PDA

View Full Version : Marco Pannekoek ......

Piet de Kort
6 mei 2009, 14:32
....weg bij AFC AJAX! Tijd om Cootje Adriaanse terug te halen! :goodman:

Theo Appelhof
6 mei 2009, 15:01
Ja dat wordt nog wat want mocht V Gaal vertrekken bij AZ want daar is ook sprake van, dan wil AZ Adriaanse als eerste optie.

Dus ja wat zal het worden.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
6 mei 2009, 15:53
Ik heb nooit begrepen waarom Ajax Marco Van Basten aanstelde als hoofdtrainer.

Auke de Vries
6 mei 2009, 16:02
Ik heb nooit begrepen waarom Ajax Marco Van Basten aanstelde als hoofdtrainer.Volgens alle Ajacieden was deze PANNEKOEK het juiste persoon om HET KAMPIOENSCHAP terug te gaan halen naar Amsterdam.
Na 4 jaar aanmodderen bij het Nederlands Elftal hadden ze toch beter moeten weten in Amsterdam e.o..
Hulde voor het Nederlands voetbal en einde trainerscarriere voor (clown)Bassie. :Wave::Wave:

Emile Joosten
6 mei 2009, 16:34

Zo is dat, .........en van Basten naar AZ!!

Jasper Maassen
7 mei 2009, 10:57
Ik heb nooit begrepen waarom Ajax Marco Van Basten aanstelde als hoofdtrainer.

Ik als Ajax-fan ook niet...

Piet de Kort
13 mei 2009, 13:24
Zo is dat, .........en van Basten naar AZ!!

Hij wil nie en Frankie Rijkaard ook nie!!

Louis ook nie! Cootje dus naar AZ!

Auke de Vries
13 mei 2009, 15:08
Hij wil nie en Frankie Rijkaard ook nie!!

http://teletekst.nos.nl/gif/images/802-01.gif

Louis ook nie! Cootje dus naar AZ!

http://teletekst.nos.nl/gif/images/806-01.gif

Welke trainer wil nu nog naar Ajax, de club die sneller de trainer vervangt dan de slechtste grasmat. :goodman:

Piet de Kort
13 mei 2009, 15:13
Welke trainer wil nu nog naar Ajax, de club die sneller de trainer vervangt dan de slechtste grasmat. :goodman:

Dat zal erom hangen, Auke!! :Bonk3:

Auke de Vries
13 mei 2009, 15:15
Dat zal erom hangen, Auke!! :Bonk3:

Ze zoeken bij Ajax iemand die de touwtjes strak in handen heeft en die ze qua karakter veel kan leren............ VERBEEK is een optie.......

Jordy Rutten
13 mei 2009, 17:11
Verbeek is een sympathieke gozer. Past dus niet bij Ajax.

Piet de Kort
13 mei 2009, 20:26
Ze zoeken bij Ajax iemand die de touwtjes strak in handen heeft en die ze qua karakter veel kan leren............ VERBEEK is een optie.......

Ik hoor vanmiddag op de radio al een naam vallen van de mogelijke trainer van AFC AJAX;

Koos Alberts, die kan toch niet opstappen/weglopen!!! :goodman:

Gert van Kuyk
13 mei 2009, 22:15
Verbeek is een sympathieke gozer. Past dus niet bij Ajax.

Inderdaad Verbeek hoort niet bij zon arrogante club als AJAX.
Ze moeten eerst intern maar eens der zaakjes op orde maken , en wat mij betreft duurt dat nog lekker lang........
Weet je tenminste zeker dat ze niets winnen ....:Bonk3:

Piet de Kort
13 mei 2009, 22:42
Inderdaad Verbeek hoort niet bij zon arrogante club als AJAX.
Ze moeten eerst intern maar eens der zaakjes op orde maken , en wat mij betreft duurt dat nog lekker lang........
Weet je tenminste zeker dat ze niets winnen ....:Bonk3:

Nog proficiat Gertje met het ontlopen van degradatie voetbal! Fons en Andries, wat een koppeltje!!! Als Willem II ook nog strakjes een nieuw stadion heeft waar 18.000 supporters in kunnen, zit het elke week vol!!!! ::happy::::happy::::happy::::happy::

Ludo van Vliet
14 mei 2009, 08:39
Nog proficiat Gertje met het ontlopen van degradatie voetbal! Fons en Andries, wat een koppeltje!!! Als Willem II ook nog strakjes een nieuw stadion heeft waar 18.000 supporters in kunnen, zit het elke week vol!!!! ::happy::::happy::::happy::::happy::

Die vuile prutsers hadden niet meer dan verdient om te degraderen. wat een drama zeg, dat willem 2.

Auke de Vries
14 mei 2009, 15:14

Andries met Louis naar München...... :goodman:

Piet de Kort
14 mei 2009, 15:20
Andries met Louis naar München...... :goodman:

Nu zal Fons het alleen moeten doen! :Bonk3:

Auke de Vries
14 mei 2009, 16:19
Ligt hier voor jou geen toekomst, Piet..........

Fons en Piet leuk duo....... :goodman:

Abe Brouwer
26 mei 2009, 17:05
Martin Jol wordt de nieuwe pannekoek!

Paul van Heertum
26 mei 2009, 17:09
Leuke teletekst pagina 's :)

Het schijnt Jol te worden, dat lijkt me geen slechte keus. Zou me dan ook niet verbazen als Boulah dan naar Nederland komt en dan staat er best een behoorlijke verdediging. Alleen kan je Silva en Oleguer wel afschrijven