PDA

View Full Version : 21 maart Battle of the Legends.....

Patrick van de Wijgert
9 maart 2009, 10:41
http://i703.photobucket.com/albums/ww37/tilburglegends/tilburglegends/battlelegendsg.jpg

Alex van den Brink
9 maart 2009, 10:45
http://i703.photobucket.com/albums/ww37/tilburglegends/tilburglegends/battlelegendsg.jpg
DAT is een mooi affiche!!

Is er ook een (voorlopige) line-up bekend?

Patrick van de Wijgert
9 maart 2009, 10:49
DAT is een mooi affiche!!

Is er ook een (voorlopige) line-up bekend?

Ik weet alleen dat GOD mee zal doen....

Joe Simons, Jack de Heer?

Ron Berteling?

Ik neem aan dat de komende week de informatiestroom en publicaties worden gedaan.

Cees Oerlemans
9 maart 2009, 11:46
Aantal namen die al bekend zijn:

Gerry Göbel, Martin Trommelen, Hansje Christiaans, Doug Mason, Sean Simpson, Ward Laurie, Larry Hutchinson, Paul Domm, Jens Hëmstrom, Ron Berteling, Corky de Graauw, Cor Hoogendoorn en nog vele, vele anderen. Zal leuk worden en vooral de vierde periode zal lang duren!! Patrick heeft gelijk, ik denk dat er deze week meer duidelijkheid komt.

Rob Verschuuren
9 maart 2009, 11:59

Gerry Göbel, Martin Trommelen, Hansje Christiaans, Doug Mason, Sean Simpson, Ward Laurie, Larry Hutchinson, Paul Domm, Jens Hëmstrom, Ron Berteling, Corky de Graauw, Cor Hoogendoorn en nog vele, vele anderen. Zal leuk worden en vooral de vierde periode zal lang duren!! Patrick heeft gelijk, ik denk dat er deze week meer duidelijkheid komt.

en #3? kom Cees, nog een keer het ijs op :goodman:

Patrick van de Wijgert
9 maart 2009, 12:27

Mooi dat de coach van Europa's beste club en ex-coach van Europas rijkste club meedoen.

Ludo van Vliet
9 maart 2009, 13:58

Ik verwacht niet anders Rob.

Alex van den Brink
9 maart 2009, 14:00

Leuke refs/linesmen?

Patrick van de Wijgert
9 maart 2009, 14:30
Leuke refs/linesmen?

Als het maar geen Tilburgers zijn, om partijdigheid te voorkomen...

Stuiver,Toemen?

Michael van Opstal
9 maart 2009, 19:21
Lijkt wel Willem van Hanegem op de achtergrond met de zwarte jas aan :-)

Alex van den Brink
9 maart 2009, 19:50
Als het maar geen Tilburgers zijn, om partijdigheid te voorkomen...

Stuiver,Toemen?
van Aghtmaal, Piet Bakker, Tamme Engelsman, Jan Paschier, Naud van Berkel

Je moet er wel een paar hebben, ze kunnen geen hele wedstrijd meer aan!!

Patrick van de Wijgert
9 maart 2009, 22:30
Hier nog een leuk stukje van de beste coach van Europa

http://www.trappers.nl/0809/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=4

Lou-Ann Bartels
9 maart 2009, 22:41
Hier nog een leuk stukje van de beste coach van Europa

Leuk stukje! ;-)

Patrick van de Wijgert
10 maart 2009, 18:08
Ik hoop wel op een volle bak !!!!!!
Zo niet dan is de jaloezie naar H'veen die het wel voor elkaar kreeg heel groot ;-)

Lou-Ann Bartels
10 maart 2009, 18:20
Patrick, je mist de reden van m'n knipoog: je schrijft "hier nog een leuk stukje", maar ik zie geen link o.i.d. :? Of mis ik wat?

Patrick van de Wijgert
10 maart 2009, 18:22
Patrick, je mist de reden van m'n knipoog: je schrijft "hier nog een leuk stukje", maar ik zie geen link o.i.d. :? Of mis ik wat?

Staat er wel hoor ;-)

Andy Clifton
14 maart 2009, 00:02
Is deze wedstrijd verplaatst?? Of hoe gaan ze dat doen nu de 5de wedstrijd van de play-offs ook op die dag gespeeld worden.

Abe Brouwer
14 maart 2009, 08:05
Is deze wedstrijd verplaatst?? Of hoe gaan ze dat doen nu de 5de wedstrijd van de play-offs ook op die dag gespeeld worden.

Die eventuele 5e wedstrijd zal wel na die Battle Of The Legends zijn.
Zullen ze die battle wel moeten vervroegen aangezien die 5e wedstrijd om 21.00 is.

Patrick van de Wijgert
14 maart 2009, 15:49
Die eventuele 5e wedstrijd zal wel na die Battle Of The Legends zijn.
Zullen ze die battle wel moeten vervroegen aangezien die 5e wedstrijd om 21.00 is.
Dan zal het schema van het chrisverwijsttoernooi (www.chrisverwijst.nl (http://www.chrisverwijst.nl)) ook vervroegd dient te worden.

Weer slecht geregeld. Volgens de NIJB is het op zaterdag om 21:00 uur terwijl op de site van Tilburg zondag staat om 20:00 uur , en op de site van Den Haag op zondag de 22e om 20:30 uur.
Lekker goed afgestemd alles.

Jammer dat de battle of the legends ( namen?) weer halve bak geregeld is en op een ietwat ongelukkig tijdstip.
Tis dat GOD komt , want anders.....

Abe Brouwer
14 maart 2009, 16:33
Of heeft de NIJB de beslissing genomen zonder Trappers en HYS te raadplegen? Want volgens mij was het algemeen bekend dat er zaterdag 21 maart geen ijs beschikbaar was in stappegoor. En het Chris Verwijst Toernooi kan toch ook niet op korte termijn zijn speelschema omgooien? En dan zal je zien dat Trappers en HYS na 3 of 4 wedstrijden al klaar zijn!

Gerrit Hof
14 maart 2009, 16:43
Ik hoop wel op een volle bak !!!!!!
Zo niet dan is de jaloezie naar H'veen die het wel voor elkaar kreeg heel groot ;-)

Die legends van Heerenveen hebben ook ff wat meer gepresteerd/neergezet Patrick,de Duiitse en Zwitserse kampioen elimineren bijv. en min of meer aan de basis gestaan van de prestaties van het nationale team in 1980 en 81.
Maar toch,voor mij is de lijn Gatzos- Russell-Simpson de beste lijn na vWieren-de Heer-Janssen die ik in Nederland heb mogen aanschouwen.
Had destijds een bloedmooie vriendin,heb haar vele malen verwaarloosd/in de steek gelaten om deze heren te zien spelen :Bonk3::Bonk3::Bonk3:

Patrick van de Wijgert
15 maart 2009, 10:12
Die legends van Heerenveen hebben ook ff wat meer gepresteerd/neergezet Patrick,de Duiitse en Zwitserse kampioen elimineren bijv. en min of meer aan de basis gestaan van de prestaties van het nationale team in 1980 en 81.
Maar toch,voor mij is de lijn Gatzos- Russell-Simpson de beste lijn na vWieren-de Heer-Janssen die ik in Nederland heb mogen aanschouwen.
Had destijds een bloedmooie vriendin,heb haar vele malen verwaarloosd/in de steek gelaten om deze heren te zien spelen :Bonk3::Bonk3::Bonk3:

Poen kampioen :Bonk3:

Dus je ziet liever mannen met elkaar spelen als dat je bij een bloedmooie vriendin bent? Raar.....

Karel van der Wal
15 maart 2009, 12:36
hij heeft dat later wel weer goedgemaakt patrick

Patrick van de Wijgert
15 maart 2009, 17:54

Met die mannen of met die bloedmooie vrouw?

Patrick van de Wijgert
15 maart 2009, 22:01

Ben benieuwd of die evt. 5e wedstrijd op zaterdag gespeelt gaat worden . Volgens de Trappers nieuwsbrief wel, en wordt de legends wedstrijd een ondergeschoven kindje....

Ik hoop dat er dan mensen zijn die spontaan een SOA oplopen.
Had het dan niet gedaan...DIEPE ZUCHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Abe Brouwer
15 maart 2009, 22:23
In het topic van de 2e finalewedstrijd lees ik dat de legends-wedstrijd om 18.00 begint.

Patrick van de Wijgert
16 maart 2009, 08:28
In het topic van de 2e finalewedstrijd lees ik dat de legends-wedstrijd om 18.00 begint.

Die wordt dus afgeraffeld.
Je hebt alleen kans dat het dan vol zit om wat erna gaat gebeuren evt.
De kans is groot dat er een 5e wedstrijd komt.
Op de Trapperssite is het nog steeds 20:00 uur, the battle...
Line-up?

Abe Brouwer
16 maart 2009, 17:17
Misschien wachten ze eerst of er een 5e wedstrijd komt voordat ze 18.00 of 20.00 kiezen?

Patrick van de Wijgert
18 maart 2009, 10:42
Misschien wachten ze eerst of er een 5e wedstrijd komt voordat ze 18.00 of 20.00 kiezen?

18:00 uur betekent dat het CVToernooi zijn planning dient te veranderen.
Op vrijdag begint het, Dat wil zeggen dat je het dna meot weten anders een scenario van als dit of als dat.

Patrick van de Wijgert
19 maart 2009, 12:34

RESPECT voor jou Karel met de wedstrijd toen in een uitverkocht Thialf.
Hier is het een grote FIASCO geworden.

Geen fatsoenlijke ,line up, verschoven tijden, reclame 3x nikx, zelfs de shritjes zijn niet klaar...etc. etc.
Bah !
En de afterparty komt er ook niet zoals die beloofd is.

Mocht de 5e wedstrijd er komen dan zal eidere toeschouwer snel buitengegooid worden zodat de andere binnen kunnen.

Michael van Opstal
22 maart 2009, 13:11
En hoe is het verlopen de wedstrijd?

Bart van Oosterhout
22 maart 2009, 17:58

niemand een foto van onze legendarische nr 3?

Bart van Oosterhout
22 maart 2009, 18:02
RESPECT voor jou Karel met de wedstrijd toen in een uitverkocht Thialf.
Hier is het een grote FIASCO geworden.

Geen fatsoenlijke ,line up, verschoven tijden, reclame 3x nikx, zelfs de shritjes zijn niet klaar...etc. etc.
Bah !
En de afterparty komt er ook niet zoals die beloofd is.

Mocht de 5e wedstrijd er komen dan zal eidere toeschouwer snel buitengegooid worden zodat de andere binnen kunnen.

Ik vind dat die fout bij de bond ligt, CVT had er noot akkord mee moeten gaan om de finale op zaterag te spelen!

Maar ook hier blijkt alles moet wijken voor de commercie. In het verleden is dit ooit meer gebeurt in tilburg, maar dan zou de wedstrijd live uitgezonden worden.

Alex van den Brink
22 maart 2009, 23:02
Ik vind dat die fout bij de bond ligt, CVT had er noot akkord mee moeten gaan om de finale op zaterag te spelen!

Maar ook hier blijkt alles moet wijken voor de commercie. In het verleden is dit ooit meer gebeurt in tilburg, maar dan zou de wedstrijd live uitgezonden worden.
Het is een moeilijke beslissing geweest, maar de teams van CVT hebben een mooie wedstrijd gezien. Die reclame voor het nederlandse ijshockey nemen ze wel mee!

Ik hoop dat het toernooi er niet te veel heeft onder geleden.

Joep Meijsen
23 maart 2009, 09:33
Brabants Dagblad editie Den Bosch heeft een klein stukje over de Battle of the Legends

TILBURG - Voor ijshockeydoelman Martin Trommelen was het 'heel erg wennen' om weer op het ijs te staan. "Na anderhalf jaar dacht ik dat het wel zou meevallen", aldus de 39-jarige Tilburger die bijna duizend wedstrijden in de hoofdmacht van Trappers stond. Zaterdagavond verdedigde hij het doel van oud-Trappers, dat in de zogenoemde Battle of Legends speelde tegen oud-Oranje (8-5). Beide coaches van Red Eagles, Rini Brok en Mari Saris, maakten hun opwachting bij het Nederlands team, net als mede-Bosschenaar Leo van den Thillart. Voor vijfhonderd toeschouwers in Tilburg werden drie periodes van vijftien 'vuile' minuten gespeeld. De standen waren 2-2, 4-3 en 3-0.

Ludo van Vliet
23 maart 2009, 09:50
Het is een moeilijke beslissing geweest, maar de teams van CVT hebben een mooie wedstrijd gezien. Die reclame voor het nederlandse ijshockey nemen ze wel mee!

Ik hoop dat het toernooi er niet te veel heeft onder geleden.

Ik zag je na de wedstrijd nog met je zoon richting kleedkamer gaan, maar het duurde te lang voordat ik me kon herinneren wie je ook al weer was, anders had ik je even persoonlijk gefeliciteerd Alex.

Alex van den Brink
23 maart 2009, 17:06
Ik zag je na de wedstrijd nog met je zoon richting kleedkamer gaan, maar het duurde te lang voordat ik me kon herinneren wie je ook al weer was, anders had ik je even persoonlijk gefeliciteerd Alex.
Mijn zoon is een leuke meid 13 geworden, maar ze vindt ijshockey net zo leuk als ik.

Ik ben tijdens het Richard Gerritsen toernooi aanwezig, mischien zie ik je daar?

Ludo van Vliet
23 maart 2009, 18:37
Mijn zoon is een leuke meid 13 geworden, maar ze vindt ijshockey net zo leuk als ik.

Ik ben tijdens het Richard Gerritsen toernooi aanwezig, mischien zie ik je daar?

Oeps........::angel::

Ja dan zie ik je daar.

Paul van Heertum
23 maart 2009, 18:45
Heeft iemand de 2 line-ups?

Michiel van Ginneken
23 maart 2009, 19:03
Heeft iemand de 2 line-ups?

Hier staat de sheet:
http://www.chrisverwijst.nl/Sheets/Sheet2009_Legends.pdf