PDA

View Full Version : RBK Buffalo Sabres Pominville Shirt Blauw L

Junior van Wessel
16 juni 2009, 22:56
Ik heb hier een gloednieuw Buffalo Sabres shirt van Reebok maat L met de naam pominville erop genaaid. Dit shirt gaat voor 150 US Dollars over de toonbank in de US.

Voor 80 euro is hij van jou. Wie het eerst komt wie het eerst maalt kaartjes zitten er nog aan incl de orginele barcode etc. Kan ook verzonden worden. Binnen 24 uur na betaling.

http://members.chello.nl/%7Ejwesselvan/pominville.JPG

Joep Meijsen
17 juni 2009, 10:26
Het is echt geen troep, ik heb ze ook en bevallen prima. Nimmer klachten gehad van mensen!

Ik zou het plezierig vinden als je je onderschrift zou veranderen. We staan geen commerciële handtekeningen toe.

Joep Meijsen
17 juni 2009, 10:27
omdat ik 5 verschillende shirts heb weten te bemachtigen via vrienden in canada voor ruim onder de 150 us dollars wat ze dus retail kosten en dus niet die goedkope troep uit china wie constant op ebay en regelmatig op marktplaats voor een paar tientjes word aangeboden. Op deze manier wil ik ook mensen van dit forum er van laten profiteren.

Ik heb dus nu nog:
Shanahan wit XXL
Pominville L
2x Tampa Bay Lightning 3e shirt met st louis en lecavalier L

Deze rubriek is in principe niet bedoeld voor (semi-)professionele wederverkoop. Dit lijkt daar wel erg op.

Junior van Wessel
6 juli 2009, 17:40
Dit shirt gaat weg voor 60 euro incl verzendkosten . Wie het eerst komt wie het eerst maalt.