View Full Version : IJshockey.com: Selectie voor WK Polen bekend
Redactie IJshockey.com
7 april 2009, 23:20
Bondscoach Tommie Hartogs heeft zijn selectie voor het wereldkampioenschap in Polen bekendgemaakt. Opvallendste namen in het team zijn doelman Martijn Maghielse (http://www.ijshockeyforum.com/n/player.asp?ID=88) en aanvaller Mitch Bruijsten.
> Lees het volledige artikel op IJshockey.com... (http://www.ijshockey.com/200809/item.asp?ID=2796)
Gerard van der Heide
7 april 2009, 23:34
Bondscoach Tommie Hartogs heeft zijn selectie voor het wereldkampioenschap in Polen bekendgemaakt. Opvallendste namen in het team zijn doelman Martijn Maghielse (http://www.ijshockeyforum.com/n/player.asp?ID=88) en aanvaller Mitch Bruijsten.
> Lees het volledige artikel op IJshockey.com... (http://www.ijshockey.com/200809/item.asp?ID=2796)
Opvallend voor mij is Nick de Jong. Niet dat ik het Nick niet gun, maar ik vond hem niet overtuigend spelen in Heerenveen.............. iig gefeliciterd en suc7.
Over de jonkies wil ik het niet hebben, de meesten komen wat mij betreft te vroeg. Deze verantwoording laat ik dan ook maar daar waar die hoort.
Ludo van Vliet
8 april 2009, 00:10
Opvallend voor mij is Nick de Jong. Niet dat ik het Nick niet gun, maar ik vond hem niet overtuigend spelen in Heerenveen.............. iig gefeliciterd en suc7.
Over de jonkies wil ik het niet hebben, de meesten komen wat mij betreft te vroeg. Deze verantwoording laat ik dan ook maar daar waar die hoort.
De Ieters met hun topteam zijn weer hofleverancier!!!!
Joep Meijsen
8 april 2009, 09:04
Deze verantwoording laat ik dan ook maar daar waar die hoort.
Welke selectie had jij samengesteld?
Geert van der Meulen
8 april 2009, 09:39
Opvallend is voor mij het ontbreken van Ian Meierdres, de keuze voor Maghielse is niet anders dan logisch, hij heeft in de afgelopen twee seizoen (eerste en eredivisie) genoeg van zich doen spreken.
Joep Meijsen
8 april 2009, 09:58
Om de transformatie van het Nederlands team in de afgelopen twee, drie jaar maar weer te geven. Er is geen enkele speler in de selectie die in de eeuwige topscorerslijst in de topvijftig staat. Marcel Kars is de meest succesvolle schutter in het team volgens de NIJB-criteria met twaalf goals en tien assists in 42 interlands. Nick de Jong en Bjorn Willsemse zijn met 74 wedstrijden de meest ervaren spelers in de selectie.
Danny Jurgens
8 april 2009, 10:13
Dit is nou wat al die tijd probeer te zeggen.Een goalie als Ian een top talent en iedereen roept het hoe goed hij wel is . Maar zo zie je maar je kan nog zo,n talent zijn maar zonder speelminuten kom je nergens. Als hier niet snel verandering in komt gaan dit soort talenten verloren voor het nederlandse ijshockey . Dus clubs koppen bij elkaar en doe er wat aan Phil stopt met een jaar of 2 en wie hebben we dan nog over van deze talenten . Of gaan we in het buitenland opzoek met de hoop dat er nog ergens een Nederlands canadees beschikbaar is. Een goalie met de kwaliteiten van Phil vind je niet gouw meer denk ik , dus moeten we gouw iets gaan doen met het opleiden en ontwikkelen van eigen jeugd goalie,s en de kwaliteiten van een Ian .Sjoerd ,Casper ,Martijn koesteren want over een jaar of 2 hebben we ze hard nodig voor het Nationale team. Voor de rest een mooie selectie met veel jonge nederlandse jongens. Hoop dat ze hoge ogen gooien op het WK en zich kunnen blijven handhaven in deze poul. Dus langs deze weg heel veel succes in Polen jongens.
::nlpatriot::Opvallend is voor mij het ontbreken van Ian Meierdres, de keuze voor Maghielse is niet anders dan logisch, hij heeft in de afgelopen twee seizoen (eerste en eredivisie) genoeg van zich doen spreken.
Joep Meijsen
8 april 2009, 10:39
Dit is nou wat al die tijd probeer te zeggen.
Als je het niveauverschil tussen de Nederlandse competitie en Division I in aanmerking neemt...welke van de Nederlandse goalies heeft volgens jou de meeste potentie om die stap naar boven te kunnen maken?
Danny Jurgens
8 april 2009, 10:42
Dat zijn in mijn ogen drie goalie,s , Casper , Ian , Martijn. Ze zullen het wel verschrikkelijk zwaar hebben maar ze kunnen het wel aan. Casper is de man met de meeste ervaring dus die zal het iets makkelijker afgaan dan Ian en Martijn.Als je het niveauverschil tussen de Nederlandse competitie en Division I in aanmerking neemt...welke van de Nederlandse goalies heeft volgens jou de meeste potentie om die stap naar boven te kunnen maken?
Mike Norman
8 april 2009, 11:03
De Ieters met hun topteam zijn weer hofleverancier!!!!
Wie had je anders geselecteerd? Ik zou het zo snel niet weten..
Ro Herregraven
8 april 2009, 11:07
Om de transformatie van het Nederlands team in de afgelopen twee, drie jaar maar weer te geven. Er is geen enkele speler in de selectie die in de eeuwige topscorerslijst in de topvijftig staat. Marcel Kars is de meest succesvolle schutter in het team volgens de NIJB-criteria met twaalf goals en tien assists in 42 interlands. Nick de Jong en Bjorn Willsemse zijn met 74 wedstrijden de meest ervaren spelers in de selectie.
Wanneer je vriendschappelijke wedstrijden buiten beschouwing laat, en gaat kijken naar ervaring op IIHF-toernooien (in het geval van Nederland: WK's en Olympische Kwalificatietoernooien), kom je hierop (gesorteerd op ervaring):
Goal:
Phil Groeneveld (HC Alleghe, ITA, 6 IIHF-toernooien, 25 wedstrijden, .899 SVS%, 4,04 GAA)
Casper Swart (HYS The Hague, 2, 2, .838, 6,09)
Martijn Maghielse (Heerenveen Flyers, rookie)
Defence:
Bjorn Willemse (Tilburg Trappers, 8 IIHF-toernooien, 36 wedstrijden - 2 goals - 2 assists - 4 punten)
Nick de Jong (Heerenveen Flyers, 6, 29 - 1 - 4 - 5)
Chad Euverman (Les Chamois de Chamonix, FRA, 5, 21 - 2 - 5 - 7)
Erik Tummers (Geleen Smoke Eaters, 4, 18 - 1 - 1 - 2)
Jordy van Oorschot (Amsterdam Amstel Tigers, 3, 13 - 0 - 3 - 3)
Reinier Staats U20 (Eindhoven Kemphanen, 1, 3 - 0 - 0 - 0)
Nick Verbruggen (Eindhoven Kemphanen, rookie)
Forwards:
Bob Teunissen (Tilburg Trappers, 7, 33 - 5 - 3 - 8)
Peter van Biezen (Tilburg Trappers, 6, 30 - 0 - 3 - 3)
Marcel Kars (Amsterdam Amstel Tigers, 6, 25 - 7 - 5 - 12)
Casey Vanschagen (Tilburg Trappers, 4, 18 - 3 - 7 - 10)
Jamie Schaafsma (Bolzano Foxes, ITA, 3, 13 - 9 - 6 - 15)
Ivy van den Heuvel (Amsterdam Amstel Tigers, 3, 13 - 0 - 4 - 4)
Matt Korthuis (HYS The Hague, 2, 10 - 3 - 8 - 11)
Diederick Hagemeijer (Eindhoven Kemphanen, 2, 10 - 1 - 2 - 3)
Marco Postma (Nijmegen Devils, 2, 8 - 2 - 1 - 3)
Akim Ramoul (Nijmegen Devils, 1, 5 - 0 - 2 - 2)
Tony Demelinne (HYS The Hague, rookie)
Mitch Bruijsten U20 (Sioux City Musketeers, USHL, rookie)
Levi Houkes U18 (Nijmegen Devils, rookie)
En dit zijn de afvallers uit de voorselectie:
Ian Meierdres (Tilburg Trappers, 2 IIHF-toernooien, 2 wedstrijden, .824, 2,25)
Doug Stienstra (Tilburg Trappers, 3, 13 - 7 - 2 - 9)
Kevin Bruijsten (Essen Moskitos, GER, Regionalliga, 3, 13 - 0 - 1 - 1)
Jan-Jaap Natte (HYS The Hague, 3, 11 - 2 - 0 - 2)
Steve Mason (Nanaimo Clippers, BCHL, 1, 5 - 0 - 0 - 0)
Mike Dalhuisen U20 (Lincoln Stars, USHL, 1, 4 - 0 - 0 - 0)
Alan van Bentem (HYS The Hague, 1, 3 - 1 - 1 - 2)
Glenn Bakx U20 (Geleen Smoke Eaters, 1, 3 - 0 - 0 - 0)
Rick Wijnen (Nijmegen Devils, 1, 3 - 0 - 0 - 0)
Geert van der Meulen
8 april 2009, 12:51
Dat zijn in mijn ogen drie goalie,s , Casper , Ian , Martijn. Ze zullen het wel verschrikkelijk zwaar hebben maar ze kunnen het wel aan. Casper is de man met de meeste ervaring dus die zal het iets makkelijker afgaan dan Ian en Martijn.
Nou vergeet je in mijn ogen toch Sjoerd Idzenga.
Dat is een goalie die nog meer als Ian het slachtoffer is geworden van een stukje wanbeleid op technisch gebied.
In anderhalf seizoen onder een toptrainer kwam hij geen enkel moment op het ijs. Ook in wedstrijden tegen teams waar simpelweg van gewonnen moest worden kreeg hij geen enkele kans.
Toch is Sjoerd een geweldige goalie die nog steeds kan uitgroeien tot div. 1 niveau.
Piet de Kort
8 april 2009, 13:20
Nou vergeet je in mijn ogen toch Sjoerd Idzenga.
Dat is een goalie die nog meer als Ian het slachtoffer is geworden van een stukje wanbeleid op technisch gebied.
In anderhalf seizoen onder een toptrainer kwam hij geen enkel moment op het ijs. Ook in wedstrijden tegen teams waar simpelweg van gewonnen moest worden kreeg hij geen enkele kans.
Toch is Sjoerd een geweldige goalie die nog steeds kan uitgroeien tot div. 1 niveau.
Hij speelt alleen te veel als forward ipv goalie! Bijna op elk toernooi is Sjoerd present! De 18e april zelfs op het R.G. Toernooi in Tilburg. :goodman:::wavetowel::::cheerleader::
Piet de Kort
8 april 2009, 14:55
Opvallend is voor mij het ontbreken van Ian Meierdres, de keuze voor Maghielse is niet anders dan logisch, hij heeft in de afgelopen twee seizoen (eerste en eredivisie) genoeg van zich doen spreken.
Na een rot seizoen (een aantal wedstrijden + 1 play-off wedstrijd) mag Ian ook al niet mee naar het WK in Polen.
Erg jammer voor Ian!
Zou hier mogelijk iets meer aan de hand kunnen zijn??? Wat zijn de beweeg redenen voor Tommie? :goodman:
Remco Bambacht
8 april 2009, 15:07
Erg jammer voor Ian!
Wat zijn de beweeg redenen voor Tommie?
Deze wellicht: Na een rot seizoen (een aantal wedstrijden + 1 play-off wedstrijd)
Piet de Kort
8 april 2009, 15:17
Deze wellicht: Na een rot seizoen (een aantal wedstrijden + 1 play-off wedstrijd)
Dus Ian wordt nu nog een keer afgeserveerd omdat de coach van Trappers iemand anders beter vond!
Ian heeft in die wedstrijden dat hij op goal stond, zijn kwaliteiten bewezen. Denk daarbij zeker aan de 5e play-off wedstrijd tegen Nimwege!
Heeft Caspar veel meer gekeept dan??? Zoja, hoe kwam dat?
Volgens mij is er meer aan de hand in ijshockeyland! :Bonk3:
Remco Bambacht
8 april 2009, 15:29
Ik weet de officiele reden ook niet Piet. Ik ben ook fan van Ian maar ik neem aan dat Hartogs een goede reden heeft voor deze beslissing. Gissen naar de redenen lijkt me ook niet zinvol.
Joep Meijsen
8 april 2009, 15:38
Dus Ian wordt nu nog een keer afgeserveerd omdat de coach van Trappers iemand anders beter vond!
De keuze is gemaakt op basis van ijstijd is mij verteld. Swart en Magielse hebben veel meer speelminuten gehad in de eredivisie dan Meierdres. Ik vind dat een logische en verdedigbare stelling. Swart heeft zestien wedstrijden gekeept afgelopen seizoen.
Ro Herregraven
8 april 2009, 15:40
Heeft Caspar veel meer gekeept dan???
Ja, sorry. Zeker 7 wedstrijden méér dan Ian. En niet alleen tegen Utrecht.
Zoja, hoe kwam dat?
Door een blessure bij Knudsen.
Chéval van den Bos
8 april 2009, 16:07
Ian heeft in die wedstrijden dat hij op goal stond, zijn kwaliteiten bewezen. Denk daarbij zeker aan de 5e play-off wedstrijd tegen Nimwege!
Heeft Caspar veel meer gekeept dan??? Zoja, hoe kwam dat?
Volgens mij is er meer aan de hand in ijshockeyland! :Bonk3:
Als je t mij vraagt komt t doordat hij bij Tilburg "speelt" en die zijn niet de kampioen van NL het afgelopen jaar dussss......... errug logisch toch Pietje?? :goodman:
Tot de 18e! Misschien wil ie ook wel als forward acte de presence geven?
Geert van der Meulen
8 april 2009, 16:25
Hij speelt alleen te veel als forward ipv goalie! Bijna op elk toernooi is Sjoerd present! De 18e april zelfs op het R.G. Toernooi in Tilburg. :goodman:::wavetowel::::cheerleader::
De prijs voor 'beste goalie van het toernooi' zal hij dus niet winnen!
Maar ... misschien wel die voor 'beste forward'?
Gerard van der Heide
8 april 2009, 17:47
Welke selectie had jij samengesteld?
Goal: Phil Groeneveld, Martijn Machielse, Sjoerd Idzenga
Defence: Jordy van Oorschot, Erik Tummers, Bjorn Willemse, Jacco Landman,Rody Jacobs en toch Nick de Jong
Forwards: #19 Marco Postma, Marcel Kars, Akim Ramoul, Levi Houkes, Sander Dijkstra, Jan Jaap Natte, John Versteeg, Alan van Bethem, Jamie Schaafsma, Doug Stienstra, Kevin Bruijsten
Coach: Ron Berteling en Piet de Kort(grapje)
Ro Herregraven
8 april 2009, 18:12
Goal: Phil Groeneveld, Martijn Machielse, Sjoerd Idzenga
Defence: Jordy van Oorschot, Erik Tummers, Bjorn Willemse, Jacco Landman,Rody Jacobs en toch Nick de Jong
Forwards: #19 Marco Postma, Marcel Kars, Akim Ramoul, Levi Houkes, Sander Dijkstra, Jan Jaap Natte, John Versteeg, Alan van Bethem, Jamie Schaafsma, Doug Stienstra, Kevin Bruijsten
Coach: Ron Berteling en Piet de Kort(grapje)
Landman, Jacobs, Versteeg en Stienstra hebben zelf aangegeven niet voor Oranje te willen uitkomen.
Natte is geblesseerd.
Dat Kevin Bruijsten niet, en Mitch Bruijsten wel meegaat vind ik ook wel verrassend, maar ik heb er geen idee van welke ontwikkeling beide spelers hebben doorgemaakt in resp. de Regionalliga en de USHL. Ik vrees dat Kevin een jaartje heeft stilgestaan in zijn ontwikkeling. De Eredivisie zit tussen de Oberliga en de 2. Bundesliga in, de Regionalliga is dus duidelijk een treetje lager geweest, en dat kan natuurlijk nooit goed zijn geweest voor hem. Daarom is het goed dat hij naar Nijmegen gaat.
Ikzelf zou jongens als Van den Heuvel, Hagemeijer en Demelinne de voorkeur geven boven jongens als Dijksta en Van Bentem, die nog een jaar of twee moeten groeien in de Eredivisie.
En met Smulders missen we onze absolute topscorer op internationaal niveau, ik hoop dat ons dat niet gaat opbreken.
Overigens, speciaal voor Gerard: de man achter de briljante site hockeyarchives.fr was bij de wedstrijd Frankrijk - Nederland afgelopen zondag, en hij vond de tweede lijn van Oranje (Ramoul-Korthuis-Postma) veruit de beste, die dag.
Dyon Knoop
8 april 2009, 19:01
Vind het erg jammer dat Van den Braak niet mee ging ook Hans Kroon en Jamie Visser hadden zeker neit misstaan. Uiteraard is het erg jammer dat Dougie niet mee gaat maar jah..... nou maar eens kijken wat ze klaar kunnen spelen :)
Gerard van der Heide
8 april 2009, 20:28
Landman, Jacobs, Versteeg en Stienstra hebben zelf aangegeven niet voor Oranje te willen uitkomen.
Natte is geblesseerd.
Dat Kevin Bruijsten niet, en Mitch Bruijsten wel meegaat vind ik ook wel verrassend, maar ik heb er geen idee van welke ontwikkeling beide spelers hebben doorgemaakt in resp. de Regionalliga en de USHL. Ik vrees dat Kevin een jaartje heeft stilgestaan in zijn ontwikkeling. De Eredivisie zit tussen de Oberliga en de 2. Bundesliga in, de Regionalliga is dus duidelijk een treetje lager geweest, en dat kan natuurlijk nooit goed zijn geweest voor hem. Daarom is het goed dat hij naar Nijmegen gaat.
Ikzelf zou jongens als Van den Heuvel, Hagemeijer en Demelinne de voorkeur geven boven jongens als Dijksta en Van Bentem, die nog een jaar of twee moeten groeien in de Eredivisie.
En met Smulders missen we onze absolute topscorer op internationaal niveau, ik hoop dat ons dat niet gaat opbreken.
Overigens, speciaal voor Gerard: de man achter de briljante site hockeyarchives.fr was bij de wedstrijd Frankrijk - Nederland afgelopen zondag, en hij vond de tweede lijn van Oranje (Ramoul-Korthuis-Postma) veruit de beste, die dag.
Dat was ook zo op dag 1. Dat biedt perspectief zullen we maar hopen.
Kevin had wat mij betreft niet moeten gaan. Idd een jaartje op lager nivo, wat overigens niets afdoet aan de kwaliteiten van Kevin. Ik ben blij dat hij terug komt.
Heb van deze man genoten in H'veen.
Gerard van der Heide
8 april 2009, 20:32
Natte is geblesseerd.
Oh ja, en voor wat betreft jou eerste zin Ro, dat feit is wel heel erg jammer. Die mannen kunnen we afschrijven wat mij betreft voor het NL team. Jammer, maar misschien hebben deze jongens hun redenen daarvoor
Joeri Loonen
8 april 2009, 21:22
Marc Branchu?
_j-
Jan Nagtzaam
8 april 2009, 21:40
Als je het niveauverschil tussen de Nederlandse competitie en Division I in aanmerking neemt...welke van de Nederlandse goalies heeft volgens jou de meeste potentie om die stap naar boven te kunnen maken?
Ooit eens iemand gedacht aan Maarten Naef? Speelt in de USA.
Jan Nagtzaam
8 april 2009, 21:42
Mitch is top. Hoort er absoluut bij en kon wel eens de verrassing zijn. Tenminste dat hoop ik voor hem.
Patrick van de Wijgert
9 april 2009, 01:10
Mitch is top. Hoort er absoluut bij en kon wel eens de verrassing zijn. Tenminste dat hoop ik voor hem.
en Nardo?
Diego Winters? Laat maar proeven
Ro Herregraven
9 april 2009, 09:59
Marc Branchu? _j-
Ah, oui!
Ro Herregraven
9 april 2009, 10:01
Ooit eens iemand gedacht aan Maarten Naef? Speelt in de USA.
Hallo Jan.
Waar speelt deze jongen dan, en wat is zijn band met Nederland?
Google geeft echt nul resultaten.
Hetzelfde geldt voor Ryan Collier, geen idee waar die nu speelt...
Danny Jurgens
9 april 2009, 10:05
Tuurlijk hoort Sjoerd ook in het rijdje thuis maar gaf zomaar even wat namen door Geert. Hij is net wat je zegt de dupe van het niet spelen van nederlandse goalie,s. Nou vergeet je in mijn ogen toch Sjoerd Idzenga.
Danny Jurgens
9 april 2009, 10:13
Dit is simpel te beantwoorden Piet ,WEDSRTRIJD MINUTEN EN RITME Ian is momenteel een trainings beest krijg totaal niet de kans om zich verder te ontwikkelen in wedstrijden en dit heeft hem de kop gekost. Daarom kiest Tommie voor Casper en Martijn. In mijn ogen had hij de keus uit 4 goalie,s namelijk Casper , Martijn , Ian en Sjoerd . Maar de keus is terecht hij heeft 2 goalie,s mee genomen met wedstrijd ritme.>Na een rot seizoen (een aantal wedstrijden + 1 play-off wedstrijd) mag Ian ook al niet mee naar het WK in Polen.
Erg jammer voor Ian!
Zou hier mogelijk iets meer aan de hand kunnen zijn??? Wat zijn de beweeg redenen voor Tommie? :goodman:
Patrick van de Wijgert
9 april 2009, 11:50
Als je als bondscoach denkt je te kunnen handhaven in deze divisie kun je een gokje nemen.
Aan de andere kant moet vorig jaar een les zijn geweest, en niet alleen maar op een inschatting afgaan van de tegenstanders.
Als men in de divisie blijft heeft hij ervaring bij de jongere erin gebracht.
Als men degradeert heeft Hartogs een zeer slechte beslissing genomen.
Danny Jurgens
9 april 2009, 11:57
het bekende gezegde ken je toch wel ; ALS JE WINT DAN HEB JE VRIENDEN. Laten we maar hopen dat hij de juiste keuzes heeft gemaakt , in mijn ogen een goede mix van jongens met ervaring en rookies.Als je als bondscoach denkt je te kunnen handhaven in deze divisie kun je een gokje nemen.
Aan de andere kant moet vorig jaar een les zijn geweest, en niet alleen maar op een inschatting afgaan van de tegenstanders.
Als men in de divisie blijft heeft hij ervaring bij de jongere erin gebracht.
Als men degradeert heeft Hartogs een zeer slechte beslissing genomen.
Jan Nagtzaam
9 april 2009, 16:28
Hallo Jan.
Waar speelt deze jongen dan, en wat is zijn band met Nederland?
Google geeft echt nul resultaten.
Hetzelfde geldt voor Ryan Collier, geen idee waar die nu speelt...
Speelt in de ESCHL, Drexel University.
Vader Nederlands, moeder Amerikaans, is van 1989 en heeft een aantal jaren in Nijmegen gespeeld.
Is bij Drexel voor zijn studie.
Het is overigens Maarten Naeff, met ff, sorry mijn fout!
Jan Nagtzaam
9 april 2009, 16:32
en Nardo?
Diego Winters? Laat maar proeven
Nardo speelt momenteel play-offs in Wenatchee (bij Seatlle)WA.
Stand best off five is 1-1
Groeten,
Jan
Edwin Grouwstra
9 april 2009, 18:35
Om 18:40 in het sportjournaal ( ja, idd de NOS!!)
voorbereiding Nederlands team op het komend WK !!
gr.
Abe Brouwer
9 april 2009, 18:53
Om 18:40 in het sportjournaal ( ja, idd de NOS!!)
voorbereiding Nederlands team op het komend WK !!
gr.
Best wel een mooie maar wel korte reportage. Ook leuk de beelden uit 1979.
Edwin Grouwstra
9 april 2009, 18:58
Best wel een mooie maar wel korte reportage. Ook leuk de beelden uit 1979.
Dat er aandacht aan word besteed is opzich al opmerkelijk,
misschien heeft de NOS dankzij de uitzendingen van SBS
het licht gezien. Mooie reportage met een realistische kijk
op het komend WK. Als Hartogs' kijk op de toekomst net zo
realistisch is, ziet het er goed uit voor Oranje.
gr.
Gerard van der Heide
9 april 2009, 19:31
Dat er aandacht aan word besteed is opzich al opmerkelijk,
misschien heeft de NOS dankzij de uitzendingen van SBS
het licht gezien. Mooie reportage met een realistische kijk
op het komend WK. Als Hartogs' kijk op de toekomst net zo
realistisch is, ziet het er goed uit voor Oranje.
gr.
Doe het licht maar uit bij de NOS. SBS heeft zn nek uitgestoken en voor fantastische reportages gezorgd. Misschien kan Leo wel regelen dat het WK ook wordt uitgezonden. Leo?????
Abe Brouwer
9 april 2009, 19:42
Doe het licht maar uit bij de NOS. SBS heeft zn nek uitgestoken en voor fantastische reportages gezorgd. Misschien kan Leo wel regelen dat het WK ook wordt uitgezonden. Leo?????
Ik denk dat SBS6 zich beperkt tot eredivisie wat betreft ijshockey. Voor WK en straks CHL geldt een andere situatie t.a.v. de uitzendrechten.
Gerard van der Heide
9 april 2009, 19:50
Ik denk dat SBS6 zich beperkt tot eredivisie wat betreft ijshockey. Voor WK en straks CHL geldt een andere situatie t.a.v. de uitzendrechten.
Dat zal ongetwijfeld zo zijn.............misschien iets voor toekomst
Stefan Bouma
10 april 2009, 11:26
Overigens hier terug te zien!
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-502743/
Ro Herregraven
13 april 2009, 00:09
Nardo speelt momenteel play-offs in Wenatchee (bij Seatlle)WA.
Stand best off five is 1-1
Groeten,
Jan
De Alaska Avalanche van Nardo Nagtzaam zijn in de NAHL-playoffs helaas uitgeschakeld door de Wenatchee Wild, in de best-of-five serie werd het 1-3.
Dennis Albers
13 april 2009, 05:23
Ja, sorry. Zeker 7 wedstrijden méér dan Ian. En niet alleen tegen Utrecht.
Door een blessure bij Knudsen.
Bovendien was die ene play-off wedstrijd dat Ian Meierdres op goal stond ook meer een noodgreep van Suarez. Het is dat hij (Suarez) niks anders kon dan Meierdres op doel zetten. Feit blijft dat Meierdres (jammer genoeg) veel te weinig minuten heeft gemaakt afgelopen seizoen om aanspraak te maken op een selectie.
Ik heb het ook al vaker aangegeven: dood- en doodzonde van zo een talentvolle, jonge doelman. Ook jammer dat hij verkoos bij Tilburg te blijven afgelopen seizoen in plaats van de concurrentie met Swart aan te gaan bij Nijmegen. Dan had hij nu waarschijnlijk minimaal 20 eredivisie wedstrijden gekeept en was hij meegegaan naar Polen.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.