PDA

View Full Version : Vlaggen voor onze imports (hys)

Leroy Doyer
22 september 2009, 18:41
Dat wij in Den Haag unieke fans hebben wisten we natuurlijk al, ook nu hebben zij weer een mooi initiatief laten zien. Boven het doel, aan het plafond, aan de kant waar HYS elke wedstrijd twee keer staat (in de eerste en derde periode) hangen vanaf nu 7 vlaggen. Dat zijn 3 vlaggen links van de Nederlandse vlag en 3 vlaggen rechts van de Nederlandse vlag die de afkomst van onze import-spelers symboliseren. Namens de spelers en bestuur willen wij de fans voor deze unieke geste bedanken!

Bron: www.hysthehague.com

Jasper Lesterhuis
22 september 2009, 18:56
Leuk, maar weinig boeiend voor niet Hys fans? Post er dan op zijn minst een foto bij ofzo..

Leroy Doyer
22 september 2009, 19:25
Zou ik graag doen maar ik ben nog niet toegelaten in de supporters groep dus en op de site staat ook geen foto,

Jasper Lesterhuis
22 september 2009, 19:51
Zou ik graag doen maar ik ben nog niet toegelaten in de supporters groep dus en op de site staat ook geen foto,

Nou vooruit dan.. ;)

Ludo van Vliet
23 september 2009, 15:17
Dat wij in Den Haag unieke fans hebben wisten we natuurlijk al, ook nu hebben zij weer een mooi initiatief laten zien. Boven het doel, aan het plafond, aan de kant waar HYS elke wedstrijd twee keer staat (in de eerste en derde periode) hangen vanaf nu 7 vlaggen. Dat zijn 3 vlaggen links van de Nederlandse vlag en 3 vlaggen rechts van de Nederlandse vlag die de afkomst van onze import-spelers symboliseren. Namens de spelers en bestuur willen wij de fans voor deze unieke geste bedanken!

Bron: www.hysthehague.com (http://www.hysthehague.com)

Leuke actie. Lijkt een beetje op de tend die Trappers inzette met de kleine vlaggetjes onder of boven de spelersnaam op het shirt.

Stefan Bouma
23 september 2009, 15:37
Mooi initiatief!
Leg ze maar aan de ketting, heb in de play offs een vlag meegenomen naar DH voor de Estse international Kaupo Kaljuste toen spelend voor de Flyers, ik ging drinken halen, kwam terug en?

Stonden ze aan de overzijde er vrolijk mee te wapperen ;)

Leroy Doyer
23 september 2009, 16:07
Mooi initiatief!
Leg ze maar aan de ketting, heb in de play offs een vlag meegenomen naar DH voor de Estse international Kaupo Kaljuste toen spelend voor de Flyers, ik ging drinken halen, kwam terug en?

Stonden ze aan de overzijde er vrolijk mee te wapperen ;)

Haha dat is zeer lullig. Maar het is idd leuk bedacht

Jasper Maassen
23 september 2009, 22:09
Leuk, maar waarom staat dit in Multimedia?