View Full Version : Jammer
Abe Brouwer
5 juni 2009, 07:13
Geen megawinkelcentrum in Tilburg.................
Piet de Kort
5 juni 2009, 08:00
Geen megawinkelcentrum in Tilburg.................
Voor veel Tilburgers en de winkeliers van de binnenstad ........... gelukkig.
Ik had er best wel een keertje willen gaan winkelen! :goodman:
Mitchell van Amelsfort
5 juni 2009, 16:00
Ik vindt het ook jammer het was ook heel goed geweest voor de werkgelegenheid in Tilburg
Patrick van de Wijgert
5 juni 2009, 17:25
Ik vindt het ook jammer het was ook heel goed geweest voor de werkgelegenheid in Tilburg
Leg uit.......
Als de gemeente het goed had aangepakt was de mall er wel gekomen.
Mitchell van Amelsfort
5 juni 2009, 19:05
Leg uit.......
Als de gemeente het goed had aangepakt was de mall er wel gekomen.
In die Mall hebben ze ook personeel nodig op het complex zal er personeel nodig zijn er zal gebouwd moeten worden ik denk dat dta aardig wat banen/ werk op zal leveren.
En nu jij hoe bedoel je als de gemeente het goed had aangepakt als ik vragen mag, zijn er grote fouten gemaakt door de gemeente?
Paul van Heertum
5 juni 2009, 19:07
Denk dat er meer banen zijn door een bloeiende binnenstad
Misschien kunnen ze een keer een studiereisje naar de VS of Canada maken om te zien hoe ongezellig malls zijn
Patrick van de Wijgert
5 juni 2009, 19:39
Denk dat er meer banen zijn door een bloeiende binnenstad
Misschien kunnen ze een keer een studiereisje naar de VS of Canada maken om te zien hoe ongezellig malls zijn
Is gebeurt (snoepreisje), naar London in de UK. Alleen mag je deze wereldstad niet vergelijken met kruikezeikersstad.
Beste voorbeeld is dichtbij nml. Oberhausen.
sommige malls in Canada zijn leuk. Licht ene ijsbaan in bijv. in Edmonton.
En de foodcourts zijn leuk ;-)
Michael Schoenmakers
5 juni 2009, 21:39
Gelukkig geen mall.
Laat ze dat geld maar in de binnenstad pompen ipv een kansloos winkelcentrum.
Ro Herregraven
5 juni 2009, 21:56
In de Tilburg-groep op LinkedIn is een erg leuke discussie gaande over de mall :-)
Paul van Heertum
6 juni 2009, 00:56
Is gebeurt (snoepreisje), naar London in de UK. Alleen mag je deze wereldstad niet vergelijken met kruikezeikersstad.
Beste voorbeeld is dichtbij nml. Oberhausen.
sommige malls in Canada zijn leuk. Licht ene ijsbaan in bijv. in Edmonton.
En de foodcourts zijn leuk ;-)
Ik eet vaak bij een foodcourt in het buitenland en ik ben ze in Canada niet tegengekomen in elk geval
Verder vind ik dat je inderdaad het geld beter in je binnenstad kan stoppen, is goed voor de leefbaarheid en daar zitten veel kleine ondernemers die er al heel lang zitten
Abe Brouwer
6 juni 2009, 07:45
De enige leuke mall in Canada is natuurlijk die in Edmonton. Maar die in de binnenstad van bijv. Toronto en Montreal vallen tegen. Een aanrader is Sawgrass Mills Mall tegenover de Florida Panthers in Sunrise, Florida. Veel outlet-shops met flinke kortingen. En de Centro in Oberhausen is ook leuk, maar het valt mij op dat veel winkels het niet lang uithouden. Bij elk bezoek zie je weer andere winkels.
Paul van Heertum
6 juni 2009, 15:18
Komt denk ik vooral omdat er gehuurd wordt.
Als je vader al een broodjeszaak had in het centrum van Tilburg dan hou je het ook wel vol als je een keer een jaar minder draaitr, als je huurt wordt meteen de stekker eruit getrokken
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.