PDA

View Full Version : Michael Jackson...

Lou-Ann Bartels
26 juni 2009, 01:57
... the King of Pop is niet meer onder ons.
Hij is na een hartstilsttand overleden.
We zullen de komende tijd nog veel over hem horen.
RIP Michael Jackson.

Patrick van de Wijgert
26 juni 2009, 09:01
RIP Michael Jackson.

Geweldige muziek, maar ook een vieze kinderlokker....

Dyon Knoop
26 juni 2009, 09:29
heeft die man ook eindelijk rust, vrede met zichzelf en geen gevecht tegen zichzelf geniaal in muziek, maar de overige genialiteit is angstig doorgeslagen helaas

Piet de Kort
26 juni 2009, 10:07
RIP Michael Jackson.

Inderdaad, The King of Pop heeft eindelijk zijn rust gevonden. Voor de nabestaanden verschrikkelijk, voor hem de oplossing!
Hartstilstand waarschijnlijk wel van teveel ingenomen pillen, aldus de media.
Zou de angst van zijn binnenkort geplande concerten dan toch de doorslag hebben gegeven tot dit heftig besluit???

P.s. Ik hoorde op de radio dat zijn huurhuis waar hij tijdelijk verbleef al leeggehaald word. Tevens is zijn BMW al weggesleept!

Stefan van der Spek
26 juni 2009, 10:12
R.I.P "King of Pop"

Rene van Dijk
26 juni 2009, 10:48
R.I.P MJ...voor mij de grootste entertainer die ooit op deze aardbol heeft rondgelopen

Stefan van der Spek
26 juni 2009, 12:21
YouTube - Michael Jackson Best Dance Moves

Rob Verschuuren
26 juni 2009, 16:08
Wat een walgelijke opmerking.::censor::

hij is vrijgesproken, maar waar rook is, is vuur.

geweldige artiest maar hij heeft zichzelf niet voor niets 4 jaar schuilgehouden.

erg voor zijn kinderen, familie en fans. In mijn ogen een groot kind met gedragsproblemen.

Ik kreeg nog zo'n "walgelijke sms",

Michael Jackson kan niet gecremeerd worden. Hij was voor 99% van plastic, dus smelten ze hem om in blokjes lego zodat de kinderen nu met hem kunnen spelen.

Dat er nu al van deze berichten de wereld doorgaan zegt genoeg.

Remco Bambacht
26 juni 2009, 18:48
Topic opgeschoond. Niet iedereen deelt dezelfde humor, Michel heeft netjes zijn bericht al verwijderd dus dat lijkt me voldoende.

Emile Joosten
26 juni 2009, 18:53
Denk over hem zoals je wilt.
Ik ben blij dat zijn muziek vastligt op CD!!
Rest in peace Michael.

Michel Kuster
26 juni 2009, 19:15
Topic opgeschoond. Niet iedereen deelt dezelfde humor, Michel heeft netjes zijn bericht al verwijderd dus dat lijkt me voldoende.

Was ook maar bedoeld als een geintje.
Maar goed sommige geintjes zijn idd niet altijd gepast!!

Michel...

Roger Koen
27 juni 2009, 11:43
Geweldige muziek, maar ook een vieze kinderlokker....

is hij daar ooit voor veroordeeld dan??
ik meen dat dat toen met een sisser is afgelopen.................de verdenkingen zijn er blijven er, maar volgens mij is het nooit officieel "bewezen".

toch?

Theo Appelhof
27 juni 2009, 12:08
is hij daar ooit voor veroordeeld dan??
ik meen dat dat toen met een sisser is afgelopen.................de verdenkingen zijn er blijven er, maar volgens mij is het nooit officieel "bewezen".

toch?
Er zijn wel wat dingen afgekocht maar neem aan dat in een land zoals de US hij gewoon de bak in was gegaan als er echt iets meer aan de hand was geweest.

Ook al was hij de "King of Pop"

Groetjes theo.

Patrick van de Wijgert
27 juni 2009, 12:59
Er zijn wel wat dingen afgekocht maar neem aan dat in een land zoals de US hij gewoon de bak in was gegaan als er echt iets meer aan de hand was geweest.

Groetjes theo.

OJ Simpson was ook onschuldig :Bonk3:

Servi Bruls
27 juni 2009, 15:38
Oke, het was dan als grapje bedoeld. Maar dat is nog geen reden om mijn posting eraf te halen..

Jordy Rutten
27 juni 2009, 16:58

Groetjes theo.

Zoals Patrick al aangeeft kan je met een paar goede advocaten veel in de VS. Zie ook OJ Simpson.
Ik heb Michael Jackson persoonlijk altijd een erg vies ventje gevonden. Hij zei wél kinderen 's nachts naar zijn kamer te laten halen, maar hij wilde niet toegeven er iets mee te doen. Als iemand met een baby bij een balkon staat te zwaaien en andere kleine kinderen aanrandt, is hij in mijn ogen niet helemaal 100 procent.

Daarbij denk ik dat er tientallen muzikanten een grotere en betere bijdrage aan de muziek hebben geleverd dan Jackson. Ik snap de verheerlijking niet zo.

Emile Joosten
27 juni 2009, 17:37
Oke, het was dan als grapje bedoeld. Maar dat is nog geen reden om mijn posting eraf te halen..

Dat bepaalt de moderator toch?
We zijn het er toch over eens dat we daarover geen discussie aangaan.::censor::

Wendy Tellers
28 juni 2009, 22:31

Groetjes theo.
Helemaal mee eens.
Michael Jackson heeft zijn kindertijd overgeslagen en is door zijn pa gedrild.
Ik denk dat hij hier veel onder geleden heeft en ook door zijn snel stijgende beroemdheid en nodige aandacht.
Daardoor was het een persoon apart geworden op latere leeftijd en ging graag met kinderen om en deed ook kinderlijke dingen.
Daar hebben mensen misbruik van gemaak en ik geloof in zijn onschuld.
In Amerika hadden ze hem wel veroordeeld als er ook maar iets van waar was.

Verder heb ik zowel over Michael Jackson als persoon als om zijn dood mijn twijfels.
Ik ben nooit een groot fan van hem geweest, maar vind zijn muziek nog steeds geweldig.

Een aantal jaren geleden heb ik een documentaire over hem gezien waardoor ik hem toch met andere ogen ben gaan bekijken.
Daarvoor vond ik hem maar raar met zijn gedrag en allemaal rare fratsen.
Maar als je dan zo'n documentaire een paar keren hebt gezien en op details let heeft hij echt geen leven gehad. Hoe raar dat ook klinkt met zo'n beroemdheid.
Geen jeugd, een vader die hem drilt, jarenlang de held van de popmuziek en dan maakt de pers hem met de ene roddel na de andere kapot.
En nu ..... nu is hij dood en dan schrijven ze veel positiefs over hem.
Had deze man toch wat meer met rust gelaten.
Het is toch erg dat iemand zoveel veranderingen in zijn leven aanbrengt, zelfs lichamelijk, omdat hij niet gelukkig is met zich zelf.
Zo zie ik het en heb er dan ook veel over nagedacht de afgelopen dagen.

En wat zijn dood betreft: je mag geen oordelen hebben, maar ik denk dat de hartstilstand een oorzaak had. In mijn ogen was hij er niet aan toe om zo veel concerten te gaan geven. Lichamelijk gezien dan.
Daarbij denk ik dat ook de druk van alle aandacht er om heen ook weer te hoog werd en uiteindelijk geen uitweg meer heeft gezien.
Maar nogmaals: daar mag je geen oordeel over geven totdat het bewezen.
Echter zou ik er niet vreemd van opkijken als dadelijk een overdosis aan pijnstillers de hartstilstand zou hebben veroorzaakt.
Maar dan weten we nog niet waarom.
Ik denk dat er een persoon meer weet, want dat hele verhaal van die dokter vind ik ook maar vreemd.