PDA

View Full Version : Fanshirts / jerseys Nederland !?!?!?!?

Junior van Wessel
26 juni 2009, 11:50
Ik vroeg me af of de nijb eindelijk gaat besluiten om ook voor de fans het nederlands ijshockeyshirt te laten maken en verkopen . Of anders als een tijd terug een voorinschrijving doen voor de shirts en dan later gemaakt worden.

Aangezien het wk hierheen komt lijkt me dat een zeer sterke zet of kunnen wij als forum members niet zelf iets opzetten hiervoor ?.

Dyon Knoop
26 juni 2009, 12:12
zou er ook graag een hebben het zijn mooie shirts :D

Joep Meijsen
26 juni 2009, 12:24
Ik vroeg me af of de nijb eindelijk gaat besluiten om ook voor de fans het nederlands ijshockeyshirt te laten maken en verkopen.

Er wordt aan gewerkt, heb ik gehoord.

Fintan Planting
26 juni 2009, 13:08
Ik vroeg me af of de nijb eindelijk gaat besluiten om ook voor de fans het nederlands ijshockeyshirt te laten maken en verkopen . Of anders als een tijd terug een voorinschrijving doen voor de shirts en dan later gemaakt worden.

Aangezien het wk hierheen komt lijkt me dat een zeer sterke zet of kunnen wij als forum members niet zelf iets opzetten hiervoor ?.
We hebben vanuit IJshockey.com twee/drie jaar geleden een dergelijk initiatief op poten gezet. Er zijn toen aardig wat fanshirts verkocht, wat in elk geval bewees dat er een markt voor is. We hebben inmiddels ook al gesprekken gevoerd met de NIJB over assistentie bij de verkoop van merchandise, dus hopelijk kunnen we daar ruim voor het WK nog nieuws over melden.

Raymond Tellers
26 juni 2009, 15:36
Of een gamer kopen. Ze zijn er weinig, maar af en toe duiken er shirtjes op. Er is een organisatie die een hele collectie had. Zij hadden hier reclame gemaakt, maar dat mocht niet omdat ze natuurlijk commercieel zijn. Ze hebben er in elk geval wel nog. Af en toe zijn ze in de aanbieding. En ze hebben er meer dan dat op hun site staat. Ze zijn natuurlijk duurder dan een fanshirtje...

Ik vind wel dat er fanshirts mogen komen. Voor mij te laat, want ik heb dus zo'n gamer gekocht.

Fintan Planting
26 juni 2009, 15:39
Er is een organisatie die een hele collectie had.
Die mensen adverteren momenteel bij ons op IJshockey.com. Bij dit artikel staat bijvoorbeeld hun banner (rechts naast de inleiding):
http://www.ijshockey.com/200809/item.asp?ID=2879

Die hebben de 'oude' shirts, die onder andere tijdens het laatste Olympisch Kwalificatie Toernooi zijn gedragen. Sinds de introductie voor de bekerfinale beschikt het Nederlands team over een nieuw ontwerp shirt.

Abe Brouwer
26 juni 2009, 16:08
Ik weet dat er een of ander bedrijfje is dat game-worn shirts aanbiedt van zo'n beetje alle landen. Die worden wel eens op ebay aangeboden. Weet nog goed dat het halve forum toen geboden heeft op shirts van o.a. Hoogsteen en Houben.

Junior van Wessel
26 juni 2009, 16:21
Dat weet ik . Ik heb er zelf ook 1 van dat bedrijf :D.

Majah ik heb dus de nieuwe shirts gezien van afgelopen toernooi en die zijn gewoon mooi.
Dus hoop eigenlijk dat ze zeer snel op de markt komen.

Marco Franken
27 juni 2009, 00:27
Ik houd me ook zeker aanbevolen voor een jersey