PDA

View Full Version : Sean Avery

Paul van Heertum
23 maart 2009, 13:02
9 wedstrijden - 4 goals - 3 assist - 7 punten

Rangers: 9 wedstrijden - 6 overwinningen - 3 nederlagen

Wat een held is het toch ook ::redrant::

Martijn Berben
23 maart 2009, 14:12
Met hem in de line up zijn echt beter ja.

Paul van Heertum
23 maart 2009, 14:14
Dat was anderhalf seizoen ervoor ook al zo

Michael Schoenmakers
21 april 2009, 22:05
YouTube - Sean Avery Punches Varlamov [HQ] Game 3 - April 20 2009

Tja en nu weer dit het blijft een gigantische etter.
3-0 achter powerplay mee en dan ga je zo je team benadelen nee ik kan niet anders zeggen een echte aanwinst in je team.
En hij kan zo goed hockeyen maar dit soort acties maakt hem ook weer zo nutteloos.
Als coach kun je hier nix mee
enforcer ok maar dit slaat gewoon nergens op.

Anthony Schoenmakers
21 april 2009, 22:29
(http://www.youtube.com/watch?v=21PgzXQJGgI&NR=1)

3-0 achter powerplay mee en dan ga je zo je team benadelen nee ik kan niet anders zeggen een echte aanwinst in je team.
En hij kan zo goed hockeyen maar dit soort acties maakt hem ook weer zo nutteloos.
Tja die wedstrijd was niet zijn beste optreden. Hij was in die wedstrijd zelf goed voor 18 pim's. En om iemand met zijn hockey kwaliteiten zolang in een wedstrijd te missen...

Xander van Dijk
21 april 2009, 22:43
sean avery blijft een van mn alltime favorites!! soms een tikkeltje dom... maar hij is wel een meester in sarren... heerlijk!! en hij kan nog goed hockeyen ook...

Mike Norman
21 april 2009, 22:43
Brashear, get his clock cleaned!

Xander van Dijk
21 april 2009, 22:57
YouTube - This Is Sean Avery

ook een goed filmpje van mister avery...

Xander van Dijk
21 april 2009, 23:33
YouTube - Sean Avery accidentally hits Tim Thomas in the back of the head.

hier moest ik ook wel om lachen... wat een gast...

Piet de Kort
21 april 2009, 23:55
YouTube - Sean Avery Punches Varlamov [HQ] Game 3 - April 20 2009 (http://www.youtube.com/watch?v=21PgzXQJGgI&NR=1)

Hij kreeg wel eerst een tik van de goalie! ::wavetowel::

Bas-Jan van Roekel
22 april 2009, 22:19
Iedere avond Crosby 2 puntjes zien scoren is denk ik op een moment ook niet leuk meer.

<object width="580" height="360"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RHrmbEGsIfU&hl=nl&fs=1&rel=0&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RHrmbEGsIfU&hl=nl&fs=1&rel=0&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="580" height="360"></embed></object>

* Iemand die weet hoe ik het linkje wel zichtbaar krijg in dit forum?

Michiel van Ginneken
22 april 2009, 22:31
Alleen de http://www.youtube.com/watch?v=.....neerzetten, dan doet ie het vanzelf:

YouTube - Sean Avery on The Hour with George Stroumboulopoulos

Xander van Dijk
22 april 2009, 22:31
Iedere avond Crosby 2 puntjes zien scoren is denk ik op een moment ook niet leuk meer.

<object width="580" height="360"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RHrmbEGsIfU&hl=nl&fs=1&rel=0&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RHrmbEGsIfU&hl=nl&fs=1&rel=0&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="580" height="360"></embed></object>

* Iemand die weet hoe ik het linkje wel zichtbaar krijg in dit forum?

je hebt bij youtube 2 links staan de embed die jij hebt en die daar boven... als je die daar boven in je bericht plaatst staat het filmpje er in.... je hoeft alleen maar de link te kopieren en hier te plakken...en dan doet hij het...

Bas-Jan van Roekel
22 april 2009, 23:03
Oke, ik was de verkeerde aan het copy-pasten.

Maar bedankt, hij staat er al :D

Michael Schoenmakers
23 april 2009, 10:57
sean avery blijft een van mn alltime favorites!! soms een tikkeltje dom... maar hij is wel een meester in sarren... heerlijk!! en hij kan nog goed hockeyen ook...

Haha SOMS?
de actie die jezelf er bij haalt op de Bruins goalie is net zo kansloos. Das niet dom meer te noemen.

Maar goed als je ijshockey kijkt hoop je natuurlijk op zulk spektakel haha.

Xander van Dijk
25 april 2009, 10:08
het pakt ook wel is goed uit natuurlijk... van hetzelfde geld is de goalie zo over de zeik dat hij zn concentratie even kwijt is... en als je daar gebruik van maakt is het een geniale actie :Bonk3:ik moet gewoon ontzettend lachen om die gast... en zn skills zijn goed... mits hij ze gebruikt...

Stefan van der Spek
25 april 2009, 13:46
Denk dat we wel de juiste persoon terug hebben zondag avond @MSG voor Game 6....!!!
Hij is gewoon van waarde voor een team als hij zich door zijn schaatskwaliteiten laat leiden...

Patrick van de Wijgert
25 april 2009, 14:47
Hij kreeg wel eerst een tik van de goalie! ::wavetowel::

Ze pakken hem eerst en dan staat ie weer op, en die goalie zal ook wle iets niet zo netjes hebben gezegd.
Valt allemaal wel mee, beter als echte smerige hits die iemand verwonden of zo.
Etterbak maar wel 1 die wat kan forceren, en PM zijn nu eenmaal onderdeel van zijn spel.
Hij zal wel iets goeds doen tegenover het foute anders speelt ie niet in de NHL.

Stefan van der Spek
25 april 2009, 16:03
voor het vorige seizoen was hij nog de #1 in het krijgen van een powerplay, ofwel het zorgen dat de tegenstander de penalty veroorzaakt :) dat is dus ook een kwaliteit die bij de persoon Avery past...helaas kunnen de Rangers hier op dit moment niets mee omdat de powerplay gewoon het minst sterke is van de Rangers op dit moment...gekoppeld met scoren...!!!!!

Paul van Heertum
16 juni 2009, 09:44
YouTube - Sean Avery on Jimmy Fallon 16/06/09

Mitchell van Amelsfort
16 juni 2009, 10:43
Leuk filmpje!

Paul van Heertum
16 juni 2009, 10:44
Hartnell is a bit of a clown

Bart op de Beeck
16 juni 2009, 20:25
Hartnell is a bit of a clown
Soms komt er toch iets zinnigs uit Avery :Bonk3:

Paul van Heertum
16 juni 2009, 20:28
Best vaak, hij krijgt vaak voor elkaar wat hij wil

Junior van Wessel
17 juni 2009, 00:19
Heel even mijn favoriete filmpje van avery in ranger outfit:

YouTube - Sean Avery is Born to Raise Hell

Paul van Heertum
17 juni 2009, 00:29
Mooi pakkend nummer :)

Weet iemand hoe vaak de Rangers gewonnen hebben met hem in de line-up en zonder hem?

De handshake met Brodeur was ook wel cool

Laurens de Jager
17 juni 2009, 01:29
Heeft niks met hockey meer te maken

Paul van Heertum
17 juni 2009, 01:31
Wat heeft niks met hockey te maken?

Laurens de Jager
18 juni 2009, 00:30
Wat heeft niks met hockey te maken?
De rare dingen die Avery doet. Weet je wat het is, de meeste dingen leiden tegenstanders echt wel af van het spelletje en soms betrekt ie ze er expres in door moedwillig een injury checken (alhoewel m dat volgens mij nog nooit goed is gelukt, gelukkig) of gewoon lekker te gaan matten met gasten die nog nooit hebben gemat om hun vervolgens in puinpoeier proberen te slaan. Het dwazige rondzwaaien met zn stick voor Brodeur, z'n uitlatingen over andere spelers omdat de jankerd niet eens zn vriendin kan behouden. Dat soort dingen, dat heeft niks maar dan ook helemaal niks met hockey te maken.

Paul van Heertum
18 juni 2009, 00:36
Geef eens paar voorbeelden van een speler waar hij tegen vocht die nooit vecht en een niet legale check(in dat filmpje)?

Dyon Knoop
18 juni 2009, 08:46
er zitten wel checks bij die de speler laten vliegen tegen de boording volgens mij is dat niet toe gestaan.....

Overigens wel mooi om te zien hoe Brodeur gewoon niet van hem onder de indruk is :p

Paul van Heertum
18 juni 2009, 09:01
Daarom won ie die serie ook

Die checks zijn gewoon legaal en Avery incasseert ze ook

Probeer maar een quote te vinden van een tegenstander dat Avery een vieze speler is

Bas-Jan van Roekel
18 juni 2009, 09:02
Ja het heeft wel zeker heel veel met ijshockey te maken.. bijna elk team heeft wel iemand als Sean in de line-up alleen valt Sean een beetje meer op omdat hij laat zien dat je niet de SKILLS van Crosby hoeft te bezitten om een bekende speler te worden en veel media aandacht te verkrijgen.
Je kunt met ze alle vechten voor de titel de beste speler.. dit gaat heel vaak alleen maar om wie de meeste punten maakt.. Maar als je kijkt naar de andere kant van het spelletje, kun je ook vechten om de titel Most Hated player.. Hier heb je veel minder concurrentie en het feit blijft dat een "bad-guy" altijd mensen blijft boeien omdat je nooit weet wat je de volgende keer weer van hem kan verwachten! Van Crosby weet je dat hij de volgende keer vast wel weer een puntje gaat pakken en de keer daarna en daarna en daarna en daarna en daarna en daarna weer.
Ik geniet veel meer van iemand die over het ijs schaatst en iemand van de tegenpartij eerst de hele wedstrijd het leven zuur probeert te maken.. en op het einde redelijk vaak in dezelfde wedstrijd ook nog eens actief betrokken is bij het maken van een belangrijk doelpunt.

(to Laurens)
Kijk eens op YouTube en dan tik je Sean Avery in. Dan zal je zien met wie hij allemaal vecht. Er zitten miss. 2 spelers bij die nog nooit gevochten hebben. Webber, Tucker, Hartnell en de rest zijn stuk voor stuk vechters-bazen en 50% van de keren gaat Avery zelf op zijn bek omdat hij helemaal niet goed kan vechten.. Hij moet het puur van zijn energie en kracht hebben.
Verder heeft hij denk ik nog nooit iemand expres uitgeschakeld door iets geks te doen. Want das niet eens zijn doel. (zonder dat daar aanleiding toe was)
Na het screenen bij Brodeur, heeft hij zichzelf in 1 keer wereldwijd bekend gemaakt. Wie heeft hij eigenlijk daar voor schut gezet? Zichzelf of de NHL?
Hoe kan het dat iemand die nooit naar school is geweest het toch voor elkaar krijgt zo slim te zijn om te weten dat er iets niet klopt in het wet-boek van de beste ijshockey competitie ter wereld?
Als ze wereldwijd regels moeten aanpassen om dit in de toekomst te voorkomen in een sport en ze noemen die regel ook nog eens "the avery rule" ja dan ben je den ik ook een dwaas?
Over de vriendinnen welke hij niet kan behouden?
Ja wat kunnen we daarover zeggen (er lezen ook vrouwen mee op dit forum) maar laten we maar zeggen wat hij als "sloppy seconds" ziet.. ... ... mmm ja laten we zeggen dat gewoon k*t voor hem is dat hij nog niet de juiste is tegen gekomen!

Paul van Heertum
18 juni 2009, 10:16
Ik zou niet zo'n haast maken met de juiste te vinden als mooie vrouwen in de rij staan

Bas-Jan van Roekel
11 juli 2009, 18:25
Sean Avery op zijn allerbest..

http://www.youtube.com/watch?v=J6fF5UVc4Qc