PDA

View Full Version : Tilburg - HYS ( 3e wedstrijd finale )

Harry Batist
17 maart 2009, 14:20
Wat viel het thuis verlies tegen!!! Zullen we weer voor een sensatie zorgen door woensdag in Tilburg te winnen? HYS zal er zeker alles aan doen om dit te bewerkstelligen, maar Tilburg zal er zeker geen medewerking aan verlenen. Dus weer een wedstrijd op het scherp van de snede. Ongetwijfeld weer een volle Stappegoor met veel strijd, passie, inzet van beide kanten, maar ook weer een gezellig onderonsje met de supporters onderling, moet zeggen dit gaat grandioos. Houden zo. Op naar de volgende finale wedstrijd.....

Wesley Zieltjens
17 maart 2009, 14:26
Ik heb er in iedersgeval enorm veel zin in !
Zal zeker spannend worden, kan tilburg ditmaal (wederom) scherp beginnen aan de wedstrijd.

Let's play hockey !

Harry tot morgen ! en uiteraard wens ik je niet teveel succes ;)

Piet de Kort
17 maart 2009, 14:31
Harry tot morgen ! en uiteraard wens ik je niet teveel succes ;)

Niet teveel, Wesley??? Helemaal geen succes voor Harry en zijn maten en maatinnen van HYS! Nada, nixx nie!!! Het is play-off time!!!!!!!! ::happy::

LET'S GO TRAPPERS', LET'S GO!!!! ::champ:::partyman:

Rob Verschuuren
17 maart 2009, 14:41
bij ons in Tilburg, het hartje van Brabant, speelt Destil Trappers, de kampioen van Nederland!!!

(dit is een mooi lied, wat ik dit seizoen nog gemist heb. Moeten we morgen maar inzetten).

Conny Dudok
17 maart 2009, 14:45
bij ons in Tilburg, het hartje van Brabant, speelt Destil Trappers, de kampioen van Nederland!!!

(dit is een mooi lied, wat ik dit seizoen nog gemist heb. Moeten we morgen maar inzetten).
nee hoor bij de laatste wedstrijd vanuit vak F is dat echt gezongen, helaas kwam er toen de muziek overheen en was het snel over met dat liedje

Conny Dudok
17 maart 2009, 14:47
O ja den haag morgen ook veel succes, en het zal weer een spannende wedstrijd worden, ::cheerleader::

Wesley Zieltjens
17 maart 2009, 14:48
Niet teveel, Wesley??? Helemaal geen succes voor Harry en zijn maten en maatinnen van HYS! Nada, nixx nie!!! Het is play-off time!!!!!!!! ::happy::

LET'S GO TRAPPERS', LET'S GO!!!! ::champ:::partyman:

Wens ze succes met de heen reis en vooral met de reis terug. ;-)

Rob Verschuuren
17 maart 2009, 14:53
nee hoor bij de laatste wedstrijd vanuit vak F is dat echt gezongen, helaas kwam er toen de muziek overheen en was het snel over met dat liedje

jij zit onderin en ik bovenin. Ik hoor alléén Piet, sorry ::wavetowel::

Conny Dudok
17 maart 2009, 15:53
jij zit onderin en ik bovenin. Ik hoor alléén Piet, sorry ::wavetowel::
o oke, dan zullen we harder moeten zingen, :goodman:
het was trouwens bij de laatste wedstrijd tegen Nijmegen dat ze dat zongen

Martijn Snoeren
17 maart 2009, 16:05

Verrekte dove!!! Ik heb het afgelopen zondag nog ingezet en Rogerke deed ook mee ondanks hij moest stoppen van Nance :Bonk3:

Michael Immerzeel
17 maart 2009, 16:09
tot nu toe wint de bezoekende club dus ben benieuwd...

Rob Verschuuren
17 maart 2009, 16:18
Verrekte dove!!! Ik heb het afgelopen zondag nog ingezet en Rogerke deed ook mee ondanks hij moest stoppen van Nance :Bonk3:

ik zal de volgende keer op mijn knieen gaan zitten, dan hoor ik je misschien :goodman:

Martijn Snoeren
17 maart 2009, 16:27
ik zal de volgende keer op mijn knieen gaan zitten, dan hoor ik je misschien :goodman:
Heb ik geen problemen mee maar een blowjob kun je mooi vergeten!!! :Pukey:

Rob Verschuuren
17 maart 2009, 16:50
Heb ik geen problemen mee maar een blowjob kun je mooi vergeten!!! :Pukey:

zo ver kan ik niet bukken Martijn :Bonk3::Bonk3::Bonk3:

Harry Batist
17 maart 2009, 16:56
2e bladzijde en het gaat al weer nergens over

Abe Brouwer
17 maart 2009, 17:22
Thuiswinst Trappers.

Ton de Bruin
17 maart 2009, 17:24

Was het zaterdag en zondag rustiger op het forum ,maar morgen om deze tijd zijn wij onderweg.
De spelers van hys hadden zondag zelf behoorlijk de pest er in dat het niet liep op het ijs.

Die willen wel het een en ander recht zetten of het lukt ,Dat gaan wij bekijken.

Harry Batist
17 maart 2009, 17:30
Weet wel zeker dat ze gebrand zijn op een 2e sensatie in Stappegoor, zou niet slecht uitkomen. Maar zal zeker moeilijk worden voor de 2e keer.

Piet de Kort
17 maart 2009, 17:34
Weet wel zeker dat ze gebrand zijn op een 2e sensatie in Stappegoor, zou niet slecht uitkomen. Maar zal zeker moeilijk worden voor de 2e keer.

Helaas Harry! Ik had het jullie echt wel gegund! Een goeie 2e plaats is ook mooi, toch! ::wavetowel::::hyper::::happy::

P.s. Rij een beetje op tijd weg, tis druk op de weg! Een prettige reis naar Tilburg! Hij staat klaar, mits je op tijd bent, Harry! ::proost::

Harry Batist
17 maart 2009, 17:40
Finaleplaats is uiteraard al mooi voor ons 2e jaar in de top, zal niet aan mij liggen of we op tijd zijn maar dat ze weer lekker koud zijn is zeker. CU there.

Ron Ridderhof
17 maart 2009, 17:40
Helaas Harry! Ik had het jullie echt wel gegund! Een goeie 2e plaats is ook mooi, toch!

We zijn dan ook al erg tevreden met het tot nu toe behaalde resultaat.

Het seizoen is al geslaagd, maar kan nog mooier worden.

En Piet, ik weet dat jij liever Swart ziet in het doel, maar gelukkig leest BB dit forum niet.

Piet de Kort
17 maart 2009, 17:45
We zijn dan ook al erg tevreden met het tot nu toe behaalde resultaat.

Het seizoen is al geslaagd, maar kan nog mooier worden.

En Piet, ik weet dat jij liever Swart ziet in het doel, maar gelukkig leest BB dit forum niet.

Daar moet je niet zo zeker van zijn, Ron! Teminste hij hoort het wel hoor! :goodman:

Emile Joosten
17 maart 2009, 19:18

Ja, dat krijg je Harry als die Verschuuren zich zit te vervelen op zijn kantoor!
Maar on topic: Larry kwam zondagavond bij ons in de bus en vertelde dat hij en het team snel naar Tilburg moesten ter voorbereiding van wedstrijd #3. We zouden met zijn allen na afloop van wedstrijd #4 op Stappegoor een feestje gaan bouwen. De bar blijft dan tot 7.00 uur 's ochtends open. Neem even contact op met Piet, dan kun je vrijdagavond met de bus mee naar Tilburg!:goodman:

Piet de Kort
17 maart 2009, 19:30
Ja, dat krijg je Harry als die Verschuuren zich zit te vervelen op zijn kantoor!
Maar on topic: Larry kwam zondagavond bij ons in de bus en vertelde dat hij en het team snel naar Tilburg moesten ter voorbereiding van wedstrijd #3. We zouden met zijn allen na afloop van wedstrijd #4 op Stappegoor een feestje gaan bouwen. De bar blijft dan tot 7.00 uur 's ochtends open. Neem even contact op met Piet, dan kun je vrijdagavond met de bus mee naar Tilburg!:goodman:

Geen probleem, Harry! Bij mij is plaats genoeg! Neem Bert en Jan ook maar mee! ::thumbsup:::drinkers:::happy::::proost::

YouTube - Guus en Meeuwis - Blik Bier

Patrick van Dongen
17 maart 2009, 19:34

Ik heb het afgelopen zondag in Den-Haag ook al gehoord en het kwam niet uit het vak van HYS :)

Harry Batist
17 maart 2009, 20:01
Geen probleem, Harry! Bij mij is plaats genoeg! Neem Bert en Jan ook maar mee! ::thumbsup:::drinkers:::happy::::proost::

Aardig aangeboden Piet, maar zaterdag om 07.00 uur al weer aan werk, moet er niet aan denken!!!

Luitzen van der Heide
17 maart 2009, 20:24

Daar zou ik maar niet te zeker van zijn !!!!!!!!

Karel van der Wal
17 maart 2009, 20:55
Heb zondagavond nog even met BB gesproken en hem herinnerd aan vier jaar terug, play off's Flyers - Nijmegen (met TJ) kampioenschap ging naar ??? de club die alle thuiswedstrijden verloor en de uitwedstrijden wist te winnen, precies zo zie ik deze serie gaan, dus zaterdag wordt Den Haag kampioen in Tilburg.

Jan van Son
17 maart 2009, 20:58

YouTube - Guus en Meeuwis - Blik Bier (http://www.youtube.com/watch?v=yXlDXmawD08)

Ik mag niet van mijn vrouw ze is een beetje bang na wat er afgelopen vrijdag gebeurt is en omdat Harry er niet is.

Harry Batist
17 maart 2009, 21:04
Waar ben ik niet Jan?

Jan van Son
17 maart 2009, 21:13
Waar ben ik niet Jan?

Bij Piet z'n feestje

Harry Batist
18 maart 2009, 09:44
Wat moeten wij als kampioen bij ex-kampioen piet zijn feestje doen?

Rob Verschuuren
18 maart 2009, 10:07
Wat moeten wij als kampioen bij ex-kampioen piet zijn feestje doen?

van welke vereniging ben je fan Harry? Trappers gaat kampioen worden ::wavetowel::tot vanavond en ook voor jou geldt, sterkte met de terugreis ::wheelchair::

Luitzen van der Heide
18 maart 2009, 10:14
De wedstrijden tot nu toe geven een beeld te zien waarbij beide ploegen op alle fronten duidelijk aan elkaar geweaagd zijn.

Trappers heeft in de twee wedstrijden 9 gescoord waarbij nog wel de meest opvallende score de PS van Stienstra is geweest (3). Verder hebben Smith (4), Monych (1), Ten Bokkel (1) en Willemse (1) voor de Tilburgers gescoord. Daarbij moet worden aangetekend dat er uit deze score door de Tilburgers dus tot op heden eenmaal tijdens een special team raak werd geschoten. Dat deze goal juist een Penalty Kill werd gescoord mag toch niet onvermeld blijven. Waardoor de specialteams van de Trappers dus van de 9 goals slechts 1 voor hun rekening nemen.

HYS heeft in twee wedstrijden 8 maal het net weten te vinden. Demelline (2), Hecimovic (1) Bohac (3), Bruinsma (1) en Cierny (1). Ook hier is er sprake van goals door special teams (2), maar in tegen stelling tot de Trappers is dit alleen tijdens de Powerplay waarbij er zelfs eenmaal gescoord is in een 5-3 situatie.

Penalty Killing
In de eerste wedstijd is het overigens duidelijk dat beide teams verdedigend hun mannetjes staan. Zowel HYS als de Trappers hebben gedurende die wedstrijd geen enkele goal tegen gekregen tijdens het killen van de overtalsituatie. Toch zou HYS in deze game als winaar van de Penalty Kill moeten worden aangemerkt. Tilburg heeft in totaal 6 minors en HYS heeft er in die wedstrijd 10.

In game 2 krijgen de Trappers 10 minors en HYS 7 minors. Ook qua straftijd ontlopen de ploegen elkaar dus niet veel. Wederom is de Penalty Kill van HYS subliem. In de 14 strafminuten weten de Trappers geen goals te scoren en dat zou uiteraard erg veel vertrouwen moeten geven voor game 3. De trappers die welliswaar 6 minuten meer aan straf krijgen hebben toch ook niet een onverdienstelijke Penalty Killing. Maar gelet op de twee goals die HYS wist te scoren is toch de conlusie gerechtvaardigd dat de Trapper hun Penalty Killing zullen moeten verbeteren. Zou wedstrijd 3 een gemiddelde van de eerste twee wedstrijden opleveren dan zou er sprake zijn van een negatief percentage ten opzichtte van concurent HYS.

Uitezonderlijk mag de SH goal worden genoemd die to stand kwam via het PS van Stienstra maar gerelateerd aan het spel is dit in mijn ogen slechts een incident en zeker niet maatgevend. Het is uiteraard wel zo dat HYS de fastbrake in het oog zal moeten houden tijdens de PP.

Powerplay
Hier mag je eigenlijk de conclusie trekken dat beide ploegen door hun toch wel goede Penalty Kill elkaar behoorlijk in evenwicht houden. Juist het gegeven dat slechts in de 2e game werd gescoord tijdens de Powerplay lijkt een klein maar vertekend beeld te geven. De powerplay van HYS staat op 30.2% over die wedstrijd maar dat impliceert niet dat zij daarin zoveel beter scoren dan de Trappers. De eerste game heeft HYS namelijk een percentage van 0%.

Trappers doet het overigens gerelateerd aan het aantal strafminuten wel slechter. HYS heeft -weliswaar maar 1 minor- meer straf gekregen dan de Trappers. Maar de Trappers heeft duidelijk nagelaten daarvan gebruik te maken.

De conclusie zou dan ook mogen luiden dat de Trappers hun meerdere moeten erkennen in HYS vooral wanneer het gaat om de specialteams.

De EQ goals
Zoals gezegd zijn beide partijen echt aan elkaar gewaagd. Tijdens de gebruikelijke 5 tegen 5 situaties weten de Trappers meer te scoren en derhalve zou je op basis hiervan mogen veronderstellen dat de Trappers een ietwat groter percentage aan winstkansen hebben maar dit wordt weer ongedaan gemaakt door het gebrek aan scorend vermogen tijdens de overtal situaties.
Hys heeft 6 goals in de vijf tegen vijf situaties en de Trappers 9, maar het opvallende daarbij is dat 5 van de 9 goals zijn gemaakt door de beruchte 300+ punten lijn. Die lijn afstoppen zou weleens een speerpunt kunnen worden voor de HYS organisatie.

De aanstaande game
Ik verwacht een levendige en faire game waarbij beide teams zullen inzetten op winst. Het thuisvoordeel dat normaliter bij de Trappers zeker een rol speelt zou in deze game wel weer een nadeel kunnen zijn. De goalies die mijn inziens toch wel tot de top van Nederland behoren zullen weer hun beste beentjes voor moeten zetten en enige blunder of een ongeconcentreerdheid kan bepalend zijn voor het verloop van de wedstrijd.

Kortom een MOOIE game en ik wens de beide teams dan al het succes toe!!!

Levi de Beer
18 maart 2009, 11:08
De wedstrijden tot nu toe geven een beeld te zien waarbij beide ploegen op alle fronten duidelijk aan elkaar geweaagd zijn.

Trappers heeft in de twee wedstrijden 9 gescoord waarbij nog wel de meest opvallende score de PS van Stienstra is geweest (3). Verder hebben Smith (4), Monych (1), Ten Bokkel (1) en Willemse (1) voor de Tilburgers gescoord. Daarbij moet worden aangetekend dat er uit deze score door de Tilburgers dus tot op heden eenmaal tijdens een special team raak werd geschoten. Dat deze goal juist een Penalty Kill werd gescoord mag toch niet onvermeld blijven. Waardoor de specialteams van de Trappers dus van de 9 goals slechts 1 voor hun rekening nemen.

HYS heeft in twee wedstrijden 8 maal het net weten te vinden. Demelline (2), Hecimovic (1) Bohac (3), Bruinsma (1) en Cierny (1). Ook hier is er sprake van goals door special teams (2), maar in tegen stelling tot de Trappers is dit alleen tijdens de Powerplay waarbij er zelfs eenmaal gescoord is in een 5-3 situatie.

Penalty Killing
In de eerste wedstijd is het overigens duidelijk dat beide teams verdedigend hun mannetjes staan. Zowel HYS als de Trappers hebben gedurende die wedstrijd geen enkele goal tegen gekregen tijdens het killen van de overtalsituatie. Toch zou HYS in deze game als winaar van de Penalty Kill moeten worden aangemerkt. Tilburg heeft in totaal 6 minors en HYS heeft er in die wedstrijd 10.

In game 2 krijgen de Trappers 10 minors en HYS 7 minors. Ook qua straftijd ontlopen de ploegen elkaar dus niet veel. Wederom is de Penalty Kill van HYS subliem. In de 14 strafminuten weten de Trappers geen goals te scoren en dat zou uiteraard erg veel vertrouwen moeten geven voor game 3. De trappers die welliswaar 6 minuten meer aan straf krijgen hebben toch ook niet een onverdienstelijke Penalty Killing. Maar gelet op de twee goals die HYS wist te scoren is toch de conlusie gerechtvaardigd dat de Trapper hun Penalty Killing zullen moeten verbeteren. Zou wedstrijd 3 een gemiddelde van de eerste twee wedstrijden opleveren dan zou er sprake zijn van een negatief percentage ten opzichtte van concurent HYS.

Uitezonderlijk mag de SH goal worden genoemd die to stand kwam via het PS van Stienstra maar gerelateerd aan het spel is dit in mijn ogen slechts een incident en zeker niet maatgevend. Het is uiteraard wel zo dat HYS de fastbrake in het oog zal moeten houden tijdens de PP.

Powerplay
Hier mag je eigenlijk de conclusie trekken dat beide ploegen door hun toch wel goede Penalty Kill elkaar behoorlijk in evenwicht houden. Juist het gegeven dat slechts in de 2e game werd gescoord tijdens de Powerplay lijkt een klein maar vertekend beeld te geven. De powerplay van HYS staat op 30.2% over die wedstrijd maar dat impliceert niet dat zij daarin zoveel beter scoren dan de Trappers. De eerste game heeft HYS namelijk een percentage van 0%.

Trappers doet het overigens gerelateerd aan het aantal strafminuten wel slechter. HYS heeft -weliswaar maar 1 minor- meer straf gekregen dan de Trappers. Maar de Trappers heeft duidelijk nagelaten daarvan gebruik te maken.

De conclusie zou dan ook mogen luiden dat de Trappers hun meerdere moeten erkennen in HYS vooral wanneer het gaat om de specialteams.

De EQ goals
Zoals gezegd zijn beide partijen echt aan elkaar gewaagd. Tijdens de gebruikelijke 5 tegen 5 situaties weten de Trappers meer te scoren en derhalve zou je op basis hiervan mogen veronderstellen dat de Trappers een ietwat groter percentage aan winstkansen hebben maar dit wordt weer ongedaan gemaakt door het gebrek aan scorend vermogen tijdens de overtal situaties.
Hys heeft 6 goals in de vijf tegen vijf situaties en de Trappers 9, maar het opvallende daarbij is dat 5 van de 9 goals zijn gemaakt door de beruchte 300+ punten lijn. Die lijn afstoppen zou weleens een speerpunt kunnen worden voor de HYS organisatie.

De aanstaande game
Ik verwacht een levendige en faire game waarbij beide teams zullen inzetten op winst. Het thuisvoordeel dat normaliter bij de Trappers zeker een rol speelt zou in deze game wel weer een nadeel kunnen zijn. De goalies die mijn inziens toch wel tot de top van Nederland behoren zullen weer hun beste beentjes voor moeten zetten en enige blunder of een ongeconcentreerdheid kan bepalend zijn voor het verloop van de wedstrijd.

Kortom een MOOIE game en ik wens de beide teams dan al het succes toe!!!

Mooie analyse. Het is echter ook een veilige analyse, omdat je uitgaat van de statistieken die er zijn. Statistieken zeggen alleen niet veel in de play-offs...

Patrick van de Wijgert
18 maart 2009, 11:32
Mooie analyse. Het is echter ook een veilige analyse, omdat je uitgaat van de statistieken die er zijn. Statistieken zeggen alleen niet veel in de play-offs...

De eerste lijn is lamgelegd de eerste wedstrijd (lees Monych) Stienstra en Desmet lamleggen valt niet mee. Monych is de zwakke plek. Geleen was er ook meester in vorig jaar , alleen heeft HYS andere spelers en te aanvallend om op de defensie te leunen. Zou ook on des HYS zijn.

Ik mis in het verhaal de shots on goal.

Piet de Kort
18 maart 2009, 12:04
De eerste lijn is lamgelegd de eerste wedstrijd (lees Monych) Stienstra en Desmet lamleggen valt niet mee. Monych is de zwakke plek. Geleen was er ook meester in vorig jaar , alleen heeft HYS andere spelers en te aanvallend om op de defensie te leunen. Zou ook on des HYS zijn.

Ik mis in het verhaal de shots on goal.

Luitzen heeft nog meer te doen, Patrick! Misschien dat Ro dat even kan uitzoeken! ::wavetowel::

Luitzen van der Heide
18 maart 2009, 12:08
Statistieken voorafgaande aan de Play-offs zouden inderdaad niets hoeven te zeggen (in mijn beleving doen ze dat dan ook niet) over de krachtsverhoudingen en eventuele zwakke of juist sterke punten. Maar als je die lijn zou doorzetten dan zegt het behalen van een +300 aan punten statistisch gezien uiteraard ook helemaal niets. Gelet op datgene wat ik schreef -en laten we wel wezen dat is wel zo als ik er tegenaan kijk- is het kijken naar statistieken dan ook alleen gebaseerd op de twee finale wedstrijden, waarbij het lopende seizoen wel degelijk een rol speelt omdat de spelers daarin een bepaalde waarde verdienen. Die statistieken (van deze twee wedstrijden) zeggen uiteraard dan wel degelijk iets maar dat impliceert niet dat zij niet moeten worden herschreven aan het einde van de serie.

Blijkbaar valt het met betrekking tot het leunen op de defensie toch wel mee als je kijkt naar het aspect van de verdediging aan de kant van HYS. De vraag is echter gerechtvaardigd hoe je de verdedigende teamefforts (dus ook van de aanvallers) het beste kunt relateren naar de feitelijke defensieve taken.

Duidelijk is wel dat HYS als team in potentie een sterkere verdediging heeft dan de Trappers. Immers zou er onvoldoende kracht zijn in het defensieve blok dan zouden de Trappers op zijn minst het 100% percentage van HYS tijdens de powerplay aan flarden hebben geschoten.

Verder kan ik je geen shots on goal percentage geven omdat die gewoonweg niet bekend zijn bij mij.

Laat ik het eens zo zeggen. Als HYS in staat is om het aanvallend vermogen van de Trappers te beperken dan zal op basis daarvan de winaar van deze serie niet uit Brabant komen.

Het is alleen de vraag of HYS weer in staat is om hezelfde spel van afgelopen vrijdag te spelen. Als alles klopt en het zou ook allemaal bij de Trappers kloppen dan denk ik toch dat de weegschaal helaas voor Tilburg doorslaat naar HYS. Het is uiteraard koffiedik kijken en wat ik schrijf kan vanavond al wel weer geheel anders zijn maar gerelateerd aan de twee wedstrijden heeft de Trappers wat mij betreft toch echt op dit moment een achterstand op HYS.

Die achterstand is echter dusdanig klein dat het momentum en ook het in de wedstrijd zitten maar zo zou kunnen worden bepaald door zeer kleine dingen als het net niet scoren of juist net wel een straf krijgen.

Piet de Kort
18 maart 2009, 12:23
Laat ik het eens zo zeggen. Als HYS in staat is om het aanvallend vermogen van de Trappers te beperken dan zal op basis daarvan de winaar van deze serie niet uit Brabant komen.

Het is alleen de vraag of HYS weer in staat is om hezelfde spel van afgelopen vrijdag te spelen. Als alles klopt en het zou ook allemaal bij de Trappers kloppen dan denk ik toch dat de weegschaal helaas voor Tilburg doorslaat naar HYS.

Die achterstand is echter dusdanig klein dat het momentum en ook het in de wedstrijd zitten maar zo zou kunnen worden bepaald door zeer kleine dingen als het net niet scoren of juist net wel een straf krijgen.

Afgelopen vrijdag speelden HYS het zelfde als afgelopen zondag, Luitzen! Helaas was de TRAPPERS scoringsmachine nu wel op dreef.
Kansen waren er genoeg, ook afgelopen vrijdag! Je MOET uit de kansen wel scoren!
Tilburg wint vanavond, 5-2! :goodman:

Ron Ridderhof
18 maart 2009, 12:24

Daarom denk ik dat het een moeilijke klus gaat worden voor Hijs.
Maar vorige week konden we het ook, dus waarom zou het vanavond niet kunnen.
Denk overigens dat de druk nu nog bij Tilburg ligt, die mogen niet weer een misstap maken.
Pas na een overwinning van Tilburg gaat de druk op Hijs.

Ik verwacht een tactische omzetting waar Tilburg geen vat op kan krijgen, en we moeten zorgen dat het Tilburgse publiek stil blijft door verassend toe te slaan, en weer voor te komen.

Groet, en allemaal veel plezier vanavond, en ik hoop dat die enkele malloten in vak F wat meer naar de wedstrijd gaan kijken in plaats van gekke bekken en vingertjes te trekken naar ons.

Ron.

Michael Schoenmakers
18 maart 2009, 12:38
Denk overigens dat de druk nu nog bij Tilburg ligt, die mogen niet weer een misstap maken.

Ik verwacht een tactische omzetting waar Tilburg geen vat op kan krijgen, en we moeten zorgen dat het Tilburgse publiek stil blijft door verassend toe te slaan, en weer voor te komen.

Groet, en allemaal veel plezier vanavond, en ik hoop dat die enkele malloten in vak F wat meer naar de wedstrijd gaan kijken in plaats van gekke bekken en vingertjes te trekken naar ons.

Ron.

De Druk ligt toch bij beide Teams? Of heeft HYS zo'n instelling van "als we verliezen... he jammer?" Om Kampioen te worden zullen ze nog een keer in Tilburg moeten winnen. en geeft toe das niet zo makkelijk als dat ik het hier neer typ? Dus om nu te zeggen de druk bij Tilburg......

Levi de Beer
18 maart 2009, 12:40
en ik hoop dat die enkele malloten in vak F wat meer naar de wedstrijd gaan kijken in plaats van gekke bekken en vingertjes te trekken naar ons.

Ron.

Als mensen daar nou minder de nadruk op leggen... hoe meer je duidelijk maakt dat je je ergert aan die halve zolen, hoe meer plezier ze hebben...

Jan van Son
18 maart 2009, 12:41
Afgelopen vrijdag speelden HYS het zelfde als afgelopen zondag, Luitzen! Helaas was de TRAPPERS scoringsmachine nu wel op dreef.
Kansen waren er genoeg, ook afgelopen vrijdag! Je MOET uit de kansen wel scoren!
Tilburg wint vanavond, 5-2! :goodman:

Schijnbaar zie ik het dan toch de hele competitie verkeerd,want zoals de defence van Hijs zondag draaide heb ik in geen wedstrijd zoveel fouten gezien de snelheid van zondag van de forwards van Tilburg was er ook vrijdag ,mi had Gordon en Delmao zondag een echte offday .Laten we hopen dat beide op revance belust zijn en dan zal Tilburgs Pietje er weer naast zitten.En ook Hijs had zondag genoeg kansen maar de verdediging van Tilburg stond er in tegenstelling van Hijs wel.

Rob Verschuuren
18 maart 2009, 12:55
de verschillen zijn erg klein. Er valt dus helemaal niets over te zeggen.

uitterlijk zaterdag is de kampioen bekend. Ik ga vanwege het thuisvoordeel toch voor Tilburg (ook al zijn de 1e wedstrijden thuis verloren).

In twee seizoenen hebben we thuis maar 4 keer verloren. Geleen, Geleen, Heerenveen en van Den Haag.

Piet de Kort
18 maart 2009, 12:56

Ron.

Druk staat op HYS, Ron! Anders is het vrijdag over!!!! ::happy::
Tilburg wint vanavond met 5-2 mits Knudsen op goal staat!
Weer voor te komen??? Dat was afgelopen vrijdag ook niet tenzij je de 1-2 bedoelt! Hys kwam wel met 1-0 achter!
Ik zal wel zingen en zwaaien naar jou! Vingertje wijzen, daar doe ik niet aan mee! Tenzij vak F het volgende liedje ten gehore brengt: WE ARE NO. 1!!!! Tot straks. ::wavetowel::::worship::::proost::

Luitzen van der Heide
18 maart 2009, 13:01
Schijnbaar zie ik het dan toch de hele competitie verkeerd,want zoals de defence van Hijs zondag draaide heb ik in geen wedstrijd zoveel fouten gezien de snelheid van zondag van de forwards van Tilburg was er ook vrijdag ,mi had Gordon en Delmao zondag een echte offday .Laten we hopen dat beide op revance belust zijn en dan zal Tilburgs Pietje er weer naast zitten.En ook Hijs had zondag genoeg kansen maar de verdediging van Tilburg stond er in tegenstelling van Hijs wel.

Ik zal zeker nooit beweren dat je het fout ziet Jan. Ik kan dat ook helemaal niet maar wat betreft hetgeen ik schreef moet je veronderstellen dat zelfs bij het verliezen -en dus blijkbaar in verdedigend opzicht gaten laten vallen- er absoluut geen sprake is van een slechte defence. Uiteraard kunnen Gordon en Dalmao wel een offday hebben gehad.

Maar gerelateerd naar het verdedigen van het gehele team kun je niet anders zeggen dan dat dat prima moet zijn geweest. De PP van de Trappers staat over 120 minuten gezien nog steeds op 0 punten. Dus, globaal gezien, over een periode van 34 minuten met een man minder heeft HYS geen enkele goal tegen gekregen. Dat is vind ik het verdedigend goed voor elkaar hebben. In de reguliertijd scoren de Trappers echter wel 50% meer dan HYS. De hamvraag is dan ook waar het in de reguliere tijd verdedigend mis gaat?

Trappers doet het -uiteraard zou ik bijna zeggen- niet veel slechter! maar zij krijgen, globaal gezien, over 32 minuten wel 2 goals tegen. Verdedigend lijken zij in de reguliere tijd weer beter te staan omdat zij dus 50% minder goals tegen krijgen in die periode.

Voor de Trappers is dus de PK eerder een zorgenkindje dan voor HYS. Hoewel je kunt zeggen dat een shorthanded goal scoren uiteraard anders doet vermoeden. Kortom alles is mogelijk!!!!!!

Piet de Kort
18 maart 2009, 13:26
1. Ik zal zeker nooit beweren dat je het fout ziet Jan.
2. Kortom alles is mogelijk!!!!!!

Punt 1. Ik wel, Luitzen! Jan ziet alleen een gele rakker met een klein wit schuimkraagje! En deze grijpt hij nooit mis en slaat er geen over!!! Harry en Bert trouwens ook niet! :drinkers:

Punt 2. Voor iedereen is het duidelijk! Trappers wint vanavond, 5-2! Dat weten de spelers, coach, begeleiding, verzorger, supporters van Den Haag ook al lang! Maak toch niet uit, als het maar gezellig is! En je bent een avondje weg!!! :supz:::proost::
Jammer veur al die aandere, mar dur kan dur mar ?ne dun irste z?n!!! ::happy::

Auke de Vries
18 maart 2009, 14:02
Waren het in de 1e wedstrijd de Trappers die enkele malen paal en lat raakten.
In de 2e wedstrijd was het het Haagse team dat ook paal en lat raakten, kortom er is van alles nog mogelijk, maar voor vanavond voorspel ik een 3-5 winst voor Den Haag..........

Tilburg en Den Haag succes vanavond.

Piet de Kort
18 maart 2009, 14:26
Waren het in de 1e wedstrijd de Trappers die enkele malen paal en lat raakten.
In de 2e wedstrijd was het het Haagse team dat ook paal en lat raakten, kortom er is van alles nog mogelijk, maar voor vanavond voorspel ik een 3-5 winst voor Den Haag..........

Tilburg en Den Haag succes vanavond.

Ik heb alleen maar een schot op de lat gezien! Was jij een beetje de weg (incl. paaltje) kwijt, Auke!!! ::happy::
De wedstrijd in Tilburg betrof het 3x paal en 1x lat!!! :supz:
Blijf lekker hopen dat Den Haag wint, Auke! Wij zijn op het sterkst wanneer iedereen tegen Tilburg is!!!! ::thumbsup::::wavetowel::::proost::

Rob Verschuuren
18 maart 2009, 14:28
Ik heb alleen maar een schot op de lat gezien! Was jij een beetje de weg (incl. paaltje) kwijt, Auke!!! ::happy::
De wedstrijd in Tilburg betrof het 3x paal en 1x lat!!! :supz:
Blijf lekker hopen dat Den Haag wint, Auke! Wij zijn op het sterkst wanneer iedereen tegen Tilburg is!!!! ::thumbsup::::wavetowel::

als dat zo is, dan ben ik ook TEGEN Tilburg ::wavetowel::

Jan van Son
18 maart 2009, 14:32
als dat zo is, dan ben ik ook TEGEN Tilburg ::wavetowel::

Je mag bij ons in het vak zitten maar wel achteraan,is ook makkelijk om bier door te geven.

Luitzen van der Heide
18 maart 2009, 14:37
Wij zijn op het sterkst wanneer iedereen tegen Tilburg is!!!!

Wie is eigenlijk die iedereen? Ik hoor wel vaker opmerkingen vanuit Tilburg dat iedereen zo tegen Tilburg is? Zou graag eens kennismaken met hem of haar?

Zorg jij dan weer voor de Guinness Piet!!!!!!! :goodman:

Jan van de Rijzen
18 maart 2009, 15:22
Ik heb alleen maar een schot op de lat gezien! Was jij een beetje de weg (incl. paaltje) kwijt, Auke!!!
De wedstrijd in Tilburg betrof het 3x paal en 1x lat!!!
Blijf lekker hopen dat Den Haag wint, Auke! Wij zijn op het sterkst wanneer iedereen tegen Tilburg is!!!! ::proost::

http://i44.tinypic.com/16aunur.png

Piet de Kort
18 maart 2009, 15:36
http://i44.tinypic.com/16aunur.png

Moet Martijn Snoeren zijn! Zijn rugzak heeft hij ook! ::champ::

Piet de Kort
18 maart 2009, 15:38
Wie is eigenlijk die iedereen? Ik hoor wel vaker opmerkingen vanuit Tilburg dat iedereen zo tegen Tilburg is? Zou graag eens kennismaken met hem of haar?
Zorg jij dan weer voor de Guinness Piet!!!!!!! :goodman:

Veel supporters van Ieturs, Amsterdammed, Nimwege, Den Haag, Friezeveen! Iedereen bijna dus behalve heel Tilburg!! (oftewel Brabant m.u.v. Eindhovuh)!! ::happy::::happy::::happy::

Levi de Beer
18 maart 2009, 15:53
behalve heel Brabant! ::happy::::happy::::happy::

Piet, onlangs heeft een supporter vanuit Eindhoven zich ook negatief uitgelaten over Trappers, dus heel Brabant kun je beter vervangen door heel Tilburg...

Conny Dudok
18 maart 2009, 16:04

Ron.
Ik weet wie je bedoeld en kan maar 1 tip geven, negeren die hap. Als je gewoon naar het ijs kijkt hoef je hun niet te zien:yawinkle:. Lekker laten gaan, wij zitten ook in vak F en genieten vanavond ook van de wedstrijd.
Ron en medesupporters van Hijs, veel plezier vanavond.

Pierre Sparidaens
18 maart 2009, 16:43

Ron.

malloten uit vak f KIJK EERST WAT ER BIJ JULLIE IN HET VAK ZIT oja sorry die doen nooit niks:sleepey::ShutUp:

Abe Brouwer
18 maart 2009, 17:17
Ongemeen spannende wedstrijd waarbij de druk bij beide teams ligt. Wie verliest wacht een heidens karwei om alsnog de serie te winnen. Dat het een mooie wedstrijd mag worden zonder vervelende randsverschijnselen.

Bart van Oosterhout
18 maart 2009, 17:52
malloten uit vak f KIJK EERST WAT ER BIJ JULLIE IN HET VAK ZIT oja sorry die doen nooit niks:sleepey::ShutUp:

je hoeft niet te schreeuwen::redrant::

Michael Immerzeel
18 maart 2009, 17:59
Veel supporters van Ieturs, Amsterdammed, Nimwege, Den Haag, Friezeveen! Iedereen bijna dus behalve heel Tilburg!! (oftewel Brabant m.u.v. Eindhovuh)!! ::happy::::happy::::happy::

nou ik heb niks tegen tilburg hoor maar zie liever eaters kampioen worden dan ieder ander team in nl... :Bonk3:

Marco Kronenburg
18 maart 2009, 18:31
Bedankt pierre, nu weet ik eindelijk wat vak F is!

Harry Koenen
18 maart 2009, 18:33
Zozo weer heel wat gelezen vraag mij af of Conny vandaag al een compliment heeft gehad. Mocht dat nog niet zo zijn dan bij deze want zij stelt zich zeer neutraal en karaktervol op..... Enig chauvisme is niet erg maar Conny neutraliseert mijn opvatting over slechts een paar hoge bomen bij TT.... Begrijp het denk ik wel. LijFsbehoud om boze geesten te verdrijven met bravoure uitspraKEN. Wens overigens allen dus ook de TT's een geweldige wedstrijd en dat de beste en misschien tegelijk wel gelukkigste mag winnen..... Tot vrijdag.

Jordy Rutten
18 maart 2009, 18:48
Zozo weer heel wat gelezen vraag mij af of Conny vandaag al een compliment heeft gehad. Mocht dat nog niet zo zijn dan bij deze want zij stelt zich zeer neutraal en karaktervol op..... Enig chauvisme is niet erg maar Conny neutraliseert mijn opvatting over slechts een paar hoge bomen bij TT.... Begrijp het denk ik wel. LijFsbehoud om boze geesten te verdrijven met bravoure uitspraKEN. Wens overigens allen dus ook de TT's een geweldige wedstrijd en dat de beste en misschien tegelijk wel gelukkigste mag winnen..... Tot vrijdag.

Conny is een van meest eerlijke en neutrale mensen op het forum.

John Steenpoorte
18 maart 2009, 19:00
we gaan het zien dadelijk,maar hier heb ik geen vertrouwen in
Scheidsrechter:
BAAST, Ruud van
BRABANDER, Jean Paul de

Jeroen Florissen
18 maart 2009, 19:12
waarom is er geen live uitzending?????????

ben fan van de grizzlies , maar hoop voor de verandering eens een andere kampioen

Luitzen van der Heide
18 maart 2009, 19:13
Fijne wedstrijd allemaal

Luitzen van der Heide
18 maart 2009, 19:15
Heeft iemand nog een lijntje naar de schrijver van de LIVE ticker....#

Het zou wel leuk zijn om eens de starting linup in nummers bv. te zien van beide ploegen

Jan Schut
18 maart 2009, 19:18
http://nijb.nl/nijbsheet.php?GameID=27883&ShowGameSheet=1

hier start up info te vinden als je iets zoekt.

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 19:33
Yes 1-0

Jan Schut
18 maart 2009, 19:34
1-0 voor tilburg

Abe Brouwer
18 maart 2009, 19:36
In wedstrijd #1 Trappers ook aan de leiding om alsnog te verliezen.

Joost Geutjes
18 maart 2009, 19:36
D-haag, succes. Dat 'doen we even in 3 wedstrijden" van illburg moet toch een keer n koude douche worden??
toytoytoy!!!!!
Maar dat het wel een spannende potje mag worden!!

Joost Geutjes
18 maart 2009, 19:38
Yes 1-0
no 1-0

Luitzen van der Heide
18 maart 2009, 19:39
http://nijb.nl/nijbsheet.php?GameID=27883&ShowGameSheet=1

hier start up info te vinden als je iets zoekt.

Een linup is niet een gamesheet Jan. Maar toch bedankt, ik had hem al openstaan

Abe Brouwer
18 maart 2009, 19:39
D-haag, succes. Dat 'doen we even in 3 wedstrijden" van illburg moet toch een keer n koude douche worden??
toytoytoy!!!!!
Maar dat het wel een spannende potje mag worden!!

Er was maar 1 persoon die zei dat zijn club wel eventjes in 3 wedstrijden zou winnen en dat was geen Trappers-fan.

Jan Schut
18 maart 2009, 19:44
Een linup is niet een gamesheet Jan. Maar toch bedankt, ik had hem al openstaan

Ik snap wat je bedoelt, lijnen opbouw, geen info.

Luitzen van der Heide
18 maart 2009, 19:55
Waar het mij met name om ging in welke lijn Stienstra stond.

Ik begrijp een beetje uit de liveticker dat hij in ieder geval met Desmett in een special team speelt. Omdat Donny daarbij ook vermeld wordt ga ik ervanuit dat zij in ieder geval een gedeelte van de powerplaylijn zijn.

Ralph Heijnen
18 maart 2009, 20:06
de wedstrijd kan nog alle kanten op

Ralph Heijnen
18 maart 2009, 20:08
20:37 min
30 seconden 2 man meer voor HYS. Rody Jacobs moet Jozef Cierny hooken en moet naar strafbank. Uitgelezen kans voor HYS op de gelijkmaker

scoor er maar vast 2

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:09
21:07 min
Het regent Tilburgse straffen aan het begin van de tweede periode. Tony Bergin krijgt 2 minuten voor cross-check. 1.30 min 2 man meer voor Den Haag

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:10
21:51 min
Kans voor Demelinne, stop Thompson

Kunnen we de gelijkmaker snel op het scorebord verwachten.......... met al deze powerplay mogelijkheden.........

Ralph Heijnen
18 maart 2009, 20:11
het is prijsschieten p het moment, billy doet waar die goed in is (jammer genoeg)

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 20:11
goed voor het vertrouwen dat TT de 3-5 zonder kleerscheuren door komt

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:12
het is prijsschieten p het moment, billy doet waar die goed in is (jammer genoeg)
Zal het prijsschieten op Billy, Billy gaan opbreken....... of zal hij er alleen maar sterker door worden........

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 20:13
nu deze powerplay nog goed doorkomen en dan kunnen we hopelijk weer een kans voor ons noteren

Ralph Heijnen
Zal het prijsschieten op Billy, Billy gaan opbreken....... of zal hij er alleen maar sterker door worden........

ik hoop het eerste

Joost Geutjes
goed voor het vertrouwen dat TT de 3-5 zonder kleerscheuren door komt
Wel jammer dat ze toch gaan verliezen.... Pray pray pray

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:15
ik hoop het eerste

Tsjaaaa, een foutje maken doet hij ook zomaar, dus wie weet vanavond ook weer één........
Maar zoveel druk als de Hagenaars nu uitoefenen moet je eens gaan opbreken toch..........

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:15
24;40 min
Casey Vanschagen rijdt in het voorbijgaan de stick bij Knudsen uit zijn handen. gelukkig voor de HYS goalie verplaatst spel zich naar andere kant.

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 20:16
Wel jammer dat ze toch gaan verliezen.... Pray pray pray

dan is het nog zo, als ze er dan maar op zijn minst voorhebben gevochtenn(figuurlijk) dan zijn ze gewoon de mindeere en kan ik daar best mere leven

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:17
26:22 min
Straf voor James Easter. Het jonge Haagse talent moet naar de strafbank vanwege een holding op Don Nichols.

Joost Geutjes
18 maart 2009, 20:17
Tsjaaaa, een foutje maken doet hij ook zomaar, dus wie weet vanavond ook weer één........
Maar zoveel druk als de Hagenaars nu uitoefenen moet je eens gaan opbreken toch..........
Yep... dus nog maar eens een keertje. praypraypray:prayer:

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:18
27:00 min
Hele slimme actie van Matt Korthuis. De geslepen aanvoerder van HYS lokt een straf voor Nazarov uit. De Rus krijgt twee minuten voor hooking

Luitzen van der Heide
18 maart 2009, 20:19
24;40 min
Casey Vanschagen rijdt in het voorbijgaan de stick bij Knudsen uit zijn handen. gelukkig voor de HYS goalie verplaatst spel zich naar andere kant.

het lijkt mij juist andersom... De scheids had hier ook net zo goed een call tegen Tilburg kunnen geven (Goalie Interference)....

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:20
het lijkt mij juist andersom... De scheids had hier ook net zo goed een call tegen Tilburg kunnen geven (Goalie Interference)....

Was mijn gedachte ook, bron is de Live ticker van Tilburg........

Joost Geutjes
24;40 min
het blijft ook een ::hangman::
En 'n

Auke de Vries
27:22 min
Arbitrage drukt erg stempel op de wedstrijd. Waar ze zondag lieten spelen, fluiten ze nu weer erg veel. Brian Mullally krijgt twee minuten nu. 4-op-3 Trappers

Luitzen van der Heide
18 maart 2009, 20:22
Ik denk dat de ploeg die de eerstvolgende goal gaat scoren gaat winnen!

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:24
Ik denk dat de ploeg die de eerstvolgende goal gaat scoren gaat winnen!

Dat is moelijk te voorspellen, maar als ik het allemaal lees op de Tilburg Live-Ticker dan dringt Den Haag wel aan, maar ook de Tilburgers zijn gevaarlijk, dus niets is nog beslist........

Zie Den Haag met een nipte overwinning vertrekken uit Tilburg............

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:25
Tussenstand bij Ajax-Marseille 1-1.........

31:39 min
HYS compleet.

30:20 min
Knudsen verricht miraculeuze save op Daryl Bat. Vanaf de rand van de goalcrease legt de kleine aanvaller aan en met puntje van legguard houdt Knudsen stand op 1-0.

30:00 min
Niveau van de wedstrijd daalt. De vele straffen zijn hier de aanleiding voor. Hopelijk krijgen we in het vervolg weer wat meer 5-op-5 te zien want dit is voor het kijkspel geen verbetering.

29:39 min
Matt Korthuis bewijst zijn team geen dienst. De captain loopt tegen domme ellbowing op.

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:27
32;31 min
Hachelijk moment voor Thompson. De goalie geeft rebound weg en Ten Bokkel vergeet puck op te ruimen. Natte profiteert niet.

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 20:28
Dat is moelijk te voorspellen, maar als ik het allemaal lees op de Tilburg Live-Ticker dan dringt Den Haag wel aan, maar ook de Tilburgers zijn gevaarlijk, dus niets is nog beslist........

Zie Den Haag met een nipte overwinning vertrekken uit Tilburg............

dat denk ik zelf ook, ben van mening dat TT die extra druk van de dood of de gladiolen(dus een eventuele 5de pot) nodig heeft om tot hun beste spel te komen

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:28
32:51 min
Zware straf voor John Gordon. De beste speler van februari krijgt twee minuten voor hooking op Peter van Biezen.
Diving voor de Trappers aanvaller had ook gekunt.

Ralph Heijnen
18 maart 2009, 20:31
35:12 min
Duncan Dalmao probeert het met vlammend schot van blauwe lijn. Thompson redt met grootste moeite.

denk dat hij snel een foutje maakt

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 20:31
als ik zo kijk naar de commentaren op de live ticker hangt de 1-1 meer in de lucht dan een 2-0 voor ons cluppie

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:33
36:28 min
Knudsen heeft de puck niet vast en wordt gered door Ruud van Baast die affluit omdat de ref de puck niet ziet. Beide goalies zijn weer de spelers waarhet om draait vanavond.

Ralph Heijnen
18 maart 2009, 20:33
geluk dwing je niet af, dat krijg je af en toe

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:34
geluk dwing je niet af, dat krijg je af en toeJe krijgt het op de momenten dat je het niet hoopt/verwacht.........:Bonk3:

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 20:35
de ultieme kans voor den haag om op gelijke hoogte te koemn net voor de 2de pauze met een straf voor don

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:35
Dit zou een mooi moment moeten zijn voor het Haagse team........

37:37 min
Straf voor DESTIL Trappers. Don Nichols moet naar de strafbank wegens een hooking op John Hecimovic. Mogelijkheid om vlak voor de tweede pauze de stand in evenwicht te brengen voor Den Haag.

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:36
De gelijkmaker komt eraan...........

37:58 min
Redding van Thompson op poging van Korthuis na slim passje van Davis.

Karel van der Wal
18 maart 2009, 20:37
auke de meesten die hier kunnen lezen, lezen de live ticker ook.

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 20:38
en weer een s6je voor TT die ongeschonden door deze powerplay komen dus op naar de 2de pauze met een goed gevoel. 2de periode toch wel voor den haag naar mijn mening maar nog steeds een tilburgse voorsprong.

Put daar moed uit jongen en maak het na de thee maar af

Jan Schut
18 maart 2009, 20:39
auke de meesten die hier kunnen lezen, lezen de live ticker ook.

Niet in Tilburg Karel, ga je vrijdag ook, misschien een eigen vak voor de flyers?????

Kun jr wat regelen met Brian??????

Ralph Heijnen
18 maart 2009, 20:39
een beetje spanning op het foum brengen is toch wel leuk, en wij kunnen op die manier de ticker interpreteren

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 20:40
Put daar moed uit jongen en maak het na de thee maar af
Mijn idee

Karel van der Wal
18 maart 2009, 20:40
nee, ik ga niet ben zondag geweest en vrijdag heeft jeugdafdeling finale avond

Karel van der Wal
18 maart 2009, 20:41
een beetje spanning op het foum brengen is toch wel leuk, en wij kunnen op die manier de ticker interpreteren

ik snap niet wat het kopieeren van de live ticker voor spannens geeft op forum

Auke de Vries
18 maart 2009, 20:42
auke de meesten die hier kunnen lezen, lezen de live ticker ook.Er zijn vast ook mensen die niet de live ticker hebben geinstalleerd, beetje extra service, Karel.
Zal dan niet meer gaan plakken, misschien dat een ander het gaat overnemen......::magic::

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 20:42
eigenlijk is het te hopen dat het niet tot een 5de pot zal komen, wie de schaal ook wint, zal hem anders moeten missen vanwegen me werk dus laten we hopen op winst en de afmaker vrijdag in den haag dan hebben we nog een mooi feestje vrijdag hier in brabant

Levi de Beer
18 maart 2009, 20:43
32:51 min
Zware straf voor John Gordon. De beste speler van februari krijgt twee minuten voor hooking op Peter van Biezen.
Diving voor de Trappers aanvaller had ook gekunt.

Dat vond ik nou ook...

Harry Koenen
18 maart 2009, 20:43
1:1 las ik net........ hoe zit dat?

Ralph Heijnen
18 maart 2009, 20:44
Er zijn vast ook mensen die niet de live ticker hebben geinstalleerd, beetje extra service, Karel.
Zal dan niet meer gaan plakken, misschien dat een ander het gaat overnemen......::magic::

nee, dat mag niet van ome karel.............

Jan Schut
18 maart 2009, 20:44

gwoon 1-0

Karel van der Wal
18 maart 2009, 20:45
bij ajax

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 20:45

verkeerde info het staat nog steeds 1-0 voor TT

Karel van der Wal
18 maart 2009, 20:46
nee, dat mag niet van ome karel.............

ga je gang, ik zie de liveticker verder wel af.

Levi de Beer
18 maart 2009, 20:46

Laat Den Haag maar lekker druk zetten... Trappers heeft bewezen effectief te kunnen zijn...

Luitzen van der Heide
18 maart 2009, 20:47

Dat zit niet dat hangt in de lucht.... maar ja gebakken lucht dat kun je niet verkopen en daarom zal HYS eerst nog van zich moeten laten spreken. Als zelfs een kannon de vanghand van Thompson niet kan doen capituleren dan lijkt de Trappers zich vanavond danig te positioneren

Harry Koenen
18 maart 2009, 20:48
Stefhan De GUNST wie GUN je het dan want dat kan ik er niet uit opmaken?????

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 20:49
Laat Den Haag maar lekker druk zetten... Trappers heeft bewezen effectief te kunnen zijn...

maar de 2-0 ipv eerst een 1-1 zou toch wel wat meer rust geven en zeker goed zijn voor sommige hun bloeddruk:P:P

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 20:50
Stefhan De GUNST wie GUN je het dan want dat kan ik er niet uit opmaken?????

ik gun het diegene die het het meeste verdiend, als ik kijk naar mijn voorkeur natuurlijk het liefst de Tilburg Trappers

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 20:54
hier gaan we weer over een goed half uur zullen we weten wie komende vrijdag de beste papieren heeft om de eventueel al de schaal in ontvangst te nemen

Ralph Heijnen
18 maart 2009, 20:55
en daar gaan we weer

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 21:00
zou dit dan de "kans" worden voor den haag. Na een slashing van salomonson willemse onder dokters begeleiding naar de bank. De linie die al niet te breed en meest stabiele factor is dit seizoen.

Hopen dat de schade meevalt voor Björn

Harry Koenen
18 maart 2009, 21:01
Stephan,
..natuurlijk. Dat zou mij ook zo gaan. Je eigen club geeft dan ook extra spanning en amusementswaarde. Ik ben neutraal maar om eens wat te doorbreken is het niet verkeerd dat
nu eens een andere club kampioen wordt. Maar degene die door strijd wint die gun ik het van harte.

Diana de Kok
18 maart 2009, 21:03
zou dit dan de "kans" worden voor den haag. Na een slashing van salomonson willemse onder dokters begeleiding naar de bank. De linie die al niet te breed en meest stabiele factor is dit seizoen.

Hopen dat de schade meevalt voor Björn

Bjorn doet weer mee.......

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 21:03
Stephan,
..natuurlijk. Dat zou mij ook zo gaan. Je eigen club geeft dan ook extra spanning en amusementswaarde. Ik ben neutraal maar om eens wat te doorbreken is het niet verkeerd dat
nu eens een andere club kampioen wordt. Maar degene die door strijd wint die gun ik het van harte.

helemaal mee eens van de andere kant zou dit ook wel eens de laatste voor TT kunnen zijn mits ze hem binnen halen natuurlijk en de geruchten kloppen

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 21:05
Bjorn doet weer mee.......

das mooi niet alleen voor Björn zelf maar voor heel TT

Auke de Vries
18 maart 2009, 21:05
helemaal mee eens van de andere kant zou dit ook wel eens de laatste voor TT kunnen zijn mits ze hem binnen halen natuurlijk en de geruchten kloppenGeruchten, geruchten, Stephan...........ohhhhhhh vertel....:goodman:
Maar hoe langer het 1-0 blijft des te meer risico's Den Haag gaat nemen en dat is dan de mogelijkheid voor Tilburg om via de counter tegen te scoren...........

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 21:07
47:23 min
Update vanuit de medische hoek en slecht nieuws voor alles wat HYS warm hart toedraagt. Matt Reid is met blessure halverwege tweede periode afgehaakt. Gefluisterd wordt een verrekte dan wel (in)gescheurde knieband. Hij volgt derde periode aan de boarding op een stoel. Beterschap voor de prima aanvaller.

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 21:08
slecht nieuw voor den haag dat in de 2de periode matt reid af zag haken met zoals het nu lijkt in/afgescheurde knieband. Laten we hopen dat het mee valt maar mATT in ieder geval beterschap wensen

Ralph Heijnen
18 maart 2009, 21:08
succes matt, ik hoop dat het meevalt

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 21:09
er gaan verhalen de ronde in en rond stappegoor dat de TT het komend seizoen met alleen nederlandse jongens en jeugd wil gaan doen, wetend dat de kans op s6 kleiner zal worden. Maar wel een kans om aan een mooi te4am voor de toekomst te kunnen bouwen

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 21:09
Inderdaad, want dit soort blessures wens je niemand toe.succes matt, ik hoop dat het meevalt

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 21:11
49:52 min
Nog tien minuten in de reguliere speeltijd van de derde periode. Wedstrijd blijft ongemeend spannend door het kleine verschil in de score. De belangen zijn duidelijk zichtbaar. Beide teams willen aanvallen, maar houden verdediging in het oog.

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 21:11
50:38 min
Opstootje voor het doel van Thompson tussen Ten Bokkel en Davis. Beide spelers blijven onbestraft waar toch wel wat tijdstraffen mogelijk waren geweest.

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 21:12
ik geloof dat we de nieuwe kopieerder en plakker gevonden hebben Auke:P:P:P

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 21:12
52:06 min
Den haag draait duimschroeven aan. Cierny met wrap-around net naast.

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 21:13
:grin:ik geloof dat we de nieuwe kopieerder en plakker gevonden hebben Auke:P:P:P

Abe Brouwer
18 maart 2009, 21:14
er gaan verhalen de ronde in en rond stappegoor dat de TT het komend seizoen met alleen nederlandse jongens en jeugd wil gaan doen, wetend dat de kans op s6 kleiner zal worden. Maar wel een kans om aan een mooi te4am voor de toekomst te kunnen bouwen
Lijkt me sterk, zonder imports zul je ergens onderin meedraaien. Hoe dat zo? Financiele problemen?

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 21:14
52:29 min
Onvrede bij Duncan Dalmao vanwege een straf tegen hem. Hij krijgt 2 minuten voor hooking. Niet alleen de verdediger is het er niet mee eens, heel HYS heft handenten hemel.

Auke de Vries
18 maart 2009, 21:15
ik geloof dat we de nieuwe kopieerder en plakker gevonden hebben Auke:P:P:PTsjaaaa, het stokje is door gegeven......

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 21:15
54:29 min
Den Haag overleeft zwakke Tilburgse powerplay zonder problemen.

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 21:16
We moeten toch allemaal ons steentje bijdragen.Tsjaaaa, het stokje is door gegeven......

Stefan Bouma
Jaaaaaa

Stephan de Gunst
1-1 dus toch nog spannend

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 21:17
Verdorie 1-1

Auke de Vries
54:29 min
Den Haag overleeft zwakke Tilburgse powerplay zonder problemen.Zwakke powerplay kan ook een powerplay zijn zonder risico's....., maar zojuist de 1-1...... James EASTER (13: Jan-Jaap NATTE) [EQ]

Abe Brouwer
Overtime?

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 21:18
Lijkt me sterk, zonder imports zul je ergens onderin meedraaien. Hoe dat zo? Financiele problemen?

Wat ik gehoord heb zijn ze bij het bestuur van mening dat de jeugd van TT de kans verdiend na meerdere jaren alleen een figureanten rol te hebben gespeelt

Roel Eikhoudt
54:46 min
1-1...Fout van Tony Bergin leidt Haagse gelijkmaker in. James Easter blijft ijzig koud voor Thompson na assist van Natte. Wedstrijd is weer volledig open en het is feest in Haagse supportersvak. Terechte beloning voor Haagse drang in de derde periode.

Auke de Vries
Is deze 1-1 de nekslag voor de Tilburgers en maken de Hagenaars het af..........::magic::::magic::

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 21:19
2-1 voor Ajax door sulemani die op het punt stond gewisseld te worden

Ralph Heijnen
lekker, was al bang dat ze het niet meer gingen redden,

kom op den haag, scoor er nog 1tje

Roel Eikhoudt
Ik hoop van niet
Is deze 1-1 de nekslag voor de Tilburgers en maken de Hagenaars het af..........::magic::::magic::

Hans Janssen
18 maart 2009, 21:20
Kop op Den Haag!

Harry Koenen
18 maart 2009, 21:20
Wel een paar buitenlanders natuurlijk maar jeugd moet door kunnen stomen. Dat stelt ze in staat om perspectief te hebben dat is de drive voor velen.....om er voor te gaan zonder frustie te worden.

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 21:21
we zullen het ko mende seizoen wel zien ik kan beide meningen wel een warm hart toedragen

Jan Hofstede
18 maart 2009, 21:22
Wat ik gehoord heb zijn ze bij het bestuur van mening dat de jeugd van TT de kans verdiend na meerdere jaren alleen een figureanten rol te hebben gespeelt

Wordt dan nog druk op de Nationale transfermarkt... Ook elders willen de teams met meer Nederlanders gaan spelen... Zal geen gunstige uitwerking hebben op de prijs die betaald moet worden.... Dus komen ze van zelf weer bij de imports uit...

Auke de Vries
18 maart 2009, 21:23
oeiiiiiiiiiiiiiiiiiii gaat er nog gesoord worden in de laatste 2 minuten.......

Jan Schut
wat een opluchting, ot in adam en tilburg?????

Roel Eikhoudt
58:03 min
John Hecimovic kan ogen niet geloven als hij denkt te scoren, maar Thompson redt met plotselinge save

Ralph Heijnen
18 maart 2009, 21:24
kom op de DH, 1 is genoeg

Auke de Vries
18 maart 2009, 21:26
Opvallend tot nu toe is het lage aantal strafminuten voor beide teams in de play-off finale-serie na 3 wedstrijden.......

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 21:27
59:41 min
Schot van Nichols wordt door Knudsen weggewerkt. Opnieuw face-off in HYS vak

Karel van der Wal
58:03 min
John Hecimovic kan ogen niet geloven als hij denkt te scoren, maar Thompson redt met plotselinge save

Stephan de Gunst
Opvallend tot nu toe is het lage aantal strafminuten voor beide teams in de play-off finale-serie na 3 wedstrijden.......

das het mooie van de twee teams die deze finale spelen bloedfanatiek op het ijs maar zeker ook met t nodige respect naar elkaar toe.

Karel van der Wal
18 maart 2009, 21:28
59:41 min
Schot van Nichols wordt door Knudsen weggewerkt. Opnieuw face-off in HYS vak
plakker

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 21:29
60:00 min
Einde van de reguliere speeltijd. Er volgt overtime van 5 minuten waarin 4 tegen 4 gespeeld zal worden. Spanning is ijzingwekkend in het IJssportcentrum. Beide teams onderkennen belang van dit derde duel ten volle

Auke de Vries
18 maart 2009, 21:30
Overtime en hopend op een Haagse goal.......J.G. met een one-timer.........

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 21:30
wat is trouwens hier de menig over t feit dat de game niet te volgen is op sbs 6??

Hans Janssen
18 maart 2009, 21:31
wat is trouwens hier de menig over t feit dat de game niet te volgen is op sbs 6??

kl##te!

Roel Eikhoudt
Ik vind het erg jammer dat ze niet de hele play offs uitzenden.wat is trouwens hier de menig over t feit dat de game niet te volgen is op sbs 6??

Wendy Smits

Lijkt me logisch dat ze de beslissende wedstrijd als wedstrijd van de week aanhouden....

Patrick Bom
2-1 tilburg

Stephan de Gunst
Yess yess yess 2-1 tt

Diana de Kok
Yes!!

Auke de Vries
18 maart 2009, 21:32
Jammer Den Haag........

Tilburg gefeliciteerd........

Roel Eikhoudt
2-1 yes

Thymo Kamu
Yesss 2-1

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 21:33
dank je Auke namens iedereen die je niet kan bedanken:P:P:P

Hans Janssen
:-( :-(

Roel Eikhoudt
60:35 min
2-1....!!Trappers trekt wedstrijd in overtime naar zich toe. Monych frommelt zich door de verdediging van HYS, schudt Dalmao van zich af en tikt puck onder Knudsen door. Het IJssportcentrum ontploft!

Ralph Heijnen
18 maart 2009, 21:34
60:35 min
2-1....!!Trappers trekt wedstrijd in overtime naar zich toe. Monych frommelt zich door de verdediging van HYS, schudt Dalmao van zich af en tikt puck onder Knudsen door. Het IJssportcentrum ontploft!

JAMMER.

TT gefeliciteerd met deze zwaar bevochten overwinning

Jan Schut
trappers gefeliciteerd.
eens kijken wie het sterkste is vrijdag

Stephan de Gunst
dan dus toch weer de eerste lijn van tilburg die het doet toch wel fijn om zo'n lijn te hebben

Auke de Vries
18 maart 2009, 21:35
dank je Auke namens iedereen die je niet kan bedanken:P:P:P

Komende zaterdag de beslissing in Tilburg.......:goodman:

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 21:36
Voor de spanning er voor de fans hoop ik dat het tot een 5e wedstrijd komt.

Wendy Smits
18 maart 2009, 21:37
Voor de spanning er voor de fans hoop ik dat het tot een 5e wedstrijd komt.

voor de penningmeesters ook :grin:

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 21:38
Komende zaterdag de beslissing in Tilburg.......:goodman:

ik denk dat dit de knock out is voor den haag gezien de kansen die ze toch vooral de 2de periode hebben laten liggen om dan in OT als nog te verliezen. Maar wat ik eigenlijk veel belangrijker vindt is dat het een aantrekkelijke pot zal worden dat we wederom kunnen spreken van de juiste reclame voor de sport

Auke de Vries
18 maart 2009, 21:39
ik denk dat dit de knock out is voor den haag gezien de kansen die ze toch vooral de 2de periode hebben laten liggen om dan in OT als nog te verliezen. Maar wat ik eigenlijk veel belangrijker vindt is dat het een aantrekkelijke pot zal worden dat we wederom kunnen spreken van de juiste reclame voor de sportZal het vrijdag met eigen ogen aanschouwen, misschien heb je wel gelijk......:goodman:

Ro Herregraven
18 maart 2009, 21:40

Volkomen begrijpelijk dat ze voor Game 4 gaan i.p.v. Game 3.

Jan Hofstede
18 maart 2009, 21:40
dan dus toch weer de eerste lijn van tilburg die het doet toch wel fijn om zo'n lijn te hebben

Daar kan je lang en kort over praten. De eerste lijn van Tilburg is de meest stabiele factor in het Nederlandse ijshockey. Of het nu tijdens de beker, competitie of de play-offs is.... Ze zijn er altijd..

Tilburg gefeliciteerd

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 21:41
dan wens ik je vanuit tillburg alvast heel veel plezier toe maar zoals ik net al zei voornamelijk een aantrekkelijke pot Auke.

Wendy Smits
18 maart 2009, 21:42
Gefeliciteerd Tilburg en dank Peet van Raak voor weer de geweldige live ticker die ervoor zorgt dat we ook van ver weg toch een beetje de sfeer van de wedstrijd meekrijgen !

Jeroen van de Laarschot
18 maart 2009, 21:42
Volkomen begrijpelijk dat ze voor Game 4 gaan i.p.v. Game 3.

Het was toch wel live erop vanavond,

heb in ieder geval wat ik gezien heb een aantrekelijke pot ijshockey erop gezien

Stephan de Gunst
18 maart 2009, 21:43
mensen vanuit tilburg tot vrijdag met sportieve groet

Abe Brouwer
HYS heeft natuurlijk een enorme mentale dreun gekregen, nu ligt de druk helemaal bij hun. En het zag er wel zo mooi uit voor HYS na de 1e wedstrijd! Ze kunnen zich in tegenstelling tot Trappers geen misstap veroorloven. Een nederlaag is einde verhaal voor de Hagenaars. Ik heb het idee dat Trappers het vrijdag afmaakt. Maar je weet het maar nooit.

Stephan de Gunst
Het was toch wel live erop vanavond,

heb in ieder geval wat ik gezien heb een aantrekelijke pot ijshockey erop gezien

ik heb om half 9 nog gekeken en toen waren het de beelden van afgelopen vrijdag game 1

Jan Hofstede
18 maart 2009, 21:45
Met dank aan Roel voor het knippen en plakken

Jeroen van de Laarschot
18 maart 2009, 21:45
ik heb om half 9 nog gekeken en toen waren het de beelden van afgelopen vrijdag game 1

Sjah zou ik ook wel game 1 gekeken hebben :P

was in ieder geval beter dan het voetballen op de nos wat erop is

Tilburg Feli,

DenHaag vrijdag thuis de 2-2 maken

Gegroet,

Jan Hofstede
18 maart 2009, 21:46

Tilburg Feli,

Gegroet,

haha Jeroen, je hebt inderdaad game 1 bekeken...

Jeroen van de Laarschot
18 maart 2009, 21:47
haha Jeroen, je hebt inderdaad game 1 bekeken...

Jan, te vermoeid van het werken vandaag Laten we het daarop houden

haha

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 21:48
Met dank aan Roel voor het knippen en plakken
Ik had slechts het stokje overgenomen van Auke, die niet meer mocht plakken van karel.:grin:

Harry Koenen
18 maart 2009, 21:48
Game 4 sowieso spannend......
Alle TT's en dat geldt voor alle duidelijkheid dus ook voor de zich ietwat slechts enkele miskennende TT-fans, van harte gefeliciteerd.........

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 21:56
Het is te hopen dat Matt Reid z'n blessure meevalt. Ik wens heb het beste toe.

Auke de Vries
18 maart 2009, 21:58
Ik had slechts het stokje overgenomen van Auke, die niet meer mocht plakken van karel.:grin:Het ging je goed af, Roel......je bent geslaagd voor knippen en plakken...... :grin:

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 22:01
Ja h?, nu moet ik nog leren tussen de lijntjes kleuren:mrgreen:Het ging je goed af, Roel......je bent geslaagd voor knippen en plakken...... :grin:

Roel Eikhoudt
18 maart 2009, 22:02
Ik ga naar bed. Welteruste allen.

Wendy Tellers
18 maart 2009, 22:17
Tilburg gefeliciteerd.

Theo Appelhof
18 maart 2009, 22:24
Daar kan je lang en kort over praten. De eerste lijn van Tilburg is de meest stabiele factor in het Nederlandse ijshockey. Of het nu tijdens de beker, competitie of de play-offs is.... Ze zijn er altijd..

Tilburg gefeliciteerd
Bijna altijd Jan zie resultaat Beker Finale.

Maar voor de rest heb je wel gelijk en dat mag ook wel.

Groetjes Theo.

Puk Daniels
18 maart 2009, 22:28
Tilburg, proficiat!

Puk Daniels
18 maart 2009, 22:29
Gefeliciteerd Tilburg en dank Peet van Raak voor weer de geweldige live ticker die ervoor zorgt dat we ook van ver weg toch een beetje de sfeer van de wedstrijd meekrijgen !

En een redelijk neutrale ticker!

Puk Daniels
18 maart 2009, 22:31

Tilburg Feli,

Gegroet,

Wie heeft er bij jouw wedstrijd gewonnen?

Roger W. de Groot
19 maart 2009, 00:33
voor de penningmeesters ook :grin:

Je lacht erom, maar je slaat de spijker keihard op de kop. Voor tilburg kan het seizoen niet meer stuk. Drie thuiswedstrijden in de halve finale. Als we vrijdag kampioen worden hebben we wellicht de cash van de iihf, zoniet dan hebben we de inkomsten van een 5 wedstrijd thuis die je niet moet onderschatten.
De sponsors komen zichzelf echt niet aanmelden in deze economisch slechte tijd. Ondervinden we allemaal last van, en zullen we (ik hoop t niet) de gevolgen nog wel gaan zien in de aanloop van volgend seizoen. Thank god dat SBS 6 erin is gestapt, wat weer kansen biedt voor nationale sponsors.

Xander van Dijk
19 maart 2009, 04:59
Gefeliciteerd trappers!! Deze serie krijgt hopelijk zn 5de match... Wat is het spannend!

Bartele de Boer
19 maart 2009, 06:43
Was gisteravond laat thuis en was niet meer in staat om de computer aan te zetten.
Bij deze: Tilburg gefeliciteerd met deze overwinning en voor Den Haag: er zijn nog "twee" wedstrijden te gaan.
Veel plezier allemaal a.s. vrijdag.

Roger Koen
19 maart 2009, 07:41
tilburg gefeliciteerd....................kom op den haag, laat ze wat zien vrijdag.

ps, word het vrijdag wel (weer) live uitgezonden door sbs??

Luitzen van der Heide
19 maart 2009, 08:32
Ook ik moest noodgedwongen na de tweede periode afhaken. Maar mijn felicitaties gaan uiteraard uit naar de winnaar.

Tilburg Trappers

Harry Batist
19 maart 2009, 08:57
Hierbij de felicitatie aan Tilburg, de 2-1 is binnen maar nog niet het kampioenschap. Matige wedstrijd, wel spannend in het gezellige Stappegoor. Jammer voor de blessure van Reid.

Leo Oldenburger
19 maart 2009, 09:04
ps, word het vrijdag wel (weer) live uitgezonden door sbs??

Jazeker!

Rob Verschuuren
19 maart 2009, 09:06
Hierbij de felicitatie aan Tilburg, de 2-1 is binnen maar nog niet het kampioenschap. Matige wedstrijd, wel spannend in het gezellige Stappegoor. Jammer voor de blessure van Reid.

Dank je Harry. Vrijdag zal het een andere wedstrijd zijn. Ben benieuwd, of Den Haag de spanning onder controle krijgt en of Tilburg een beetje minder defensief gaat spelen.

Spannend was het gisteren inderdaad. Ik zie je vrijdag.

Piet de Kort
19 maart 2009, 09:15

Bedankt Harry! Idd. jammer voor Reid! Tot vrijdag! :partyman::thumsup::brabant:

P.s. Hebben jullie de zij uitgang genomen, Harry! Ik heb nog lang staan wachten. Wel enkele Haagse fans (o.a. René vd Kooij) gezien maar geen Harry, Jan of Bert na afloop van de wedstrijd! Ik had jullie nog wel willen voorstellen aan een ander ijshockey team The Highlanders genaamd! ( www.thehighlanders.nl (http://www.thehighlanders.nl) ) ::champ::

Harry Batist
19 maart 2009, 09:34
Zoals Jan al vermeld had hebben we in de kantine nog gewacht op je onder het genot van een pilsje, helaas niet gezien, we moesten snel weer weg want de bus ging vertrekken.

Peet van Raak
19 maart 2009, 09:36

Dank je voor het compliment, Wendy, en tof dat je je waardering uitspreekt. Helaas voor jou heeft je cluppie niet kunnen winnen. Vooral in de derde periode waren ze oppermachtig. Als de gelijkmaker (een prachtige goal van Easter overigens) eerder valt dan nu het geval was, had ik HYS alle kansen op de overwinning gegeven.

De verlenging is en blijft een loterij waarin de gelukkigste zegevierde. Vrijdag in de gezellige en ongetwijfeld uitverkochte Uithof deel vier van de finale, die je ook weer via de live ticker kunt volgen of via het scherm van SBS. Of het het slotstuk wordt, durf ik niet te zeggen. Daarvoor zijn Tilburg en Den Haag teveel aan elkaar gewaagd.

Wendy Smits
19 maart 2009, 10:11
Je lacht erom, maar je slaat de spijker keihard op de kop. Voor tilburg kan het seizoen niet meer stuk. Drie thuiswedstrijden in de halve finale. Als we vrijdag kampioen worden hebben we wellicht de cash van de iihf, zoniet dan hebben we de inkomsten van een 5 wedstrijd thuis die je niet moet onderschatten.
De sponsors komen zichzelf echt niet aanmelden in deze economisch slechte tijd. Ondervinden we allemaal last van, en zullen we (ik hoop t niet) de gevolgen nog wel gaan zien in de aanloop van volgend seizoen. Thank god dat SBS 6 erin is gestapt, wat weer kansen biedt voor nationale sponsors.

Ik heb zelf in het bestuur van HYS gezeten Roger, zowel in de goede als in de (zeer) slechte financiële tijd dus ik weet er alles van.......
Tilburg kan (net als HYS nu) in ieder geval een succesvol team verkopen aan sponsors en heeft een drukbezette ijshal tijdens reguliere wedstrijden. Als je als club weinig te besteden hebt en vaak dus ook een "minder" team hebt, is het ook nog eens veel moeilijker om dat aan sponsors te verkopen.
Succes verkoopt maar om succes te hebben moet je eerst geld hebben.
De vicieuze cirkel.....

Peet van Raak
19 maart 2009, 12:14
Ik heb zelf in het bestuur van HYS gezeten Roger, zowel in de goede als in de (zeer) slechte financiële tijd dus ik weet er alles van.......
Tilburg kan (net als HYS nu) in ieder geval een succesvol team verkopen aan sponsors en heeft een drukbezette ijshal tijdens reguliere wedstrijden. Als je als club weinig te besteden hebt en vaak dus ook een "minder" team hebt, is het ook nog eens veel moeilijker om dat aan sponsors te verkopen.
Succes verkoopt maar om succes te hebben moet je eerst geld hebben.
De vicieuze cirkel.....

Helemaal mee eens. Zonder succes is het moeilijk, haast onmogelijk, om iets op te bouwen. Je moet potentiele sponsors iets te bieden hebben.

Toch staan de sterren goed, in mijn ogen. Drie jaar geleden herrees de club uit de as, vorig jaar gestrand in de halve finale, nu een plaats in de finale (en nog altijd kans op de eerste titel na 40 jaar). De publieke belangstelling neemt zienderogen toe. Organisatorisch (weet ik uit eigen ervaring) loopt de zaak op rolletjes. Kortom: de sleeping giant is ontwaakt! IJshockey in de Hofstad leeft weer! HYS is 'hot'.

Het is zaak voor HYS te oogsten nu de (ijshockey)zon in het Haagse weer schijnt. Hopelijk slaagt de club erin sponsors aan te trekken waardoor de afhankelijkheid van die ene geldschieter afneemt. Het restaurant staat er, de ingredienten zijn aanwezig, nu is het aan de chef-kok en zijn sous-chefs om te zorgen dat het restaurant vol komt te zitten.

Peet van Raak
19 maart 2009, 12:17
Heeft iemand nog een lijntje naar de schrijver van de LIVE ticker....#

Het zou wel leuk zijn om eens de starting linup in nummers bv. te zien van beide ploegen

Ik zal mijn best doen bij wedstrijd 4 de starting line-up in het live verslag op te nemen, Luitzen.

Luitzen van der Heide
19 maart 2009, 12:44
Dank je Peet. Het is niet specifiek bedoeld als kritiek maar het lijkt me huist wel leuk als je bijvoorbeeld de nummers van de spelers in de afzonderlijke lijnen weet....

Ik weet echter hoe moeilijk het is om het spel te volgen en dan ook nog eens redelijk adequaat te typen. Dus zondermeer diep respect voor de verslagen Peet.

Joost Geutjes
19 maart 2009, 17:09
Het is allemaal erg jammer en vervelend. Maar wat moet dat moet... ......

illburg proficiat met de 2 - 1

Emile Joosten
19 maart 2009, 18:59
Grote jongen Joost!
Bedankt!

Joost Geutjes
19 maart 2009, 19:48
Heb je een grote ploeg, ben je nog zo afhankelijk van de 1e lijn. Eigenlijk slecht dat je bijna alles moeten hebben van die 1e lijn dan toch?. Vind je eigenlijk ook niet, stephan??

Roger W. de Groot
19 maart 2009, 20:42
Heb je een grote ploeg, ben je nog zo afhankelijk van de 1e lijn. Eigenlijk slecht dat je bijna alles moeten hebben van die 1e lijn dan toch?. Vind je eigenlijk ook niet, stephan??
Als je 3 van die lijnen hebt is er ook niet veel aan heh, kan je de competitie wel schriftelijk afdoen ;)

Perry van Winden
19 maart 2009, 21:22
tilburg gefeliciteerd, was spannend op het ijs, gezellig met veel bekenden .
tot vrijdag op de uithof (voor de 2-2....)