View Full Version : De Terugkeer...
Ro Herregraven
29 juli 2009, 20:21
Tjonge, Lance weer in de Tour, Schumi terug in F1...
Zou Wil Hartog nog wat te doen hebben? En weet iemand het telefoonnummer van Steve Kruize?
Paul van Heertum
29 juli 2009, 22:15
Ging niet echt slecht met Lance he?
Ferdinand van Berlo
29 juli 2009, 22:18
Zou Wil Hartog nog wat te doen hebben? En weet iemand het telefoonnummer van Steve Kruize?
ik heb het nummer wel van kruize. probeer hem al 3 weken te bellen. maar hij schijnt in training te zijn.
waar zal hij gaan spelen?
Auke de Vries
29 juli 2009, 22:42
Ging niet echt slecht met Lance he?Niet echt slecht............, had graag gezien dat Contador geen team orders had en vrijuit mocht gaan rijden......., hoeveel minuten zou Lance dan achterstand hebben op Contador.:goodman:
Nee, de laatste 3 Tour de France zonder Lance waren toch een stuk leuker, jammer dat zo'n man of de team orders zo'n stempel kunnen drukken op zo'n evenement, nu maar hopen dat de VUELTA een stuk spannender gaat worden.
Jasper Maassen
30 juli 2009, 09:33
Ik ben benieuwd naar volgend jaar, wanneer Armstrong en Contador tegen elkaar gaan rijden. Die twee gaan elkaar volgens mij compleet de vernieling in rijden, als je hun polemiek van dit moment mag geloven... En dan hoop ik op het aloude gezegde: waar twee honden vechten om een been et cetera et cetera... Wie dat dan wordt maakt me niet zoveel uit, als hij maar aanvallend rijdt!
Ludo van Vliet
30 juli 2009, 14:07
Laten we de volgende mensen ook eens bellen:
Willem van Hanegem
Heinz Stuy
Edwin Jongejans
Corky de Graauw
Ron Zwerver
Gerard Rond
Tom van het Hek
Gianni Romme
Jan Janssen
Misschien dat het nivo van de nederlandse sport dan ook weer omhoog gaat.
Jasper Maassen
30 juli 2009, 14:52
Willem van Hanegem
Heinz Stuy
Edwin Jongejans
Corky de Graauw
Ron Zwerver
Gerard Rond
Tom van het Hek
Gianni Romme
Jan Janssen
Mag ik dan een lans breken voor het reanimeren van Jaap Eden, Pim Mulier en Abe Lenstra?
Gerard Eisma
30 juli 2009, 22:43
Willem van Hanegem
Heinz Stuy
Edwin Jongejans
Corky de Graauw
Ron Zwerver
Gerard Rond
Tom van het Hek
Gianni Romme
Jan Janssen
Verschil tussen hen en Schumi en Armstrong is, dat laatst genoemden de onbetwiste toppers waren van hun generatie. Ze halen toch geen Jos Verstappen en Henk Lubberding terug....
Gerard Eisma
30 juli 2009, 22:49
Wat is er toch aan de hand? Het Open Brits Kampioenschap (Golf) werd ook al bijna gewonnen door de 59-jarige Tom Watson. Straks komt Ballesteros ook nog terug.
groet,
Gerard
Paul van Heertum
31 juli 2009, 11:10
En de 60 jarige Chelios won bijna de Stanley cup
Er zijn gewoon sporten waar je met een goede conditie gewoon lang door kunt spelen als je over veel talent beschikt
Geert van der Meulen
31 juli 2009, 11:20
Mag ik dan een lans breken voor het reanimeren van Jaap Eden, Pim Mulier en Abe Lenstra?
Abe Lenstra!
Stel voor dat ijshockey veertig jaar eerder naar Heerenveen was gekomen, had een nieuw ijshockeystadion dat bijna elk jaar met duizenden plaatsen werd uitgebreid dan nu Abe Lenstra stadion geheten?
Abe Brouwer
31 juli 2009, 20:31
Abe Lenstra!
Stel voor dat ijshockey veertig jaar eerder naar Heerenveen was gekomen, had een nieuw ijshockeystadion dat bijna elk jaar met duizenden plaatsen werd uitgebreid dan nu Abe Lenstra stadion geheten?
Nee. Je benoemt een ijshockeystadion niet naar een voetballer.
Gerard Eisma
31 juli 2009, 22:21
Jaap Eden was een langebaan schaatser, toch is het zowel de Jaap Eden baan als de Jaap Eden Hal.... (en geen Corky de Gouw-stadion of iets dergelijks). En zijn er wel niet meer stadions naar een sporter genoemd die nooit aan die sport meedeed (ik kan even geen voorbeelden bedenken, maar ze zullen er zeker zijn. Er zijn toch ook talloze koningin Wilhelmina/Juliana-parken terwijl ik die er van verdenk niet zo vaak achter een grasmaaier aan hebben gelopen ;-).
Maar ik ben het wel met je eens, Abe!
groet,
Gerard
Geert van der Meulen
31 juli 2009, 22:52
Dan ken jij het verhaal van Abe Lenstra niet.
Abe Lenstra was niet alleen een van de beste, zoniet de beste voetballers van Nederland, maar was ook een uitstekend kortebaanschaatser.
En toen Abe Lenstra in zijn laatste jaren weer in Heerenveen woonde was hij vaker te vinden in het ijshockeystadion bij wedstrijden van Feenstra Flyers dan bij het voetbal.
Hij vond het een 'machtig mooie' sport en vertelde dat als dat in zijn jonge jaren er ook was geweest dan ...
Abe Brouwer
31 juli 2009, 23:07
Dan ken jij het verhaal van Abe Lenstra niet.
Abe Lenstra was niet alleen een van de beste, zoniet de beste voetballers van Nederland, maar was ook een uitstekend kortebaanschaatser.
En toen Abe Lenstra in zijn laatste jaren weer in Heerenveen woonde was hij vaker te vinden in het ijshockeystadion bij wedstrijden van Feenstra Flyers dan bij het voetbal.
Hij vond het een 'machtig mooie' sport en vertelde dat als dat in zijn jonge jaren er ook was geweest dan ...
Ik ken wel meer voetballers die ijshockey een prachtige sport vinden, het volgen en het zelfs wel eens gedaan hebben. Maar ook naar hun zou ik geen ijshockeystadions noemen.
Geert van der Meulen
2 augustus 2009, 21:19
Ik ken wel meer voetballers die ijshockey een prachtige sport vinden, het volgen en het zelfs wel eens gedaan hebben. Maar ook naar hun zou ik geen ijshockeystadions noemen.
Stel nou voor dat ijshockey veertig jaar eerder naar Heerenveen was gekomen ...
Stel nou voor dat Abe was gaan ijshockeyen ...
Stel nou voor dat Abe net als in elke andere sport die hij beoefende uitblonk in ijshockey ....
Stel nou voor dat Abe de beste Nederlandse ijshockeyer van zijn tijd was geweest ...
Stel nou voor dat Abe ijshockey groot had gemaakt in Nederland ...
Stel nou voor ...
Snap je het nou?
Gerard Eisma
2 augustus 2009, 21:56
Stel nou voor dat ijshockey veertig jaar eerder naar Heerenveen was gekomen ...
Stel nou voor dat Abe was gaan ijshockeyen ...
Stel nou voor dat Abe net als in elke andere sport die hij beoefende uitblonk in ijshockey ....
Stel nou voor dat Abe de beste Nederlandse ijshockeyer van zijn tijd was geweest ...
Stel nou voor dat Abe ijshockey groot had gemaakt in Nederland ...
Stel nou voor ...
Snap je het nou?
Stel nou......
dit is me wat te vaag, Geert
Abe Brouwer
2 augustus 2009, 22:05
Met het gegeven "stel nou" kan je helemaal niks. Het is ook hetzelfde als niks.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.