PDA

View Full Version : Tony Demelinne naar de IHL?

Jan van de Rijzen
6 oktober 2009, 10:47
Weet iemand al iets meer over de toekomstplannen van Tony Demelinne. Hij staat per 4/10 nog steeds niet op het roster van de Dayton Gems (IHL). Volgens eliteprospects.com gaat er een gerucht dat hij komend seizoen voor Dayton zou uitkomen, maar die info hebben zij weer van ijshockey.com. Wie weet er meer.......

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=25703

Jacqueline Stolze
6 oktober 2009, 12:08
Tony is bij zijn team weggestuurd, omdat er problemen waren met de medische keuring (ogen) en daar aan gekoppeld de verzekering. Hij is nu op zoek naar een ander team.

Jan van de Rijzen
6 oktober 2009, 12:28
Tony is bij zijn team weggestuurd, omdat er problemen waren met de medische keuring (ogen) en daar aan gekoppeld de verzekering. Hij is nu op zoek naar een ander team.

Zou HYS The Hague niet iets voor hem zijn. Wij kunnen nog wel een goede aanvaller gebruiken...... :-)

Frans Rossen
6 oktober 2009, 14:17
Zou HYS The Hague niet iets voor hem zijn. Wij kunnen nog wel een goede aanvaller gebruiken...... :-

Ik denk dat jullie er nog zo een speler erbij moeten nemen, jullie team is nog niet compleet en centen zat. gr. frans

Paul van Heertum
6 oktober 2009, 16:18
Hij stond een paar dagen geleden ook al niet op het roster

Het seizoen begint daar nu toch zoŽn beetje?

Jan van de Rijzen
6 oktober 2009, 16:22
Hij stond een paar dagen geleden ook al niet op het roster

Het seizoen begint daar nu toch zoŽn beetje?

Zie reactie #2 van Jacqueline Stolze.

Jan van de Rijzen
12 oktober 2009, 13:18
Dayton Gems
(10-01-09) Tony Demelinne (F) Released from 2009-10 Training Camp Agreement

http://www.ihl-hockey.com/transactions/2009/

Wendy Smits
12 oktober 2009, 15:12
Zou HYS The Hague niet iets voor hem zijn. Wij kunnen nog wel een goede aanvaller gebruiken...... :-

Ik denk dat jullie er nog zo een speler erbij moeten nemen, jullie team is nog niet compleet en centen zat. gr. frans

Niet zo happen Frans, je snapt toch wel dat Jan een grapje maakt.........:goodman:

Gregory Zuidvliet
12 oktober 2009, 16:36
Flyers kunnen hem ook wel gebruiken nu Levitin geblesseerd is!

Paul van Heertum
12 oktober 2009, 19:35
Lijkt me sws slim als hij niet terug gaat naar HYS als hij weer in Nederland wil gaan/moet gaan spelen. Hij kan bij vrijwel alle ploegen veel ijstijd krijgen terwijl dat bij HYS maar afwachten is

Peet van Raak
12 oktober 2009, 19:56
Lijkt me sws slim als hij niet terug gaat naar HYS als hij weer in Nederland wil gaan/moet gaan spelen. Hij kan bij vrijwel alle ploegen veel ijstijd krijgen terwijl dat bij HYS maar afwachten is

Goede spelers krijgen altijd ijstijd, Paul, waar ze ook spelen, zelfs of misschien wel juist bij HYS. En Tony is een goede speler. Dat heeft hij vorig jaar, zeker in de play-offs, wel bewezen.

Paul van Heertum
12 oktober 2009, 20:02
Maar ergens anders zou hij meer ijstijd krijgen. Ik denk dat Demelinne het niveau heeft van menig import speler, lijkt me dat er nog wel een club komt die hem wil gaan betalen

Jan van de Rijzen
12 oktober 2009, 21:43
Als Tony nog dit seizoen naar Nederland zou terugkeren (en dat is natuurlijk nog maar helemaal de vraag) dan is hij bij HYS waarschijnlijk verzekerd van een plek in de 2e lijn. Of een andere versterking moet hem voor zijn......