PDA

View Full Version : Dames ijshockey in Tilburg

Daisy Zieltjens
14 september 2009, 19:05
http://members.home.nl/w.zieltjens/dames_ijshockey.jpg

Marga Scheening
14 september 2009, 19:22
Kom op dames in Tilburg::redrant:: het is geweldig om te doen!
Kunnen we met 3 damesteams (Heerenveen-Dordrecht-Tilburg) leuke wedstrijden spelen!

Ferdinand van Berlo
14 september 2009, 20:25
Kom op dames in Tilburg::redrant:: het is geweldig om te doen!
Kunnen we met 3 damesteams (Heerenveen-Dordrecht-Tilburg) leuke wedstrijden spelen!

ik heb me al opgegeven. maar ik mocht niet meedoen. ik snap er helemaal niks van!:Bonk3:

Patrick van de Wijgert
14 september 2009, 21:28
http://members.home.nl/w.zieltjens/dames_ijshockey.jpg

Jarenlang tegengehouden.....
Goede ontwikkeling als het er komt....

Levi de Beer
14 september 2009, 23:23
Jarenlang tegengehouden.....
Goede ontwikkeling als het er komt....

De grap is dat de afbeelding is gejat! Zou hier ook auteursrecht op rusten?

Michael Schoenmakers
14 september 2009, 23:34

Hoezo gejat het gaat om een dames team van Trappers.

Levi de Beer
15 september 2009, 08:12
Hoezo gejat het gaat om een dames team van Trappers.

Dat wil nog niet zeggen dat je zomaar een beeldmerk mag gebruiken. Maar los daarvan doelde ik letterlijk op de afbeelding. Die komt volgens mij van de oude Trappers website.

Piet de Kort
15 september 2009, 09:18
Dat wil nog niet zeggen dat je zomaar een beeldmerk mag gebruiken. Maar los daarvan doelde ik letterlijk op de afbeelding. Die komt volgens mij van de oude Trappers website.

Ga jij nou overal over liggen zeiken of tegen aan liggen schoppen, Levi? Wat er is gebeurd omtrent jouw persoon en Trappers kunnen wij toch niets aan doen! Of is alles van de oude website van jou?

Het gaat hier om een heus Trappers Damesteam. Ik hoop dat het er komt, een geweldig idee. :goodman:

Jasper Maassen
15 september 2009, 10:07
Dat zou inderdaad een goede zaak zijn, ik ben blij dat dit inderdaad niet langer tegengehouden wordt!

Levi de Beer
15 september 2009, 10:39
Ga jij nou overal over liggen zeiken of tegen aan liggen schoppen, Levi? Wat er is gebeurd omtrent jouw persoon en Trappers kunnen wij toch niets aan doen! Of is alles van de oude website van jou?

Het gaat hier om een heus Trappers Damesteam. Ik hoop dat het er komt, een geweldig idee. :goodman:

Piet,

Rustig aan jongen. Denk om je hart. Ik doel op de thread die Patrick pas geleden heeft geopend over auteursrecht. Nu zie ik een herkenbare afbeelding, dus ik vroeg me af of daar hetzelfde voor geldt. Ik heb toch niet gevraagd om de afbeelding te verwijderen? Daarnaast interesseert het me echt niet dat er afbeeldingen worden gebruikt van de oude website. Als het al zo is. Maar aangezien het niet tegengesproken wordt, zou ik er niet ver naast zitten. Maar nogmaals het interesseert me echt niets.

Even nog voor jouw informatie. Wat er rond mijn persoon is gebeurd omtrent het vrijwilligerswerk voor Trappers, dat gaat hier verder niemand wat aan. Dat haal jij er nu bij, daar had deze posting van mij niets mee te maken.

On topic: Leuk initiatief! Het was wachten totdat iemand er eens mee begon. Bij het voetbal bestaat het inmiddels ook, dus waarom niet in het ijshockey!

Piet de Kort
15 september 2009, 10:51
Piet, Rustig aan jongen. Denk om je hart.
Even nog voor jouw informatie. Wat er rond mijn persoon is gebeurd omtrent het vrijwilligerswerk voor Trappers, dat gaat hier verder niemand wat aan. Dat haal jij er nu bij, daar had deze posting van mij niets mee te maken.

On topic: Leuk initiatief! Het was wachten totdat iemand er eens mee begon. Bij het voetbal bestaat het inmiddels ook, dus waarom niet in het ijshockey!

Ik ben altijd rustig, Levi. Maar het kwam namelijk wel zo over. (ook vwb. het vrijwilligerswerk). Dan kunnen we de rest laten rusten!
En ik denk dat ik niet de enige ben/was, die het zo voelde. Sorry voor het misverstand dan.
Gelukkig denk jij ook zo over het dames ijshockey. ::thumbsup::

Levi de Beer
15 september 2009, 11:15
Ik ben altijd rustig, Levi. Maar het kwam namelijk wel zo over. (ook vwb. het vrijwilligerswerk). Dan kunnen we de rest laten rusten!
En ik denk dat ik niet de enige ben/was, die het zo voelde. Sorry voor het misverstand dan.
Gelukkig denk jij ook zo over het dames ijshockey. ::thumbsup::

Het is toch altijd leuk om naar vrouwen te kijken... en dan ook nog vrouwen die ijshockeyen... een geweldige combinatie! ::cheerleader::

Cees Oerlemans
15 september 2009, 12:45

Volgens mij is dat het officiële logo van trappers, dus gejat lijkt me sterk.

Levi de Beer
15 september 2009, 16:31
Volgens mij is dat het officiële logo van trappers, dus gejat lijkt me sterk.

En ook dan nog, Cees. In mijn tijd als bestuurslid van de SCTT moesten we ook toestemming vragen aan het bestuur van Tilburg Trappers voor het gebruik van het beeldmerk. Los daarvan heeft Jan Hein volgens mij een dergelijke afbeelding gemaakt, die Daisy nu gebruikt. Het wordt niet weersproken, dus ik ga er nog steeds vanuit dat het inderdaad van de oude website komt. Nogmaals dat maakt mij helemaal niets uit. Dat was ook niet de strekking van mijn eerdere posting.

Michael Schoenmakers
15 september 2009, 16:39
En ook dan nog, Cees. In mijn tijd als bestuurslid van de SCTT moesten we ook toestemming vragen aan het bestuur van Tilburg Trappers voor het gebruik van het beeldmerk. Los daarvan heeft Jan Hein volgens mij een dergelijke afbeelding gemaakt, die Daisy nu gebruikt. Het wordt niet weersproken, dus ik ga er nog steeds vanuit dat het inderdaad van de oude website komt. Nogmaals dat maakt mij helemaal niets uit. Dat was ook niet de strekking van mijn eerdere posting.

Graag ontopic weer auteurs recht wordt ergens anders besproken!!!

http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?t=7539

Patrick van de Wijgert
15 september 2009, 17:14
Graag ontopic weer auteurs recht wordt ergens anders besproken!!!

http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?t=7539

Zit er op dames geen auteursrecht ?

Ludo van Vliet
16 september 2009, 19:35
ik heb me al opgegeven. maar ik mocht niet meedoen. ik snap er helemaal niks van!:Bonk3:

Het is dames ijshockey Ferdinand, geen ouwe wijven.

Hulde voor dit initiatief. Laat de Rookies herleven. Hopelijk zijn de conservatieven uit de Trappers organisatie verdwenen of van mening veranderd.
Ik weet nog dat dat anders was..........

Patrick van de Wijgert
10 oktober 2009, 19:43
Het is dames ijshockey Ferdinand, geen ouwe wijven.

Hulde voor dit initiatief. Laat de Rookies herleven. Hopelijk zijn de conservatieven uit de Trappers organisatie verdwenen of van mening veranderd.
Ik weet nog dat dat anders was..........

It giet aon.......
Mooi zo. Damesijshockey hoort erbij. Hopelijk is het een lang leven beschoren en dat het niveau per jaar stijgende zal zijn.

Gaat Theo van G. trainingen verzorgen zoals er ooit sprake van is geweest? Gene halve bak werk daar heb je niets aan. Hoog inzetten.

Daisy meer info please...

Daisy Zieltjens
5 november 2009, 11:29
It giet aon.......
Mooi zo. Damesijshockey hoort erbij. Hopelijk is het een lang leven beschoren en dat het niveau per jaar stijgende zal zijn.

Gaat Theo van G. trainingen verzorgen zoals er ooit sprake van is geweest? Gene halve bak werk daar heb je niets aan. Hoog inzetten.

Daisy meer info please...

Beetje late informatie, maar zag nu pas je posting staan!!

Nee Theo gaat niet de trainingen geven. Paul Staats, hij traint nu ook de u8 en u12, geeft de trainingen aan de dames. Assistent trainer is Jurgen Janssen.
Ze doen het erg goed en het niveau van de meiden gaat snel vooruit!!
Ook hebben we al 2 teambegeiders, namelijk Ben en Lizet de Ruijter.
We hebben onze eerste thuiswedstrijd al gehad op 1 november tegen Heerenveen Hotpucks. De dames hebben het erg goed gedaan, na 3 trainingen al een wedstrijd, helaas hebben we die met 3-8 verloren, maar alle complimenten aan de dames.
Op 3 januari mogen we terug komen om een wedstrijd te spelen in Heerenveen.
De foto's van trainingen en wedstrijden kun je vinden op www.thijsfotografie.com (http://www.thijsfotografie.com) en www.playersnation.tk (http://www.playersnation.tk)

Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het wel.
Ook komt er in de Puck van de sctt een stukje over dames ijshockey te staan.

Patrick van de Wijgert
5 november 2009, 12:03
Beetje late informatie, maar zag nu pas je posting staan!!

Nee Theo gaat niet de trainingen geven. Paul Staats, hij traint nu ook de u8 en u12, geeft de trainingen aan de dames. Assistent trainer is Jurgen Janssen.
Ze doen het erg goed en het niveau van de meiden gaat snel vooruit!!
Ook hebben we al 2 teambegeiders, namelijk Ben en Lizet de Ruijter.
We hebben onze eerste thuiswedstrijd al gehad op 1 november tegen Heerenveen Hotpucks. De dames hebben het erg goed gedaan, na 3 trainingen al een wedstrijd, helaas hebben we die met 3-8 verloren, maar alle complimenten aan de dames.
Op 3 januari mogen we terug komen om een wedstrijd te spelen in Heerenveen.
De foto's van trainingen en wedstrijden kun je vinden op www.thijsfotografie.com (http://www.thijsfotografie.com) en www.playersnation.tk (http://www.playersnation.tk)

Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het wel.
Ook komt er in de Puck van de sctt een stukje over dames ijshockey te staan.

Hoeveel damesteams zijn er in NL?

Paul Staats
5 november 2009, 12:42
tot nu toe 3 dat zijn heereveen,dordrecht.tilburg maar in geleen is er ook altijd een geweest maar daar zijn nu weer mee bezig om op te zetten

Dhemy Schobben
16 november 2009, 18:58
Inmiddels is het damesteam een feit, we mogen ook wel ff vermelden dat we een kei gezellig team hebben met z'n allen :) en 3 januari gaan we er gewoon weer voor :grin:

Daisy Zieltjens
8 december 2009, 10:11
TRAPPERS DAMES OEFENEN ZONDAG 13 DECEMBER TEGEN HEIST OP DEN BERG :)

Zie artikel:

http://www2.trappers.nl/nieuws/trappers-dames-oefenen-zondag-tegen-heist-op-den-berg.htm

Kom ons allemaal aanmoedigen!!!!!

Mandy Gooijer
11 december 2009, 16:31
iets te ver weg ;-) maar veel succes gewenst!!