PDA

View Full Version : SCTT TOERNOOI: 18-04-2009 vanaf 19.30 uur

Piet de Kort
17 februari 2009, 16:26
Bij deze wil ik jullie mededelen dat we een datum hebben voor het SCTT/Richard Gerritse Toernooi 2009.
Het toernooi zal plaatsvinden op zaterdag 18 april 2009 van 19:00 t/m 00:30 in Tilburg aldus het Bestuur van de SCTT.

Ik heb een verzoek: wie graag mee zou doen met ons FORUMTEAM, graag even een mail naar pietvandetrappers@home.nl

Harm Wietze Oldersma
17 februari 2009, 16:45
Bij deze wil ik jullie mededelen dat we een datum hebben voor het SCTT/Richard Gerritse Toernooi 2008.
Het toernooi zal plaatsvinden op zaterdag 18 april 2008 van 19:00 t/m 00:30 in Tilburg aldus het Bestuur van de SCTT.

Ik heb een verzoek: wie graag mee zou doen met ons FORUMTEAM, graag even een mail naar pietvandetrappers@home.nl

Piet, 2009 neem ik aan...

Jasper Lesterhuis
17 februari 2009, 16:45
Dat lijkt me wel wat.. :D

Mike van t Veer
17 februari 2009, 17:28
Jammer, jammer..... ik had graag meegedaan, maar dat weekend spelen wij al een toernooi in Hoorn. Ik was er al bang voor dat deze twee toernooien gingen samenvallen.....

Iedereen die wel mee gaat doen, heel veel plezier !!

Piet de Kort
17 februari 2009, 18:04
Jammer, jammer..... ik had graag meegedaan, maar dat weekend spelen wij al een toernooi in Hoorn. Ik was er al bang voor dat deze twee toernooien gingen samenvallen.....

Iedereen die wel mee gaat doen, heel veel plezier !!

Helaas voor jou, Mike! Jij staat al bij het Forumteam! Je had je zich allang aangemeld, weet je nog in Amsterdammed! ::wavetowel::

P.s. Succes in Hoorn! ::champ::

Karel van der Wal
17 februari 2009, 18:45
wij beslissen vanavond of we met een eigen team gaan meedoen Piet - team sv flyers heerenveen

Bouko Kuiper
17 februari 2009, 19:08
Kunnen jullie nog een team uit Groningen gebruiken?

Mike van t Veer
17 februari 2009, 19:09
Helaas voor jou, Mike! Jij staat al bij het Forumteam! Je had je zich allang aangemeld, weet je nog in Amsterdammed! ::wavetowel::

P.s. Succes in Hoorn! ::champ::

Ja Piet, ik weet 't nog. Ik zou het ook kunnen redden, maar dan moet ik met mach 3 vanuit Hoorn naar Tilburg. Laatste wedstrijd in Hoorn eindigt om 17.15 en Tilburg begint om 19.30. Als je mensen tekort komt doe ik graag mee, anders is mijn plek voor een ander en hou ik me aanbevolen voor volgend jaar.

Joost van Heeswijk
17 februari 2009, 19:13
Ik doe mee Pietje.

Patrick van de Wijgert
17 februari 2009, 19:25
Ik doe mee Pietje.

gisteren niet, ging met het wisselen helemaal fout Joost, zonder jou

Eric van der Putten
17 februari 2009, 19:25
Ik doe mee Pietje.

Ik ook (als het mag)

Joost van Heeswijk
17 februari 2009, 19:28
gisteren niet, ging met het wisselen helemaal fout Joost, zonder jou

Kan deze week geen door de weekse wedstrijden spelen.
Heb storingsdienst.
En ten tweede had me eigen ook niet aangemeld.

Lennox Gerritse
17 februari 2009, 20:45
Ik ben er natuurlijk ook weer bij! Ik zal Wim V. weer eens bellen voor het welbekende forumteam-tenue!
Zal vast geen probleem zijn..

@ Eric: gij zou mij nog bellen menneke...!

Remco Bambacht
17 februari 2009, 20:55
Jammer, dan is de ijshockey.com-crew nog in Polen voor het WK!

Piet de Kort
17 februari 2009, 21:08

Er zit niets anders op dan: of verzetten of eerder terugkomen! :goodman:

Piet de Kort
17 februari 2009, 21:45
Kunnen jullie nog een team uit Groningen gebruiken?

De SCTT leest mee dus ik denk dat zij wel contact met jullie zullen opnemen! ::thumbsup::

Marc Moors
17 februari 2009, 21:47
jawel piet, wij lezen mee en heb vanavond nog geen telefonisch contact gehad met patrick maar dat zal morgen wel gebeuren. Dus alles komt goed

Piet de Kort
17 februari 2009, 21:55
jawel piet, wij lezen mee en heb vanavond nog geen telefonisch contact gehad met patrick maar dat zal morgen wel gebeuren. Dus alles komt goed

Ben de gai dé op dieje avatar, Marcske??? :Bonk3:

Marc Moors
17 februari 2009, 22:00
jawel, maar dan enkele jaren terug

Ro Herregraven
17 februari 2009, 22:15
Ik ben er natuurlijk ook weer bij!

En die rampzalige center uit jouw lijn van vorig jaar ook...

Lennox Gerritse
17 februari 2009, 22:41
OK Ro!, weer klaar om punten te pakken. Ik ben ook bezig om onze andere lijngenoot Xander te benaderen...

Eric vd P in de defence... Na twee jaar runner up, dit jaar voor de eerste plaats!

Eric van der Putten
17 februari 2009, 23:10
@ Eric: gij zou mij nog bellen menneke...!

Hedde hillemaol gelijk in jungske, ben het allenig helemaol vergetuh....

Patrick Beekmans
18 februari 2009, 00:01
Hey Bouko,

Check even je PB... regelen we het even..

Groeten Patrick (SCTT)

Eric van der Putten
18 februari 2009, 00:09
Hey Bouko,

Check even je PB... regelen we het even..

Groeten Patrick (SCTT)

Hey Patrick,

Doe jij dat ook even? :-)

groeten Eric

Jacco van der Stelt
18 februari 2009, 09:20

we krijgen in nijmegen toch wel een uitnodiging voor dit toernooi he !!

Eric van der Putten
18 februari 2009, 12:10
Neem even contact op met Patrick Beekmans hierover.

Joost van Heeswijk
3 maart 2009, 22:04
Piet

Wanneer wordt het team bekend gemaakt????

Piet de Kort
3 maart 2009, 22:09
Piet

Wanneer wordt het team bekend gemaakt????

Er moeten nog enkele spelers reageren! Definitieve lijst zal volgend week gepubliceerd worden! En je weet het Joost; heel Nederland kijkt mee, vandaar dat ik nog even wacht met het team! ::champ::::gowild::

Joost van Heeswijk
8 maart 2009, 23:05
Hoe Zit het nu met de opstelling van het forum team.
Wanneer wordt hij bekend gemaakt??????????????????????????????????????????? ????

Alex van den Brink
8 maart 2009, 23:07
Hoe Zit het nu met de opstelling van het forum team.
Wanneer wordt hij bekend gemaakt??????????????????????????????????????????? ????
De contracten zijn nog niet allemaal getekend en de onderhandeling nog niet afgerond.

Laten we eerst genieten van de finale!

Joost van Heeswijk
8 maart 2009, 23:21
De contracten zijn nog niet allemaal getekend en de onderhandeling nog niet afgerond.

Laten we eerst genieten van de finale!

Maar het lichaam moet wel vast in volle training gaan.
Dus daarom wil ik graag weten hoe het team eruit ziet.

Ludo van Vliet
9 maart 2009, 08:30
Dus daarom wil ik graag weten hoe het team eruit ziet.

Lelijk denk ik. Maar wel klaar om het RG tournooi te winnen.

Sta ik ook in de line up Kootsj Piet?

Ro Herregraven
9 maart 2009, 11:32
Ik heb begrepen dat we zo'n 18 man hebben...

Ro Herregraven
9 maart 2009, 14:18

Ik ga zoals elk jaar weer voor de beproefde Steve-Kruize-trainingsmethode.
Ik ben al 3 weken volop bezig...

Karel van der Wal
12 maart 2009, 14:13
Wij hebben als Supporters Vereniging ons ingeschreven en hebben nieuwe shirts besteld. Zalzospoedig mogelijk de deelnemers door geven.

ik weet niet precies hoe de foto op te laden maar ziet er perfect uit al zeg ik het zelf.

Remco Bambacht
12 maart 2009, 14:15
Ik ga zoals elk jaar weer voor de beproefde Steve-Kruize-trainingsmethode.
Ik ben al 3 weken volop bezig...

Ik heb gehoord dat Steve al in training is voor volgend seizoen, meerdere clubs zijn al ge?nteresseerd.

Piet de Kort
12 maart 2009, 14:20
OK Ro!, weer klaar om punten te pakken. Ik ben ook bezig om onze andere lijngenoot Xander te benaderen...

Eric vd P in de defence... Na twee jaar runner up, dit jaar voor de eerste plaats!

Het FORUMTEAM zal dit jaar keihard toeslaan! De 1e prijs moet haalbaar zijn! Het collectief zal zege vieren!!!!! http://www.adventor.nl/smileys/rock.gif http://www.adventor.nl/smileys/bothdrinking.gif

Karel van der Wal
12 maart 2009, 14:23
Op deze link kun je ze even bekijken volgens mij
http://www.svfh.eu/images/Shirt SVFH.gif

Piet de Kort
12 maart 2009, 14:36
Op deze link kun je ze even bekijken volgens mij
http://www.svfh.eu/images/Shirt SVFH.gif

Lijken wel bananen!!! ::hyper::::happy::::happycheer::

P.s. Doet Hof ook mee!!!!!::fight::

Chris Essers
12 maart 2009, 15:09
Het FORUMTEAM zal dit jaar keihard toeslaan! De 1e prijs moet haalbaar zijn! Het collectief zal zege vieren!!!!! http://www.adventor.nl/smileys/rock.gif http://www.adventor.nl/smileys/bothdrinking.gif

MMhhh nou ik doe dit jaar voor het eerst mee, maar als ik de namen in ons team zie, word ik zelf wel even stil van en denk zelf ook wel dat die prijs bij ons in limburg blijft hahaha::redrant::

Stefan Bouma
12 maart 2009, 15:21
Ik hoop dat er dit jaar minder 'IJshockeyers' meedoen en meer mensen die voor het eerst op het ijs komen in een ijsstadion. In de editie van 2007 tegen Mokkumers was toch de mooiste wedstrijd voor mij.
1-0 verlies maar aan elkaar gewaagd. Verder werden we veelal eruit geschaatst door 2e teams e.d.

Hier nog mijn Gaborik vs Hasek move!
YouTube - Richard Gerritse Toernooi 2007 - Tripping!

Piet de Kort
12 maart 2009, 15:23
MMhhh nou ik doe dit jaar voor het eerst mee, maar als ik de namen in ons team zie, word ik zelf wel even stil van en denk zelf ook wel dat die prijs bij ons in limburg blijft hahaha::redrant::

Zullen die overlopers wel zijn, die jaren met het FORUMTEAM hebben gespeeld en nu zich te goed voelen!!!! Pfffffffff! ::censor:::Bonk3:

Auke de Vries
12 maart 2009, 15:23
Zullen die overlopers wel zijn, die jaren met het FORUMTEAM hebben gespeeld en nu zich te goed voelen!!!! Pfffffffff! ::censor:::Bonk3:Doe jezelf ook mee, Piet !!!!!!!

Piet de Kort
12 maart 2009, 15:27
Doe jezelf ook mee, Piet !!!!!!!

Off course, Auke! Ik ben te herkennen aan mijn fantastische schaatstechniek en mijn weerzienwekkende stickhandeling! Daarnaast ben ik de captain van het FORUMTEAM en draag het nr. 3! ::groovydance::
Oja, ik kan helaas niet zo goed remmen!!!!! Daar gebruik ik meestal de boarding/ plexiglas voor! ::happy::::proost::

Auke de Vries
12 maart 2009, 16:06
Off course, Auke! Ik ben te herkennen aan mijn fantastische schaatstechniek en mijn weerzienwekkende stickhandeling! Daarnaast ben ik de captain van het FORUMTEAM en draag het nr. 3! ::groovydance::
Oja, ik kan helaas niet zo goed remmen!!!!! Daar gebruik ik meestal de boarding/ plexiglas voor! ::happy::::proost::

Sjowwwwww, ben benieuwd hoe snel je dan wel niet bent, misschien kan een check je ook stoppen......... ::check::

Eric van der Putten
12 maart 2009, 16:59
Nou Piet, 3 maart zei je dat de opstelling van het forumteam nog een week op zich zou laten wachten. Nu is het 12 maart, dus je bent al 2 dagen te laat...

Waar blijft ie?

Gerard van der Heide
12 maart 2009, 17:03
Nou Piet, 3 maart zei je dat de opstelling van het forumteam nog een week op zich zou laten wachten. Nu is het 12 maart, dus je bent al 2 dagen te laat...

Waar blijft ie?

Pietje heeft t ongetwijfeld druk met morgenavond Eric. Pinda's kopen voor zn haagse vrienden..............

Piet de Kort
12 maart 2009, 17:05
Waar blijft ie?

Eric, als jij zo doorgaat, zit jij straks op de tribune en niet op de bench van het FORUMTEAM! ::censor::

P.s. Doet toch eens rustig! Ik heb nog niet alle aanmeldingen/mails binnen! En ik ben nog met enkele imports bezig, maar die moeten nog enkele wedstrijden spelen! :goodman:

Piet de Kort
12 maart 2009, 17:07
Pietje heeft t ongetwijfeld druk met morgenavond Eric. Pinda's kopen voor zn haagse vrienden..............

Neen Gerard, ik moet de munten van mijn Haagse vrienden morgen mee opmaken! En Jan en Harrie kennende, zal mij dat misschien met moeite lukken, denk! :drinkers:::happy::::whistle::

Piet de Kort
12 maart 2009, 17:08
Sjowwwwww, ben benieuwd hoe snel je dan wel niet bent, misschien kan een check je ook stoppen......... ::check::

Sjekke mag nie!!! Gelukkig! :Bonk3:

Gerard van der Heide
12 maart 2009, 17:11
Neen Gerard, ik moet de munten van mijn Haagse vrienden morgen mee opmaken! En Jan en Harrie kennende, zal mij dat misschien met moeite lukken, denk! :drinkers:::happy::::whistle::

Jan en Harrie kunnen dus wat dat betreft mogelijk voor een (één) haagse overwinning zorgen........ ???

Eric van der Putten
12 maart 2009, 17:34
Eric, als jij zo doorgaat, zit jij straks op de tribune en niet op de bench van het FORUMTEAM! ::censor::

Gaan we dreigen Pietje?

Altijd gezellig op de tribune toch? Ben trouwens ook lid hoor, dus... hahaha

Piet de Kort
12 maart 2009, 18:19
Ben trouwens ook lid hoor, dus... hahaha

Oke Eric! Hup, hup, hup, hup, hup! Houdoe en bedankt! ::wavetowel::::cheerleader:::grin:

Karel van der Wal
12 maart 2009, 18:58
Lijken wel bananen!!! ::hyper::::happy::::happycheer::

P.s. Doet Hof ook mee!!!!!::fight::
uiteraard en ook zijn vriendje nijholt, de friese stad Stavoren is goed vertegenwoordigd en bijna het zelfde team als twee jaar terug. Enne waar zie jij rode bananen

Piet de Kort
12 maart 2009, 19:48
uiteraard en ook zijn vriendje nijholt, de friese stad Stavoren is goed vertegenwoordigd en bijna het zelfde team als twee jaar terug. Enne waar zie jij rode bananen

Hier! ::happy::

http://nl.dole.eu/portals/18/Pictures/Products/freshfruits/red-bananas.jpg
http://img60.imageshack.us/img60/2138/banaan1in.jpg

Eric van der Putten
12 maart 2009, 19:52
Hier! ::happy::

http://nl.dole.eu/portals/18/Pictures/Products/freshfruits/red-bananas.jpg

PhotoShopPiet :-)

Piet de Kort
12 maart 2009, 20:04
PhotoShopPiet :-)

Neen, google! http://nl.dole.eu/portals/18/Pictures/Products/freshfruits/red-bananas.jpg

Joost van Heeswijk
12 maart 2009, 20:33
Sjekke mag nie!!! Gelukkig! :Bonk3:

Wel per ongeluk tegen je aan rijden.
Wanneer wordt het team bekend gemaakt.
Is het nu zeker dat............ mee doet.
Als dat is winnen we zeker.

Eric van der Putten
15 maart 2009, 22:59
Website van het SCTT/Richard Gerritse Toernooi is geupdate. Klik op onderstaand logo.

Mitchell van Amelsfort
16 maart 2009, 20:13
Website van het SCTT/Richard Gerritse Toernooi is geupdate. Klik op onderstaand logo.

Eric in het regelement staat dat we 20 minuten vuile tijd per wedstrijd hebben maar het is natuurlijk 25 minuten (zoals aangegevenbij het schema).

Richard Vader
16 maart 2009, 21:29
Team Eaters Limburg is na genoeg compleet.

Piet de Kort
16 maart 2009, 22:32
Team Eaters Limburg is na genoeg compleet.

Overloper! ::redrant::

Eric van der Putten
16 maart 2009, 23:19
Eric in het regelement staat dat we 20 minuten vuile tijd per wedstrijd hebben maar het is natuurlijk 25 minuten (zoals aangegevenbij het schema).

Kan kloppen Mitchell. Ik ging er van uit dat het reglement identiek was aan dat van vorig jaar, maar Patrick wees me er vanmiddag al op dat dat niet zo was.

Inmiddels staat het goede reglement op de site.

Piet de Kort
17 maart 2009, 08:09
Kan kloppen Mitchell. Ik ging er van uit dat het reglement identiek was aan dat van vorig jaar, maar Patrick wees me er vanmiddag al op dat dat niet zo was.

Inmiddels staat het goede reglement op de site.

Niet jokken, Eric! Het staat nog niet bij het programma/speelschema! Kijk maar:

Enkelvoudige competitie waarbij elk team tegen alle deelnemers speelt
- Wedstrijden 1x 20 minuten vuile tijd

:Bonk3:

Eric van der Putten
18 maart 2009, 01:10
Niet jokken, Eric! Het staat nog niet bij het programma/speelschema! Kijk maar:

Enkelvoudige competitie waarbij elk team tegen alle deelnemers speelt
-Wedstrijden 1x 20 minuten vuile tijd

:Bonk3:

Ik jok nooit Piet, maar ik werd dan ook door Patrick gevraagd om het reglement aan te passen. Dat wat jij zegt bij het programma stond was me niet opgevallen. Bij deze verandert. Bedankt voor de tip! ;-)