PDA

View Full Version : Forumetiquette

Andy Clifton
7 mei 2009, 18:36
Ctrl+C & Ctrl+V

Posting verwijderd

Martijn Snoeren
7 mei 2009, 18:44
Re: Standpunt supporters richting Trappers-bestuur
weggehaald

Ik denk dat je deze bedoeld.... Ow voordat mensen gaan schreeuwen.Waarom ik dit plaats is omdat iedereen inmiddels toch zou moeten weten dat een gesloten forum niet bestaat.Info lijkt altijd uit of je krijgt het per mail of mensen bellen.Ijshockey is een heel klein wereldje.

En wellicht vinden mensen het vervelend maar het is zeker niet bedoeld om mensen te beledigen of onderuit te halen want dan had ik andere doorgestuurde berichten wel erop kunnen zetten.
Een forum werkt het best als het voor iedereen bereikbaar is en iedereen open en eerlijk naar mekaar communiceert.[/quote]
Wat een F.ucking Bullshit Andy!!! Als het niet vervelend is bedoeld,waarom plaats je dit dan in het openbaar???
Als jij dan zo open en eerlijk meent te zijn,moet je nu ook je bron vermelden die zo "leuk" denkt te zijn dit naar jou door te sturen.::censor::::censor::::censor::

Andy Clifton
7 mei 2009, 18:48
Wat een F.ucking Bullshit Andy!!! Als het niet vervelend is bedoeld,waarom plaats je dit dan in het openbaar???
Als jij dan zo open en eerlijk meent te zijn,moet je nu ook je bron vermelden die zo "leuk" denkt te zijn dit naar jou door te sturen.::censor::::censor::::censor::

Wat denk je op te schieten met een bron? Zoals ik net al zei ik word een beetje moe van mensen die denken dat een besloten forum een besloten forum is. Dingen komen toch wel naar buiten die daarop komen. Dus zet geen info op een besloten forum die niet naar buiten mogen komen.

En als je het fijn vind haal ik het er zo van af hoor stuur maar een PM.

Martijn Snoeren
7 mei 2009, 18:50
Wat denk je op te schieten met een bron? Zoals ik net al zei ik word een beetje moe van mensen die denken dat een besloten forum een besloten forum is. Dingen komen toch wel naar buiten die daarop komen. Dus zet geen info op een besloten forum die niet naar buiten mogen komen.

En als je het fijn vind haal ik het er zo van af hoor stuur maar een PM.
Dan zet ook maar eens wat op dit forum wat op het "besloten"gedeelte van de devils staat.HELD OP......:Bonk3:

Patrick van de Wijgert
7 mei 2009, 18:54
Dan zet ook maar eens wat op dit forum wat op het "besloten"gedeelte van de devils staat.HELD OP......:Bonk3:

Er staat niet veel op het DEVILS forum, evenals de andere fora....Beetje h'veen.
Wat is er mis met het antwoord van Cees, vind het een nette uiteenzetting, alleen niet volledig.

Als er echt vertrouwelijke en persoonlijke mededelingen meoten worden gedaan doe je dat via MSN,PM of EMAIL.

Andy Clifton
7 mei 2009, 18:56

Ook dat heb ik al eens gedaan.Ik ben absoluut niet eenkennig hoor. Het enige wat ik duidelijk wil maken is dat er helemaal niks prive blijft ondanks dat mensen dat wel denken..Denk je nou echt dat ik denk dat er alleen maar mensen uit nijmegen op het prive forum van nijmegen zitten.Tuurlijk niet.Er worden per dag meerdere fake adressen aangemaakt.En het is voor de mensen die het forum beheren niet te doen om die allemaal te controleren.

En wellicht had ik het er niet op moeten zetten.maar ik vond dit een mooi stukje om een voorbeeld te geven omdat Cees in dit stukje niks maar dan ook helemaal niks verkeerds zegt.

Roger W. de Groot
7 mei 2009, 18:57
Er staat niet veel op het DEVILS forum, evenals de andere fora....Beetje h'veen.
Wat is er mis met het antwoord van Cees, vind het een nette uiteenzetting, alleen niet volledig.

Als Cees het aan heel Nederland had willen schrijven, dan had hij het wel op het openbare forum gezet. Wie denk je wie je bent om dat voor Cees te gaan bepalen?!?!

En dan te bedenken dat een mod van een ander besloten forum die er een sport van maakt pottekijkers buiten te houden dit nog toejuicht ook!

Joep Meijsen
7 mei 2009, 18:59
Ook dat heb ik al eens gedaan.Ik ben absoluut niet eenkennig hoor. Het enige wat ik duidelijk wil maken is dat er helemaal niks prive blijft ondanks dat mensen dat wel denken.

Hoewel je punt natuurlijk gewoon klopt, er bestaan geen besloten fora, is het knippen en plakken van de posting van een ander en dan ook nog naar een ander forum wel een behoorlijke inbreuk op de forumetiquette.

Andy Clifton
7 mei 2009, 19:00
Als Cees het aan heel Nederland had willen schrijven, dan had hij het wel op het openbare forum gezet. Wie denk je wie je bent om dat voor Cees te gaan bepalen?!?!

En dan te bedenken dat een mod van een ander besloten forum die er een sport van maakt pottekijkers buiten te houden dit nog toejuicht ook!

Ik heb alleen aan willen geven dat zoiets als een besloten forum niet bestaat.Das ook de rede dat ik het er nu alweer vanaf gehaald heb.

Patrick van de Wijgert
7 mei 2009, 19:10
Hoewel je punt natuurlijk gewoon klopt, er bestaan geen besloten fora, is het knippen en plakken van de posting van een ander en dan ook nog naar een ander forum wel een behoorlijke inbreuk op de forumetiquette.

Verplaats deze discussie over ettiquette is naar algemeen. Kan een leuke worden.
Die wil ik wel met je aangaan

Joep Meijsen
7 mei 2009, 19:19
Verplaats deze discussie over ettiquette is naar algemeen. Kan een leuke worden.

Zeg het maar....

Andy Clifton
7 mei 2009, 19:25
Ik had hem liever helemaal verwijderd gezien omdat ik mijn punt wel gemaakt heb..,

Patrick van de Wijgert
7 mei 2009, 19:39

Ten eerste bepaal ik dat niet, maar als jij dat zo interpreteert be my guest.
Maar aan de andere kant kan elke lezer van dat forum bepalen wat ie ermee doet.

Als iemand vertrouwelijke info heeft dan doe je dat via andere kanalen.
Iedereen weet toch dat andere op zon forum meelezen.
Je kunt niet de vermoorde onschuld spelen dat je denkt dat het niet wordt gedaan.Naief noemt men dat.

De info die daar gedeeld wordt voegt niets toe aan de info die er al is.
Als de info die op het stiekume forum geplaatst wordt dan komt men er al mee naar buiten en is het al gemeengoed.
Er staat nergens dat er niet gequote mag worden uit het besloten forum, en weet men dat men een risico loopt dat het lekt.

Enige waar het goed voor is, is roddelen over andere.

Vergeet niet dat er ook mensen zijn die ijshockey in het algemeen ene leuke sport vinden en alles zo'n beetje willen lezen om een beeld te vormen. De positieve reactie van Cees had de negatieve info van de laatste dagen voor de buitenwacht positiever kunnen maken.

Wat vind jij van McGarry als speler?

Patrick van de Wijgert
7 mei 2009, 19:42
Zeg het maar....

ettiquette zijn er om een algemeen beeld te creeeren.

Het is niet netjes noemen ze het als je je er niet aan houdt.

De vraag is . "wat kan er op een besloten forum staan dat niemand anders mag weten?"

Tis tenslotte zo dat alle info die erop komt eigenlijk al gelekt is.

Een ieder die vertrouwelijke plaatst op zon besloten forum is eigenlijk al een zondaar.
En diezelfde gaan dan beschuldigende vingertjes opsteken naar andere, terwijl ze zelf geen haar beter zijn", wat terug te vinden is op dit forum. "Laat hij die zonder zonde is de eerste steen werpen."

Joep Meijsen
7 mei 2009, 19:58
De vraag is . "wat kan er op een besloten forum staan dat niemand anders mag weten?"

Dat kun jij de vraag vinden, maar dat is niet zo. Er kunnen heel andere redenen zijn waarom mensen een posting op een besloten forum plaatsen in plaats van een openbaar forum.

Dat mensen meelezen op allerhande besloten fora is verder natuurlijk een feit. Die informatie daarna zonder toestemming kopiëren naar een openbaar forum is een stap verder. Een stap te ver naar mijn mening.

Ferdinand van Berlo
7 mei 2009, 20:02

waar wil je een discussie over aan gaan? fatsoen, een ander(forum) respecteren, je zegt het maar. ondanks dat ik het verhaal wat andy hier plaatste op geen enkele manier schadelijk is voor wie dan ook, vind ik dat het niet moet kunnen.

dat besloten fora niet bestaan ben ik ook al wel even achter. maar dat wil niet zeggen dat je dan maar alles wat erop staat op het openbare forum moet gooien.

ik weet dat jij geen voorstander bent van wat voor een besloten forum dan ook, maar respecteer dan wel de mening van mensen die denken/vinden dat het wel een meerwaarde heeft.

Andy Clifton
7 mei 2009, 20:06
Hierbij nogmaals mijn excuses! Het enige wat ik heb willen aangeven is dat je voorzichtig moet zijn met wat je op een besloten forum zet omdat het niet besloten is.
Ik wachtte totdat ik een Mooi moment en een goed stukje had dat niemand beledigde. Ik vond het stukje van cees namelijk echt heel erg goed en. Zoals ik hem in een prive bericht al zei(heb hem persoonlijk mijn excuses aangeboden) dat ik het een technisch commisielid waardig vind

Patrick van de Wijgert
7 mei 2009, 20:09
Dat kun jij de vraag vinden, maar dat is niet zo. Er kunnen heel andere redenen zijn waarom mensen een posting op een besloten forum plaatsen in plaats van een openbaar forum.

Dat mensen meelezen op allerhande besloten fora is verder natuurlijk een feit. Die informatie daarna zonder toestemming kopiëren naar een openbaar forum is een stap verder. Een stap te ver naar mijn mening.

Ik vind dat de hamvraag.
Omdat de info die er geplaatst wordt eigenlijk al "gelekt" is.
Wat kan er zo belangrijk zijn dat het alleen voor het besloten forum is?
Daarbij is het risico van het lekken toch groot.

En misschien kun jij op alle besloten fora kijken ( geen antwoord nodig), maar dan wete je net zoals ik als je alles bekijkt er niets staat wat erg is.
alleen sommige die hun club beschermen op het openbare vallen hun club wel aan op het besloten en vice versa. Das schijnheiligheid!

Echte belangrijke dingen die niet iedereen hoeft te weten maak je kenbaar op een andere manier.

Om het algemeen te houden zijn er personen die of onder een valse naam ( nee Roger, niet alleen jij) van alles schreven. Genoeg voorbeelden in het verleden.

Er is om het forum heen genoeg mail en belverkeer.

Maar als het de regel is dat er geen plakken en knippen van het besloten naar het openbare mag plaatsvinden dan zij het zo.

Misschien een idee voor leuke discussies om een stelling te plaatsen over ijshockeygerelateerde zaken.

Patrick van de Wijgert
7 mei 2009, 20:15
dat besloten fora niet bestaan ben ik ook al wel even achter.

Dat is het punt.
Je weet dat als je het besloten forum iets plaatst dat de kans dat het door mensen van een andere club gelezen wordt. Genoeg voorbeelden.
Nu wordt er net gedaan of het iets is waar ze van perplex staan.

Of je het wel plaatst op het openbare forum is aan eenieder individu om dat te doen en/of zijn redenen daarvoor.

En over respect. Ieder heeft zijn mening en dat vind ik allemaal best.
Ik heb ook zo mijn mening over zaken en vraag niet of iemand het er mee eens is. Ik zet het alleen neer op het forum.
En er zijn meerdere die praten over respect die dat dan niet respecteren. Dan ben ik ineens een naar mannetje of wat dan ook, of over zpelvautuh beginnen. LB.

Theo Appelhof
7 mei 2009, 20:21
Besloten of niet.

Een voorbeeld op het besloten forum van bv Nijmegen staat een posting nogmaals een voorbeeld er zijn bv 6 contracten onderweg nou is dat bv in eerste instantie alleen maar interesant voor de eigeg groep de Devils Supporters.

Dus nogmaals een voorbeeld ja en wat is er dan aan de hand als er duidelijkheid is gekomen omtrent een definitieve hand tekening van nogmaals een voorbeeld dan wordt dat toch officieel naar buiten gebracht.

Dus ja weet verder niet wat er speelt maar vind dat we ons er niet al te druk om moeten maken.

Laten we het leuk maar vooral spannend houden in deze tijd dat er niet gespeeld wordt.

Dat is mijn mening.

Groetjes Theo.

Patrick van de Wijgert
7 mei 2009, 20:25
Besloten of niet.

Een voorbeeld op het besloten forum van bv Nijmegen staat een posting nogmaals een voorbeeld er zijn bv 6 contracten onderweg nou is dat bv in eerste instantie alleen maar interesant voor de eigeg groep de Devils Supporters.

Dus nogmaals een voorbeeld ja en wat is er dan aan de hand als er duidelijkheid is gekomen omtrent een definitieve hand tekening van nogmaals een voorbeeld dan wordt dat toch officieel naar buiten gebracht.

Dus ja weet verder niet wat er speelt maar vind dat we ons er niet al te druk om moeten maken.

Laten we het leuk maar vooral spannend houden in deze tijd dat er niet gespeeld wordt.

Dat is mijn mening.

Groetjes Theo.

Vind jij dat men moet weten dat er 6 contracten onderweg zijn?
Strakx tekenen er bijv. maar 2 en dus teleurgestelde supporters. Is maar ene voorbeeld.

Denk dat zulke info voor het bestuur dient te zijn tot de contracten binnen zijn met handtekening en het nieuws bekend gemaakt kan worden.

Geruchten in de komkommertijd zijn altijd leuk.
Steve Kruize al ergens weer in training? :Bonk3:

Jordy Rutten
7 mei 2009, 20:38
Die besloten fora geven (in mijn mening dan) heel wat meer ellende dan je zo in de gaten hebt.

Van enkele Tilburgers heb ik gehoord dat het er op het besloten forum ten tijde van de boycot nogal hard aan toe ging over de boze buitenwereld. Er werden toen heel wat posting geplaatst over personen daar, aangezien het hier ook mij betrof heb ik er een paar van onder ogen gekregen op de ijsbaan.
Nou maakt het mij persoonlijk niet uit, maar er zijn voorbeelden zat van dat die besloten fora alleen maar voor achterbaks gedoe zorgen.

Abe Brouwer
7 mei 2009, 20:59
Ik zie het nut niet van die besloten fora. Heb ook nooit de behoefte gehad om me aan te melden.

Rudy Bouquet
7 mei 2009, 21:04
De discussie m.b.t. de forumetiquette ontwikkeld zich van welke quote mag je overhevelen naar een ander forum tot wat mag je schrijven op een besloten forum.....
Indien we het netjes houden en ons niet laten emotioneren een alleraardigste discussie.

Toch een lastige in het kader van de forumetquette. Wat mag wel en wat mag niet. Welke info is openbaar en welke niet. En hoever mag je gaan op een besloten forum. Een discussie die in deze komkommertijd weer even boven komt.

Quoten overnemen van het besloten forum is ongepast, daar ben ik het ook wel mee eens.

Maar dan het voorbeeld van Jordy waar ikzelf ook een beetje ervaring mee heb. Ondanks dat jezelf alleen post op het Openbare forum, voor iedereen zichtbaar wat je schrijft, wordt je op een besloten forum in discrediet gebracht, ....mag dat wel......?

Als je op een besloten forum schrijft zou je je minimaal moeten realiseren dat hetgeen je schrijft niet op een besloten forum blijft.
In dit geval werd teksten gequoted naar het Openbare forum, en een volgende keer gaat het als kopie via de mail de hele wereld over en een andere keer verteld iemand aan een ander wat jij geschreven hebt........waar houdt het op...en waar ligt de grens.......lastig om hier consequent mee om te gaan!

Een besloten forum is in mijn ogen belangrijk voor de ego's die hun reputatie danken aan het naar buiten brengen van nieuwtjes. Nieuwtjes welke een ander eigenlijk niet mag weten. Maar bedenk je in deze wel dat als een ander het niet mag weten of als je de info voor je of onder de pet moet houden, dan weten vele andere het al.

Oja, natuurlijk was het niet zo handig van Andy om een quote van Cees over te nemen naar het openbare forum.....
Maar volgens mij heeft Cees in de eerdere kwestie met Eindhoven op het besloten Tilburgse forum genoeg ervaring opgedaan. om te weten dat zijn opinie niet binnen de grenzen van Tilburg blijft.....

Joep Meijsen
7 mei 2009, 21:22
Quoten overnemen van het besloten forum is ongepast zoals ik het lees en ik het zelf ook eigenlijk ook vind.

Helemaal mee eens

Maar dan het voorbeeld van Jordy waar ikzelf ook een beetje ervaring mee heb. Ondanks dat jezelf alleen post op het Openbare forum, voor iedereen zichtbaar wat je schrijft, wordt je op een besloten forum in discrediet gebracht, ....mag dat wel......?
Wij hebben hier altijd de redenering gehanteerd dat bij de besloten fora in eerste lijn de clubmoderatoren verantwoordelijk zijn voor wat er wel en niet mag. Wij lezen in beperkte mate mee omdat jurisprudentie heeft uitgewezen er een beperkte wettelijke verantwoordelijkheid kan zijn op een aantal terreinen als postings gevolgen hebben buiten ons forum. Mijn persoonlijke mening is dat het niet fatsoenlijk is om mensen aan te vallen die zich niet kunnen verdedigen.

Als je op een besloten forum schrijft zou je je minimaal moeten realiseren dat hetgeen je schrijft niet op een besloten forum blijft. In dit geval werd teksten gequoted naar het Openbare forum, en een volgende keer gaat het als kopie via de mail de hele wereld over en een andere keer verteld iemand aan een ander wat jij geschreven hebt........waar houdt het op...en waar ligt de grens.......lastig om hier consequent mee om te gaan!
Waar die grens ligt, heeft eenieder voor zichzelf te bepalen, daar hebben wij ook geen controle over. Voor wat betreft dit forum ben ik van mening dat het zonder toestemming kopiëren van een posting te ver gaat.

Een besloten forum is in mijn ogen belangrijk voor de ego's die hun reputatie danken aan het naar buiten brengen van nieuwtjes. Nieuwtjes welke een ander eigenlijk niet mag weten. Maar bedenk je in deze wel dat als een ander het niet mag weten of als je de info voor je of onder de pet moet houden, dan weten vele andere het al.
Dit klinkt als een logische redenering, maar is te beperkt. Een besloten forum is een beetje hetzelfde als de tribune van je eigen club. Daar worden ook nieuwtjes, roddels en opinies uitgewisseld die alleen bestemd zijn voor de mensen om je heen. Natuurlijk is er het risico dat iemand van buiten je eigen groep het hoort, maar meestal is het ook informatie die de meeste buitenstaanders helemaal niets interesseert. Er worden op de besloten fora ook talloze discussies gevoerd die helemaal niets met ego's en reputaties te maken hebben, maar gewoon met fans van een club die een onderwerp bespreken. Bijvoorbeeld het verzinnen van teksten voor spandoeken voor bij een wedstrijd of activiteiten van supportersverenigingen.

Rudy Bouquet
7 mei 2009, 21:43
Joep bedankt voor je reactie.....
Het laatste punt (ego's) was ook maar een beetje uitdagend naar diegene die een besloten forum belangrijk maken. Ik heb er niets mee......en je ziet met meelezen en berichten naar buiten brengen leidt het tot vaak onnodige irritatie. Als je een besloten groep iets te zeggen hebt dan zou ik dat per mail doen........maarja voor sommigen mooi dat er een besloten forum is.

Ik ben het verder met je eens dat een ieder zelf de grens bepaalt wat wel en niet kan. Maar daar tegenover zie je ook dat wij allen veelal weer andere normen hebben.....dat weer tot de nodige emotionele discussie leidt. Niet erg, dit is niets meer dan een constatering.......

Je beantwoording ten aanzien van het in discrediet brengen op een besloten forum ga ik in mijn geval maar liever niet meer op in. Onnodige oude koeien zal ik maar zeggen........!

Andy Clifton
7 mei 2009, 21:44
Wat betreft het wel of net kunnen moet ik inderdaad toegeven dat wat ik gedaan heb inderdaad niet kan.Ik had cees van te voren moeten vragen of ik het mocht gebruiken
Nogmaals mijn excuses en ik zal een schorsing accepteren als dat gewenst is.
Ik heb cees en ook andere mensen via een PB een excuses mailtje gestuurd.
Ik hoop dat hiermee de lucht een heel klein beetje geklaard is.
Ik heb namelijk nooit de intentie gehad om wie of wat dan ook in discrediet te brengen.

Groet.,

Andy Clifton

Patrick van de Wijgert
7 mei 2009, 21:53
Wat betreft het wel of net kunnen moet ik inderdaad toegeven dat wat ik gedaan heb inderdaad niet kan.Ik had cees van te voren moeten vragen of ik het mocht gebruiken
Nogmaals mijn excuses en ik zal een schorsing accepteren als dat gewenst is.
Ik heb cees en ook andere mensen via een PB een excuses mailtje gestuurd.
Ik hoop dat hiermee de lucht een heel klein beetje geklaard is.
Ik heb namelijk nooit de intentie gehad om wie of wat dan ook in discrediet te brengen.

Groet.,

Andy Clifton

Er is niemand mee gekwetst.
Denk dat er veel "ergere" postings zijn geweest, persoonlijk bedoelt maar wel achterbaks op zo'n forum. En ik bedoel echt niet alleen het Trappers forum.

Toch als het andere mensen schaadt die het niet uit eerste hand kunnen lezen mag die best geplakt en gekopieerd worden.

Internet is toch ook een beetje een digitale schandpaal. Maar ook een mooi medium om dingen te weten te komen.

Theo Appelhof
7 mei 2009, 22:08
Vind jij dat men moet weten dat er 6 contracten onderweg zijn?
Strakx tekenen er bijv. maar 2 en dus teleurgestelde supporters. Is maar ene voorbeeld.

Denk dat zulke info voor het bestuur dient te zijn tot de contracten binnen zijn met handtekening en het nieuws bekend gemaakt kan worden.

Geruchten in de komkommertijd zijn altijd leuk.
Steve Kruize al ergens weer in training? :Bonk3:
Nogmaals Patrick dit is een voorbeeld en niets meer.

Wat de een interesant vind vind de ander gewoon " we zien wel" simpel gezegd.

Sommige mensen kunnen dit ook waarderen want vol verwachting wachten ze op nieuws van hun club.

En er worden bv geen namen genoemd in deze dus wie die 6 zijn we weten het niet.

Maar dat is wel ten teken dat ze volop met het nieuwe seizoen bezig zijn.

Vroeger moest je tot ergens in Augustus wachten tot er wat nieuws naar buiten kwam.

Nu het medium internet een goede plaats heeft gevonden binnen "onze ijshockey wereld" is het alleen maar mooi dat we wat eerder en sneller op de hoogte kunnen komen van wat er speelt binnen een club.

Hoop dat je het een beetje begrijpt,want ja er zijn mensen die het dus wel leuk en interesant vinden om dit soort berichten via hun besloten forum als eerste te lezen en of te horen.

Groetjes Theo.

Ferdinand van Berlo
7 mei 2009, 22:25
En over respect. Ieder heeft zijn mening en dat vind ik allemaal best.
Ik heb ook zo mijn mening over zaken en vraag niet of iemand het er mee eens is. Ik zet het alleen neer op het forum.
En er zijn meerdere die praten over respect die dat dan niet respecteren. Dan ben ik ineens een naar mannetje of wat dan ook, of over zpelvautuh beginnen. LB.

het gaat in mijn stukje ook niet over jou mening, die respecteer ik. het gaat om het feit dat jij de mening van een ander(lees het stiekeme forum) niet respecteerd.

als je de mening van een ander respecteerd, zet je niet op het openbare forum wat op het besloten forum staat( is in algemen zin bedoeld, en niet persoonlijk).

jij noemt het een stiekem forum, terwijl het eigenlijk niet eens besloten, en dus stiekem is. respecteer de mening van een ander en laat op het besloten forum wat daar op staat.

mochten de besloten fora ooit opgeheven worden zal ik er geen minuut minder om slapen. maar het gaat mij meer om het principe.

Freek Joosten
7 mei 2009, 22:33
Dat mensen meelezen, dat is wel duidelijk. Maar laat alsjeblieft daar staan, wat daar staat, en publiceer het niet ergens anders. Ik ben van mening dat daar best een ban op mag komen te staan. Op de manier waarop Andy het doet, en ook hoe Patrick het doet.

Wel vanaf nu, het is scheef om een regel te maken en hem dan achteraf toe te passen.

Rudy Bouquet
8 mei 2009, 00:23
Dat mensen meelezen, dat is wel duidelijk. Maar laat alsjeblieft daar staan, wat daar staat, en publiceer het niet ergens anders. Ik ben van mening dat daar best een ban op mag komen te staan. Op de manier waarop Andy het doet, en ook hoe Patrick het doet.

Wel vanaf nu, het is scheef om een regel te maken en hem dan achteraf toe te passen.

Ik wilde het eigenlijk laten rusten, zie mijn reactie op Joep. Maar als je zo stellig bent........:
"Dan moeten forummers van het algemene forum ook niet in discrediet worden gebracht op de besloten fora"

Zo zie je maar weer dat wij allen andere normen hebben over wat wel en niet kan....!

Joep Meijsen
8 mei 2009, 09:35
Andy Clifton heeft naar aanleiding van dit gebeuren besloten een pauze te nemen van het forum. Dat betekent dat hij niet meer bereikt kan worden met PB's en hier ook niet meer kan reageren.

Piet de Kort
8 mei 2009, 11:37
Andy Clifton heeft naar aanleiding van dit gebeuren besloten een pauze te nemen van het forum. Dat betekent dat hij niet meer bereikt kan worden met PB's en hier ook niet meer kan reageren.

Dat vind ik helemaal een beetje flauw!
Hij heeft iets aan de kaak gesteld met zijn volle verstand, er is over gediscussieerd, hij heeft ingezien dat hij misschien niet helemaal juist heeft gehandeld of dit niet allemaal heeft gewild, hij heeft daarop zijn excuses aangeboden, dan lijkt mij dat daar de zaak mee afgehandeld.

Dus Andy, wees een vent en laat die pauze achterwege! Zo erg was het toch allemaal niet of heb ik het dan mis! :goodman:

Freek van Es
8 mei 2009, 11:53
Dus Andy, wees een vent en laat die pauze achterwege! Zo erg was het toch allemaal niet of heb ik het dan mis! :goodman:

Wie is er dan boos op andy?:goodman:

Piet de Kort
8 mei 2009, 12:53
Wie is er dan boos op andy?:goodman:

Laat je niet gek maken, Andy.
Doe ik ook niet!!!!!!!
Succes. ::thumbsup::::cheerleader::

Patrick van de Wijgert
8 mei 2009, 13:03

Hoe doe ik het dan?

Michael van Opstal
8 mei 2009, 13:09
Hoe doe ik het dan?
69? of doggy style?:Bonk3:

Patrick van de Wijgert
8 mei 2009, 13:38
69? of doggy style?:Bonk3:

Wel met japanse bondage......

Diana de Kok
8 mei 2009, 14:36
Wat overdreven zeg!!
Andy laat je niet gek maken!!
Moeten ze maar niet alles schrijven op een "besloten" forum!
Je hebt niets verkeerds gedaan!!

Dus luister naar Piet, en laat de pauze achterwegen!

Rudy Bouquet
8 mei 2009, 16:10
Te gek voor woorden Andy.....zo erg was het niet.....

Het waren kritische quotes die ijshockey inhoudelijk gerelateerd waren.....die mogelijk nog eens niet waren uitgesproken indien de betreffende spelers voor Tilburg hadden gekozen....!

Nog sterker....ondanks dat ik Cees respecteer was het ook kritiek die je als (ex)bestuurslid niet op een besloten forum communiceert maar rechtsreeks naar de betreffende speler...!

Dus Andy je bent lang genoeg stil geweest en dat zegt heel veel over je norm voor fatsoen.....! Klasse..!