PDA

View Full Version : Marco Postma terug in Heerenveen ...

Geert van der Meulen
14 mei 2009, 21:03
als trainer van het U16 en U19 team tijdens de zomer(droog)trainingen als voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Op maandag 18 mei as. beginnen de teams van U10, U12, U14, U16 en U19 van Heerenveen Flyers met de jaarlijkse zomertraining.
De training van U10, U12 en U14 is in handen van de eerste divisie spelers Linton Posthumus en Randy Hoekstra, de andere twee teams worden zoals al gezegd getraind door Postma.
Voor meer informatie over de trainingen en de trainingslokaties: www.heerenveen-flyers.nl (http://www.heerenveen-flyers.nl)

Erwin van den Boom
14 mei 2009, 22:02
als trainer van het U16 en U19 team tijdens de zomer(droog)trainingen als voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Op maandag 18 mei as. beginnen de teams van U10, U12, U14, U16 en U19 van Heerenveen Flyers met de jaarlijkse zomertraining.
De training van U10, U12 en U14 is in handen van de eerste divisie spelers Linton Posthumus en Randy Hoekstra, de andere twee teams worden zoals al gezegd getraind door Postma.
Voor meer informatie over de trainingen en de trainingslokaties: www.heerenveen-flyers.nl (http://www.heerenveen-flyers.nl)
Wil je iedereen in nijmegen laten schrikken geert?, met zo"n posting::comfort::.

Geert van der Meulen
14 mei 2009, 22:08
Wil je iedereen in nijmegen laten schrikken geert?, met zo"n posting::comfort::.

Oude wijsheid: "Een goede kop levert veel lezers op".

Winfred Nauta
14 mei 2009, 22:39

Beste Geert,

Normaliter volg en lees ik enkel de berichtgevingen in de forums en is deze reactie misschien een nieuwe topic, maar m.b.t U16/u19 wil ik toch reageren.
Als bestuurslid van de Vereniging Jeugdijshockey Nijmegen word ik momenteel veelvuldig benaderd door leden m.b.t. de leeftijdscategorie 2009/2010. Zoals bij jou waarschijnlijk ook bekend is, zijn alle clubs uitgenodigd door de NIJB voor een vervolgvergadering voor o.a. de leeftijdscategorie. M.a.w. er is nog geen enkel besluit genomen in deze. Het bevreemd mij dan ook dat o.a. Heerenveen en Den Haag hun teams al op de site hebben staan m.b.t. U16/U19. Dit lijkt mij voorbarig en wellicht verstandig om te wachten tot 26 mei.

Met groet

Winfred Nauta

Jan Schut
15 mei 2009, 12:18
Toch een interesante link.

Dank je wel Geert

http://www.heerenveen-flyers.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=81

Rob van Aalderen
15 mei 2009, 15:11

Beste Geert,

Normaliter volg en lees ik enkel de berichtgevingen in de forums en is deze reactie misschien een nieuwe topic, maar m.b.t U16/u19 wil ik toch reageren.
Als bestuurslid van de Vereniging Jeugdijshockey Nijmegen word ik momenteel veelvuldig benaderd door leden m.b.t. de leeftijdscategorie 2009/2010. Zoals bij jou waarschijnlijk ook bekend is, zijn alle clubs uitgenodigd door de NIJB voor een vervolgvergadering voor o.a. de leeftijdscategorie. M.a.w. er is nog geen enkel besluit genomen in deze. Het bevreemd mij dan ook dat o.a. Heerenveen en Den Haag hun teams al op de site hebben staan m.b.t. U16/U19. Dit lijkt mij voorbarig en wellicht verstandig om te wachten tot 26 mei.

Met groet

Winfred Nauta

Waarom zou je niet in deze opzet alvast kunnen gaan trainen. Je kunt het altijd nog aanpassen. Er gaat nog een hele zomer overheen eer de eerste puck op het ijs valt en normaal is toch dat er in de zomer nog erg veel veranderd.

Geert van der Meulen
15 mei 2009, 16:40

Beste Geert,

Met groet

Winfred Nauta

Winfred,
Zie het antwoord van Rob van Aalderen hierboven.

Ruurd Oord
20 mei 2009, 22:30
Komend seizoen ook weer op het ijs in Thialf. Helaas wel weer in het shirt van de tegenpartij.

Frits de Lange
21 mei 2009, 01:18
Komend seizoen ook weer op het ijs in Thialf. Helaas wel weer in het shirt van de tegenpartij.

en waar gaat hij heen dan.

Gerard van der Heide
21 mei 2009, 09:32
en waar gaat hij heen dan.

Nijmegen denk ik Frits.

Ruurd Oord
21 mei 2009, 11:14
Nijmegen denk ik Frits.

Nijmegen doet inderdaad op het moment goede zaken en is een mooi team aan het formeren.

Theo Appelhof
21 mei 2009, 12:32
Zou mooi zijn als hij komend seizoen weer in het shirt van de Devils zou spelen.

Als het goed is dan zal dat binnenkort wel bekend gemaakt worden.

Ben wel benieuwd of hij er dus weer bij komt..

Groetjes Theo.

Dolf Loesberg
21 mei 2009, 14:33
Dus heeft hij komend seizoen geen Contract bij nijmegen.
Alle opties zijn dus open.
Ook Groningen is een optie.

Theo Appelhof
21 mei 2009, 15:39
Dus heeft hij komend seizoen geen Contract bij nijmegen.
Alle opties zijn dus open.
Ook Groningen is een optie.
Nog niet maar er kan zo maar iets veranderen in deze.

Neem aan dat ze bij de devils wel bezig zijn met hem.

Maar of het tot een echt akkoord komt dat zullen we binnenkort wel horen (lezen).

Ook voor ons is het afwachten wat er voor nieuws naar buiten komt van de devils.

Maar waar marco ook naar toe gaat zal voor elke club een Grote aanwinst zijn.

Groetjes theo.

Dyon Knoop
21 mei 2009, 15:57
Laat m maar gewoon in Heerenveen blijven ( nu weliswaar alleen voor trainingen maar hij is er :p) komen Back to the roots :)