PDA

View Full Version : Oefenwedstrijden Oranje nov & feb?

Abe Brouwer
4 oktober 2009, 09:56
Zoals bekend zal de nationale competitie stil liggen in de weekends van 6-8 november en 5-7 fenruari. Dit omdat Oranje oefenduels gaat spelen. In november zou het gaan om thuisduels en in februari om duels in Groot-Brittannie. Zijn daar al speelschema's van?

Harry Koenen
6 oktober 2009, 19:32
Zou mooi zijn als de belofte nagekomen wordt dat er eens eentje in Thialf wordt gespeeld.

Abe Brouwer
6 oktober 2009, 19:55
Zou mooi zijn als de belofte nagekomen wordt dat er eens eentje in Thialf wordt gespeeld.

Sterker nog, er was ooit een EIHC-toernooi toegezegd aan Thialf.

Maar om op de vraag terug te komen: is er echt niet bekend tegen wie Oranje volgende maand speelt?

Paul van Heertum
6 oktober 2009, 19:57
Hoe groot is de kans dat de spelers die in het buitenland spelen erbij zijn?

Abe Brouwer
6 oktober 2009, 20:15
Hoe groot is de kans dat de spelers die in het buitenland spelen erbij zijn?

Vrij groot, aangezien veel binnenlandse ijshockeycompetities stil liggen dat weekend.

Paul van Heertum
6 oktober 2009, 21:50
Maar die in de VS/Canada niet en volgens mij spelen er geen Nederlanders in profcompetities in Europa

Ro Herregraven
6 oktober 2009, 21:59

Afgelopen zondag 325 toeschouwers bij Flyers - Amstel Tijgers...

Ik schat de kansen niet best in voor Thialf. Als de Flyers al geen volk meer naar het stadion trekken, hoe moet Oranje dat dan doen?

Abe Brouwer
6 oktober 2009, 23:00
Maar die in de VS/Canada niet en volgens mij spelen er geen Nederlanders in profcompetities in Europa

Klopt, en de kans is groot dat deze clubs geen spelers vrijgeven.

Abe Brouwer
5 januari 2010, 12:46
Nog steeds niks bekend over beide oefenwedstrijden tegen de Britten volgende maand. Worden die wedstrijden wel gespeeld? Jammer dat de website van de NIJB helemaal geen informatie heeft over de oefenwedstrijden van Oranje!

Joep Meijsen
5 januari 2010, 13:04
Nog steeds niks bekend over beide oefenwedstrijden tegen de Britten volgende maand. Worden die wedstrijden wel gespeeld? Jammer dat de website van de NIJB helemaal geen informatie heeft over de oefenwedstrijden van Oranje!

Als ik het allemaal goed begrepen heb, gaat Nederland in april naar de UK. Op 6 februari is de all star game gepland.