PDA

View Full Version : Job den Dulk naar Amsterdam...

Emile Joosten
19 augustus 2009, 23:52
...tenminste ........., deze woensdagavond.
Ontmoette hem in de Melkweg bij het unieke concert van Them Crooked Vultures.
Grappig en een erg goed concert by the way!

Paul van Heertum
20 augustus 2009, 08:52
Erg slim omdat hier neer te zetten, dan weet je zeker dat ze je het niet nog een keer vertellen

Verder lijkt me dat je het gewoon aan de clubs moet overlaten, maar verder is het ook niet slim om dat soort dingen te vertellen, want blijkbaar zijn er mensen die dat soort dingen op internet zetten om interessant te doen

Joep Meijsen
20 augustus 2009, 09:09
Erg slim omdat hier neer te zetten, dan weet je zeker dat ze je het niet nog een keer vertellen

Verder lijkt me dat je het gewoon aan de clubs moet overlaten, maar verder is het ook niet slim om dat soort dingen te vertellen, want blijkbaar zijn er mensen die dat soort dingen op internet zetten om interessant te doen

Heb je de posting eigenlijk wel gelezen? Het gaat over het tegenkomen van een speler bij een concert. Dit is Klepshot, niet Eredivisie.

Piet de Kort
20 augustus 2009, 09:49

Jaja, Ome Emile!!!! Vertel, hoe was het in de rosse buurt van Amsterdammed??? :goodman:

Remco Bambacht
20 augustus 2009, 09:54

Beter! Met dank aan Freek voor de kaartjes zeker? Ben benieuwd of ze ook op Pukkelpop komen...

Freek Joosten
20 augustus 2009, 10:56
Beter! Met dank aan Freek voor de kaartjes zeker? Ben benieuwd of ze ook op Pukkelpop komen...

:rock: We hebben met zijn tweeen in de rij gestaan dinsdag, dus niet helemaal dankzij mij. Maar ik heb hem er wel op geattendeerd. Op http://themcrookedvultures.com/x/ is Google Earth ingezoomed op Pukkelpop, gisteren was het nog op de Melkweg. Pukkelpop, Lowlands, dat gaat dus wel goedkomen!

Patrick van de Wijgert
20 augustus 2009, 15:53
:rock: We hebben met zijn tweeen in de rij gestaan dinsdag, dus niet helemaal dankzij mij. Maar ik heb hem er wel op geattendeerd. Op http://themcrookedvultures.com/x/ is Google Earth ingezoomed op Pukkelpop, gisteren was het nog op de Melkweg. Pukkelpop, Lowlands, dat gaat dus wel goedkomen!

Al die festivals voor mensen die vroeger gepest werden op school en nu denken dat dat echt muziek is

Jasper Maassen
20 augustus 2009, 17:27
Al die festivals voor mensen die vroeger gepest werden op school en nu denken dat dat echt muziek is

Hoe vaak ben jij geweest Patrick? ;)

Emile Joosten
20 augustus 2009, 17:47

Domme vraag Jasper; Patrick heeft niet op school gezeten..........:goodman:

Piet de Kort
20 augustus 2009, 17:57
Domme vraag Jasper; Patrick heeft niet op school gezeten..........:goodman:

Volgens mij wel Emile en heeeeeel lang ook! ::wavetowel::::devildance::::happy::

Patrick van de Wijgert
20 augustus 2009, 20:19

Je ziet alleen van die onfrisse, smerig uitziende Giel Beelen look-a-likes op de div. festivals die in een tentje slechte muziek gaan beluisteren.

Emile Joosten
20 augustus 2009, 22:38
Je ziet alleen van die onfrisse, smerig uitziende Giel Beelen look-a-likes.

Je komt er dus wél begrijp ik!
Helaas mag ik er niet meer komen, heb geen Giel Beelen kapsel meer en m'n tentje verkocht!!

Jasper Maassen
21 augustus 2009, 09:28
Je ziet alleen van die onfrisse, smerig uitziende Giel Beelen look-a-likes op de div. festivals die in een tentje slechte muziek gaan beluisteren.

Geloof me, dat valt best wel mee hoor. De muziek is namelijk helemaal niet slecht.

Patrick van de Wijgert
21 augustus 2009, 10:34
Je komt er dus wél begrijp ik!
Helaas mag ik er niet meer komen, heb geen Giel Beelen kapsel meer en m'n tentje verkocht!!

Giel Beelen heeft toch ook nieuwe looks. En een wel heel jonge vriendin

Gerard Eisma
31 augustus 2009, 22:34

Als je wilt kan ik wel kaartjes voor Jantje Smit, de 3 J's of zo voor je regelen hoor, maar dan moet je wel alleen gaan ;-)