PDA

View Full Version : klagen over t geluid van stadions!!!!

Nancy van de Camp
1 augustus 2009, 22:24
Is geheel onterecht ben ik vandaag nog achter gekomen.

Vandaag zijn we in n stadion die ongeveer 200 meter hemelsbreed van de ijsbaan ligt in {s}Tilburg.Het Willem 2 stadion euh oh nee sorry t KONING Willem 2 stadion.Nou denken jullie wat moet je daar toch doen??Nou als je bij den hoofdsponser werkt en je kunt gratis kaartjes krijgen dan mag je daar best misbruik van maken.Zelfs als je geen reet om voetbal geeft en je er geen 1 van kent die er speelt.Hopelijk verandert dit in de toekomst.

Maar effe terug naar t geluid.Ik kan met een gerust hart zeggen dat t geluid in dat stadion focking slecht is.Of t ligt aan de omroeper want dat was ook dramatisch.Ik verstond er geen hol van.En aangezien ik nergens naar kijk maar wel wil horen over t hoe en wat was dat maar arme troef.

Ik vind t vervelend dat t geluid te hard staat bij de ijsbaan,maar bij t voetbal was t gewoon kut!!!

Hans Maertzdorff
1 augustus 2009, 22:29

Vandaag zijn we in n stadion die ongeveer 200 meter hemelsbreed van de ijsbaan ligt in {s}Tilburg.Het Willem 2 stadion euh oh nee sorry t KONING Willem 2 stadion.Nou denken jullie wat moet je daar toch doen??Nou als je bij den hoofdsponser werkt en je kunt gratis kaartjes krijgen dan mag je daar best misbruik van maken.Zelfs als je geen reet om voetbal geeft en je er geen 1 van kent die er speelt.Hopelijk verandert dit in de toekomst.

Maar effe terug naar t geluid.Ik kan met een gerust hart zeggen dat t geluid in dat stadion focking slecht is.Of t ligt aan de omroeper want dat was ook dramatisch.Ik verstond er geen hol van.En aangezien ik nergens naar kijk maar wel wil horen over t hoe en wat was dat maar arme troef.

Ik vind t vervelend dat t geluid te hard staat bij de ijsbaan,maar bij t voetbal was t gewoon kut!!!

Was de omroeper soms een tilburger, ja , dan is het te verklaren dat je er geen fuck van verstaat:Bonk3:

Nancy van de Camp
1 augustus 2009, 22:44
Ja maar niet alle [d]Tilburgers klinken t zelfde Hans dat weet jij ook wel.lol

Hans Maertzdorff
1 augustus 2009, 22:47
Ja maar niet alle [d]Tilburgers klinken t zelfde Hans dat weet jij ook wel.lol

Wat hap je heerlijk Nens:goodman:

Michael Schoenmakers
2 augustus 2009, 01:12
ut is ok nooit goed ey.
boeiend da geluid ze winnen eens een keer hahah veul belangrijker.
En ze staan zelfs boven aan jammer dat de helft nog niet heeft gespeeld.

Emile Joosten
2 augustus 2009, 07:18
Print teletekst pag. 819 snel uit en hang 'm boven je bed! :-)

Erwin van den Boom
2 augustus 2009, 13:26

Het enige goede is dat er van valite$$e is gewonnen.Maar ik snap niet wat je daar doet als je niks om voetbal geeft,zonde van dat vrij kaartje,geef hem dan aan iemand die het niet breed heeft, maar wel iets om willem 2 geeft.Bij nec is dat ook altijd zo,daar lopen ook figuren rond die weten niet of een bal rond of vierkant is,maar wel interesant lopen te doen en de popie jopie aan het uit hangen zijn.En naar de rust zie je die gasten niet meer terug op de tribune omdat ze aan het zuipen zijn(terwijl er een drank verbod geldt in en om het stadion) en de dikke lul uit aan het hangen zijn.

Emile Joosten
2 augustus 2009, 13:51
Maar ik snap niet wat je daar doet als je niks om voetbal geeft,zonde van dat vrij kaartje,geef hem dan aan iemand die het niet breed heeft, maar wel iets om willem 2 geeft.

Weet jij hoe breed zij het heeft?
Los daarvan is het wel raar dat je, omdat het kaartje gratis is, naar een evenement gaat waar je niets om geeft.

Abe Brouwer
2 augustus 2009, 14:01
Dit lijkt me meer iets voor klepshot.

Emile Joosten
2 augustus 2009, 14:43
Dit lijkt me meer iets voor klepshot.

Klopt, is niet ijshockeygerelateerd en gaat verder nergens over!

Michael Schoenmakers
2 augustus 2009, 19:01
Het enige goede is dat er van valite$$e is gewonnen.Maar ik snap niet wat je daar doet als je niks om voetbal geeft,zonde van dat vrij kaartje,geef hem dan aan iemand die het niet breed heeft, maar wel iets om willem 2 geeft.Bij nec is dat ook altijd zo,daar lopen ook figuren rond die weten niet of een bal rond of vierkant is,maar wel interesant lopen te doen en de popie jopie aan het uit hangen zijn.En naar de rust zie je die gasten niet meer terug op de tribune omdat ze aan het zuipen zijn(terwijl er een drank verbod geldt in en om het stadion) en de dikke lul uit aan het hangen zijn.

Bij WillemII wordt er tijdens de wedstrijd geen drank geschonken ook geen cola alleen tussen de helften in en voor en na de wedstrijd (in het business gedeelte dan wel te verstaan he).:goodman:

Nancy van de Camp
2 augustus 2009, 20:08

Tuurlijk ben k blij dat ze van vitesse hebben gewonnen,maar heb vooral zitten kijken naar de mensen.Het is namelijk net zo als bij ijshockey je ziet hoe mensen reageren op dingen en dat is best leuk.
Echter vd wedstrijd heb ik eigenlijk geen reet gezien,aangezien er omme heen leuker was dan t veld.

Voor de rest ga ik niet popie jopie doen daar was al iemand anders mee bezig.