PDA

View Full Version : Tilburg - Eindhoven

Jasper Lesterhuis
8 februari 2009, 19:10
Schakel net in, via de liveticker.. Hoegee in het doel bij de Kemphanen, en 0-1 voorsprong voor de Eindhovenaren, dat beloofd nog wat te gaan worden de rest van deze wedstrijd..

Lijkt me dat Hoegee gebrand is op een goed resultaat omdat hij wil laten zien wat hij in huis heeft, en wellicht speelt Tilburg veel met 3e/4e lijn omdat ze dachten de punten al in de pocket te hebben?

Ben benieuwd hoe dit verder zal gaan..!

Johan van der Donk
8 februari 2009, 19:14
Schakel net in, via de liveticker.. Hoegee in het doel bij de Kemphanen, en 0-1 voorsprong voor de Eindhovenaren, dat beloofd nog wat te gaan worden de rest van deze wedstrijd..

Lijkt me dat Hoegee gebrand is op een goed resultaat omdat hij wil laten zien wat hij in huis heeft, en wellicht speelt Tilburg veel met 3e/4e lijn omdat ze dachten de punten al in de pocket te hebben?

Ben benieuwd hoe dit verder zal gaan..!

Als je tegen een team als Eindhoven speelt met de gedachten dat die punten al binnen zijn dan kon je nog wel eens raar op je neus kijken ::surprise::

Ik neem aan dat Tilburg dit ook weet :)

Jasper Lesterhuis
8 februari 2009, 19:17
Ik ben alleen iets minder blij met de stand bij Groningen - Amsterdam.. 2-2 nadat Groningen eerst 2-0 voor heeft gestaan.. Amsterdam moet punten laten liggen, anders staan "we" 8e..

Ron van der Veen
8 februari 2009, 19:17
Als je tegen een team als Eindhoven speelt met de gedachten dat die punten al binnen zijn dan kon je nog wel eens raar op je neus kijken ::surprise::

Ik neem aan dat Tilburg dit ook weet :)
ik denk dat dat voor elk team geldt

Ron van der Veen
8 februari 2009, 19:19
1:1 (22. Minuut)
Doelpunt: Stanislav Nazarov

Johan van der Donk
ik denk dat dat voor elk team geldt

Inderdaad dit seizoen kan iedereen van iedereen winnen, dat maakt het wel allemaal een stuk spannender :Bonk3:

Etienne Henrichs
Jasper waar heb je het over? :D
Groningen staat 4-2 voor.

Johan van der Donk
8 februari 2009, 19:21
Yep, 4-2 voor Groningen.....ik dacht al dat de sheet niet klopte ;)

Jasper Lesterhuis
8 februari 2009, 19:21
Jasper waar heb je het over? :D
Groningen staat 4-2 voor.

Ow, haha dan was wellicht de live-ticker hier niet helemaal up to date.. Mooizo, thanks voor het goede nieuws! :D

Johan van der Donk
8 februari 2009, 19:26
Ligt de sheet er uit in Tilburg ?

Ron van der Veen
8 februari 2009, 19:27
Gaat niet "goed" daar, drie man in de strafbank

Ron van der Veen
8 februari 2009, 19:29
29:25 min
Trappers speelt met 4 spelers. Enkele kansen voor Eindhoven, maar de Lichtstad bewoners vergeten te scoren. Kan ze in het verloop nog wel eens duur komen te staan

Harry Batist
Monych voor de 4e keer in het bankje

Jasper Lesterhuis
Damn, gaat er flink hard aan toe daar dan.. Eindhoven moet punten pakken nu Amsterdam ze laat liggen..!

Harry Batist
8 februari 2009, 19:31
Damn, gaat er flink hard aan toe daar dan.. Eindhoven moet punten pakken nu Amsterdam ze laat liggen..! Van mij mag het Jasper.

Ron van der Veen
8 februari 2009, 19:33
Taggart Desmet bedient Lance Monych die een gapend doel voor zich heeft (2-1)

Jasper Lesterhuis
8 februari 2009, 19:34
2-1, dat was niet de bedoeling.. :( Wel goed nieuws, Amsterdam heeft verloren, wedstrijd afgelopen. Sheet geeft nog niks aan, loopt lekker achter dan..

Jasper Lesterhuis
8 februari 2009, 19:38
Ai, en nu ook nog killen.. Al kan het wel dat in real-time die straf alweer afgelopen is als ik zie hoeveel de sheet net achterliep..

Ron van der Veen
8 februari 2009, 19:40
36:29 min
Trappers doet wat Eindhoven vergeet te doen, namelijk scoren. Een 100kans wordt door Galerno gemist na voorbereidend werk van Hagemeijer. Uit de counter scoort Teunissen, na prima overzicht van Peter van Biezen (3-1)

Jasper Lesterhuis
8 februari 2009, 19:41
::censor::

Ron van der Veen
8 februari 2009, 19:48
40:00 min
Einde van de tweede periode waarin er een klein beetje licht zit tussen de Brabantse rivalen. Trappers slaat munt uit de mogelijkheden die Eindhoven laat liggen.

Jasper Lesterhuis
8 februari 2009, 19:50
Had het graag anders gezien, maar wel mooi dat het een echte wedstrijd is en geen walk-over

Ron van der Veen
8 februari 2009, 20:10
40:01 min
Begin van het slotstuk van de Brabantse ijshockeyderby

Ron van der Veen
8 februari 2009, 20:20
45:27 min
Trappers is een maatje te groot voor de Brabantse buur, zoveel is wel duidelijk met nog ruim 14 minuten. Toch blijven de Kemphanen strijden. Dat siert ze.

Ron van der Veen
8 februari 2009, 20:26
49:20 min
Daryl Bat rondt een cross-ice pass van Bob Teunissen bekwaam af en maakt er 4-1 van

Jasper Lesterhuis
8 februari 2009, 20:28
45:27 min
Trappers is een maatje te groot voor de Brabantse buur, zoveel is wel duidelijk met nog ruim 14 minuten. Toch blijven de Kemphanen strijden. Dat siert ze.

Het zijn inderdaad bijters, met veel werklust. Ze zijn dit seizoen ook al meerdere malen van een grote achterstand teruggekomen.. Jammer van de 4-1, Tilburg zal het wel gecontroleerd uitspelen nu..

Ron van der Veen
8 februari 2009, 20:37
5:1 (56. Minuut)
Doelpunt: Lance Monych
Assist: Taggart Desmet, Don Nichols

Ron van der Veen
8 februari 2009, 20:39
5:2 (57. Minuut)
Doelpunt: Nick Verbruggen
Assist: Peter Wickstrom, Dominik Rozman

Jasper Lesterhuis
8 februari 2009, 20:40
Nog maar 3.. ;)

Ron van der Veen
8 februari 2009, 20:42
Nog maar 3.. ;)
zou wel een stunt zijn::wavetowel::

Ron van der Veen
8 februari 2009, 20:43
59:10 min
Prachtige goal. Niet zo zeer de goal op zich maar meer de voorbereiding. Bat op Van Biezen, Van Biezen weer terug op Bat en 6-2.

Ludo van Vliet
8 februari 2009, 22:34
59:10 min
Prachtige goal. Niet zo zeer de goal op zich maar meer de voorbereiding. Bat op Van Biezen, Van Biezen weer terug op Bat en 6-2.

Respect voor de manier van werken van Eindhoven. Ze hebben alleen moeite met afmaken. Dat wordt nog leuk in de play offs voor degene die daar tegen moet.

Piet de Kort
8 februari 2009, 22:53
Goeie pot van Eindhovuhhh, ze kunnen alleen nie afmoaken nie.

Ut gao dun goeie káánt op, Laurie! Nog effe en gai sprikt vloejend Tilburgs! :goodman:

Laurie Ioannidis
8 februari 2009, 22:55
Ut gao dun goeie káánt op, Laurie! Nog effe en gai sprikt vloejend Tilburgs! :goodman:

Ik zat par accident op de laptop van ons Laurie. Excuses, maar Eindhovuh kan nog steeds nie afmoakuh nie ;-)

En ja... ik zou ook op het besloten Gelaense forum kunnen kijken nu, maar daar staat niets noemenswaardigs. Volgende keer pak ik mijn eigen laptop weer, maar die stoat bovuh ;-)

Michael Schoenmakers
8 februari 2009, 22:57
Respect voor de manier van werken van Eindhoven. Ze hebben alleen moeite met afmaken. Dat wordt nog leuk in de play offs voor degene die daar tegen moet.

Het is dat de 1 -1 in mijn ogen door een eigen speler van kemphanen werd gemaakt anders werd het voor Trappers nog kanp lastig. De eerste periode was zeker verdient voor Eindhoven alleen vergeten ze het af te maken.

Laurie Ioannidis
8 februari 2009, 22:59
Het is dat de 1 -1 in mijn ogen door een eigen speler van kemphanen werd gemaakt anders werd het voor Trappers nog kanp lastig. De eerste periode was zeker verdient voor Eindhoven alleen vergeten ze het af te maken.

TWEE spelers van Eindhovuh die de puck gezamelijk over de lijn werkten, grappig om te zien....

Eric van der Putten
8 februari 2009, 23:03
TWEE spelers van Eindhovuh die de puck gezamelijk over de lijn werkten, grappig om te zien....

Volgens mij was het de schaats van Monych. Overigens geen trappende beweging, dus geldig doelpunt.

Piet de Kort
8 februari 2009, 23:04
Volgens mij was het de schaats van Monych. Overigens geen trappende beweging, dus geldig doelpunt.

De eerste goal toch zeker niet, Fotograaf EriC! Opletten! :Bonk3:

Michael Schoenmakers
8 februari 2009, 23:04

Niet grappig maar geweldig haha

Laurie Ioannidis
8 februari 2009, 23:08

Wel wakker blijven Eric, we hebben het over de 1-1. Die goalie en een verdediger werkten de puck helemaal gezamenlijk over de lijn en wij stonden er recht boven, dus hebben het héél goed kunnen zien...

Michael Schoenmakers
8 februari 2009, 23:15

Ik zat in een ander vak ik zeg niet welk maar die trappende beweging volgens mij was die er wel maar goed en da was niet bij de 1-1.

Eric van der Putten
8 februari 2009, 23:39
De 6-2 overwinning brengt het thuisvoordeel nog dichterbij Tilburg. Trappers heeft nog één puntje nodig en dat kan aanstaande woensdag al gehaald worden in de thuiswedstrijd tegen Geleen.

Schrijven Joep Meijsen en Remco Bambacht op ijshockey.com.

Volgens mij is Trappers nu al zeker van de eerste plaats. Den Haag kan alleen nog maar gelijk komen qua puntenaantal, maar na de wedstrijd van afgelopen vrijdag heeft Trappers onderling met Hijs het beste resultaat. Daar draait het toch om?

Emile Joosten
9 februari 2009, 00:56
Volgens mij heb je helemaal gelijk Eric!

Abe Brouwer
9 februari 2009, 05:23
Nogmaals: telt onderling tesultaat wel? Met 3 wedstrijden heeft een van de teams een thuiswedstrijd meer, dus dat lijkt me niet helemaal eerlijk! De NIJB-site zegt daar ook niks over/

Ludo van Vliet
9 februari 2009, 07:21
De 6-2 overwinning brengt het thuisvoordeel nog dichterbij Tilburg. Trappers heeft nog één puntje nodig en dat kan aanstaande woensdag al gehaald worden in de thuiswedstrijd tegen Geleen.

Schrijven Joep Meijsen en Remco Bambacht op ijshockey.com.

Volgens mij is Trappers nu al zeker van de eerste plaats. Den Haag kan alleen nog maar gelijk komen qua puntenaantal, maar na de wedstrijd van afgelopen vrijdag heeft Trappers onderling met Hijs het beste resultaat. Daar draait het toch om?

Het verlangen is de meester van de gedachte. remco zou zo graag willen dat het zo was, dat het spontaan uit zijn toetsenbord komt.