Kan Marty beter rechtstreeks komen:Bonk3:
Ik zit standby de telefoon, Edwin! Vooralsnog is er nog geen contact opgenomen.
Enne Marty moet gewoon met onze bus mee, is veel beter voor onze teambuilding ....... en voor de sit-ups voor evt. nieuwelingen. ::wavetowel::::thumbsup::::cheerleader::
Abe Brouwer
22 oktober 2009, 17:24
Wel wat laat om nog een tegenstander te regelen. Misschien een Duits clubteam?
Joep Meijsen
22 oktober 2009, 18:09
Wel wat laat om nog een tegenstander te regelen. Misschien een Duits clubteam?
Zoals het mij verteld werd, werd men verrast door een late afzegging van Servië. Ben ook erg benieuwd wie de tegenstander gaat worden.
Ro Herregraven
22 oktober 2009, 18:11
Zoals het mij verteld werd, werd men verrast door een late afzegging van Servië.
Logisch dat men daardoor verrast werd. Wie belt er nou nog om kwart over elf 's avonds?!
::goedegrap::
Paul van Heertum
22 oktober 2009, 18:14
Belgie kan toch altijd?
Gerard van der Heide
22 oktober 2009, 23:15
Hoezo forumteam Piet.?
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.