PDA

View Full Version : 1e Training Eindhoven Kemphanen

Jasper Lesterhuis
30 augustus 2009, 00:33
Zo, eindelijk weer met een frisse neus foto's maken.. Ik had wel weer genoeg van al die zomerse plaatjes!

Hierbij een aantal foto's van de 1e training van de Kemphanen. Ons Russische trio was nog niet aanwezig, verder wel alle nieuwe aanwinsten en de vaste kern van vorig seizoen.

http://farm3.static.flickr.com/2432/3868914090_8afb27bd44.jpg
Bob Theunissen

http://farm4.static.flickr.com/3418/3868914390_7c4fdab476.jpg
Nieuwe defence Jeff Winchester

http://farm3.static.flickr.com/2582/3868913014_e99b720c1c.jpg
Nick Verbruggen ( heeft alvast zijn playoff baard laten staan )

en de rest staat HIER (http://www.flickr.com/photos/jasperlesterhuis/sets/72157622179100786/)

Rob Verschuuren
31 augustus 2009, 12:51
mooie foto's! Blijf het jammer vinden, dat Bob, Ivy en Diederick niet in Tilburg spelen. Daar gaan jullie veel plezier aan beleven.

Piet de Kort
31 augustus 2009, 13:24
Zo, eindelijk weer met een frisse neus foto's maken.. Ik had wel weer genoeg van al die zomerse plaatjes!

Hierbij een aantal foto's van de 1e training van de Kemphanen. Ons Russische trio was nog niet aanwezig, verder wel alle nieuwe aanwinsten en de vaste kern van vorig seizoen.

Nog iets vernomen van de 3 Russen??? Komen ze wel of is dat niet bekend?:goodman:

Michael Schoenmakers
31 augustus 2009, 14:30
Mooi foto's maar wat een lelijke handschoenen was de verf op?

Anthony Schoenmakers
31 augustus 2009, 14:51
Prima plaatjes!!
Alleen die handschoenen, daar moet echt een kleurtje op (sugestie: oranje of Blauw).

Jasper Lesterhuis
31 augustus 2009, 17:50
Thanks heren!

- Qua handschoenen; wacht maar tot je ze in combinatie ziet met de nieuwe shirts::gowild::!! ( vooral de uit-shirts, die vind ik persoonlijk zo mogelijk nog mooier als de thuis tenues )

- Qua Russen; er wordt op hoog niveau onderhandeld om ze op tijd hier te krijgen.. Voorlopig ga ik er even van uit dat ze voor het Kemphanen Tournament hier zullen zijn, mocht dat toch niet lukken wordt het geloof ik de week daar op volgend.. Dus voor heel Nederland: "DE RUSSEN KOMEN ER AAN" :Zwaai: ghehe..

Anthony Schoenmakers
31 augustus 2009, 17:57
Thanks heren!

- Qua handschoenen; wacht maar tot je ze in combinatie ziet met de nieuwe shirts::gowild::!! ( vooral de uit-shirts, die vind ik persoonlijk zo mogelijk nog mooier als de thuis tenues )

Stappen ze af van de blauw/oranje combinatie?
Wel jammer, vond het vorig seizoen toch een van de mooiste shirts.

Jasper Lesterhuis
31 augustus 2009, 18:18
Stappen ze af van de blauw/oranje combinatie?
Wel jammer, vond het vorig seizoen toch een van de mooiste shirts.

Wordt er alleen maar mooier op, you'll see!!

Jasper Maassen
1 september 2009, 10:16
Wordt er alleen maar mooier op, you'll see!!

Naar mijn mening wordt het er nooit mooier op als je je clubkleuren overboord gooit. Ik vind de Eatersshirts van tegenwoordig ook per definitie lelijker dan de roodwitte shirtjes van vroeger.

Bas-Jan van Roekel
1 september 2009, 20:50
Naar mijn mening wordt het er nooit mooier op als je je clubkleuren overboord gooit. Ik vind de Eatersshirts van tegenwoordig ook per definitie lelijker dan de roodwitte shirtjes van vroeger.

+1

Ik vraag me dus ook al een hele tijd af wat ze dachten toen clubs in Nederland RUG-nummers op sokken/kousen gingen drukken?

Ro Herregraven
1 september 2009, 21:00
+1

Ik vraag me dus ook al een hele tijd af wat ze dachten toen clubs in Nederland RUG-nummers op sokken/kousen gingen drukken?

Ja, dat vind ik dus ook een achterlijk gezicht...

Jasper Maassen
2 september 2009, 14:10
Ja, dat vind ik dus ook een achterlijk gezicht...

het ziet er gewoon belachelijk uit. Een speler heeft een rugnummer en twee mouwnummers, klaar. Noem me conservatief, maar al die extraatjes hoeven voor mij echt niet. Overigens moet ik wel nog even zeggen dat we in de Ruijtersperiode wel mooie shirtjes hebben gehad. Het jaar met de Vancouver-shirtjes en het jaar ervoor zagen ze er puik uit, maar ze blijven minder mooi dan de rood-witte.

Michael Schoenmakers
2 september 2009, 14:15
het ziet er gewoon belachelijk uit. Een speler heeft een rugnummer en twee mouwnummers, klaar. Noem me conservatief, maar al die extraatjes hoeven voor mij echt niet. Overigens moet ik wel nog even zeggen dat we in de Ruijtersperiode wel mooie shirtjes hebben gehad. Het jaar met de Vancouver-shirtjes en het jaar ervoor zagen ze er puik uit, maar ze blijven minder mooi dan de rood-witte.

Het mooiste blijft een shirt met een groot logo en zo min mogelijk reclame helaas is dat niet mogelijk in Nederland.
Op dit moment zijn er genoeg clubs in Nederland die een zeer mooi logo hebben.

Kazs Krikke
2 september 2009, 14:24
Het mooiste blijft een shirt met een groot logo en zo min mogelijk reclame helaas is dat niet mogelijk in Nederland.
Op dit moment zijn er genoeg clubs in Nederland die een zeer mooi logo hebben.

Als ik mij goed herinner hadden we in Den Haag vorig seizoen alleen sponsoring op het linker bovenbeen, dus het kan wel!

Michael Schoenmakers
2 september 2009, 14:27
Als ik mij goed herinner hadden we in Den Haag vorig seizoen alleen sponsoring op het linker bovenbeen, dus het kan wel!

Ja klopt en dat was dan ook meteen een gaaf shirt.
De kleur iets minder haha nee zonder dollen ik zie dat soort shirts het liefst.
Alleen een sponsor zal daar anders overdenken vrees ik.

Kazs Krikke
2 september 2009, 14:38
Ik denk dat in het ijshockey boarding of ijsreclame effectiever is dan shirtreclame, maar daar ben ik misschien een van de weinigen in. Ik zou niet kunnen roepen wie de shirtsponsors van Nijmegen en Eindhoven waren

Michael Schoenmakers
2 september 2009, 14:43
Ik denk dat in het ijshockey boarding of ijsreclame effectiever is dan shirtreclame, maar daar ben ik misschien een van de weinigen in. Ik zou niet kunnen roepen wie de shirtsponsors van Nijmegen en Eindhoven waren

Eindhoven Bjorn borg op de rug (waren ook mooie shirts niet teveel reclame)
en Nijmegen Dar Devils

Kazs Krikke
2 september 2009, 14:46
Eindhoven Bjorn borg op de rug
en Nijmegen Dar Devils

Daar weet ik het inderdaad ook door, maar heb ze op het shirt niet leesbaar zien staan. Shirts van Eindhoven warenn inderdaad ook ok

Patrick van de Wijgert
2 september 2009, 16:03

Mooiste waren toch meetpoint shirts met de Brabantse geblokte vlag :brabant:

Jasper Maassen
2 september 2009, 16:14
Mooiste waren toch meetpoint shirts met de Brabantse geblokte vlag :brabant:

Sinds wanneer heeft die vlag zwarte blokjes?

Bas-Jan van Roekel
2 september 2009, 16:49
Bjorn Borg viel heel erg goed op bij Eindhoven op de rug dus dat zal zeker het geld waard zijn geweest.
De shirts vond ik minder mooi. Het blauw was niet echt het blauw dat het moest zijn denk ik.

Nijmegen had mooie shirts, ...voor een jeugdteam dat geen reclame op het shirt nodig heeft.
Het shirt was zonder reclame al redelijk druk met overal het logo van de club. Dus ga je daar nog eens veel reclame op zetten werkt dat niet in je voordeel. (denk ik)
Voorbeeld:
http://www.ijshockeyfoto.com/pictures/9035-0176.jpg

Aan de zijkant van de broek staat: www. [bedrijfsnaam] .nl
Op een zwarte broek een rode achtergrond en witte letters..
Als er [bedrijfsnaam].nl alleen had gestaan had denk ik iedereen wel begrepen waar je het bedrijf kon vinden.

Martijn Snoeren
2 september 2009, 22:24
Sinds wanneer heeft die vlag zwarte blokjes?
Ben het wel met Patrick eens en dan vooral de witte uitvoering!

Nancy van de Camp
2 september 2009, 23:01
Het enige waar ik op hoop is dat er bij sommige teams de namen duidelijk te lezen zijn.
Dat vond ik afgelopen jaar soms een drama!

Jasper Lesterhuis
4 september 2009, 22:52
Bjorn Borg viel heel erg goed op bij Eindhoven op de rug dus dat zal zeker het geld waard zijn geweest.
De shirts vond ik minder mooi. Het blauw was niet echt het blauw dat het moest zijn denk ik.

Dat kleurverschil kwam volgens mij voor een groot deel door de verlichting op enkele banen.. De foto´s die hier te zien waren van de shirts van de kemphanen verschilden enorm van kleur, van uitwedstrijden leken ze paars, en mijn foto´s van de thuiswedstrijden waren `gewoon` mooi blauw. Ik deed amper iets aan kleurcorrectie, dus kan alleen maar aan de verlichting hebben gelegen. Het fijne weet ik er niet van, maar wellicht geven gaslampen een kleurverschuiving?

Michael Schoenmakers
4 september 2009, 23:18

Nijmegen had mooie shirts, ...voor een jeugdteam dat geen reclame op het shirt nodig heeft.
Het shirt was zonder reclame al redelijk druk met overal het logo van de club. Dus ga je daar nog eens veel reclame op zetten werkt dat niet in je voordeel. (denk ik)
Voorbeeld:
http://www.ijshockeyfoto.com/pictures/9035-0176.jpg

Aan de zijkant van de broek staat: www. [bedrijfsnaam] .nl
Op een zwarte broek een rode achtergrond en witte letters..
Als er [bedrijfsnaam].nl alleen had gestaan had denk ik iedereen wel begrepen waar je het bedrijf kon vinden.

over het www verhaal:

als je als ebdrijf een www.bedrijfsnaam.nl hebt zet je niet op je broek bedrijfsnaam.nl er zijn mensen die dit letterlijk in typen en soms vind je de site dan niet voorbeeld. www.members.home.nl
members.home.nl (http://members.home.nl)
De www letters ervoor kunnen dus wel degelijk uitmaken.

Bas-Jan van Roekel
6 september 2009, 03:06
over het www verhaal:

als je als ebdrijf een www.bedrijfsnaam.nl hebt zet je niet op je broek bedrijfsnaam.nl er zijn mensen die dit letterlijk in typen en soms vind je de site dan niet voorbeeld. www.members.home.nl
members.home.nl (http://members.home.nl)
De www letters ervoor kunnen dus wel degelijk uitmaken.

Ik denk dat je fout zit, als de site niet gevonden wordt zonder de www ervoor dan heb je of een hele oude browser of het bedrijf waar de website op de server(hosting) staat loopt nog ver achter in de tijd.

www.members.home.nl zal nooit kunnen bestaan omdat je geen PUNT mag gebruiken bij het vastleggen van je domeinnaam. (letters, cijfers en het streepje- zijn toegestaan)

members.home.nl zal wel kunnen bestaan alleen is dit een site welke onderdeel uitmaakt van het domein www.home.nl
Vaker wordt dit gedaan bij het maken van een aparte afdeling (sub-domein) binnen een domein.
Zo had www.ijshockey.com er ook voor kunnen kiezen om op hun server/domein een aparte (sub-domein) ruimte te maken voor het forum bijv. forum.ijshockey.com
of ze hadden een forum kunnen maken op www.ijshockey.com en deze in een map genaamd "forum" kunnen plaatsen bijv. www.ijshockey.com/forum/ <-- dan zit je in de map forum.
Dus simpel gezegd komen alle sub-domeinen welke je aanmaakt voor het hoofd domein i.p.v de www.

Dus als een bedrijf een website heeft welke onderdeel uitmaakt van een ander domein (vaker de gratis pagina's) zoals bijv. pietje54.home.nl dan is het juist verplicht om er geen www voor het zetten want deze is onderdeel van het domein www.home.nl en je zit dan in de afdeling (sub-domein) pietje54.

Ps, pietje54.home.nl is niet actief omdat niemand deze heeft aangemaakt bij Ziggo/@home.

Michael Schoenmakers
6 september 2009, 13:57
Ik denk dat je fout zit, als de site niet gevonden wordt zonder de www ervoor dan heb je of een hele oude browser of het bedrijf waar de website op de server(hosting) staat loopt nog ver achter in de tijd.

www.members.home.nl (http://www.members.home.nl) zal nooit kunnen bestaan omdat je geen PUNT mag gebruiken bij het vastleggen van je domeinnaam. (letters, cijfers en het streepje- zijn toegestaan)

members.home.nl zal wel kunnen bestaan alleen is dit een site welke onderdeel uitmaakt van het domein www.home.nl (http://www.home.nl)
Vaker wordt dit gedaan bij het maken van een aparte afdeling (sub-domein) binnen een domein.
Zo had www.ijshockey.com (http://www.ijshockey.com) er ook voor kunnen kiezen om op hun server/domein een aparte (sub-domein) ruimte te maken voor het forum bijv. forum.ijshockey.com
of ze hadden een forum kunnen maken op www.ijshockey.com (http://www.ijshockey.com) en deze in een map genaamd "forum" kunnen plaatsen bijv. www.ijshockey.com/forum/ (http://www.ijshockey.com/forum/) <-- dan zit je in de map forum.
Dus simpel gezegd komen alle sub-domeinen welke je aanmaakt voor het hoofd domein i.p.v de www.

Dus als een bedrijf een website heeft welke onderdeel uitmaakt van een ander domein (vaker de gratis pagina's) zoals bijv. pietje54.home.nl dan is het juist verplicht om er geen www voor het zetten want deze is onderdeel van het domein www.home.nl (http://www.home.nl) en je zit dan in de afdeling (sub-domein) pietje54.

Ps, pietje54.home.nl is niet actief omdat niemand deze heeft aangemaakt bij Ziggo/@home.

even voor je beeld vorming als er op een shirt staat petje.nl en het werkt niet ga ik al niet meer verder zoeken.
Geen 1 reclame buro zal dit dan ook doen je moet gewoon je volledige werkende link plaatsen en niet de helft met de gedeachte `dat weet toch iedereen´.
Wij zijn opgegroeit met computers mijn ouders niet en als de link niet werkt gaan ze dus echt niet verder zoeken.

Laurens de Jager
7 september 2009, 16:07
Mooie foto's Jasper. Maar ik moet ff zeggen, Jeff Winchester lijkt net Ruud de Wild met een hockey tenue aan ;)

Kazs Krikke
7 september 2009, 18:12
Geen 1 reclame buro zal dit dan ook doen je moet gewoon je volledige werkende link plaatsen en niet de helft met de gedeachte `dat weet toch iedereen´.
Wij zijn opgegroeit met computers mijn ouders niet en als de link niet werkt gaan ze dus echt niet verder zoeken.

Daar zou ik niet al mijn geld op zetten als ik jou was ;) In de reclamewereld (mijn werk) is het heel gebruikelijk om de www. achterwege te laten. De reden hiervoor is dat je als consument maar beperkt leest als er bewegende elementen aanwezig zijn. Dit geldt voor mij vooral voor tv-commercials, maar ook een ijshockeyer staat niet stil.

Uiteraard zorgen wij er wel voor dat de url zonder www. gewoon werkt.

Overigens zijn er maar heel weinig reclames die gemaakt worden voor 60+ers (de grens qua internetkennis) omdat deze doelgroep bijna niet meer te be?nvloeden is met reclames.

Michael Schoenmakers
7 september 2009, 19:07
Daar zou ik niet al mijn geld op zetten als ik jou was ;) In de reclamewereld (mijn werk) is het heel gebruikelijk om de www. achterwege te laten. De reden hiervoor is dat je als consument maar beperkt leest als er bewegende elementen aanwezig zijn. Dit geldt voor mij vooral voor tv-commercials, maar ook een ijshockeyer staat niet stil.

Uiteraard zorgen wij er wel voor dat de url zonder www. gewoon werkt.

Overigens zijn er maar heel weinig reclames die gemaakt worden voor 60+ers (de grens qua internetkennis) omdat deze doelgroep bijna niet meer te be?nvloeden is met reclames.

Dus kun je het weglaten.

I rest my case ;)

Ro Herregraven
7 september 2009, 19:26
Dat kleurverschil kwam volgens mij voor een groot deel door de verlichting op enkele banen.. De foto´s die hier te zien waren van de shirts van de kemphanen verschilden enorm van kleur, van uitwedstrijden leken ze paars, en mijn foto´s van de thuiswedstrijden waren `gewoon` mooi blauw. Ik deed amper iets aan kleurcorrectie, dus kan alleen maar aan de verlichting hebben gelegen. Het fijne weet ik er niet van, maar wellicht geven gaslampen een kleurverschuiving?

Probleem opgelost, de Kemphanen spelen komend seizoen in 't wit:

http://www.ijsbaanleuven.be/IHCL/index.php?option=com_rokin&Itemid=115&unit=album&act=show&albumid=5378671147561603745

Anthony Schoenmakers
7 september 2009, 19:38
Probleem opgelost, de Kemphanen spelen komend seizoen in 't wit:

http://www.ijsbaanleuven.be/IHCL/index.php?option=com_rokin&Itemid=115&unit=album&act=show&albumid=5378671147561603745
Is dat het nieuwe "uit" teneu?? En dat ze het "oude" blauw/oranje thuis dragen??

Jasper Lesterhuis
8 september 2009, 11:37
Is dat het nieuwe "uit" teneu?? En dat ze het "oude" blauw/oranje thuis dragen??

Yep dat is het uit-tenue, en de nieuwe thuis-shirts zijn qua kleuren hetzelfde als die van vorig jaar, met wat subtiele wijzigingen.. Aanstaande zaterdag spelen de Kemphanen thuis tegen Leuven, ik zal wel wat foto's posten hier.