PDA

View Full Version : Robert Müller

Raymond Tellers
22 mei 2009, 13:22
Schokkend nieuws vandaag over Robert Müller. Een grote goalie is gisteren gestorven. Geboren in 1980, het nummer 80 dragend voor Mannheim, Rosenheim, Duisburg, Köln en Krefeld. Bij Köln zal het nummer 'retired' zijn. Zal in Krefeld ook wel retired worden.

Jeroen Pilon
22 mei 2009, 14:32
Ik las het vanmiddag op mijn werk en voelde meteen de tranen opwellen. Müller heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten door zich keer op keer terug te knokken en zal voor altijd een enorme bron van inspiratie blijven!

'Bert, Ruhe in Frieden!

http://del.org/uploads/pics/KEC-R_Mueller-20090522.jpg

Gerwin van Boxtel
22 mei 2009, 15:31
het is erg dat hij zo jong moet sterven hij kon wel keepen

Patrick van de Wijgert
22 mei 2009, 15:45
Ik las het vanmiddag op mijn werk en voelde meteen de tranen opwellen. Müller heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten door zich keer op keer terug te knokken en zal voor altijd een enorme bron van inspiratie blijven!

'Bert, Ruhe in Frieden!

http://del.org/uploads/pics/KEC-R_Mueller-20090522.jpg

Wanneer was zijn laatste wedstrijd?

Jeroen Pilon
22 mei 2009, 16:03
http://sport.ard.de/sp/layout/jsp/komponente/mediaseite/index.jsp?id=64620#mbContent

Tijdens de wedstrijd tegen Nürnberg op 16 november maakte Müller zijn laatste comeback (zie filmpje). Na deze wedstrijd heeft hij volgens mij in geen competitiewedstrijd meer gespeeld.

Jasper Lesterhuis
22 mei 2009, 16:31
Zat dit verhaal al behoorlijk onder de indruk te lezen, blijken we ook nog eens op dezelfde dag + jaar geboren te zijn..

Roland Kiontke
22 mei 2009, 18:18
Robert Müller 80 Dat men je niet vergeet en dat we je helaas nooit meer mogen aanschouwen op het ijs .

Nog erger is het voor zijn familie en zijn gezin , mogen ze veel kracht hebben om dit te verwerken .

Robert Müller i salut you............................................... .......::duits::

Jack Mulders
22 mei 2009, 19:03
Pff ondanks dat je het al tijden ziet aankomen, doet me dit zeer veel pijn.

Niet alleen een grote goalie maar ook op persoonlijk gebied een kanjer van een vent.

Altijd inzettend voor anderen, tjonge wat kan een leven kort zijn.

Robert we zullen je nooit maar dan ook nooit vergeten, telkens weer komen de beelden van de wedstrijd van dit seizoen van Krefeld tegen Koln naar boven.

Robert Muller `You Never Walk Alone`

Jack Mulders
22 mei 2009, 20:05
Heb intussen enkele filmpjes online gezet op mijn hyves over zijn carriere.

Zo kan iedereen zien hoe groot ie als sportman was in zijn korte carriere.

www.krefeldfan31.hyves.nl (http://www.krefeldfan31.hyves.nl)

Wendy Tellers
23 mei 2009, 10:24
Dat was schrikken. Een mailtje waarin staat dat hij overleden is.
We wisten dat dit eraan zat te komen, maar als het toch zover is dan schrik je.

Mijn favoriete goalie. Spontaan en een goalie van wereldklasse.
Een man die van de ene kant ver van je af staat en van de andere kant zulke mooie herinneringen mee deelde.

Robert: je blijft voor mij mijn favoriete goalie en de enige echte #80!!!!
Rust zacht.

Wendy Tellers
23 mei 2009, 10:46
Net wat filmpjes bekeken.
Helaas zit er geen goede tussen van de laatste wedstrijd die hij in Krefeld speelde.
Maar voor diegene die erbij waren zullen toch weer heel stil worden alleen bij de gedachte eraan.
Wat was dat waanzinnig en emotioneel.

In eerste instantie toen ik las dat Robert overleden is was het een schrik, toen stilte en vervolgens tranen. Helemaal bij het bekijken van de filmpjes.
En ik ben niet iemand die snel huilt, maar dit valt zwaar.

Ik ga nu mijn shirt van Muller inlijsten en ophangen.

Rob Donkers
23 mei 2009, 16:38
zeer triest

Rob

Stefan van der Spek
23 mei 2009, 23:25
R.I.P. toch schokkend en triest nu het moment daar is...!!!

Jan Schut
24 mei 2009, 19:57
Ik heb hem in september 2006 voor het laatst mogen zien en spreken.
Gelijk opnames gemaakt in Tsjechie, waar hij een 2 wedstrijden speelde o.a. in Karlovy Vary met het nat. team van Duitsland.

Ik heb hem sterk bewonderd wat ik altijd al heb gedaan, en ook bewonderd hoe sterk hij in zijn schoenen stond tijdens de slopende ziekte.

Robert rust zacht.

Abe Brouwer
24 mei 2009, 20:16
Een jaar of 10 geleden zag ik hem voor het eerst in actie. Revier Löwen-Rosenheim in Oberhausen. Een jonge goalie met rugnummer 80 die de nr.1 Claus Dalpiaz had verdrongen. Toen al wist men dat het een grote zou worden. En nu is hij er niet meer, veel te vroeg heengegaan!

Theo van der Duin
24 mei 2009, 20:39
Ik heb hem helaas nooit zien spelen maar schrik toch van zo'n bericht. Geboren in 1980 en nu al weer afscheid moeten nemen van de wereld. Erg triest voor familie en vrienden. Een sportman in hart en nieren die het weer van een slopende ziekte heeft moeten verliezen. Ik heb jammer genoeg om mij heen op deze manier te veel zien gaan en word er erg ondaan van. Wat is het vaak oneerlijk verdeeld in de wereld. Rust zacht Robert Müller.

Joep Meijsen
25 mei 2009, 08:40
Ik was afgelopen weekeinde in Duitsland en verstoken van internet. Toen ik op zaterdagochtend naar het dorpje reed voor verse broodjes viel mijn oog op de voorpagina van de Kölner Express waarop het tragische overlijden van Müller wordt gemeld. Dat was best even schrikken. Verderop in de krant nog een complete pagina, met onder meer de reactie van zijn beroemde voorganger bij Keulen Helmuth de Raaf en het verhaal dat Keulen begin volgend seizoen iets gaat organiseren voor de vrouw en twee jonge kinderen van Müller.