View Full Version : FA Cup en DFB bokal
Paul van Heertum
30 mei 2009, 16:13
Iemand die deze 2 wedstrijden gaat kijken?
Het team van Hiddink begon overigens ook lekker geconcentreerd aan de wedstrijd :Bonk3:
Abe Brouwer
30 mei 2009, 16:35
Ik had graag beide finales willen zien maar voor het eerst is de FA-cupfinal niet meer te zien op een vrije zender. Ik hoop wel dat Everton wint.
Vanavond ga ik zeker de DFB-pokalfinale zien. Bayer Leverkusen-Werder Bremen gaat een leuk duel worden, ook al omdat het voor beide teams de enige mogelijkheid is om europees voetbal te halen. Wat mij betreft mag Werder winnen.
Joep Meijsen
30 mei 2009, 16:40
UPC schijnt dit weekeinde Sport1 gratis door te geven lees ik op een ander forum. Daar wordt de FA Cup in ieder geval uitgezonden.
Paul van Heertum
30 mei 2009, 16:43
Ik zit te kijken op Sport1 en het is gezapig maar dat komt denk ik ook door de hitte. In elk geval 1-1.
Raar dat het niet meer op de BBC komt, eerst was er volgens mij een wet dat de final verplicht uitgezonden moest worden op de BBC
Joep Meijsen
30 mei 2009, 16:52
Ik zit te kijken op Sport1 en het is gezapig maar dat komt denk ik ook door de hitte. In elk geval 1-1.
Raar dat het niet meer op de BBC komt, eerst was er volgens mij een wet dat de final verplicht uitgezonden moest worden op de BBC
Nee, de wet stelt dat een aantal kroonjuwelen in de sport moeten worden uitgezonden op het open net. In de UK heeft commerciële zender ITV de rechten op de FA Cup en die zendt ook gewoon uit zonder dat je een abonnement nodig hebt.
Paul van Heertum
30 mei 2009, 16:55
Dat zal het dan zijn.
De rechten zullen wel vrij duur zijn als geen open TV kanaal ze in Nederland heeft
Paul van Heertum
30 mei 2009, 18:01
En weer een prijs voor Roman
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.