PDA

View Full Version : Italie - Groot-Brittannië

Joep Meijsen
13 april 2009, 12:54
De tweede dag van het WK in Torun begint. De eerste wedstrijd is die tussen de Italianen en de Britten. Voor de Zuid-Europeanen is het een eerste goede test tijdens dit toernooi na de inmaakpot tegen de Roemenen, de Britten moeten kijken of ze hun goede spel tegen Oekraine een vervolg kunnen geven. Er zijn zo'n 160 Britten van de supportersclub van de nationale ploeg in Torun, we kwamen gisteravond toevallig de organisatoren tegen. Ze hebben wat liedjes voor ons gezongen en beloofd vanmiddag Oranje te ondersteunen.

Enfin....hieronder wat korte updates van de openingswedstrijd vanuit onze geimproviseerde positie op de perstribune.

Joep Meijsen
13 april 2009, 13:12
Na zeven minuten spelen is het nog nul nul, met de Britten een licht overwicht in de wedstrijd. Het is leuk te zien dat die ploeg zich in de afgelopen jaren goed ontwikkeld heeft. Adam Russo in het doel voor Italie, terwijl Jody Lehman het voor de Britten doet. Die laatste speelt bij Belfast.

Joep Meijsen
13 april 2009, 13:15
De Britten kregen op de powerplay een paar goede kansen, maar het ontbreekt wat aan vuurkracht vanaf de blauwe lijn. Even later is het wel raak aan de andere kant. Johnson pikt de losgevallen puck op en schiet hard en half hoog raak. 1-0 voor de Italianen.

Joep Meijsen
13 april 2009, 13:17
Niet veel later is het ook nog 2-0. Het schot vanaf de blauwe lijn zag er redelijk onschuldig uit, maar de Britse goalie liet hem doorglippen, waardoor Ansoldi de goal maakt.

Guido Smeets
13 april 2009, 13:24
voor degene die sopcast hebben geinstalleerd;

http://www.live-football.cn/channel/polish-public-sport-sopcast.html

Joep Meijsen
13 april 2009, 13:33
Vlak voor de pauze wordt het ook nog 3-0 voor Italie en lijkt deze wedstrijd al vroeg beslist. De Britten hadden echt even het beste van het spel, maar twee snelle goals gooiden de wedstrijd op de kop en de Italianen hebben veel routine om daar optimaal gebruik van te maken.

Jordy Rutten
13 april 2009, 13:58
Die laatste speelt bij Belfast.

De Belfast Bruins. Zitten die nou in de Ierse of de Britse competitie?

Joep Meijsen
13 april 2009, 13:59
De Britten hebben de goalie gewisseld in de pauze. We hebben zes minuten gehad in de tweede en nog geen goals of iets dergelijks. Italie nu wel met vijf tegen drie.

Joep Meijsen
13 april 2009, 14:00
De Belfast Bruins. Zitten die nou in de Ierse of de Britse competitie?

Giants. En die spelen in de Britse competitie. Een paar jaar geleden is er volgens mij ook franchise gegeven aan Dublin, waar de Dublin Druids zouden gaan spelen, maar dat is nooit van de grond gekomen.

Etienne Henrichs
13 april 2009, 14:04
voor degene die sopcast hebben geinstalleerd;

http://www.live-football.cn/channel/polish-public-sport-sopcast.html
Kan je hiermee de ijshockey wedstrijden mee kijken?

Joep Meijsen
13 april 2009, 14:06
Het is intussen 4-0 voor Italie. Mooie passeerbeweging gevolgd door het prima afmaken in de bovenhoek. Stevie Lyle voor het eerst geklopt.

Etienne Henrichs
13 april 2009, 14:10
laat maar ik heb het antwoord al ;) bedankt voor de link.

Arno Kuijpers
13 april 2009, 14:12
Etienne ga naar myp2p.eu daar kun je alle live sporten zien.
Ook icehockey alle competities.
Nu ben ik italie grb aan het kijken pagina met goed overzicht en makkelijk.
Bij tabblad software sopcast downloaden en evt Vlc mediaplayer, beter beeld dan sopcast.
Vanmidddag ook nederland dat word uitgezonden.
Als je nog iets moet weten hoor ik het wel

Etienne Henrichs
13 april 2009, 14:13
en dat is 5-0 ;)

Joep Meijsen
13 april 2009, 14:15
Werkt meestal prima. Het is al vijf nul hier. Zijn de Roemenen toch niet zo zwak als we dachten na de eerste dag? Italie maakt een erg goede indruk.

Etienne Henrichs
13 april 2009, 14:16
Etienne ga naar myp2p.eu daar kun je alle live sporten zien.
Ook icehockey alle competities.
Nu ben ik italie grb aan het kijken pagina met goed overzicht en makkelijk.
Bij tabblad software sopcast downloaden en evt Vlc mediaplayer, beter beeld dan sopcast.
Vanmidddag ook nederland dat word uitgezonden.
Als je nog iets moet weten hoor ik het wel
Bedankt maar ik ken al deze dingen wel ;) ik was alleen te lui om op die link te klikken ;)

Volgens mij heb ik het al eerder ergens gezegd... op atdhe.net vind je ook veel live sportwedstrijden met goed beeld maar volgens mij vooral amerikaans ;)

Etienne Henrichs
13 april 2009, 14:17
nu 5 tegen 3 voor de britten

Etienne Henrichs
13 april 2009, 14:20
volgens mij wil die puck niet in het net van de italianen.... wat een kansen toch.

Joep Meijsen
13 april 2009, 14:20
Een lange powerplay levert de Britten uiteindelijk hun eerste goal op in deze wedstrijd. Stand is vlak voor de tweede pauze 5-1.

Etienne Henrichs
13 april 2009, 14:21
5-1 keeper lag al op de grond.

Etienne Henrichs
13 april 2009, 14:28
Een lange powerplay levert de Britten uiteindelijk hun eerste goal op in deze wedstrijd. Stand is vlak voor de tweede pauze 5-1.
En terecht, gezien de kansen die de britten creeerden.

@Arno
Op ESPN vind je altijd de samenvatingen en af en toe een live wedstrijd van de NHL ;)
Op die site die ik net zei kan je alle wedstrijden live bekijken als je wilt.
Die europese competities vind ik juist minder mooi... maar das mijn mening ;) (geen bekritisering ofzo)

Etienne Henrichs
13 april 2009, 14:44
so... die britten proberen het wel zeg... die italiaanse keeper was wel eventjes de puck totaal kwijt.

Guido Smeets
13 april 2009, 14:47

de wedstrijd italie - engeland ben ik nu aan het kijken via sopcast

kan zijn dat de wedstrijd van nederland op een ander kanaal wordt uitgezonden maar dan kopieer ik de link wel op het forum.

Joep Meijsen
13 april 2009, 14:53
so... die britten proberen het wel zeg... die italiaanse keeper was wel eventjes de puck totaal kwijt.

De Britten hebben gewoon een heel aardige ploeg. Daar gaat Oranje het nog moeilijk genoeg mee krijgen.

Abe Brouwer
13 april 2009, 15:00
De Britten hebben gewoon een heel aardige ploeg. Daar gaat Oranje het nog moeilijk genoeg mee krijgen.

Net als vorig jaar. Veel mensen onderschatten de Britten.

Edwin Grouwstra
13 april 2009, 15:04
My sopcast werkt niet,
Als ik sopcast aanklik op myp2p.eu start sopcast wel
maar gaat niet automatisch naar het juiste kanaal.
IE of Opera browser maakt geen verschil.
Iemand ...... ????

gr.

Joep Meijsen
13 april 2009, 15:07
Misschien een nieuwe versie van Sopcast downloaden? Het internet hier in het stadion is niet goed genoeg om het te draaien, maar hij springt wel naar de goede plek.

Joep Meijsen
13 april 2009, 15:09
Het is hier trouwens bijna afgelopen. De sfeer in de wedstrijd werd net even wat grimmig, maar het blijft bij 5-2 denk ik. Ben benieuwd wie Italie kan stoppen deze week.

Joep Meijsen
13 april 2009, 15:11
En dat was het eindsignaal. De Nederlandse teambus is al in de tweede pauze gearriveerd bij het stadion. Straks verder met Nederland tegen Oekraine.

Arno Kuijpers
13 april 2009, 15:16
My sopcast werkt niet,
Als ik sopcast aanklik op myp2p.eu start sopcast wel
maar gaat niet automatisch naar het juiste kanaal.
IE of Opera browser maakt geen verschil.
Iemand ...... ????

gr.
je moet de tweede link van sopcast heben de andere was offline.
gebeurt wel vaker.
wedstrijd nu trouwens afgelopen.

Gr Arno.

Theo Appelhof
13 april 2009, 15:33
Even een vraag en hoop dat er een antwoord is voor dat Oranje straks moet spelen.

Heb dus via MYP2P.EU de site gevonden waar de wedstrijden opstaan die je dus live kunt volgen.

Heb Quiktime player als optie en gebruik Mozilla (Firefox) als browser.

Maar het enige wat ik als reaktie krijg is dat mijn browser de sopcast niet herkend en of ondersteund.

Wat moet ik doen om toch live beelden op mijn pc te krijgen.

Graag een reaktie zodat ik ook mee kan kijken....

Groetjes Theo.

Edwin Grouwstra
13 april 2009, 15:39
Mijn sopcast start het juiste kanaal niet automatisch,
maar als ik handmatig het juiste kanaal ("address")
invoer werkt het wel.

Heb dus alleen even het goeie kanaal nodig.

gr.

Arno Kuijpers
13 april 2009, 16:06
Even een vraag en hoop dat er een antwoord is voor dat Oranje straks moet spelen.

Heb dus via MYP2P.EU de site gevonden waar de wedstrijden opstaan die je dus live kunt volgen.

Heb Quiktime player als optie en gebruik Mozilla (Firefox) als browser.

Maar het enige wat ik als reaktie krijg is dat mijn browser de sopcast niet herkend en of ondersteund.

Wat moet ik doen om toch live beelden op mijn pc te krijgen.

Graag een reaktie zodat ik ook mee kan kijken....

Groetjes Theo.
Theo weet niet of het werkt met firefox.
Maar onder IE heb je nodig sopcast en dit is te downloaden op de site myp2p onder software.
Alles gaat verder automatisch als je op het tveetje achter de wedstrijd klikt.
Sopcast word dan automatisch geopend op het goede kanaal.
Anders instaleer je IE even tijdelijk en verwijder je het na het WK theo.
GR arno

Arno Kuijpers
13 april 2009, 16:10
Let even op theo dat je sopcast versie 3 download en instaleert en niet de sopcast reccorder die staat er namelijk ook bij Theo

Theo Appelhof
13 april 2009, 17:23
Nou mooi niets heb via sopcast aangeklikt kreeg een scherm te zien moest een sms sturen kreeg daarna de mededeling dat er per bericht 1.50 euro betaald moest worden kreeg vier berichten de laatste met een install code sopcast is geinstalleerd maar krijg via myp2p geen signaal of hoe je dat ook noemen kan.

Conclusie 6 euro kwijt maar geen beelden van het hockey.

Groetjes Theo.