PDA

View Full Version : Het Forum

Alex van den Brink
10 februari 2009, 18:20
Ik heb het e.e.a. de afgelopen periode gelezen en ik wil wat kwijt over de huidige situatie, die ontstaan is op het forum.

Ik ben een van de oudste leden van het forum. Marco Spelten vermelt elders in een posting: "Ooit was het leuk. Klein groepje in het begin. Alle deelnemers stonden op de foto op de voorpagina afgebeeld." Ik stond op die foto.

Dit forum is voor mij uitgegroeid als een soort roddelblad, leuk, maar niet al te serieus nemen. Er werd in het verleden geplaagd, gesard en getreiterd, maar het was een echte familie waarmee we afspraken bij wedstrijden. Het was enorm leuk en er kwam een band onder "hardcore" liefhebbers van het ijshockey spel. De spelers, scheidsrechters en bestuurders zijn zelfs actief (geweest) op het forum.
Ik kan nog sentimenteel even doorgaan hoe mooi en hoe goed het allemaal was.

Ik wil alleen aanhalen dat voor mij het forumteam een ultiem voorbeeld is over hoe het zou moeten.

Het zou mij erg aan het hart gaan als het forum ter ziele gaat en IJSHOCKEY.COM heeft dit NIET verdiend. De digitale promotie die door ijshockey.com gedaan is, is van ongekende waarde. Samen met de NIJB is er een totale afdekking voor het inernet gerealiseerd.

Ik wil hiermee een statement maken door mij solidair met IJshockey.com te verklaren en dat ik elke vorm van moderatie accepteer.

Joost van Heeswijk
10 februari 2009, 18:22
Je hebt groot gelijk Alex.
Het zou inderdaad triest zijn als dit forum op houd met bestaan.

Patrick van Dongen
10 februari 2009, 18:28
MEE EENS! Ook ik accepteer iedere vorm van moderatie en ben er voorstander van om iedereen die te ver gaat van het forum te verwijderen. Uitleg is wat mij betreft overbodig.

Jordy Rutten
10 februari 2009, 18:34
Ik heb ook wel zo een vermoeden dat het helemaal niet nodig is dit forum op te doeken.

Als je gewoon wat meer moderators benoemt, die niet bang zijn voor gezeik, denk ik dat je al een heleboel ellende voorkomt.

Gewoon wat leden die langer meedraaien. Van iedere club 1.
Die moderators staan dan volledig los van Nico Toemen of de forumleiding.
Dan denk ik dat je al een heleboel gezeik voorkomt...

Ik heb me al aangeboden (ik ben iemand van daden, minder van woorden) maar ik vermoed dat dit van mij niet geaccepteerd wordt, aangezien ik hier nog niet zo lang zit, vergeleken met Alex, Geert etc.

Wij als leden zouden ook de handen uit de mouwen kunnen steken.
Zeker degenen die preken het zo goed voor te hebben met het forum...

Piet de Kort
10 februari 2009, 18:38
Ik wil alleen aanhalen dat voor mij het forumteam een ultiem voorbeeld is over hoe het zou moeten.

Is dit een verkapte sollicitatie naar een plaats in het forumteam, Alex? Of bedoel je dit niet? :goodman:

Verders ben ik het helemaal met je eens! ::thumbsup::

Patrick van de Wijgert
10 februari 2009, 18:40
Is dit een verkapte sollicitatie naar een plaats in het forumteam, Alex? Of bedoel je dit niet? :goodman:

Hoe is dat forumteam ooit ontstaan Piet?::afro::

Ro Herregraven
10 februari 2009, 18:41

Piet, blijf eens van het bier af! Alex was er vorig jaar toch al bij! ;-)

Alex van den Brink
10 februari 2009, 18:42

Piet in jouw, inmiddels vergeven, afwezigheid, ben ik toegevoegd aan het team.

Ik wacht nu voor een oproep voor de nieuwe try-outs en hoop dat het een vervolg heeft.

Piet de Kort
10 februari 2009, 18:46
Piet in jouw, inmiddels vergeven, afwezigheid, ben ik toegevoegd aan het team.

Ik wacht nu voor een oproep voor de nieuwe try-outs en hoop dat het een vervolg heeft.

Je staat er weer bij, Alex! En natuurlijk wist ik dat je vorig mee hebt gedaan! Er moest een waardige vervanger voor mij komen! ::devildance::
Ik hoop alleen dat er 2 uitnodigingen voor het FORUMTEAM komen, ik heb al aardig wat namen! :goodman:

Piet de Kort
10 februari 2009, 18:49
Hoe is dat forumteam ooit ontstaan Piet?::afro::

Als geintje! En om supporters een beetje dichter bij elkaar te brengen! ::wavetowel::

Patrick van de Wijgert
10 februari 2009, 18:53
Als geintje! En om supporters een beetje dichter bij elkaar te brengen! ::wavetowel::
Geintje was het niet, laatste klopt wel

Piet de Kort
10 februari 2009, 19:14
Geintje was het niet, laatste klopt wel

Geintje was het wel!

Het begon al toen ik onze eerste gastspeler bekend maakte aan het forumteam.
Onze (toenmalige) coach viel bijna van zijn stoel af! ::cheerleader::
Dat coach Dick vd Berg (en de rest van Limburg) een team zouden moeten vormen met gastspeler ref. JP de Brabander zou (destijds) Gelaen nooit voor mogelijk hebben gehouden!

En het pakte verdorie nog geweldig uit ook! Respect klonk het op het ijs en in de kantine na afloop van de 3 wedstrijden.

Ik heb zoveel plezier (onderling) met diverse supporters gehad, hetzij na een winstpartij, hetzij na een verliespartij! ::thumbsup::

Jasper Lesterhuis
10 februari 2009, 20:15
Even off-topic over het forum-team, hoe zit het met de goalie daarvan?

Alex van den Brink
10 februari 2009, 20:29
Good old Cor van der Holst

Ferdinand van Berlo
10 februari 2009, 20:32
Ik heb het e.e.a. de afgelopen periode gelezen en ik wil wat kwijt over de huidige situatie, die ontstaan is op het forum.

Ik ben een van de oudste leden van het forum. Marco Spelten vermelt elders in een posting: "Ooit was het leuk. Klein groepje in het begin. Alle deelnemers stonden op de foto op de voorpagina afgebeeld." Ik stond op die foto.

Dit forum is voor mij uitgegroeid als een soort roddelblad, leuk, maar niet al te serieus nemen. Er werd in het verleden geplaagd, gesard en getreiterd, maar het was een echte familie waarmee we afspraken bij wedstrijden. Het was enorm leuk en er kwam een band onder "hardcore" liefhebbers van het ijshockey spel. De spelers, scheidsrechters en bestuurders zijn zelfs actief (geweest) op het forum.

Het zou mij erg aan het hart gaan als het forum ter ziele gaat en IJSHOCKEY.COM heeft dit NIET verdiend. De digitale promotie die door ijshockey.com gedaan is, is van ongekende waarde. Samen met de NIJB is er een totale afdekking voor het inernet gerealiseerd.

Ik wil hiermee een statement maken door mij solidair met IJshockey.com te verklaren en dat ik elke vorm van moderatie accepteer.

mooie woorden. ik sluit me hier bij aan.

Patrick van de Wijgert
10 februari 2009, 20:46
Geintje was het wel!

Het begon al toen ik onze eerste gastspeler bekend maakte aan het forumteam.
Onze (toenmalige) coach viel bijna van zijn stoel af! ::cheerleader::
Dat coach Dick vd Berg (en de rest van Limburg) een team zouden moeten vormen met gastspeler ref. JP de Brabander zou (destijds) Gelaen nooit voor mogelijk hebben gehouden!

En het pakte verdorie nog geweldig uit ook! Respect klonk het op het ijs en in de kantine na afloop van de 3 wedstrijden.

Ik heb zoveel plezier (onderling) met diverse supporters gehad, hetzij na een winstpartij, hetzij na een verliespartij! ::thumbsup::

Nog eerder als dat

Piet de Kort
10 februari 2009, 21:12
Good old Cor van der Holst

Klopt! Cor kan/mag niet gemist worden! Ons team staat en valt met hem! ::thumbsup::

Eric van der Putten
11 februari 2009, 00:01

Ook een sollicitatie, Jasper? Misschien voor het tweede forum-team :-)

Jasper Lesterhuis
11 februari 2009, 02:55

Reken maar van yes...!! ::animgoal::

Ludo van Vliet
11 februari 2009, 08:58

Achteraansluiten vriend!! :-)

Na afgelopen zaterdag wil ik eigenlijk wel gewoon spelen, dat keepen heb ik even gehad. Ik heb oppervlakte blauwe plekken op mijn lijf van een halve vierkante meter.

Jasper Lesterhuis
11 februari 2009, 10:34
Achteraansluiten vriend!! :-)

Na afgelopen zaterdag wil ik eigenlijk wel gewoon spelen, dat keepen heb ik even gehad. Ik heb oppervlakte blauwe plekken op mijn lijf van een halve vierkante meter.

komt goed uit, dan ga ik wel in de goal staan.. ;)

Karel van der Wal
11 februari 2009, 13:12
wanneer is het dit seizoen ?? al bekend waar ?

Stefan van der Spek
11 februari 2009, 13:12
Oorspronkelijk geplaatst door Alex van den Brink http://www.ijshockeyforum.com/n/cb/buttons/viewpost.gif (http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?p=112641#post112641)

Ik bemoei me normaal (heel wijs) niet met discussies die op dit forum nergens over
gaan...moet zeggen dat ik deze topic een mooi stuk vind, en wil eigenlijk aanvullen dat als je je niet stoort aan het gedrag van enkelen....want dat zijn het met 1200 leden...dat dit forum heel veel moois te bieden heeft...als je als forummember niet reageert op roddels, getreiter ed. dan blijft er hier voldoende over om serieus met anderen je passie voor ijshockey mee te delen...
Ik moet zeggen dat ik ook al behoorlijk lang dit forum heb gevolgd, maar nooit echt serieus heb genomen, waarschijnlijk gewoon omdat Nederlands ijshockey mij niet de aandacht trok en omdat ik vooral het NHL gebeuren volg en hier niet al te veel over wordt besproken...nu ik dit jaar zo'n beetje naar alle thuiswedstrijden ben geweest van Groningen + enkele uitwedstrijden en ik er al gauw achter kwam dat in de topic voor het buitenland mbt. de DEL genoeg members op dit forum heeft die daar erg actief zijn en wat mij ook erg aanspreekt...het heeft mij daarom doen besluiten me toch een keer aan te melden en ik moet zeggen dat dit forum zeker nog bijdraagt aan het onderhouden van contacten, soms van dezelfde favo team, maar soms ook van die van andere teams... het ontstaan van vriendschappen...en meer van dat sentimentele gedoe :)

Dit forum maakt het beleven van ijshockey op Nederlands niveau tot een complete ervaring..om goed op hoogte te blijven van de vele ontwikkelingen en om elkaar op de hoogte te brengen als je zelf iets hebt wat je graag op een goede manier met anderen wilt delen...

Persoonlijk zou ik elke hand van elke ijshockeyfan willen schudden...misschien als Groningen ver komt in de playoffs...gaat me dit wellicht nog wel lukken hehe :) maar anders hoop wellicht ooit nog met meerdere van jullie gesprekken te mogen aanknopen buiten dit forum om....

Ik hoop dat diegene die verantwoordelijk zijn voor het onderhouden van dit forum en manier weten te vinden om de rust te krijgen op dit forum zodat alle topics op dit forum het waard zijn om te lezen...

Mike van t Veer
12 februari 2009, 22:32
Zo, dus er wordt al gedacht aan een 2e forumteam? Dat gaat lekker. Volgend seizoen een forumtoernooi? Zullen we 80 ijshockeyende leden hebben ?

Eric van der Putten
12 februari 2009, 23:46
Zo, dus er wordt al gedacht aan een 2e forumteam? Dat gaat lekker. Volgend seizoen een forumtoernooi? Zullen we 80 ijshockeyende leden hebben ?

Zou een leuk spektakel worden :-)

Stefan Bouma
13 februari 2009, 09:00
Waar en wanneer is het?

Eric van der Putten
13 februari 2009, 10:56
Waar en wanneer is het?

Aan meer duidelijkheid wordt hard gewerkt, Stefan.

Mike van t Veer
13 februari 2009, 17:51
Zou een leuk spektakel worden :-)

Da's wel zeker. Maar dat is toch ook de bedoeling?!

Jasper Lesterhuis
14 februari 2009, 11:38

ik weet niet hoeveel actief hockeyende leden er zijn hier op het forum, maar in Eindhoven ligt dit jaar voor het eerst het hele jaar ijs, dus wellicht is er na het reguliere seizoen een dag in te plannen..

Mike van t Veer
14 februari 2009, 12:22
Regel jij dat f, Jasper? Dan meld ik me bij deze vast aan.

Jasper Lesterhuis
14 februari 2009, 12:26
ff.. LOL