PDA

View Full Version : Knights tournooi Utrecht

Rob Verschuuren
18 juni 2009, 10:28
knightshockey@live.nl

aankomend weekend spelen de Knights in Utrecht een internationaal tournooi.

vrijdag 19 juni; 19.00 Knights vs Utrecht, 21.00 uur Knights vs junioren

zaterdag 20 juni; 10.00 copenhagen vs Knights, 11.55 Knights vs Rhinos, 14.50 Wasps vs Knights

zondag 21 juni is het programma nog niet bekend. Kruisfinales

Knights spelen oa met; Bjorn Willemse, Bob T., Peter van Biezen, D. Hagemeijer, R. van Hulten, R. Maas, U. Mete, M. van Lieshout, L. van Lieshout, J. van Biezen, L. Hooijschuur, P. Hendriks, R. Jolie, F. Verhoof, M. v.d. Schagt en J. van Rooij.

onder de bezielende leiding van; BERRIE AARTS!!!!

Patrick van de Wijgert
18 juni 2009, 10:36
knightshockey@live.nl

zaterdag 20 juni; 10.00 copenhagen vs Knights, 11.55 Knights vs Rhinos, 14.50 Wasps vs Knights

Knights spelen oa met; Bjorn Willemse, Bob T., Peter van Biezen, D. Hagemeijer, R. van Hulten, R. Maas, U. Mete, M. van Lieshout, L. van Lieshout, J. van Biezen, L. Hooijschuur, P. Hendriks, R. Jolie, F. Verhoof, M. v.d. Schagt en J. van Rooij.

Mag BA dat wel????????Hij heeft namelijk andere verplichtingen. Zwembaden zuiver maken etc. ;-)

Piet de Kort
18 juni 2009, 10:52
Mag BA dat wel????????Hij heeft namelijk andere verplichtingen. Zwembaden zuiver maken etc. ;-)

Contractbreuk????? :goodman:

Piet de Kort
18 juni 2009, 10:53
knightshockey@live.nl

Zonder jou, Robbie! De sponsor heeft andere verplichtingen, thuis op de bank! ::worship::::judgerant::::happy::

Vincent Jansen
18 juni 2009, 10:55
vrijdag 19 juni; 19.00 Knights vs Utrecht 2

Jammer dat ze de eerste wedstrijd gaan verliezen::happy::

Rob Verschuuren
18 juni 2009, 11:02

huis met zwembad staat te koop Patrick, hij zal wel eieren voor zijn geld hebben gekozen ::devilsmilie::::wavetowel::::gowild::::surrender: :

Rob Verschuuren
18 juni 2009, 11:05
Zonder jou, Robbie! De sponsor heeft andere verplichtingen, thuis op de bank! ::worship::::judgerant::::happy::

hopelijk niet alleen op de bank ::devildance::ik kijk nog Piet, vrijdag is mijn zus jarig & zaterdag komen Anita en onze Luuk terug van vakantie.

Dan moeten ze maar zorgen, dat ze zondag in de kruisfinales staan, dan kan ik op zekers gaan kijken.

Patrick van de Wijgert
18 juni 2009, 12:14
huis met zwembad staat te koop Patrick, hij zal wel eieren voor zijn geld hebben gekozen ::devilsmilie::::wavetowel::::gowild::::surrender: :

Het gata niet om 1 zwembad maar meerdere. Contractueel vastgelegd met BA van het A(arts)-team.
Den Bosch,Turnhout en volgend jaar ook Tilburg.

Piet de Kort
18 juni 2009, 13:09
Het gata niet om 1 zwembad maar meerdere. Contractueel vastgelegd met BA van het A(arts)-team.

Wanneer is de opening??? Ik ben dur! ::thumbsup:::Worshippy:::kusje::

Ludo van Vliet
18 juni 2009, 13:52

Zwembaden in Den Bosch worden voorlopig niet schoongemaakt vanwege sporenonderzoek. dat scheelt.

Rob Verschuuren
19 juni 2009, 10:22
vanavond begint het! meemaken erbij zijn

Alex van den Brink
19 juni 2009, 10:25
ik ben erbij.

Rob Verschuuren
19 juni 2009, 15:49
gaat voor mijzelf moeilijk worden; vanavond verjaardag, morgen mijn vrouw en zoon ophalen van het vliegveld, zondag vaderdag.

Voor iedereen die gaat; veel plezier en voor de Knights; zet hem op!

Piet de Kort
19 juni 2009, 16:00
zondag vaderdag!

Goed dat ik je daar aan herrinnerd heb, he Robbie!! Hopelijk weten de kinderen het ook! :goodman:

Rob Verschuuren
20 juni 2009, 16:38
net met Bjorn gesproken. Ze hebben alle wedstrijden vrijdag en zaterdag gewonnen.

Morgenvroeg om 10 uur spelen ze eerste wedstrijd. Daarna spelen ze om 12.00 of 13.30 uur (winst en/of verlies).

ik ga morgenvroeg maar naar Utrecht. Leuk voor mijn vaderdag.

Alex van den Brink
20 juni 2009, 21:48
Ik ben er nog steeds, wel moe, maar het is een top toernooi

Piet de Kort
20 juni 2009, 23:11
Morgenvroeg om 10 uur spelen ze eerste wedstrijd. Daarna spelen ze om 12.00 of 13.30 uur (winst en/of verlies).

ik ga morgenvroeg maar naar Utrecht. Leuk voor mijn vaderdag.

Sorry Rob, op mij hoef je niet de rekenen. De vaderdag zondag is helemaal gepland voor mij! Veel plezier in Utreg! ::thumbsup::

Bart van Oosterhout
21 juni 2009, 05:34
Ik ben er nog steeds, wel moe, maar het is een top toernooi

ik zie de uitslagen!

Het valt me op de het natioonaal U19 team zich ook goed staande weet te houden. Ben benieuwd wie de keeper is

Alex van den Brink
21 juni 2009, 06:27
alle goalies doen mee.

Alex van den Brink
21 juni 2009, 09:41
ik zie de uitslagen!

Het valt me op de het natioonaal U19 team zich ook goed staande weet te houden. Ben benieuwd wie de keeper is
Het team under 19 komt inderdaad goed mee, ze spelen goede wedstrijden.
Het team speelt als een collectief en werkt heel hard.

Ik mag bij dit team helpen en ik vind het een genot om deze jongens zo bezig te zien.

Vandaag begint het toernooi voor ons moeilijk de beide teams die mijn dochter en ik begeleiden spelen tegen elkaar. U19 tegen de Mustangs om 11.00 uur.

Rob Verschuuren
21 juni 2009, 12:57
ben nu een uurtje terug uit Utrecht. De Knights hebben met 4 - 3 gewonnen tegen Utrecht D. en staan in de halve finale. Collard mist 20 sec. voor tijd een p.shot!

Deze gaat vandaag om 13.30 gespeeld worden. Evt. finale vandaag om 18.30 uur.

Voor de veiligheid hingen er dikke netten en dat kwam het zicht niet ten goede.

Zag er goed geregeld uit. Diverse stands en tenten voor de spelers. Leuke muziek en best veel publiek.

Jammer, dat de Knights niet compleet zijn; geen Bob T. geen P. van Biezen, geen Jolie, geen van Lieshout. Gaat toch goed. Alle wedstrijden tot nu toe gewonnen.

Bart van Oosterhout
21 juni 2009, 19:07
welke keeper hadden de knights bij?

gerucht gaat dat marcel weg is....

Rob Verschuuren
21 juni 2009, 21:24
net een sms van Bjorn De Knights zijn kampioen geworden tegen Den Haag!!!!!!

Rob Verschuuren
21 juni 2009, 21:33
Den Haag is met 5 - 3 verslagen en de Knights zijn dus tournooiwinnaars. Gefeliciteerd.