View Full Version : Pre play offs DEL
Wendy Tellers
4 maart 2009, 22:00
Wolfsburg tegen Augsburg.
Hamburg tegen Frankfurt.
Niet bepaald een licht programma.
Als je alle vijf de wedstrijden nodig hebt om door te komen dan speel je ff vijf wedstrijden in zeven dagen!!!!
Donderdag, vrijdag, zondag, maandag en woensdag wordt er gespeeld.
En dan mag je vrijdag meteen tegen een team de eerste play off wedstrijd spelen die bijna twee weken rust heeft gehad!!!
Voordeel is wel dat je in het wedstrijdritme blijft ......
Wendy Tellers
4 maart 2009, 22:03
Overigens hoop ik dat Augsburg en Hamburg door gaan naar de play offs.
Abe Brouwer
4 maart 2009, 22:05
Wofsburg en Hamburg spelen eerst 2 keer thuis, daarna 2 keer uit en vervolgens thuis.
De laatste 2 wedstrijden uiteraard indien nodig.
Wendy Tellers
4 maart 2009, 22:09
Augsburg heeft overigens een speciaal play off tricot waarmee ze komende wedstrijden spelen.
Mooi shirt.
http://www.aev-panther.de/aev/Augsburger+Panther/Archiv.html?naid=183
Wendy Tellers
4 maart 2009, 22:11
Wofsburg en Hamburg spelen eerst 2 keer thuis, daarna 2 keer uit en vervolgens thuis.
Ik denk dat de combinatie van twee wedstrijden achter elkaar in hetzelfde stadion en twee speeldagen achter elkaar met elkaar te maken hebben.
Het wordt anders allemaal erg krap.
Jeroen Pilon
4 maart 2009, 22:46
Ik hoop op Hamburg, vanwege de Nordderby, en op Augsburg. Ik geef Augsburg meer kans tegen de Eisbären, ondanks de dikke 11-0 aan het begin van het seizoen.
Raymond Tellers
4 maart 2009, 23:43
Grijns grijns!
augsburg heeft overigens een speciaal play off tricot waarmee ze komende wedstrijden spelen.
Mooi shirt.
http://www.aev-panther.de/aev/augsburger+panther/archiv.html?naid=183
Lou-Ann Bartels
4 maart 2009, 23:50
Grijns grijns!
Wie zou die hebben ontworpen? :):)
Ro Herregraven
4 maart 2009, 23:59
Goh, waar hebben we dat eerder gezien?
Jeroen Pilon
5 maart 2009, 00:59
Grijns grijns!
Respect! Eerst de inspeelshirts en nu dit, what's next???
Een wedstrijd tussen jouw shirts en de mijne zou echt gaaf zijn! Ik ben alweer druk bezig, hopelijk doet de club er weer iets mee. (Komkommertijd.. tijd zat dus :mrgreen:)
Raymond Tellers
5 maart 2009, 18:09
Respect! Eerst de inspeelshirts en nu dit, what's next???
Een wedstrijd tussen jouw shirts en de mijne zou echt gaaf zijn! Ik ben alweer druk bezig, hopelijk doet de club er weer iets mee. (Komkommertijd.. tijd zat dus :mrgreen:)
De versie die ik oorspronkelijk had, is helaas wegens sponsoring niet gebruikt. Het logo van de nieuwe sponsor moest voorop, dus die is in de plaats van het logo van de Panthers gekomen. Helaas :( Was anders mooier geweest.
What's next? Een amateurvereniging heeft een shirt in produktie ... verder even afwachten :) Eigenlijk maf dat ik nu een paar shirts in Duitsland heb ontworpen ... weet niets van kleren en ben geen grafisch persoon. Grappig.
Raymond Tellers
5 maart 2009, 18:10
Heb het lang moeten verzwijgen daar Augsburg uiteraard nog niet in de playoffs was. Maar het is inmiddels publiekelijk gemaakt. Alleen jammer dat de ontwerper niet bekend is gemaakt. Ach ja, maakt niet uit. Als het goed is, komt er weer een shirtje deze kant op dus.
Wendy Tellers
5 maart 2009, 21:11
Hahaha, leuk he????
Raymond heeft het inderdaad lange tijd voor zich moeten houden, maar ik vond dat het nu wel naar buiten mocht komen dat hij ze ontworpen heeft.
Het eerste ontwerp was echt heel flitsend, maar zoals Raymond al aangaf is het iets aangepast door de sponsoring.
En deze vind ik ook mooi.
Ben trots op mijn broer!!! Dat mag ook wel eens gezegd worden. Niet dan????
Wendy Tellers
5 maart 2009, 21:31
De eerste wedstrijd is bezig en in de derde periode staat Augsburg in Wolfsburg voor met 1-2 en Hamburg in eigen huis tegen Frankfurt met 3-2.
Wendy Tellers
5 maart 2009, 21:54
Wolfsburg - Augsburg 1-2 :)
Hamburg - Frankfurt 3-4 :NoSmile:
Jeroen Pilon
5 maart 2009, 22:03
Lage toeschouwersaantallen, slechts 1630 (Wolfsburg) en 5194 (Hamburg) betalende bezoekers.
Knappe zege van de Panther. Op eigen ijs zijn ze onwijs sterk en ze gaan in ieder geval met één gewonnen wedstrijd terug naar Augsburg.
Raymond Tellers
5 maart 2009, 22:39
Ik hoop dat Augsburg door komt en dat we ze hier in de regio ergens kunnen zien. Leuk om iets te ontwerpen, maar ze ook daadwerkelijk erin zien spelen, lijkt me nog iets beter :) Overigens helpt zoiets ook wel om de sympathie voor een club te verhogen :)
Raymond Tellers
5 maart 2009, 22:41
Zou ook leuk zijn :) Of zoals iemand in Krefeld aan het begin van het seizoen zei toen we tegen Augsburg speelden: "En? Vandaag tegen je eigen shirtjes?" Hehehe.
Ben benieuwd wat je nu weer in de toverhoed voor ons hebt :)
Roland Kiontke
5 maart 2009, 23:18
Respect Raymond voor jouw grafische bijdrage in de DEL ::thumbsup::.
Trouwens ken ik nog wel een club die aan de Rijn zijde zit die wel weer eens iets aan hun tricots mag doen .
Alleen moet je dan over jouw eigen trots heen stappen :smiley_deg:.
Maar al met al absoluut goed werk van je , en wat goed is komt altijd boven drijven .
En zoals ik het verder begrijp geldt dit ook voor Jeroen natuurlijk.
Groeten.................................
Wendy Tellers
6 maart 2009, 22:40
De tweede wedstrijd zit er ook weer op.
Wolfsburg - Augsburg 4-1
Hamburg - Frankfurt 1-2
In de serie Wolfsburg - Augsburg staat het nu 1-1
In de serie Hamburg - Frankfurt 0-2
Het zal moeilijk worden voor Hamburg om nu nog door te komen naar de play offs.
Ze moeten nu twee wedstrijden in Frankfurt spelen en ik ben bang dat Frankfurt het meteen in de eerste thuiswedstrijd afmaakt.
Helaas .....
Wendy Tellers
8 maart 2009, 20:54
Augsburg - Wolfsburg 0-1
Frankfurt - Hamburg 1-2
Stand na drie wedstrijden:
Wolfsburg - Augsburg 2-1
Hamburg - Frankfurt 1-2
Ger Tellers
8 maart 2009, 21:23
Maandag weer spelen,de clubs hebben het zwaar,als ze maar niet afgebrand zijn als de echte play offs beginnen.
Trouwens het is te gek om in een week tijd een best of 5 te doen.
Wendy Tellers
9 maart 2009, 23:07
Vandaag zijn beide wedstrijden in overtime beslist.
Augsburg - Wolfsburg 3-4
Frankfurt - Hamburg 1-2
Wolfsburg is door naar de play offs.
Frankfurt en Hamburg spelen woensdag de vijfde en beslissende wedstrijd.
Wel opvallend dat Frankfurt eerst in Hamburg twee maal wint en dan Hamburg in Frankfurt.
Woensdag wordt de wedstrijd in Hamburg gespeeld. Zullen dan de Freezers eindelijk gebruik kunnen maken van het thuisvoordeel?
Jack Mulders
9 maart 2009, 23:16
Oei, daar zal Raymond wel van balen , dat Augsburg uitgeschakeld is.
Abe Brouwer
11 maart 2009, 22:11
Hamburg wint met 4-2 van Frankfurt en is de 8e playoff-team.
Wendy Tellers
12 maart 2009, 12:53
Hamburg wint met 4-2 van Frankfurt en is de 8e playoff-team.
Yesssss.
Krefeld en Duisburg zijn mijn favoriete teams in de DEL.
En daarna komen Berlijn en Hamburg. Waarom weet ik niet, maar voor deze twee teams heb ik veel sympathie. Gewoon een gevoelskwestie.
Dus ik ben blij dat Hamburg door is naar de play offs.
Jammer van Augsburg .......
Jeroen Pilon
12 maart 2009, 13:05
Berlijn en Hamburg zijn in mijn ogen commerciële speeltjes van Anschütz. Als de ene club dringend punten nodig heeft dan krijgen ze die van de andere in de eerste de beste onderlinge confrontatie.
Wel een goede zaak overigens dat Hamburg door is, hopelijk gooien ze Berlijn eruit zodat er weer eens een andere Meister komt.
Wendy Tellers
13 maart 2009, 09:02
Wel een goede zaak overigens dat Hamburg door is, hopelijk gooien ze Berlijn eruit zodat er weer eens een andere Meister komt.
Die komt er hoor!!!!
In 2002/2003 werd de zesde plaats in de competitie kampioen en dit jaar zal dat wederom gebeuren!!! :)
Nee geintje, geen grootspraak vooraf.
Eerst eens kijken hoe ons jonge team met de druk kan omgaan.
Jeroen Pilon
13 maart 2009, 14:46
Tijd voor een theorie die ik in september ook al plaatste maar dan met een andere uitkomst. Ik vermoed namelijk dat er een bepaald ritme in zit.
Kampioen 1988: Köln
7 jaar later:
Kampioen 1995: Köln (vanaf plaats 6)
7 jaar later:
Kampioen 2002: Köln (vanaf plaats 6)
7 jaar later:
Kampioen 2009: . . . plaats 6???
Wendy Tellers
13 maart 2009, 23:14
Tijd voor een theorie die ik in september ook al plaatste maar dan met een andere uitkomst. Ik vermoed namelijk dat er een bepaald ritme in zit.
Kampioen 1988: Köln
7 jaar later:
Kampioen 1995: Köln (vanaf plaats 6)
7 jaar later:
Kampioen 2002: Köln (vanaf plaats 6)
7 jaar later:
Kampioen 2009: . . . plaats 6???
Hahaha, laten we het hopen ......
Maar ik ben al zeer tevreden indien we de halve finale halen!!
Als ze zo spelen als vanavond gaat het goed. :)
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.