PDA

View Full Version : Diverse Ijshockeyshirts Te Koop

Junior van Wessel
23 juni 2009, 20:25
Ik heb hier 3 nieuwe ijshockeyshirts te koop van het merk Reebok incl alle labeltjes met barcode er nog aan. Deze shirts gaan voor 150usdollars over de toonbank en zijn dus niet de goedkope namaakshirts uit china. Vrienden van me hadden deze opgestuurd maar zit niet echt een team bij waar ik een speciaal gevoel bij heb daarom bied ik ze bij deze aan . Doe een goed Bod en hij is van jou .

Het gaat om de volgende shirts:
Tampa Bay Lightning Alternate Nummer 4 Lecavalier Maat L
Buffalo Sabres Blauw Roy Nummer 9 Maat L.
Hieronder de foto's van de shirts voor closeups of een bod graag een pm.

http://members.chello.nl/%7Ejwesselvan/lecavalier%20blauw.jpg

http://members.chello.nl/%7Ejwesselvan/roy-%20blauw.jpg

Jorgen Overdijk
25 juni 2009, 11:16
Kun jij niet gewoon een shop beginnen, zoadat je hier voor de normale supporter dit hoofdstuk schoonhoud!

Junior van Wessel
25 juni 2009, 13:07
Kun jij niet gewoon een shop beginnen, zoadat je hier voor de normale supporter dit hoofdstuk schoonhoud!

Uh ik ben gewoon een normale supporter en ik handel verder niet in de shirts . Ik heb ze gekregen voor minder dan de retail prijs van 150usd en bied ze bij deze gewoon aan voor de liefhebber.

Als ze verkocht zijn zal er ook niet snel een nieuw topic volgen

Patrick van de Wijgert
25 juni 2009, 15:24
Uh ik ben gewoon een normale supporter en ik handel verder niet in de shirts . Ik heb ze gekregen en bied ze bij deze gewoon aan voor de liefhebber.

Als ze verkocht zijn zal er ook niet snel een nieuw topic volgen

Als jij ze gekregen hebt wil ik best 15 euro voor de 3 bieden. 15 euro schone winst...:Bonk3:

Junior van Wessel
6 juli 2009, 16:41
Beide shirts nu voor 60 euro incl verzendkosten per stuk.

Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Ludo van Vliet
7 juli 2009, 07:18
Beide shirts nu voor 60 euro incl verzendkosten per stuk.

Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

hoop geld!!

Jorgen Overdijk
7 juli 2009, 09:06
Net toevallig op marktplaats gespiekt en daar sta je wel als web verkoper gepresenteerd als usa sports shop.... dus stoppen met deze handel hier!

Zoals Joep al eerder vermelde is dit een niet commercieel gebeuren hier.... en dat is bij jou wel het geval!

Junior van Wessel
7 juli 2009, 09:57
Haal deze advertenties er allemaal maar afik heb idd sinds deze week een shop aangezet . Dus bij deze.