View Full Version : De stier neemt wraak....
Theo Appelhof
10 juli 2009, 19:49
http://www.malhanga.com/videosflash/
Groetjes Theo.
Huub Penners
10 juli 2009, 21:12
Geweldig hahahaha :)
Michael Schoenmakers
11 juli 2009, 01:36
Ondanks dat de stieren de mensen hard aanpakken blijf ik dit dierenmishandeling vinden.
Volgende keer geen touwen om de nekken van die beesten.
En net zoveel stieren als mensen.
Rob Donkers
11 juli 2009, 08:16
Ondanks dat de stieren de mensen hard aanpakken blijf ik dit dierenmishandeling vinden.
Volgende keer geen touwen om de nekken van die beesten.
En net zoveel stieren als mensen.
ja ....daar kan ik mij helemaal in vinden
Rob
Theo Appelhof
11 juli 2009, 11:24
Vind zelf dat zoiets als stierenvechten gewoon niet meer kan in deze wereld vind dit geen vermaak voor de mens.
Daarom vond ik dit wel mooi om te zien en hier te plaatsen.
Groetjes Theo.
Bram Hendriks
11 juli 2009, 13:53
Hieronder een link om via WSPA een petitie te tekenen tegen stierenvechten. Het is in het engels, maar je hoeft alleen maar je naam en email adres in te vullen. Kleine moeite dus. Dus doen!
[WSPA Petitie Stierenvechten (http://e-activist.com/ea-campaign/clientcampaign.do?ea.client.id=11&ea.campaign.id=655)]
Michael Schoenmakers
12 juli 2009, 00:26
Vind zelf dat zoiets als stierenvechten gewoon niet meer kan in deze wereld vind dit geen vermaak voor de mens.
Daarom vond ik dit wel mooi om te zien en hier te plaatsen.
Groetjes Theo.
Mijn bericht was niet tegen jou Theo maar over die zotten die naar mijn mening niet hard genoeg aangepakt werden door die beesten.
Mark Schellekens
12 juli 2009, 11:14
Mijn bericht was niet tegen jou Theo maar over die zotten die naar mijn mening niet hard genoeg aangepakt werden door die beesten.Heb er enkele gezien, die naar mijn inzicht er niet goed vanaf zijn gekomen. Vond de filmpjes wel leuk! Heb totaal geen medelijden met die mensen. Voor de rest is het uiteraard dierenmishandeling.
Theo Appelhof
12 juli 2009, 11:27
Mijn bericht was niet tegen jou Theo maar over die zotten die naar mijn mening niet hard genoeg aangepakt werden door die beesten.
Snap em wel Michael, maar dat dit soort dingen tegenwoordig nog gebeuren.
Vind het schandalig.
Kijk ook wel eens naar Animal plannet nou wat je daar allemaal ziet dat mensen zo met dieren omgaan, onbegrijpelijk.
Groetjes Theo.
Marcel de Groot
12 juli 2009, 12:18
Is er ook een filmpje van de persoon die om het leven komt? Wellicht moet dat constant uitgezonden worden. Misschien dat men dan besluit om deze waanzin te stoppen.
Michael Schoenmakers
12 juli 2009, 22:50
Is er ook een filmpje van de persoon die om het leven komt? Wellicht moet dat constant uitgezonden worden. Misschien dat men dan besluit om deze waanzin te stoppen.
Zoals ze het in het nieuws vertelde waren ze er nog trots op ook
"dit is de eerste overleden sinds 2003 de twee zwaar gewonden verwachten na de operatie weer volledig te herstellen"
Tijd dat de partij voor de dieren eens in spanje een partij opricht...
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.