PDA

View Full Version : nieuwe naam ijshockey-site sbs6

Leo Oldenburger
29 juni 2009, 18:45
Vanaf heden heeft de ijshockey-site van SBSS6 een nieuwe naam; www.ditisijshockey.nl (http://www.ditisijshockey.nl). Hoewel het niet de officiële naam van het tv-programma was, werd het SBS-programma, in de volksmond, al snel "Dit is ijshockey" genoemd, vandaar ook de nieuwe naam van de site.
Bijkomend voordeel voor de site bezoekers is, dat ze niet eerst via sbssport.nl moeten doorklikken naar de ijshockey-site, maar ze dat nu meteen kunnen oproepen via www.ditisijshockey.nl (http://www.ditisijshockey.nl).

Bas-Jan van Roekel
29 juni 2009, 19:41
Vanaf heden heeft de ijshockey-site van SBSS6 een nieuwe naam; www.ditisijshockey.nl (http://www.ditisijshockey.nl). Hoewel het niet de officiële naam van het tv-programma was, werd het SBS-programma, in de volksmond, al snel "Dit is ijshockey" genoemd, vandaar ook de nieuwe naam van de site.
Bijkomend voordeel voor de site bezoekers is, dat ze niet eerst via sbssport.nl moeten doorklikken naar de ijshockey-site, maar ze dat nu meteen kunnen oproepen via www.ditisijshockey.nl (http://www.ditisijshockey.nl).

Krijgt de nieuwe site ook een eigen hosting en layout, of blijft het altijd onderdeel van de SBS6 site?

Eigenlijk is er nu toch niets anders aan de site als eerder?
Behalve dat het domein (ditisijshockey.nl) is gekocht welke weer wordt doorverwezen naar het onderdeel van SBS6?

Ik zou graag een nieuwe layout zien welke meer op ijshockey gericht is dan op de TV zender SBS6. (dat groene gras prikt denk ik in de ogen van de ijshockeyfan)

Leo Oldenburger
29 juni 2009, 20:20
Voorlopig blijft de lay-out nog hetzelfde en is het niet meer dan een snellere doorverwijzing naar de ijshockey-pagina. Die groene achtergrond, daar moeten we inderdaad wat aan doen. Het slaat natuurlijk als een tang op een varken. Ook voor onze darts-site moet die achtergrond anders.
De ijshockey-site blijft net als de dartssite (6darts.nl) en de vechtsportpagina (6fight.nl) onderdeel van sbssport.nl, maar zal in de toekomst wel meer een eigen smoel krijgen. Er zullen (als de uitzendingen weer gaan beginnen) ook langere interviews op komen die (in die lengte) de uitzending niet hebben gehaald. Verder wil ik er ook graag een columnist op hebben (suggesties?). Als jullie nog meer ideeën hebben, hoor ik het graag!

Michael van Opstal
29 juni 2009, 22:30
Remco Bambacht :-) Die schrijft zelfs stukjes voor het AD(online) als club supporter van WII.

Remco Bambacht
29 juni 2009, 23:58
Remco Bambacht :-) Die schrijft zelfs stukjes voor het AD(online) als club supporter van WII.

Sorry Michael, ik zit al bij ijshockey.com!

Ludo van Vliet
30 juni 2009, 08:58
Voorlopig blijft de lay-out nog hetzelfde en is het niet meer dan een snellere doorverwijzing naar de ijshockey-pagina. Die groene achtergrond, daar moeten we inderdaad wat aan doen. Het slaat natuurlijk als een tang op een varken. Ook voor onze darts-site moet die achtergrond anders.
De ijshockey-site blijft net als de dartssite (6darts.nl) en de vechtsportpagina (6fight.nl) onderdeel van sbssport.nl, maar zal in de toekomst wel meer een eigen smoel krijgen. Er zullen (als de uitzendingen weer gaan beginnen) ook langere interviews op komen die (in die lengte) de uitzending niet hebben gehaald. Verder wil ik er ook graag een columnist op hebben (suggesties?). Als jullie nog meer ideeën hebben, hoor ik het graag!

Wat is de frequentie van de columns??

Patrick van de Wijgert
30 juni 2009, 09:18
Verder wil ik er ook graag een columnist op hebben (suggesties?). Als jullie nog meer ideeën hebben, hoor ik het graag!

Columnist : GvdM ( ook voor op TV als tegenhanger van de man met snor bij het voetbal. JD)

Suggestie : Frank Gentges aantrekken als Don Cherry. En ipv die witte hond een herdershond

Jorgen Overdijk
30 juni 2009, 10:47
Of uhh als andere tegenhanger...

Suarez met een Chiuaha ;)

Piet de Kort
30 juni 2009, 14:11
De ijshockey-site blijft onderdeel van sbssport.nl, maar zal in de toekomst wel meer een eigen smoel krijgen. Er zullen (als de uitzendingen weer gaan beginnen) ook langere interviews op komen die (in die lengte) de uitzending niet hebben gehaald. Verder wil ik er ook graag een columnist op hebben (suggesties?). Als jullie nog meer ideeën hebben, hoor ik het graag!

Ik heb er geen tijd voor. Anders zou misschien mijn tijd die ik aan het forum spendeer in het gedrang komen!!! En dat is ook jammer. ::wavetowel::::happy::::gowild::

Mar ast een bietje in Tilburgsch dialekt maag, kank wel kéke!!!! :goodman:

Harry Batist
30 juni 2009, 14:21
Ik heb er geen tijd voor. Anders zou misschien mijn tijd die ik aan het forum spendeer in het gedrang komen!!! En dat is ook jammer.

Mar ast een bietje in Tilburgsch dialekt maag, kank wel kéke!!!! Als je dan minder op het forum zit dan zou ik zeker die vacature aannemen Piet :smiley_geleen:::happy::

Ludo van Vliet
30 juni 2009, 17:47
Columnist : GvdM ( ook voor op TV als tegenhanger van de man met snor bij het voetbal. JD)

Suggestie : Frank Gentges aantrekken als Don Cherry. En ipv die witte hond een herdershond

Der Franky und sein DEUTSCHE SCHAFERHUND!!!!!!!

http://quezi.com/wp-content/uploads/2009/01/german-shepherd.jpg

Piet de Kort
30 juni 2009, 17:58
Der Franky und sein DEUTSCHE SCHAFERHUND!!!!!!!

Ik dacht eerder hier aan, Ludo! http://www.demorgen.be/static/FOTO/pe/2/15/6/large_530976.jpg

Robert van de Ven
30 juni 2009, 23:51
Hmm een column schrijven?

Lijkt me op zich erg leuk! Heb een tijdje geleden voor het eerst actief iets geschreven voor ijshockey.com en dat beviel me erg goed.
Heb in een duister verleden tijdens mijn opleiding nog wat stukjes geschreven..

Ik hou me iig zelf aanbevolen!

Leo, waar kan ik solliciteren?::thumbsup::::afro::

Gr
Robert

Bart van Oosterhout
1 juli 2009, 07:31

Dan zal het wel een duitse staander moeten zijn!!

Leo Oldenburger
1 juli 2009, 09:38
Hmm een column schrijven?

Lijkt me op zich erg leuk! Heb een tijdje geleden voor het eerst actief iets geschreven voor ijshockey.com en dat beviel me erg goed.
Heb in een duister verleden tijdens mijn opleiding nog wat stukjes geschreven..

Ik hou me iig zelf aanbevolen!

Leo, waar kan ik solliciteren?::thumbsup::::afro::

Gr
Robert

Je kunt solliciteren bij de Grote Baas Himself! Bij mij dus.

Patrick van de Wijgert
1 juli 2009, 09:43

GOD? Ben jij zweeds dan?

Leo Oldenburger
1 juli 2009, 09:53
GOD? Ben jij zweeds dan?

Nee, maar met dit weer zweet ik wel als een otter.

Patrick van de Wijgert
1 juli 2009, 09:57
Nee, maar met dit weer zweet ik wel als een otter.

Een zweedse otter?
http://www.nationaalpark.org/docs/200712171211133475.jpg

Volgens mij was jij eits minder harig op TV als op deze foto

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.nationaalpark.org/docs/200712171211133475.jpg&imgrefurl=http://www.np-weerribbenwieden.nl/documents/nieuwsarchief/oude_berichten/introductie-zweedse-otter-in-weerribben.xml%3Flang%3Dnl&usg=__vCRr_Y0xdYvOcOpSUFgUD5-7o78=&h=161&w=250&sz=22&hl=nl&start=1&um=1&tbnid=wLhFzu1krb_ErM:&tbnh=71&tbnw=111&prev=/images%3Fq%3Dzweedse%2Botter%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26 um%3D1

Patrick van de Wijgert
1 juli 2009, 10:00
Wat gaat het betekenen voor SBS6 ijshockey dat andere zenders nieuwsflitsen van max. 90 seconde mogen gaan uitzenden van sportevenementen?

Hoe meer op TV hoe beter voor de supporters en het ijshockey. Voor SBS hoe exclusiever en hoe meer kijkers hoe meer euro's. Of moeten de nieuwsflitsen ook afgerekend worden?

Tegenstrijdige belangen ?

Leo Oldenburger
1 juli 2009, 10:20
Het zou prachtig zijn als het NOS Journaal en het RTL Nieuws flitsen van het ijshockey zouden gaan uitzenden. Dat zou namelijk betekenen dat ijshockey net zo groot zou zijn als het eredivisievoetbal, de Olympische Spelen, een neergestorte Boeing, een opstand in Iran, etcetera.
Ik geloof niet dat dat snel zou gebeuren. Maar áls dat gaat gebeuren, is dat érg goed nieuws voor het ijshockey.

Patrick van de Wijgert
1 juli 2009, 10:25
Het zou prachtig zijn als het NOS Journaal en het RTL Nieuws flitsen van het ijshockey zouden gaan uitzenden. Dat zou namelijk betekenen dat ijshockey net zo groot zou zijn als het eredivisievoetbal, de Olympische Spelen, een neergestorte Boeing, een opstand in Iran, etcetera.
Ik geloof niet dat dat snel zou gebeuren. Maar áls dat gaat gebeuren, is dat érg goed nieuws voor het ijshockey.

Brabant10 heeft de sportredactie opgedoekt. Zou mooi zijn als ze dan toch beelden hebben. Zelfde voor Omroep Brabant.
Een bekerfinale en een kampioenschap zullen ook door de NOS begeerd worden om als nieuwsflits snel de goals te laten zien etc.

Leo Oldenburger
1 juli 2009, 10:42
Brabant10 heeft de sportredactie opgedoekt. Zou mooi zijn als ze dan toch beelden hebben. Zelfde voor Omroep Brabant.
Een bekerfinale en een kampioenschap zullen ook door de NOS begeerd worden om als nieuwsflits snel de goals te laten zien etc.

Ik denk dat het alleen maar goed is voor het ijshockey als er veel aandacht aan besteed wordt. Zowel in kranten als op landelijke- en regionale TV. Hoemeer mensen getuige worden van deze tak van sport, hoe meer mensen er ook naar ons programma zullen kijken en des te voller de stadions.

Patrick van de Wijgert
1 juli 2009, 13:06
Ik denk dat het alleen maar goed is voor het ijshockey als er veel aandacht aan besteed wordt. Zowel in kranten als op landelijke- en regionale TV. Hoemeer mensen getuige worden van deze tak van sport, hoe meer mensen er ook naar ons programma zullen kijken en des te voller de stadions.

Des te sneller jouw salaris boven de balkenende norm komt:Bonk3:

Bevroren waterhockey is leuk maar nu maar even ontdooit waterhockey

http://www.beachcomber.com/Gadget/Water/Pool/Graphics/hockey.jpg

Leo Oldenburger
1 juli 2009, 16:39
Des te sneller jouw salaris boven de balkenende norm komt:Bonk3:

Bevroren waterhockey is leuk maar nu maar even ontdooit waterhockey

http://www.beachcomber.com/Gadget/Water/Pool/Graphics/hockey.jpg

Wie zegt dat mijn salaris al niet lang boven de Balkenende norm ligt?

Patrick van de Wijgert
1 juli 2009, 17:57
Wie zegt dat mijn salaris al niet lang boven de Balkenende norm ligt?

Ik, jij bent een man van principes. Die geld minder belangrijk vind als principes.
2KM liep ook eens weg omdat je de woorden kont en neuken niet mochten gebruiken.

Leo Oldenburger
1 juli 2009, 19:17
Ik buig mijn hoofd nederig en geef toe; je hebt gelijk.

Ludo van Vliet
1 juli 2009, 20:10

Bij deze!!

Emile Joosten
1 juli 2009, 21:46
Bij deze!!

Als je in twee woorden al één fout maakt, maak je niet veel kans, lijkt me!!!:goodman:

Vraag

Luidt de formulering die veel in brieven wordt gebruikt, bij deze of bij dezen?

Antwoord

Correct is: bij dezen.

Ludo van Vliet
2 juli 2009, 09:01
Als je in twee woorden al één fout maakt, maak je niet veel kans, lijkt me!!!:goodman:

Vraag

Antwoord

Ik bedoel echter bij deze!!!! En niet bij dezen anders had ik dat wel geschreven/getypt mijn waarde Emile.........

Die bemoeizorg heeft zich nu ook al uitgebreidt tot op dit forum. Waar moet het naar toe in dezen wereld.

Leo Oldenburger
2 juli 2009, 09:35
Erg leuk om te lezen dat er een aantal mensen is dat een column wil schrijven op de ijshockeysite van SBS. Bedenk wel dat het zal gaan volgens het aloude liefdewerk-oud papier-principe. Maw, we kunnen er, jammergenoeg, niet voor betalen.
Mocht dat je niet afschrikken, ben je nog steeds van harte welkom je hersenspinsels op ditisijshockey.nl wereldkundig te maken. Zeker als we, zoals het nu lijkt, een stuk of 3,4 (misschien)5 columnisten hebben, kan de afwisseling uit diverse hoeken van het land (met de daarbij horende voorkeuren en antipathieën) zeer lezenswaardig materiaal opleveren.
Dus....kom er bij.

Levi de Beer
2 juli 2009, 10:11

Vraag

Antwoord

Je moet met je tijd meegaan Emile! Bij dezen is oubollig!

Patrick van de Wijgert
2 juli 2009, 10:52
Bij deze!!

Andy Warhols 15 minutes of fame?

De Xfactor hedduh gij nie Uldo

Piet de Kort
2 juli 2009, 12:51
Erg leuk om te lezen dat er een aantal mensen is dat een column wil schrijven op de ijshockeysite van SBS. Bedenk wel dat het zal gaan volgens het aloude liefdewerk-oud papier-principe. Maw, we kunnen er, jammergenoeg, niet voor betalen.
Mocht dat je niet afschrikken, ben je nog steeds van harte welkom je hersenspinsels op ditisijshockey.nl wereldkundig te maken. Zeker als we, zoals het nu lijkt, een stuk of 3,4 (misschien)5 columnisten hebben, kan de afwisseling uit diverse hoeken van het land (met de daarbij horende voorkeuren en antipathieën) zeer lezenswaardig materiaal opleveren.
Dus....kom er bij.

Helaas Leo, daar deed ik het voor. Het grote geld c.q. hoge salarissen liggen toch bij SBS6??? Prodeo schrijven kan ik overal, vooral in deze crisestijd. ::wavetowel::::happy:::drinkers:::cheerleader::

Piet de Kort
2 juli 2009, 12:52
Je moet met je tijd meegaan Emile! Bij dezen is oubollig!

Grijze wollen sokken tekst!!! :goodman:

Leo Oldenburger
2 juli 2009, 13:13
Helaas Leo, daar deed ik het voor. Het grote geld c.q. hoge salarissen liggen toch bij SBS6??? Prodeo schrijven kan ik overal, vooral in deze crisestijd. ::wavetowel::::happy:::drinkers:::cheerleader::

SBS barst inderdaad van de poen, maar elke maand, als Beau, Nance, Peter R.de V., Natasja, Hans K. jr, Tooske, Gerard, Patty en (met name) Piet P. zijn uitbetaald, blijven er nog maar een paar tientjes over om te verdelen. En ja, die zijn voor mij! Nadat ik 80% daarvan in de achterzak van Smaakpolitie Rob heb zien verdwijnen.

Michael Schoenmakers
2 juli 2009, 13:20
SBS barst inderdaad van de poen, maar elke maand, als Beau, Nance, Peter R.de V., Natasja, Hans K. jr, Tooske, Gerard, Patty en (met name) Piet P. zijn uitbetaald, blijven er nog maar een paar tientjes over om te verdelen. En ja, die zijn voor mij! Nadat ik 80% daarvan in de achterzak van Smaakpolitie Rob heb zien verdwijnen.

"Daar wordt je niet vrolijk van"

Patrick van de Wijgert
2 juli 2009, 15:38
Zou jij willen ruilen met die andere? Vol Botox of lange blonde haren?

Ludo van Vliet
2 juli 2009, 20:36

ach, voor de balkenendenorm doe ik het. Kom ik ook nog een paar uur plaatjes draaien in de ochtend mocht SBS besluiten een radiostation te beginnen.

Patrick van de Wijgert
2 juli 2009, 21:39
ach, voor de balkenendenorm doe ik het. Kom ik ook nog een paar uur plaatjes draaien in de ochtend mocht SBS besluiten een radiostation te beginnen.

Beter opletten
Caz! , Yorin FM en ze hebben er meer.

Dat je niet op TV komt met zo'n te groot hoofd dat kan. Maar zelfs dat hoofd van jou past niet op de radio !!!!!!

Ga maar unnuh Bingo draaien vur The Highlanders...VIVA LAS VEGAS

Gerard Eisma
3 juli 2009, 15:35

zoals hier

Gerard Eisma
3 juli 2009, 15:38
Ik heb er geen tijd voor. Anders zou misschien mijn tijd die ik aan het forum spendeer in het gedrang komen!!! En dat is ook jammer.

Doe ons dat toch niet aan Piet, we hebben je al eens een hele week moeten missen. En prompt viel het hele ijshockeyforum als een kaartenhuis in elkaar. Er werd al over opheffen gesproken. Gelukkig kwam je terug, en kwam alles weer goed ;-)

Gerard Eisma
3 juli 2009, 15:38
maar nog wel correct!