View Full Version : Groeten uit Thailand
Jasper Maassen
18 juni 2009, 11:28
Hallo allemaal,
Even snel de groeten aan iedereen vanuit Thailand! Ik ga nog even rondkijken voor een goede speler, maar ik acht de kans klein. Veel plezier met de komkommertijd!
groetjes, Jasper
Piet de Kort
18 juni 2009, 11:46
Hallo allemaal,
Even snel de groeten aan iedereen vanuit Thailand! Ik ga nog even rondkijken voor een goede speler, maar ik acht de kans klein. Veel plezier met de komkommertijd!
groetjes, Jasper
Veel plezier, Jasper! Waar ben je nu? Het mooie en rustige Bangkok of het vervelende foei-lelijke eiland Phuket??? :goodman:
Geert van der Meulen
18 juni 2009, 12:17
Hallo allemaal,
groetjes, Jasper
Je gaat ons toch niet vertellen dat je een contract als goalie hebt getekend bij de Thaise kampioen Bhumipol Flyers?
Lou-Ann Bartels
18 juni 2009, 17:31
Veel plezier daar Jasper!
Je bent toch wel op tijd terug voor De Tour? ;-)
Jasper Maassen
24 juni 2009, 10:40
Veel plezier, Jasper! Waar ben je nu? Het mooie en rustige Bangkok of het vervelende foei-lelijke eiland Phuket??? :goodman:
Op dit moment zit ik in Lopburi, een paar uur boven Bangkok. Phuket gaan we absoluut niet heen, we zijn qua eiland op Ko Tao geweest. We gaan nu nog richting het noorden, Chiang Mai en zo, en we eindigen in het pittoreske Bangkok.
Veel plezier daar Jasper!
Je bent toch wel op tijd terug voor De Tour? ;-)
Helaas ben ik niet op tijd terug voor de start, maar ik mis niet alles. 11 juli zijn we weer in Nederland!
Piet de Kort
24 juni 2009, 11:58
We gaan nu nog richting het noorden, Chiang Mai en zo, en we eindigen in het pittoreske Bangkok.
Geef de olifanten een goede wasbeurt en een paar bananen extra en veel plezier bij de kindertjes van de school in Chiang Mai! Toen wij er waren hebben ze klein klein kleutertje in het Nederlands gezongen!!!
Prettige voorzetting! ::thumbsup::
Wendy Tellers
24 juni 2009, 12:35
Veel plezier Jasper!!!
Jasper Maassen
13 juli 2009, 13:21
Je gaat ons toch niet vertellen dat je een contract als goalie hebt getekend bij de Thaise kampioen Bhumipol Flyers?
Nee dat niet. Ik wilde wel eerder reageren hierop, maar grappen over de koning worden niet heel erg gewaardeerd (om het zacht uit te drukken)... Overigens ziet die er niet heel goed meer uit...
Geef de olifanten een goede wasbeurt en een paar bananen extra en veel plezier bij de kindertjes van de school in Chiang Mai! Toen wij er waren hebben ze klein klein kleutertje in het Nederlands gezongen!!!
Prettige voorzetting! ::thumbsup::
Chiang Mai was werkelijk geweldig. Hele gezellige stad, waar ik me nog een pak heb laten aanmeten. Schoolkinderen zijn we daar niet tegen gekomen, wel studenten die voor hun spreekvaardigheid Engels ons moesten interviewen. Erg grappig! Overigens daar nog met een Canadese sieradenverkoper over de play-offs gepraat :)
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.