PDA

View Full Version : kleine aanpassing op sbs-site

Leo Oldenburger
16 juni 2009, 15:34
Vanaf vandaag is er een kleine aanpassing gemaakt op de ijshockey-pagina van sbssport.nl. Net als op de darts- en de vechtsportpagina, is nu ook de ijshockey-pagina uitgebreid met een steeds wisselend 'weetje'. Deze keer handelt het over Ron Berteling.
Ook zo'n zin in het nieuwe seizoen?

Piet de Kort
16 juni 2009, 15:58
Ook zo'n zin in het nieuwe seizoen?

Neen Leo, eerst nog even lekker op vakantie om natuurlijk de accu op te laden voor het nieuwe ijshockey seizoen!
En effe nog een klein detail: de vriendschappelijke banden m.b.t. naaste familie en vrienden even aanhalen zodat we weer met een gerust hart vanaf september de thuis- en uitwedstrijden van Tilburg kunnen bezoeken! :supz:::hyper::::happy:::partyman:

Leo Oldenburger
16 juni 2009, 16:12
Ook ik zal, met gezin, nog met vakantie gaan. Maar desalniettemin; ik heb d'r zin an. Zeker als ik hier zo de transfer-perikelen lees, kan ik bijna niet wachten. Ach, de wedstrijd om de Ron Berteling Schaal is nog maar 94 nachtjes slapen.

Abe Brouwer
16 juni 2009, 17:09
Ik heb vooral zin in de eerstkomende ijshockey-uitzending! Wanneer kunnen we die op SBS6 verwachten?

Leo Oldenburger
16 juni 2009, 17:40
Ik heb vooral zin in de eerstkomende ijshockey-uitzending! Wanneer kunnen we die op SBS6 verwachten?

Is nog geen definitieve datum voor gevonden. De bedoeling is dat we komend seizoen 15 of 16 uitzendingen gaan maken, afhankelijk van het aantal teams dat mee doet. Een tijdje geleden hebben we met alle 9 teams en bondsvoorzitter Joop Vullers een meeting gehad bij SBS en ik kreeg van (bijna) alle teams het idee dat ze komend seizoen actief willen meedoen aan de realisatie van het programma. Ook zullen we de wedstrijd van de week weer live op internet brengen.
Eigenlijk dus een (verbeterde) voortzetting van wat we vorig seizoen deden.

Patrick van de Wijgert
17 juni 2009, 08:38
Is nog geen definitieve datum voor gevonden. De bedoeling is dat we komend seizoen 15 of 16 uitzendingen gaan maken, afhankelijk van het aantal teams dat mee doet. Een tijdje geleden hebben we met alle 9 teams en bondsvoorzitter Joop Vullers een meeting gehad bij SBS en ik kreeg van (bijna) alle teams het idee dat ze komend seizoen actief willen meedoen aan de realisatie van het programma. Ook zullen we de wedstrijd van de week weer live op internet brengen.
Eigenlijk dus een (verbeterde) voortzetting van wat we vorig seizoen deden.

In hoeverre zouden bepaalde aanpassingen aan ene ijsbaan helpen voor eht verbeteren va de kwaliteit.
Er is ooit gesproken om deijsvloer een blauwe gloed te geven.
Of kunnen teams bepaalde plaatsen vrijhouden voor cameras voor betere shots?

Leo Oldenburger
17 juni 2009, 10:47
In hoeverre zouden bepaalde aanpassingen aan ene ijsbaan helpen voor eht verbeteren va de kwaliteit.
Er is ooit gesproken om deijsvloer een blauwe gloed te geven.
Of kunnen teams bepaalde plaatsen vrijhouden voor cameras voor betere shots?

Over dat soort zaken wordt momenteel met de clubs gesproken. We hebben een, uit TV-standpunt, wensenlijstje gemaakt. Daarin, onder andere, een afspraak over toegang tot de kleedkamers (we hebben gemerkt dat de kijker dat als een groot pluspunt ervaart), beschikbaarheid van spelers/coaches voor interviews, maar ook de kleur van de ijsvloer en meer van dat soort zaken.
We filmen ook vaak, achter plexiglas, vanuit de hoek van de baan. Voor een scherper plaatje is het van belang dat het glas, waar we achter staan, schoon en onbeschadigd is. Klein dingetje, groot plezier.

Geert van der Meulen
17 juni 2009, 13:37
We filmen ook vaak, achter plexiglas, vanuit de hoek van de baan. Voor een scherper plaatje is het van belang dat het glas, waar we achter staan, schoon en onbeschadigd is. Klein dingetje, groot plezier.

Ik heb de in ijshockeykringen wereldberoemde fotograaf Paul Nicolaassen wel eens in Tilburg voor de wedstrijd in actie gezien op het ijs met een emmertje en spons om het glas schoon te maken.
Het is maar een tip! :)

Piet de Kort
17 juni 2009, 14:17
Ik heb de in ijshockeykringen wereldberoemde fotograaf Paul Nicolaassen wel eens in Tilburg voor de wedstrijd in actie gezien op het ijs met een emmertje en spons om het glas schoon te maken.
Het is maar een tip! :)

Heel vaak, Geert! Je moet er wat voor over hebben om van vlakbij mooie plaatjes te kunnen schieten! ::wavetowel::::happy:::drinkers:

Geert van der Meulen
17 juni 2009, 14:18
Heel vaak, Geert! Je moet er wat voor over hebben om van vlakbij mooie plaatjes te kunnen schieten! ::wavetowel::::happy:::drinkers:

Het zal best Piet, maar ik ben ook niet te vaak in Tilburg.
Ik zit liever achter schoon glas te kijken! :Bonk3:

Piet de Kort
17 juni 2009, 14:53
Het zal best Piet, maar ik ben ook niet te vaak in Tilburg.
Ik zit liever achter schoon glas te kijken! :Bonk3:

Ik zit helemaal niet achter glas, zit een stukje hoger, in de nok van de arena! Heb er dus ook geen last van, Geert! :goodman:
In Thialf hang ik het liefst in het net achter de goal!!!! ::thumbsup::::cheerleader::::wavetowel::

Patrick van de Wijgert
17 juni 2009, 16:26
het zal best piet, maar ik ben ook niet te vaak in tilburg.
Ik zit liever achter schoon glas te kijken! :bonk3:

www.brilglazenpoetsen.nl

Leo Oldenburger
17 juni 2009, 17:34
Ja hallo! Wij zijn wél van de TELEVISIE! Je denkt toch niet dat wij, supersterren, ZELF het glas gaan poetsen!
www.wiepoetstmijnplaat.nl (http://www.wiepoetstmijnplaat.nl)

Geert van der Meulen
17 juni 2009, 17:56
Ja hallo! Wij zijn wél van de TELEVISIE! Je denkt toch niet dat wij, supersterren, ZELF het glas gaan poetsen!

Neem me niet kwalijk! Ik dacht dat jullie ook gewoon moesten werken! :)

Die link werkt trouwens ook niet.

::whistle::

Ludo van Vliet
17 juni 2009, 18:10

Dan geef je die Nicolaassen toch een paar euri. En anders wil Pietje met alle plezier de ramen lappen voor een beter camerabeeld. Helaas kan ik je niet helpen, ik heb het druk voor de wedstrijd.......

Piet de Kort
17 juni 2009, 19:08
Helaas kan ik je niet helpen, ik heb het druk voor de wedstrijd.......

Ludo, Pietje heeft het ook te druk voor een wedstrijd! Zelfs ook nog tijdens en na een wedstrijd! :goodman:::thumbsup:::drinkers:

Patrick van de Wijgert
17 juni 2009, 19:11
Dan geef je die Nicolaassen toch een paar euri. En anders wil Pietje met alle plezier de ramen lappen voor een beter camerabeeld. Helaas kan ik je niet helpen, ik heb het druk voor de wedstrijd.......

Jij denkt zeker dat er genoeg geld is bij de omroep?
Kom op zeg, Leo 0. zal toch ook maar net aan de Balkenendenorm komen...

Joep Meijsen
17 juni 2009, 19:13
Jij denkt zeker dat er genoeg geld is bij de omroep?
Kom op zeg, Leo 0. zal toch ook maar net aan de Balkenendenorm komen...

Dit is commerciële televisie, he. Daar zwemmen ze in het geld. (hmmm, Swimming with the Stars, concept!)

Patrick van de Wijgert
18 juni 2009, 18:06
Dit is commerciële televisie, he. Daar zwemmen ze in het geld. (hmmm, Swimming with the Stars, concept!)

Zwemmen ligt een beetje gevoelig momenteel.....Vooral als er beeldmateriaal van gemaakt wordt.