View Full Version : Oktoberfest München
Eric van der Putten
28 juni 2009, 00:33
Zijn er toevallig nog forumbezoekers die jaarlijks naar München afreizen om een lekker biertje te pakken?
Jaren terug dat ik er geweest ben, vanwege mijn werk in het onderwijs. Daarvoor 6 of 7 jaar op rij geweest.
Emile Joosten
28 juni 2009, 07:28
Zijn er toevallig nog forumbezoekers die jaarlijks naar München afreizen om een lekker biertje te pakken?
Jaren terug dat ik er geweest ben, vanwege mijn werk in het onderwijs. Daarvoor 6 of 7 jaar op rij geweest.
Weet je m:goodman:eteen waarom je afgelopen jaar op dieet bent gegaan!!!
Wendy Tellers
28 juni 2009, 22:16
Ik ben er 1 keertje geweest toen de zus van mijn ex-vriend in Beijern woonde.
Maar ik ga niet dat hele stuk rijden voor wat pilsjes te drinken. We hebben hier 10 km vandaan (in Duitsland) ook ieder jaar oktoberfeesten. :)
Jack Mulders
28 juni 2009, 23:37
Het feest lijkt me wel leuk,drink alleen geen bier....
Eric van der Putten
29 juni 2009, 00:43
Weet je m:goodman:eteen waarom...
Lezen is een kunst op zich Emile...
Ach laat ook maar
Ludo van Vliet
30 juni 2009, 09:13
Ik ben er 1 keertje geweest toen de zus van mijn ex-vriend in Beijern woonde.
Maar ik ga niet dat hele stuk rijden voor wat pilsjes te drinken. We hebben hier 10 km vandaan (in Duitsland) ook ieder jaar oktoberfeesten. :)
En waarom houden we daar dan geen forumfeest?? Kom op Wendy, regel dat!!!!!
Wendy Tellers
30 juni 2009, 11:12
En waarom houden we daar dan geen forumfeest?? Kom op Wendy, regel dat!!!!!
Hahaha, ja dat zou wel leuk zijn.
Leren we elkaar allemaal wat beter kennen en zijn we misschien ook wat verdraagzamer onder elkaar! :)
Zet ik een grote partytent in de tuin waar iedereen kan slapen. :)
Piet de Kort
30 juni 2009, 12:10
Hahaha, ja dat zou wel leuk zijn.
Leren we elkaar allemaal wat beter kennen en zijn we misschien ook wat verdraagzamer onder elkaar! :)
Zet ik een grote partytent in de tuin waar iedereen kan slapen. :)
Feestje is altijd leuk maar ik zou Ludo niet in mijn tuin willen laten slapen, Wendy! Dan maar niet zo verdraagzaam!!!! ::wavetowel::::thumbsup::::happy::
Patrick van de Wijgert
30 juni 2009, 12:29
Feestje is altijd leuk maar ik zou Ludo niet in mijn tuin willen laten slapen, Wendy! Dan maar niet zo verdraagzaam!!!! ::wavetowel::::thumbsup::::happy::
Tip: Schongau . Goede rondleidingen, je moet wel een berg op met een trap, maar het Bayerische eten is er geweldig :Bonk3:. In die Blaue Traube
Piet de Kort
30 juni 2009, 12:49
Tip: Schongau . Goede rondleidingen, je moet wel een berg op met een trap, maar het Bayerische eten is er geweldig :Bonk3:. In die Blaue Traube
Kan de bus niet omrijden dan om op die berg te komen??? Trappen klimmen op vakantie :goodman:!!!!!!!!1
Rob Verschuuren
30 juni 2009, 12:56
Kan de bus niet omrijden dan om op die berg te komen??? Trappen klimmen op vakantie :goodman:!!!!!!!!1
denk aan je slechte knie Piet, laat je niet opnaaien :goodman: straks zit er buiten je hoofd, ook vocht in je knie ::devilsmilie::::devildance::::surrender::
Piet de Kort
30 juni 2009, 13:55
straks zit er buiten je hoofd, ook vocht in je knie
Zolang het vocht maar niet achter mijn longen komt, Robbie! De rest zweet ik wel uit! ::happy::::proost:::drinkers:
Ludo van Vliet
30 juni 2009, 17:49
Zolang het vocht maar niet achter mijn longen komt, Robbie! De rest zweet ik wel uit! ::happy::::proost:::drinkers:
Ik dacht dat jij juist je uiterste best deed om je vocht op NAP te houden!!??
Ludo van Vliet
30 juni 2009, 17:49
Dan zet ik mijn campertje wel een straatje verder....kein problem!!
Rob Verschuuren
30 juni 2009, 18:17
Dan zet ik mijn campertje wel een straatje verder....kein problem!!
http://www.duparc.nl/foto/big_2528_5.jpg
best een grote camper(tje) Ludo!
Piet de Kort
30 juni 2009, 18:27
best een grote camper(tje) Ludo!
Die camper is niet van Ludo, Robbie! Onderstaande camper is wel van Ludo! ::happy::
http://www.lamiaumbria.it/Public/FileUploati/camper.jpg
Rob Verschuuren
1 juli 2009, 09:45
Die camper is niet van Ludo, Robbie! Onderstaande camper is wel van Ludo!
http://www.lamiaumbria.it/Public/FileUploati/camper.jpgWaar laat Ludo de rest van zijn lichaam? Hier past alleen zijn hoofd in ::devilsmilie::::devildance::::gowild::::happy::
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.