View Full Version : Zaterdag 11 juli
Rob Verschuuren
30 juni 2009, 17:57
De Knights spelen zaterdag 11 juli, 14.00 uur een thuiswedstrijd tegen de Condors.
Het adres is; De Lichtstad, St. Trudostraat 1-A, 5616 GA EINDHOVEN
Ná de wedstrijd is er voor genodigden een hapje en een drankje!
Het is fijn, als er meer publiek komt kijken, iedereen is dus welkom!
Piet de Kort
30 juni 2009, 18:17
De Knights spelen zaterdag 11 juli, 14.00 uur een thuiswedstrijd tegen de Condors.
Ik beloof niets, Rob! Ik doe mijn best en hou je op de hoogte! :goodman:
Rob Verschuuren
1 juli 2009, 09:38
Ik beloof niets, Rob! Ik doe mijn best en hou je op de hoogte! :goodman:
het zou leuk zijn, als je mee gaat. Kun je niet, dan is het natuurlijk ook geen probleem Piet.
Ik denk, dat het voor veel ijshocheyfans leuk is om in de zomerperiode diverse spelers van Trappers, Nijmegen en Eindhoven aan het werk te zien.
Ik heb twee héél leuke wedstrijden van de Knights tegen de Bumpers gezien. Ik denk, dat de Knights en de Bumpers over het algemeen te laag staan ingedeeld. De overige uitslagen zijn (meestal) met grote verschillen.
Bumpers en de Knights heb ik twee keer gelijk zien spelen, 3 - 3 in Tilburg en 6 - 6 in Utrecht.
Ook leuk om een praatje te maken met de spelers ná de wedstrijd. Je moet dus maar kijken en probeer ook om andere fans mee te krijgen.
Ludo van Vliet
1 juli 2009, 20:06
Wil je me dan even op de lijst van genodigden zetten? Misschien komt van het een het ander....
Bart van Oosterhout
1 juli 2009, 21:17
het probleem is dat ieder team moet beginnen in de eerste divisie. Daar vorig jaar de mustangs (hijs) kampioen is geworden zijn deze gepromoveerd naar de ere divisie.
Rob Verschuuren
2 juli 2009, 10:04
Wil je me dan even op de lijst van genodigden zetten? Misschien komt van het een het ander....
is makkelijk te regelen Ludo. Maak minimaal 250,00 euro over aan de Knights en het logo van jezelf en/of je bedrijf.
Ook JIJ bent dan een sponsor en mag gratis eten en drinken op die dag.
Er spelen genoeg (oud) spelers van Trappers, jij moet die contacten dus hebben. Zo niet, dan leg ik ze wel voor je.
PS, als je geld teveel hebt, dan geldt dit ook voor de Bumpers!
Ludo van Vliet
2 juli 2009, 20:40
is makkelijk te regelen Ludo. Maak minimaal 250,00 euro over aan de Knights en het logo van jezelf en/of je bedrijf.
Ook JIJ bent dan een sponsor en mag gratis eten en drinken op die dag.
Er spelen genoeg (oud) spelers van Trappers, jij moet die contacten dus hebben. Zo niet, dan leg ik ze wel voor je.
PS, als je geld teveel hebt, dan geldt dit ook voor de Bumpers!
Dat heet entree betalen, ik had het meer over het principe van: in de watten leggen, strelen, pamperen en dan op het juiste moment toeslaan en een voorstel doen "you can't resist"
Maar helaas, het lobby-jen van tehenwoordig is niet meer dat van vroeger.....
Rob Verschuuren
3 juli 2009, 09:05
Dat heet entree betalen, ik had het meer over het principe van: in de watten leggen, strelen, pamperen en dan op het juiste moment toeslaan en een voorstel doen "you can't resist"
Maar helaas, het lobby-jen van tehenwoordig is niet meer dat van vroeger.....
die aandacht haal je maar thuis. Het is voor de jongens een hobby en door de sponsoring proberen ze "gratis" te kunnen spelen.
Als tegenprestatie staat je naam en/of logo op de kleding, sta je vermeld op de site en heb je 1 x per jaar een feestdag.
Als die dingen voor "maar" 250,00 euro is niets teveel.
Dat jij eerst een investering wenst van een veelvoud en er dan pas over na wil denken, tja ieder zijn eigen mannier.
De spelers van de Knights en de Bumpers zijn gewoon toffe gasten, en jij zult toch vrienden moeten kopen, dat doe ik ook :Bonk3:
Bart van Oosterhout
3 juli 2009, 12:21
En je hebt de kans om mij in levende lijve te aanschouwen!
Emile Joosten
3 juli 2009, 12:43
Lijkt me niet de beste reclamecampagne Bart!!
Piet de Kort
3 juli 2009, 13:03
Lijkt me niet de beste reclamecampagne Bart!!
Vreemd, nu heb ik in eens niet meer zoveel zin! :goodman:::happy:::drinkers:
Rob Verschuuren
3 juli 2009, 13:34
we zijn bezig met het maken van reclame voor de Knights en de Bumpers........ kom jij met deze opmerking :Bonk3::Bonk3:
schrijf dan; mensen maak je niet druk, ik kan niet op 11 juli en zal dan ook niet aanwezig zijn! :goodman:
regel maar wat vrouwelijke cheerleaders, dat is véél beter Bart ::thumbsup::
Jan de Jong
5 juli 2009, 10:39
Wil je in mijn plek Ludo?
Wel eerst een auto kopen dan. :)
Ludo van Vliet
6 juli 2009, 09:39
Wil je in mijn plek Ludo?
Wel eerst een auto kopen dan. :)
Heb je nog een leuke Mercedes?????
Piet de Kort
11 juli 2009, 23:11
Leuke wedstrijd gezien met een klinkende overwinning van The Knights op de Condors van 10-5. Ik kwam binnen bij de stand van 3-1, waarbij deze in enkele minuten werd omgebogen tot 3-4.
De 10e goal van de Knights werd gescoord door Bob Teunissen. Toch wel leuk die gasten zien rondrijden op zijn klein baantje.
Enkele mooie acties en goals gezien.
Ook bedankt voor het hapje (buffetje) en drankje, Rob. Was erg leuk om met de spelers/begeleiders te praten.
Zal zeker niet de laatste keer zijn geweest dat ik ben geweest. Wel natuurlijk anders als ijshockey, maar toch ::thumbsup::.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.