View Full Version : Ron Berteling schaal via SBS ?
Wendy Smits
4 september 2009, 17:13
Weet iemand of de wedstrijd om de Ron Bertelingschaal live via internet (SBS) te volgen zal zijn ?
Wanneer beginnen de reguliere ijshockey-uitzendingen weer ?
Michael Schoenmakers
4 september 2009, 18:39
Weet iemand of de wedstrijd om de Ron Bertelingschaal live via internet (SBS) te volgen zal zijn ?
en komt er een uitzending die het seizoen inleid met alle ins en outs van afgelopen seizoen transfers enz. met de hoogte punten nog een keer op een rij of zo.
Peet van Raak
4 september 2009, 18:57
Wendy,
Ik denk dat je verstoken blijft van beelden van de strijd om de Ron Bertelingschaal. SBS wil dit jaar 15 uitzendingen maken, volgend jaar 20 en het in 2011 25 uitzendingen. Dat is tenminste het laatste dat ik over de tv-plannen van SBS en de NIJB vernomen heb (mijn info dateert echter van medio mei dus wellicht is mijn info al achterhaald).
Als dit niet zo is, vermoed ik dat SBS rond de bekerfinale zal instappen en dan tot en met de playoffs het ijshockey in Nederland weer zal volgen. En met de sterke selectie van HYS in het achterhoofd, zal jij 'jouw ploeggie' dan nog genoeg in actie zien via de schotel of het wereldwijde web.
Michael Schoenmakers
4 september 2009, 19:08
Wendy,
Ik denk dat je verstoken blijft van beelden van de strijd om de Ron Bertelingschaal. SBS wil dit jaar 15 uitzendingen maken, volgend jaar 20 en het in 2011 25 uitzendingen. Dat is tenminste het laatste dat ik over de tv-plannen van SBS en de NIJB vernomen heb (mijn info dateert echter van medio mei dus wellicht is mijn info al achterhaald).
Als dit niet zo is, vermoed ik dat SBS rond de bekerfinale zal instappen en dan tot en met de playoffs het ijshockey in Nederland weer zal volgen. En met de sterke selectie van HYS in het achterhoofd, zal jij 'jouw ploeggie' dan nog genoeg in actie zien via de schotel of het wereldwijde web.
Maar een wedstrijd uitzenden op SBS of een web broadcast maken is wel een verschil.
ik kan me voorstellen dat ze er wel beelden van willen maken en deze dan op het internet live uitzenden. Zodat ze er dan vervolgens later in het seizoen nog gebruik van kunnen maken?
Abe Brouwer
4 september 2009, 19:43
Dus de tv-uitzendingen zullen pas in januari zijn? Dat zou geen beste zaak zijn eerlijk gezegd.
Wendy Smits
4 september 2009, 22:04
Ik hoopte inderdaad op hetgeen Michael zei. Vorig jaar hebben we ook een aantal wedstrijden live gezien waarvan slechts kleine stukjes in het tv-programma te zien waren.
En zo'n Ron Berteling schaal is toch de moeite waard voor SBS ?? Ze maken er in ieder geval uitgebreid melding over op de site (het ontstaan etc.)
Misschien kan Leo uitsluitsel geven...
Cyril de Boer
17 september 2009, 21:41
-schopje-
Abe Brouwer
17 september 2009, 21:51
Heb even op de website gekeken maar die is volgens mij niet meer bijgewerkt sinds de playoff-finales in maart. Er is ook geen verwijzing naar een volgende wedstrijd. Ik denk dat de internet-uitzendingen pas in januari zullen beginnen als ook de tv-uitzendingen beginnen.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.