View Full Version : Arhl 2009-2010
Sebastiaan Schuemie
9 september 2009, 15:06
Misschien een beetje een onderbelichte competitie in NL, maar volgens insiders bestaat dit jaar de ARHL uit de volgende teams:
Amsterdam Shinny Club
Leiden Polar Bears
Den Bosch M@DS team
Den Haag Hurricanes
Den Haag Icestorks
Dordrecht Lions
Hoorn Blue Mountain Cougars
Hoorn Rhino's
Nijmegen Mix Stars
Utrecht Recreators
Mogelijk dat Sneek en een 2e team uit Utrecht erbij komt?
Jacco van der Stelt
9 september 2009, 15:14
klopt en waarschijnlijk 2 poules, voorstel gaat vandaag of morgen naar de teams toe.
Sebastiaan Schuemie
9 september 2009, 15:43
Komt de mixstars met hetzelfde team als voorgaande jaar?
Jacco van der Stelt
9 september 2009, 20:07
nee, zijn meer spelers erbij die wat minder zijn
Beau van Engelen
9 september 2009, 23:52
gezellige competitie :)
Mike van t Veer
22 september 2009, 20:53
gezellige competitie :)
Zeker weten! En een groeiende competitie. Vorig jaar 9 teams, nu 10 of misschien zelfs 12. Hoop dat het wedstrijdschema gauw komt.
Onze (BMC) 1e oefenwedstrijd is in ieder geval bekend: op 4 oktober tegen de Dordrecht Lions in Dordt.
Sebastiaan Schuemie
22 september 2009, 22:33
Oh dat is een leuk oefenpotje.. ben benieuwd naar het resultaat.
Wij hebben nog geen oefenpotjes (voor zover ik weet dan).
Den Haag zal in ieder geval met 2 ARHL teams komen dit jaar :)
Paul van Heertum
22 september 2009, 22:52
Wat voor een team is het team van Den Bosch? Wie spelen er bijvoorbeeld?
Luuk van Dijk
23 september 2009, 09:03
Ik. Als goalie. Daarnaast ongeveer hetzelfde team als vorig jaar.
Sebastiaan Schuemie
23 september 2009, 10:01
Wat voor een team is het team van Den Bosch? Wie spelen er bijvoorbeeld?
Eindigde de laatste paar jaar als 2e in de ARHL. Maar niet geheel onverslaanbaar zoals afgelopen seizoen toen wij (Hurricanes) 4-2 wonen van ze.
Luuk van Dijk
23 september 2009, 11:04
Eindigde de laatste paar jaar als 2e in de ARHL. Maar niet geheel onverslaanbaar zoals afgelopen seizoen toen wij (Hurricanes) 4-2 wonen van ze.
Dat kwam omdat ik niet meespeelde!!
Paul van Heertum
23 september 2009, 17:15
Ik. Als goalie. Daarnaast ongeveer hetzelfde team als vorig jaar.
Soort van 2e recreatie team met jongere spelers dan het team dat in de 2e divisie speelt?
Luuk van Dijk
23 september 2009, 17:58
Soort van 2e recreatie team met jongere spelers dan het team dat in de 2e divisie speelt?
Ik zou juist zeggen: eerder met oudere spelers dan de spelers uit de 2e divisie. Ikzelf ben denk ik (minstens) 20 jaar jonger dan ons gemiddelde, als 18-jarige.
Paul van Heertum
23 september 2009, 18:00
Ex-eagles dus min of meer?
Luuk van Dijk
23 september 2009, 18:59
Dat nou ook weer niet. Het zijn jongens uit het vroegere S-team (een recreantenteam dat ook al ARHL speelde) en het M@D-team (ouders van kinderen binnen Red Eagles zelf, die het leuk vinden om te hockeyen.).
Erwin van den Boom
23 september 2009, 22:37
He Sebas alles goed?Wij zitten nu op 22 inschrijvingen voor de arhl,was vorig jaar 15.Maar nu met meer mindere broeders en zusters erbij.Dus de kans op leukere wedstrijden is groter.gr Boom#33
Sebastiaan Schuemie
24 september 2009, 09:29
Dat kwam omdat ik niet meespeelde!!
Ego! We gaan het meemaken of dat zo is ;)
Ik zal er in ieder geval alles aan doen om het jullie zo moeilijk mogelijk te maken. Tenslotte was ik verantwoordelijk voor 50% van ons doelsaldo die wedstrijd (A) als we het toch over ego hebben :Bonk3:
He Sebas alles goed?Wij zitten nu op 22 inschrijvingen voor de arhl,was vorig jaar 15.Maar nu met meer mindere broeders en zusters erbij.Dus de kans op leukere wedstrijden is groter.gr Boom#33
Ja alles goed en in het altijd actieve pitoresk achtige stadsgelegen Nijmegen?
Dat is mooi dat het dan wat spannender wordt. Maar we zijn het tournooi van laatst ook nog niet vergeten.
Erwin van den Boom
25 september 2009, 12:45
Ja alles goed en in het altijd actieve pitoresk achtige stadsgelegen Nijmegen?
Dat is mooi dat het dan wat spannender wordt. Maar we zijn het tournooi van laatst ook nog niet vergeten.
Help me effe te herrineren van het toernooi.Wat''s gebeurd?
Sebastiaan Schuemie
25 september 2009, 13:07
Het tournooi in Nijmegen van april van onlangs.
Ben wel benieuwd wanneer het nieuwe ARHL wedstrijd schema beschikbaar is. Ben toe aan een wedstrijd!
Erwin van den Boom
26 september 2009, 06:53
Het tournooi in Nijmegen van april van onlangs.
Ben wel benieuwd wanneer het nieuwe ARHL wedstrijd schema beschikbaar is. Ben toe aan een wedstrijd!
Regel maar ijs, als het een geschikte tijd is op zaterdag dan kan ik wel een paar mennekes en froukjes bij elkaar krijgen.
Twan Witzier
26 september 2009, 09:18
Zaterdag 3 en zondag 4 oktober is er ijstijd voor beide teams ( ICESTORKS EN HR ).
Dan kunnen jullie weer een game spelen, Andre weet het dus die zal wel een tegenstander zoeken voor beide teams.
Luuk van Dijk
29 september 2009, 00:45
M@Ds zondag oefenwedstrijd tegen Amsterdam! Eerste ijshockeywedstrijd van het seizoen. Ben benieuwd.
Sebastiaan Schuemie
29 september 2009, 08:09
Dat wordt vast een leuke wedstrijd.
Wij spelen onze eerste oefenwedstrijd hoogstwaarschijnelijk tegen de nieuwkomer.. de IceStorks.
Claudia van Maurik
1 oktober 2009, 17:58
De Mixstars hebben 10 oktober om 20.00 uur hun eerste ijsuren voor de ARHL competitie. En vandaag hoorde ik dat we de eerste wedstrijd van dit seizoen zullen spelen thuis tegen Den Bosch.
Altijd gezellig
Ben wel benieuwd wanneer het hele schema bekend is.
groetjes Claudia
Sebastiaan Schuemie
2 oktober 2009, 11:54
Ow dat begint leuk.. de 1e tegen de 2e van vorig seizoen.
En 10 oktober is al snel, dus dan kan het niet anders dan dat het hele programma binnenkort kenbaar wordt gemaakt.
Wij gaan het vanavond opnemen tegen de nieuwelingen de Icestorks. Wij zijn het voorprogramma voor het eerste van HYS vanavond tegen Heerenveen ;)
Mike van t Veer
4 oktober 2009, 17:31
Vanmiddag hebben de BMC met 3-11 gewonnen van het team van Dordrecht Lions.
Luuk van Dijk
4 oktober 2009, 23:45
M@DS verloren van Amsterdam. 4-7.
Het was een erg rommelige wedstrijd van beide kanten. Veel mensen telkens in het vak, wat het speelveld erg klein leek te maken. Na de tweede periode stond het nog 3-1 voor de M@DS, maar de 3e periode verliep erg moeizaam.
Daarnaast twijfel ik of de wedstrijd van 10 oktober tegen Nijmegen wel door (kan) gaa(n/t). In 's-Hertogenbosch weet men er nog vrij weinig van, en is het nog maar de vraag of er een geheel team neergezet kan worden in verband met de korte termijn.
Sebastiaan Schuemie
5 oktober 2009, 07:45
Okay dat begint goed dan met ijstijd.
Wij (Hurricanes) hebben van de Icestorks gewonnen afgelopen vrijdag met 12-3
Jacco van der Stelt
5 oktober 2009, 18:06
Hieronder de poule indeling, helaas heeft Nijmegen en Denbosch alleen nog maar hun ijstijd opgegeven zodat er nog steeds geen planning gemaakt kan worden!!
De indeling van de poules is gebaseerd op de eindstand van het seizoen 2008-09, en is als volgt:
Poule A
Amsterdam Shinny Club
Alphen Polar Bears
Den Bosch M@ds team
Hoorn Rhino?s
Nijmegen Mix Stars
Utrecht Los Padres
Poule B
Den Haag Hurricanes
Den Haag Icestorks
Dordrecht Lions
Hoorn Cougars
Utrecht Recreators
Paul van Heertum
5 oktober 2009, 18:12
Den Bosch - Hoorn, dat zijn zure uitwedstrijden
Mike van t Veer
5 oktober 2009, 18:15
Den Bosch - Hoorn, dat zijn zure uitwedstrijden
Wel als je weet dat alle Hoornse teams op zaterdagochtend om 9.15 uur ijs hebben......
Paul van Heertum
5 oktober 2009, 18:17
Dan helemaal, moet je om half 7 weg
Was het niet beter om Hoorn om te ruilen met Dordt?
Dat is misschien minder goed voor de competitie maar wel veel fijner voor beide teams
Mike van t Veer
5 oktober 2009, 18:20
Dat is misschien minder goed voor de competitie maar wel veel fijner voor beide teams
Nee hoor, lekker zo laten!
Erwin van den Boom
5 oktober 2009, 18:46
En vanuit nijmegen om 06.00.:sleepey::sleepey::sleepey:
Luuk van Dijk
5 oktober 2009, 18:52
Afgelopen seizoen moest Den Bosch ook al om kwart over 9 in Hoorn spelen. Maar ja, hoort erbij zeggen ze dan.
Luuk van Dijk
5 oktober 2009, 18:57
De indeling van de poules is gebaseerd op de eindstand van het seizoen 2008-09, en is als volgt:
Poule A
Amsterdam Shinny Club
Alphen Polar Bears
Den Bosch M@ds team
Hoorn Rhino?s
Nijmegen Mix Stars
Utrecht Los Padres
Poule B
Den Haag Hurricanes
Den Haag Icestorks
Dordrecht Lions
Hoorn Cougars
Utrecht Recreators
Hoe zijn deze dan op elkaar gebaseerd?
In poule A: de nummers 1, 2, 3, 5, 6 en een nieuw team.
In poule B: de nummers 4, 8, 9 en 2 nieuwe teams.
Ik zie de logica niet.
Sebastiaan Schuemie
5 oktober 2009, 19:45
Wellicht op eindstand + locatie in het land.
Los van Leiden en Hoorn dan ;)
Ik denk dat wij in ieder geval niet mogen klagen.
Poule A is duidelijk zwaarder dan B als we van voorgaande seizoenen uitgaan.
Paul van Heertum
5 oktober 2009, 21:39
Nee hoor, lekker zo laten!
Waarom?
Mike van t Veer
5 oktober 2009, 22:14
Waarom?
Omdat wij, als mindere goden in een poule zitten met ook mindere goden. Behalve de Hurricanes. Dat levert voor ons allemaal leukere wedstrijden op. Vorig jaar kregen de mindere teams 20+ tegengoals in de wedstrijd tegen de mixstars. Da's niet echt spannend...
Ik vind deze poule indeling helemaal goed.
Paul van Heertum
5 oktober 2009, 22:51
Als je uit Nijmegen of Den Bosch zou komen zou je waarschijnlijk weer anders denken
Sebastiaan Schuemie
6 oktober 2009, 09:34
Als je uit Nijmegen of Den Bosch zou komen zou je waarschijnlijk weer anders denken
Dat is logisch. Het is nooit voor iedereen ideaal. Als je kampioen wilt worden, zou je toch van iedereen moeten winnen. Of het nou Nijmegen is of Utecht.
Jacco van der Stelt
6 oktober 2009, 09:44
kom op het is niet zo dat je elke week dat moet doen....... dus die ene keer per jaar... als je het maar een tijdje van te voren weet he...
Erwin van den Boom
10 oktober 2009, 11:12
De Wedstrijd topper Mixstars Nijmegen-Mads Den Bosch gaat vanavond niet door.Den Bosch schijnt te laat op de hoogte te zijn gebracht,waardoor er niet genoeg spelers beschikbaar konden zijn.
Luuk van Dijk
10 oktober 2009, 11:58
Tja, we wisten het afgelopen woensdag pas. Sorry, maar mijn weekend staat dan al ingeplant.
Erwin van den Boom
10 oktober 2009, 15:38
::surrender::Tja, we wisten het afgelopen woensdag pas. Sorry, maar mijn weekend staat dan al ingeplant.
::surrender::m@ds ::surrender::
Luuk van Dijk
10 oktober 2009, 15:59
:blablabla:
Erwin van den Boom
10 oktober 2009, 16:26
geintje luuk!!!!!
Sebastiaan Schuemie
11 oktober 2009, 09:43
jammer dan... als zo maar niet iedere wedstrijd gaat.
Wel grappig trouwens.. volgens mij zit er toch mensen van het ARHL bestuur in beide teams?
Erwin van den Boom
11 oktober 2009, 10:04
Wij wisten het al 2 weken geleden,maar er heeft iemand verzuimd om db op tijd in te lichten.
Jacco van der Stelt
11 oktober 2009, 10:25
jammer dan... als zo maar niet iedere wedstrijd gaat.
Wel grappig trouwens.. volgens mij zit er toch mensen van het ARHL bestuur in beide teams?
tot nu toe is er alleen maar ijstijden doorgegeven van nijmegen en denbosch, dus ook nog niet vanuit den haag..
Luuk van Dijk
11 oktober 2009, 16:37
Degene die vanuit Den Bosch in het bestuur zat, is dit seizoen op wereldreis. Lastig om dan even door te seinen. Hier ergens gok ik dat het fout is gegaan.
Sebastiaan Schuemie
11 oktober 2009, 21:42
tot nu toe is er alleen maar ijstijden doorgegeven van nijmegen en denbosch, dus ook nog niet vanuit den haag..
Des te vervelender dat het toch niet door is gegaan.. Bij de rest van de teams heb je nu nog tenminste zekerheid dat het niet doorgaat :D
Mike van t Veer
15 oktober 2009, 23:59
Vanavond is de oefenwedstrijd BMC-Rhinos gespeeld. De Rhinos hebben (niet onverwacht) gewonnen. Alleen over de uitslag was men het niet eens. Maar goed, de uitslag was ook niet het belangrijkste. Feit is wel dat het gat tussen beide teams behoorlijk geslonken is. Het was een wedstrijd op 't randje. De rivalitiet tussen de Hoornse teams leeft behoorlijk.
Piet de Kort
16 oktober 2009, 07:12
Vanavond is de oefenwedstrijd BMC-Rhinos gespeeld. De Rhinos hebben (niet onverwacht) gewonnen. Alleen over de uitslag was men het niet eens. Maar goed, de uitslag was ook niet het belangrijkste. Feit is wel dat het gat tussen beide teams behoorlijk geslonken is. Het was een wedstrijd op 't randje. De rivalitiet tussen de Hoornse teams leeft behoorlijk.
Jij was er al bang voor, he Mike! Succes dit seizoen in de ARHL. ::thumbsup::
Sebastiaan Schuemie
16 oktober 2009, 09:24
Des te leuker.. maar toch even voor de record.. wat is het uit eindelijk geworden?
Ondanks dat het niets zegt..
Piet de Kort
16 oktober 2009, 10:00
Des te leuker.. maar toch even voor de record.. wat is het uit eindelijk geworden?
Ondanks dat het niets zegt..
Gezien de posting van Mike; vermoedelijk een verschil van 1 goal! :goodman:
Mike van t Veer
16 oktober 2009, 11:44
2 goals. Onze coaches hebben de stand bijgehouden en de eindstand was 8-6. De Pino's waren het er niet mee eens. Maar zoals ik al zei, het gat is veel kleiner geworden. Vorig seizoen verloren we nog met 12-1 van ze.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.