PDA

View Full Version : Tussenstanden

Gerard van der Heide
18 april 2009, 18:37
Geen tussenstanden van t Richard Gerritse Tournooi...............?

Hans Maertzdorff
18 april 2009, 19:13
Geen tussenstanden van t Richard Gerritse Tournooi...............?

Het team van supprtersclub van de Eaters heeft de 1e wedstrijd met 4-0 van de supportersclub van Tilburg gewonnen.

Gerard van der Heide
18 april 2009, 19:38
Het team van supprtersclub van de Eaters heeft de 1e wedstrijd met 4-0 van de supportersclub van Tilburg gewonnen.

Daar zal Pietje blij mee zijn hahaha

Hans Maertzdorff
18 april 2009, 20:42
En de 2e wedstrijd van de supportersclub Eaters is een 3-2 overwinning op het forumteam.

Hans Maertzdorff
18 april 2009, 22:07
En de 3e overwinning is ook binnen, een 4-0 overwinning op de Tilburg Devils, nog 1 wedstrijd te gaan tegen de supportersclub van Heerenveen voor de beker weer naar Geleen te halen.

Jan van Son
18 april 2009, 22:35
Die nummer 3 van het forum team daar hebben wij in de Uithof nog wel een plaatsje voor.

Hans Maertzdorff
18 april 2009, 23:15
En de laatste wedstrijd tegen Heerenveen met 5-1 gewonnen, de geleen supporters zijn in ieder geval de beste ........, de beker is weer een jaartje binnen...., proficiat jongens.....

Anthony Schoenmakers
19 april 2009, 01:43
Ben net terug van een geslaagd RG toernooi. Was zeker gezellig.
Maar idd Geleen proficiat met de winst!!
Even voor de volledigheid:
1: Geleen
2: SCTT
3: Tilburg Devils
4: Forum team
5: SVFH

Servi Bruls
19 april 2009, 01:45
Kampioenen:D:D:D

Mike van Megen
19 april 2009, 07:46
:smiley_geleen:en terechte kampioene!!!:Bonk3:

Alex van den Brink
19 april 2009, 08:29
Discutabele overwinning voor de mannen uit Geleen, maar als ik het 1 team gun is het Geleen.

Er stond een speler in de grease en hield onze Cor vast, anders was het een ander verhaal geweest.
Ik wil Piet en alle medespelers van het forumteam bedanken voor de geweldige avond.

We moeten wel zorgen dat er volgend jaar weer wat nieuw bloed in het team komt voor de olympic sit-ups.:butthead:

Gerard van der Heide
19 april 2009, 09:09
Komen er nog persconferenties van de coaches (Auke????)..................

Jasper Maassen
19 april 2009, 09:51
Discutabele overwinning voor de mannen uit Geleen, maar als ik het 1 team gun is het Geleen.

Er stond een speler in de grease en hield onze Cor vast, anders was het een ander verhaal geweest.
Ik wil Piet en alle medespelers van het forumteam bedanken voor de geweldige avond.

We moeten wel zorgen dat er volgend jaar weer wat nieuw bloed in het team komt voor de olympic sit-ups.:butthead:

And the first star goes to: Martijn Snoeren! :)

Martijn Snoeren
19 april 2009, 10:08
In 1 woord GEWELDIG guys!::thumbsup::
Ik heb gisteren met volle teugen genoten van het toernooi en heb weer een aantal toffe gasten mogen ontmoeten van het forum.
Jongens allemaal bedankt voor de geweldige sfeer in de kleedkamer en bij deze Meld ik me weer aan voor de volgende editie.

Michael Schoenmakers
19 april 2009, 12:00
In 1 woord GEWELDIG guys!::thumbsup::
Ik heb gisteren met volle teugen genoten van het toernooi en heb weer een aantal toffe gasten mogen ontmoeten van het forum.
Jongens allemaal bedankt voor de geweldige sfeer in de kleedkamer en bij deze Meld ik me weer aan voor de volgende editie.

Vooral de laatste ster heb je met genoegen ontvangen heb ik begrepen haha
Nee het is waar wat Martijn zegt weer veel mensen ontmoet erg leuk niet alleen gasten maar ook een dame ;)

ps fotokes staan online en Martijn gij staoi er ok bij!!

http://playersnation.oxyhost.com/gallery/galleries/16-18-04-2009%20Sctt%20Toernooi/m_08.jpg

wel wat vrolijker kijken ey!!

Mitchell van Amelsfort
19 april 2009, 12:28
Iedereen bedankt voor een geweldig toernooi met een terechte winaar! Geleen gefeliciteerd!

Servi Bruls
19 april 2009, 12:43
Ook jullie bedankt voor een leuk toernooi!!!
En weer wat mensen van het forum leren kennen!!

Lennox Gerritse
19 april 2009, 12:49
Supergezellige avond gehad, veel gelachen! Gefliciteerd Geleen en tot volgend jaar.

Piet de Kort
19 april 2009, 13:14
Kampioenen

Het FORUMTEAM is gisteravond bij 3 wedstrijden erg zwaar benadeeld! ::cheerleader::

Offsides tegengoals, goals toekennen terwijl spelers in de crease liggen, kickings, butt-endings, checks to the head, complete aanslagen op mijn spelers van het FORUMTEAM. Gelukkig bleven wij als TEAM elkaar steunen! ::catfight::

1 van onze spelers vertelde mij: dat zag ik nog wel en ik word altijd toegzongen in Tilburg "hij kan nie fluite nie"!!!!::happy::

Mannen bedankt voor de geweldige avond en de SCTT/vrijwilligers voor de organisatie! Ook voor alle supporters die de moeite genomen hebben om diverse teams en spelers te komen aanmoedigen. Bedankt allemaal. ::thumbsup::

P.s. Ieturs heeft 1e prijs voor de prijzenkast! Proficiat! ::wavetowel::

Piet de Kort
19 april 2009, 13:18

Ik heb mij laten vertellen dat Martijn vannacht 6x "nat" vanuit een nachtmerrie is wakker geschrokken!!! Ik denk transpiratie, helemaal zeker weten doe ik het niet! ::happy::::happycheer::::devildance::::wavetowel::

Marty de Wilde
19 april 2009, 13:49
Ook ik heb geweldig genoten gisteren. Heerlijke sfeer in de kleedkamer, geweldige acties op het ijs (schot op de paal bij een empty net door Ro etc), olympic sit ups en als toetje nog toegezongen worden in de kantine..

Organisatie bedankt!

TOP en bij deze ben ik er graag volgend jaar weer bij!

Marty

Servi Bruls
19 april 2009, 14:00
Ook ik heb geweldig genoten gisteren. Heerlijke sfeer in de kleedkamer, geweldige acties op het ijs (schot op de paal bij een empty net door Ro etc), olympic sit ups en als toetje nog toegezongen worden in de kantine..

Organisatie bedankt!

Marty

De sfeer in de kleedkamer was zeker goed:Bonk3:
En die olypic sit ups, dat vergeet hij niet zo snel::wavetowel:::butthead:
Ook ik ben er volgend jaar weer bij!!!

Chris Essers
19 april 2009, 16:43
De kampioenen 2009

Michael Immerzeel
19 april 2009, 17:00
ik vond het een zeer gezellig en geslaagd toernooi, vooral de emotie was geweldig.

graag tot volgend jaar!

Frits de Lange
19 april 2009, 20:16
Het was een super avond en een mooie ervaring tot volgend jaar.

Ro Herregraven
19 april 2009, 20:23
Heerlijke sfeer in de kleedkamer, geweldige acties op het ijs (schot op de paal bij een empty net door Ro etc), olympic sit ups en als toetje nog toegezongen worden in de kantine.

Ik ontken alles.

Kutscheids...

Marty de Wilde
19 april 2009, 20:38
Ik ontken alles.

Kutscheids...

LMFAO....

Iemand heeft staan filmen tijdens die wedstrijd tegen H'veen... zou ERUG graag die beelden op dit forum zien!!

Mitchell van Amelsfort
19 april 2009, 20:50
Inderdaad ik zag ook iemand ineens vanuit de bank filmen toen ik op het ijs stond is het mogelijk om die beelden op het fijn te krijgen?!

Chris van Grinsven
19 april 2009, 21:05
geweldig toernooi
en de scheidsrechters waren ook top
goed gezien dat de speler pas in de crease lag nadat de puck in de goal lag dat dat voor sommige mensen te snel ging is een ander verhaal
het enige mindere moment was die diving waar ze een penaltyshot voor gaven

Stefan Bouma
19 april 2009, 21:05
Yeah, ik wil mezelf ook weleens zien stuntelen!

Wendy Tellers
19 april 2009, 21:08
de geleen supporters zijn in ieder geval de beste ........,
Dat wisten we toch al jaren Hans? :)

Wendy Tellers
19 april 2009, 21:16
Ik lees op een paar plaatsen dat het gezellig was in de kleedkamers.
Wat is daar dan gebeurd??? :)

Wendy Tellers
19 april 2009, 21:17
Supporters van de Eaters: gefeliciteerd.
Jullie hebben onze eer mooi hoog gehouden!

Piet de Kort
19 april 2009, 21:22

Je moest eens weten, Wendy! Martijn Snoeren slaapt de laatste tijd erg slecht! :sleepey::prayer:::happy::

Ro Herregraven
19 april 2009, 21:29

YouTube - Frans Bauer-Als Sterren a.d Hemel Staan (Version: SUPERFUN!)

Ro Herregraven
19 april 2009, 21:54
Iemand heeft staan filmen tijdens die wedstrijd tegen H'veen... zou ERUG graag die beelden op dit forum zien!!

PICS or STFU! :finga:

Marty de Wilde
19 april 2009, 23:12
PICS or STFU! :finga:

LOL.. pic's kunnen dit moment niet beschrijven...film it is...

Piet de Kort
20 april 2009, 08:21
Supporters van de Eaters: gefeliciteerd.
Jullie hebben onze eer mooi hoog gehouden!

Beste spelers van Tilburg Devils, SCTT, Friezeveen en het FORUMTEAM: heel erg bedankt dat jullie wilden mee werken zodat IETURS ook een keer een 1e prijs kon winnen!!!!!!!! ::wavetowel::

P.s. De rust is weer wedergekeerd in Gelaen! Na een weekendje feestvieren vanwege de 1e prijs voor IETURS behaald tijdens het R.G. Toernooi (SCTT) te Tilburg is heel Gelaen en omstreken, weliswaar met hoofdpijn, weer aan het werk. Zoals jullie kunnen zien, is het feest al afgelopen.
Ze zijn het dan ook niet gewend in Gelaen!::happy::::cheerleader::::groovydance::

http://www.brabantsdagblad.nl/multimedia/archive/00813/biertap_813310b.jpg

Jordy Rutten
20 april 2009, 08:31
http://www.brabantsdagblad.nl/multimedia/archive/00813/biertap_813310b.jpg

Zomerfeesten duren nog effe, Pietje.:goodman:

Martijn Snoeren
20 april 2009, 09:10
Je moest eens weten, Wendy! Martijn Snoeren slaapt de laatste tijd erg slecht! :sleepey::prayer:::happy::
Valt wel mee Pietje,heb er wel nog erg veel lol om!
Ennuh a STAR is born!!! :mrgreen::grin:

Auke de Vries
20 april 2009, 11:23
Yeah, ik wil mezelf ook weleens zien stuntelen!Lijkt mij een mooi moment om jou Boarding beklimmen nog eens te bekijken.......:goodman:

Piet de Kort
20 april 2009, 12:03
Lijkt mij een mooi moment om jou Boarding beklimmen nog eens te bekijken.......:goodman:

Ben jij nog steeds indienst als coach van de Flyers, Auke? Er gingen nl. geruchten na de 1e wedstrijd op R.G. Toernooi (Sctt). Deze geruchten werden alsmaar erger om maar niet te spreken na de laatste wedstrijd! ::wavetowel::

Auke de Vries
20 april 2009, 12:12
Ben jij nog steeds indienst als coach van de Flyers, Auke? Er gingen nl. geruchten na de 1e wedstrijd op R.G. Toernooi (Sctt). Deze geruchten werden alsmaar erger om maar niet te spreken na de laatste wedstrijd! ::wavetowel::

Heb zojuist vernomen dat er een speciale evaluatie/vergadering heden avond zal plaats vinden over het functioneren van de coach tijdens het R.G. Toernooi.
Heb niet de indruk dat hierover in één avond een beslissing zal worden genomen, wordt vervolgd.........

p.s.: Michael, Ferdinand en Ro leuk jullie te hebben mogen ontmoeten....

Auke de Vries
20 april 2009, 12:17
Organisatie bedankt!

Marty

Gefeliciteerd met je trofee van de topscorder van het toernooi. ::party::

Chéval van den Bos
20 april 2009, 12:29
Heb zojuist vernomen dat er een speciale evaluatie/vergadering heden avond zal plaats vinden over het functioneren van de coach tijdens het R.G. Toernooi.
Heb niet de indruk dat hierover in één avond een beslissing zal worden genomen, wordt vervolgd.........

Waar gaat die evaluatie plaatsvinden want daar moet ik bij zijn!! :goodman:

Neem je zelf zakdoekjes mee Auke of moet ik ze ff regelen??

Maar zonder gekheid........ t was TOP! Organisatie, Stappegoor, spelers/verzorgers én iedereen die ik zou kunnen vergeten. Bedankt en tot volgend jaar!!! (met óf zonder auke offcoarse.... )::wavetowel::::wavetowel::::wavetowel::::wavetowe l::::wavetowel:: laat de zakdoekjes maar weer wapperen!! hahaha

Emile Joosten
20 april 2009, 12:36
Inderdaad ik zag ook iemand ineens vanuit de bank filmen toen ik op het ijs stond is het mogelijk om die beelden op het fijn te krijgen?!

Vanavond bij Studio Sport natuurlijk!:goodman:

Ro Herregraven
20 april 2009, 12:39
Het was weer fantastisch om voor minimaal de vijfde (of was het nou al de zesde?) keer deel uit te maken van het Forumteam! Helaas zat er voor ons op het derde Richard Gerritse Toernooi deze keer geen eremetaal in, maar de wedstrijden waren telkens wel erg close!

Het was weer top om bekende namen op het forum eens 'in real life' de hand te mogen schudden (o.a. Auke, Chéval & Annet), en ik denk dat het RGT ook dit jaar weer heeft bijgedragen aan de verboredering van de supporters van de verschillende teams, en tevens wat meer begrip heeft gekweekt voor de scheidsrechters in de Eredivisie.

Is er trouwens al meer bekend van die jongen van de Tilburg Devils die zo ongelukkig ten val kwam?

Ro Herregraven
20 april 2009, 12:39
We moeten wel zorgen dat er volgend jaar weer wat nieuw bloed in het team komt voor de olympic sit-ups.

Leo Oldenburger, meld je maar aan!

Leo Oldenburger
20 april 2009, 12:48
Leo Oldenburger, meld je maar aan!

Mijn bloed is volgend jaar 44 jaar oud. Dus echt nieuw is het niet te noemen. Geweldig om de verhalen hier te lezen (hoewel ik die van het sterretje niet helemaal begrijp). Count me in!

Ro Herregraven
20 april 2009, 12:51
Mijn bloed is volgend jaar 44 jaar oud. Dus echt nieuw is het niet te noemen.

Wees gerust: er liggen elk jaar uit voorzorg genoeg zakjes nieuw transfusiebloed klaar.

Geweldig om de verhalen hier te lezen (hoewel ik die van het sterretje niet helemaal begrijp)

Je bent nooit te oud om te leren :-)

Piet de Kort
20 april 2009, 12:57
Mijn bloed is volgend jaar 44 jaar oud. Dus echt nieuw is het niet te noemen. Geweldig om de verhalen hier te lezen (hoewel ik die van het sterretje niet helemaal begrijp). Count me in!

Is dit een verkapte inschrijving? Wil je het gaan mee maken volgend jaar! Laat maar horen! Captain Piet is al bezig met de voorbereidingen! ::wavetowel::::cheerleader::

P.s. En je kunt alvast een heel jaar gaan trainen, evt. ook hoogte stage!::thumbsup::

Emile Joosten
20 april 2009, 13:01
Ben je weer vrij vandaag Piet, of komt dit bericht vanaf de Bosscheweg??

Chéval van den Bos
20 april 2009, 13:05
Het was weer fantastisch om voor minimaal de vijfde (of was het nou al de zesde?) keer deel uit te maken van het Forumteam! Helaas zat er voor ons op het derde Richard Gerritse Toernooi deze keer geen eremetaal in, maar de wedstrijden waren telkens wel erg close!

Het was weer top om bekende namen op het forum eens 'in real life' de hand te mogen schudden (o.a. Auke, Chéval & Annet), en ik denk dat het RGT ook dit jaar weer heeft bijgedragen aan de verboredering van de supporters van de verschillende teams, en tevens wat meer begrip heeft gekweekt voor de scheidsrechters in de Eredivisie.

Is er trouwens al meer bekend van die jongen van de Tilburg Devils die zo ongelukkig ten val kwam?

T was een aangename kennismaking Ro, tot de volgende keer!! En dat geldt voor iedereen met wie ik kennis heb gemaakt daar, echt een super initiatief zo'n toernooi. Alleen jammer dat ik steeds niet met #3 van het forumteam op het ijs stond... had zo'n mooie crosscheck from behind in gedachten... ::check::daarom schaatste ik alleen maar rondjes zonder dat ik op de puck lette! haha

Leo Oldenburger
20 april 2009, 13:21
Is dit een verkapte inschrijving? Wil je het gaan mee maken volgend jaar! Laat maar horen! Captain Piet is al bezig met de voorbereidingen! ::wavetowel::::cheerleader::

P.s. En je kunt alvast een heel jaar gaan trainen, evt. ook hoogte stage!::thumbsup::

Inderdaad, Captain Piet, dit is een (inmiddels dus niet meer zo) verkapte inschrijving. Ik wil het allemaal wel meemaken.

Mitchell van Amelsfort
20 april 2009, 13:21
Voor degene die het willen weten wat er met onze gebleseerde man genaamd Marcel aan de hand is dit bericht hebben onze teamgenoten vandaag binnen kregen:

Hallo ,

Tijdens de wedstrijd kwam ik ongelukkig terecht waardoor ik een soort kramp kreeg in mijn rug.
Toen ik op mijn knieen zat, wilde ik opstaan, maar kon mij rug niet recht krijgen en kreeg daar erg veel pijn in waardoor ik bleef zitten op mijn knieen.

Toen iedereen eraan kwam hebben ze mij voorzichtig van het ijs afgehaald met een brancard.
Op dat moment voelde ik dat het in mijn rug niet goed zat, het leek erop of er iets dwars zat, kun je vergelijken met het idee als je door je jas en broek een bezemsteel doorheen steekt.

Toen ze gingen bellen naar de ambulance legde ze het uit wat er precies aan de hand was.
En voor het zekere voor het onzekere mocht ik mij eigen niet meer bewegen.
Ambulance personeel kwam ter plekke en besloten mij te stabiliseren.

Ik kreeg nekband om, infuus, zuurstof, en werdt door middel van spanbanden vast gebonden aan een harde brancard. Dit om verdere letsel te voorkomen.

Eenmaal aangekomen in het ziekenhuis werdt ik gelijk door gereden naar een kamer met allerlei scan apparatuur, na een uurtje kwam de mededeling dat mijn nek en rug/ribben in orde waren.

Mijn rug had een flinke klap gehad, waardoor ik een flinke bult op mijn zij/rug had.
Toen kreeg ik spierverslappers en pijnstillers, toen ging een spier terug naar zijn plaats en de bult werdt ineens stuk kleiner, dus een spier is van zijn plaats gekomen.

Nu zit daarin een flinke bloed uitstorting en viel het achteraf allemaal wel mee, ik ga aan dat ik last had van mijn rug en niet van mijn nek, maar blijft allemaal met elkaar te maken te hebben.

Ten slot moest ik nog plassen zodat ze mijn urine konden controleren of mijn nieren niet waren geraakt, gelukkig viel dit ook mee. Kortom, een verkeerde val en een spier verkeerd geschoten.

Het gaat iedergeval weer wat beter, nog wel veel pijn, maar ook dat komt allemaal goed.

Bedankt voor alle hulp en belangstelling.

Groetjes,
Marcel Maagdenberg
#99 Tilburg Devills

Piet de Kort
20 april 2009, 13:22
T was een aangename kennismaking Ro, tot de volgende keer!! En dat geldt voor iedereen met wie ik kennis heb gemaakt daar, echt een super initiatief zo'n toernooi. Alleen jammer dat ik steeds niet met #3 van het forumteam op het ijs stond... had zo'n mooie crosscheck from behind in gedachten... ::check::daarom schaatste ik alleen maar rondjes zonder dat ik op de puck lette! haha

Dat dacht #13/46 Hof ook al, Chéval! Ik was veel te snel! Probeer het volgens jaar nog maar een keer! ::gowild::
Jammer dat de wedstrijden zo kort waren, ik was nog niet eens moe na afloop! ::wavetowel::
P.s. Gerrit Hof, ben je nog boos??? Was toch maar een geintje dat opsluiten in de kleedkamer! Een beetje coach let altijd goed op de sleutel of zou het opzet geweest zijn!!!!::cheerleader::

Piet de Kort
20 april 2009, 13:25
Ben je weer vrij vandaag Piet, of komt dit bericht vanaf de Bosscheweg??

Koffie/thee pauze, Ome Emile! ::coffee:: Was een vermoeiend weekend!

Gerard van der Heide
20 april 2009, 13:32

Heb je ook een maximum aan deelnemende teams Pietje?

Chéval van den Bos
20 april 2009, 13:50
Dat dacht #13/46 Hof ook al, Chéval! Ik was veel te snel! Probeer het volgens jaar nog maar een keer! ::gowild::
Jammer dat de wedstrijden zo kort waren, ik was nog niet eens moe na afloop! ::wavetowel::
P.s. Gerrit Hof, ben je nog boos??? Was toch maar een geintje dat opsluiten in de kleedkamer! Een beetje coach let altijd goed op de sleutel of zou het opzet geweest zijn!!!!::cheerleader::

Nee dat klopt helemaal! Wij waren alleen alleen de 1e wedstrijd wat moe maar de rest konden we bijna met de vingers in de neus uitspelen (onze 2e lijn dan hé). Komt ook bij dat we heul veul spelers hadden hoor. Maar ik ben van de partij volgend jaar... als jou VVUL mij nog mee laat doen.. ik kreeg commentaar dat ie van zn nieuwste import meer had verwacht, tsja... jammer dan! Ik vond t iig zeer geslaagd...

Ro Herregraven
20 april 2009, 14:00

Ik hoop in elk geval dat naast de Devils, SCTT, SVFH, SVSE en natuurlijk het Forumteam ook de Puckers uit Nijmegen er volgend jaar weer bij zijn! We hebben ze gemist, dit jaar!

Piet de Kort
20 april 2009, 14:04

Ik heb maar 1 team, Gerard! Dat is het FORUMTEAM waar ik captain #3 van ben! FORUMTEAM 2010 is al bijna compleet! Zelfs 1 goalie (van een ander team) kwam al solliciteren voor 2010 toen er nog geen puck geschoten was!!!!! :Bonk3:::gowild::

De rest van de teams/toernooi regelt de supportersclub van Tilburg Trappers.
Als je hierover vragen hebt, kun je mailen naar patrick@sctt.nl

::cheerleader::
Diverse aanmeldingen voor het R.G. toernooi 2010 zijn al binnen. En ik weet zeker dat IETURS ook weer mee zal doen nu ze de 1e prijs hebben behaald.::wavetowel::

Gerard van der Heide
20 april 2009, 15:03
Ik heb maar 1 team, Gerard! Dat is het FORUMTEAM waar ik captain #3 van ben! FORUMTEAM 2010 is al bijna compleet! Zelfs 1 goalie (van een ander team) kwam al solliciteren voor 2010 toen er nog geen puck geschoten was!!!!! :Bonk3:::gowild::

Diverse aanmeldingen voor het R.G. toernooi 2010 zijn al binnen. En ik weet zeker dat IETURS ook weer mee zal doen nu ze de 1e prijs hebben behaald.::wavetowel::

Piet? Hoe ging het met de 2 na beste ijshockeyer van ons land Dhr. Bertus Stam? Heeft ie nog gescoord?

Marty de Wilde
20 april 2009, 15:05
Gefeliciteerd met je trofee van de topscorder van het toernooi. ::party::

Dank je Auke, het werd mij dan ook wel gemakkelijk gemaakt met zulke teamgenoten... een laatste tikje was dan ook genoeg om weer een wervelende aanval af te maken.

Michael Schoenmakers
20 april 2009, 15:05

Ja ook leuk jullie ontmoet te hebben je foto klopt perfect dat glas bier had je ztaredag ook vast ;)
Hoe was de bus reis terug daar keken een hoop mensen ook naar uit en dat was niet om snel thuis te zijn :D

Piet de Kort
20 april 2009, 15:11
Piet? Hoe ging het met de 2 na beste ijshockeyer van ons land Dhr. Bertus Stam? Heeft ie nog gescoord?

Neen, volgens mij niet! Hij zag er wel afgetraind uit en bleef elke shift maar gaan! Had zelfs nog even woorden met hem, hij wou maar niet wisselen! :goodman:

Eric van der Putten
20 april 2009, 15:16
Diverse aanmeldingen voor het R.G. toernooi 2010 zijn al binnen.

Bij deze meld ik me ook weer aan! ;-)

Gerard van der Heide
Neen, volgens mij niet! Hij zag er wel afgetraind uit en bleef elke shift maar gaan! Had zelfs nog even woorden met hem, hij wou maar niet wisselen! :goodman:

Dat is Bertus, alles of niks.............. toppertje.

Jasper Maassen

Ik doe toch echt in eerste instantie met de Eaters mee, maar als Cor ooit stopt wil ik best zijn plaats overnemen!

Gerard van der Heide
20 april 2009, 15:23
Ik doe toch echt in eerste instantie met de Eaters mee, maar als Cor ooit stopt wil ik best zijn plaats overnemen!

Je kunt toch maar op 1 doel tegelijkertijd staan Jasper...........

Jasper Maassen
20 april 2009, 15:35
Je kunt toch maar op 1 doel tegelijkertijd staan Jasper...........

In een wedstrijd wel, ja. Op die ene wedstrijd na wil ik best bij twee teams meedoen!

Gerrit Hof
20 april 2009, 16:06
Het was allemaal weer tiptop geregeld heren organisatoren!
Naast de tournooi organisatie,ook nog complimenten voor de SV van de Flyers,de begeleiding was op of zelfs boven eredivisie nivo!!
wat jammer was: de captain van de Forummers meende zijn collega captain (moi) op te kunnen sluiten in de kleedkamer, volgende keer meer succes Piet.(bangerikje)
En Ludo: nog bedankt voor het aanpassen van mijn naam achterop het shirt, weet niet of hier foto's van zijn , maar voor de niet aanwezigen, het woord was een lichaamsdeel van 3 letters met een u in het midden en het was geen rug.

Gerrit Hof
20 april 2009, 16:09

Nee hoor, ben helemaal niet boos,gewoon een teken van angst van jou kant om mij buiten/op te sluiten.::fries::::fries::

Emile Joosten
20 april 2009, 16:14
het woord was een lichaamsdeel van 3 letters met een u in het midden en het was geen rug.

Ik pas Gerrit.
Geef eens een hint: is het een mannelijk of een vrouwelijk lichaamsdeel?:Bonk3:

Auke de Vries
20 april 2009, 16:45
Ik hoop in elk geval dat naast de Devils, SCTT, SVFH, SVSE en natuurlijk het Forumteam ook de Puckers uit Nijmegen er volgend jaar weer bij zijn! We hebben ze gemist, dit jaar!

Heb ook een Haagse scout gezien en ook die willen volgend seizoen van de party zijn hoorde ik.....

Maarten Smulders
20 april 2009, 16:47
Ik vond het weer een geslaagd tournooi en de sfeer zat er weer goed in bij het forumteam. Ik wil hierbij onze verzorgster Jennifer vd Brink en onze poortwachter ,weet zijn naam even niet, ook bedanken. Voor volgend jaar noteer me maar.

Gr.
Maarten

Richard Vader
20 april 2009, 17:39

Ro,het was niet het team van de SVSE die bestaat namelijk niet meer.Was gewoon een team met alleen maar Limburgse inbreng namelijk het
(Team Eaters Geleen Limburg :smiley_eaters: :smiley_geleen: ::limburg:: ).

Gerard van der Heide
20 april 2009, 19:17
Ro,het was niet het team van de SVSE die bestaat namelijk niet meer.Was gewoon een team met alleen maar Limburgse inbreng namelijk het
(Team Eaters Geleen Limburg :smiley_eaters: :smiley_geleen: ::limburg:: ).

Behalve Jasper dan................. (of komt hij eigenlijk ook uit Limburg)

Servi Bruls
20 april 2009, 19:22

Ja dat is een Limburger :smiley_geleen:

Gerard van der Heide
20 april 2009, 20:50
Heb ook een Haagse scout gezien en ook die willen volgend seizoen van de party zijn hoorde ik.....

Gaat ie spelers bij jou halen Auke?

Ludo van Vliet
21 april 2009, 07:31

De eerste ster is volgend jaar voor jou Leo!!!!!

Ludo van Vliet
21 april 2009, 07:38
Ik vond het weer een geslaagd tournooi en de sfeer zat er weer goed in bij het forumteam. Ik wil hierbij onze verzorgster Jennifer vd Brink en onze poortwachter ,weet zijn naam even niet, ook bedanken. Voor volgend jaar noteer me maar.

Gr.
Maarten

Puttemans Jr bedoel je Maarten?? Wat dacht je van de bezielende begeleiding van Alex voor de rookies van het team?? Dat mag zeker genoemd worden. klasse Alex!!

Ik wil er ook graag weer bij zijn volgend jaar. De selectie van het Forumteam zal zeker intact moeten blijven, met toevoeging van Leo Oldenburger en zijn camera's worden we toch nog beroemd met z'n allen.
Mother, i'm gonna be a star!!!!!!!!!!!

Ster?? Waar heb ik dat meer gehoord????

Piet de Kort
21 april 2009, 08:31
Puttemans Jr bedoel je Maarten?? Wat dacht je van de bezielende begeleiding van Alex voor de rookies van het team?? Dat mag zeker genoemd worden. klasse Alex!!

Ik wil er ook graag weer bij zijn volgend jaar. De selectie van het Forumteam zal zeker intact moeten blijven, met toevoeging van Leo Oldenburger en zijn camera's worden we toch nog beroemd met z'n allen.
Mother, i'm gonna be a star!!!!!!!!!!!

Ster?? Waar heb ik dat meer gehoord????

De woorden van Martijn Snoeren in zijn slaap!!!!!!!!!!! ::happy::

Martijn Snoeren
21 april 2009, 09:17
De woorden van Martijn Snoeren in zijn slaap!!!!!!!!!!! ::happy::
Lach er maar mee ::censor::. Mijn vrouw denkt dat ik een homosexuele buitenechtelijke relatie heb omdat ik in mijn slaap onrustig heb liggen draaien en woelen en de naam Alex meerdere malen voorbij kwam met het woord Sterretje er achteraan. ::oops::
Ben nu echt wanhopig en kan gewoon de slaap niet meer vatten! Telkens als ik mijn ogen sluit om te gaan slapen zie ik het beeld van..............waaaaaaaah :ShutUp::butthead:

Ludo van Vliet
21 april 2009, 10:16
Lach er maar mee ::censor::. Mijn vrouw denkt dat ik een homosexuele buitenechtelijke relatie heb omdat ik in mijn slaap onrustig heb liggen draaien en woelen en de naam Alex meerdere malen voorbij kwam met het woord Sterretje er achteraan. ::oops::
Ben nu echt wanhopig en kan gewoon de slaap niet meer vatten! Telkens als ik mijn ogen sluit om te gaan slapen zie ik het beeld van..............waaaaaaaah :ShutUp::butthead:

Ssssssssssssssssssssst!!!!!!!!!!!!!!!!

Jasper Maassen
21 april 2009, 11:50

Ik heb de eerste 19 jaar van mijn leven in Geleen en Stein gewoond, heb ook 15 jaar bij Eaters gespeeld. Vanwege studie nu in Leiden, maar altijd Eatersfan gebleven!

Ro Herregraven
21 april 2009, 12:05

Ik heb zo mijn twijfels...
Dat Leids accent is wel erg sterk... en hae kalt neet ?ns plat!

Jasper Maassen
21 april 2009, 13:06
Ik heb zo mijn twijfels...
Dat Leids accent is wel erg sterk... en hae kalt neet ?ns plat!

Dat kin ich waal! Ich höb nondeju op de Lentjheuvel gewoent!

Ro Herregraven
21 april 2009, 13:25
Dat kin ich waal! Ich höb nondeju op de Lentjheuvel gewoent!

"gewoent"? Dat liek waal Mestreechs, manne...

Jasper Maassen
21 april 2009, 13:50

Wat is het dan in het Geleens? Ik heb geen flauw idee. In het Leids weet ik het wel.

Belangrijkste is dat ik Limburgs wel versta, zeker als je in een limburgs team speelt. Ik denk dat het forumteam daar de boot in is gegaan!

Jordy Rutten
21 april 2009, 14:04

Ich doëcht altied deat de Sjenge zjuus hiel angers moele?

Belangrijkste is dat ik Limburgs wel versta, zeker als je in een limburgs team speelt. Ik denk dat het forumteam daar de boot in is gegaan!

Wilde Jan Been daarom niet een Limburgs forumteam?::limburg::

Alex van den Brink
21 april 2009, 18:32
Ik heb de eerste 19 jaar van mijn leven in Geleen en Stein gewoond, heb ook 15 jaar bij Eaters gespeeld. Vanwege studie nu in Leiden, maar altijd Eatersfan gebleven!
Masogist!

Joost van Heeswijk
21 april 2009, 20:02
Heren forumteam spelers.
Ook nog van mijn kant uit bedankt voor de gezelligheid en het was weer een waar genoegen om met jullie samen te spelen.
Ik schrijf me ook vast weer in om volgend seizoen weer deel te nemen in het forumteam.
Ik zal dan proberen mijn kansen beter te benutten.

Piet de Kort
21 april 2009, 22:27
Heren forumteam spelers.
Ook nog van mijn kant uit bedankt voor de gezelligheid en het was weer een waar genoegen om met jullie samen te spelen.
Ik schrijf me ook vast weer in om volgend seizoen weer deel te nemen in het forumteam.
Ik zal dan proberen mijn kansen beter te benutten.

Het is je geraden ook! Tjesus, wat een OPGELEGDE kansen! De 1e prijs was binnen handbereik! ::champ:: ::happy:: ::hyper::