PDA

View Full Version : Bedankt allemaal

Jan Been
28 januari 2009, 19:24
Iedereen bedankt voor de vele kennismakingen via dit forum,maar het is tijd om afscheid te nemen van elkaar op dit forum,heb het verzoek al ingedient om mij te verwijderen.
heb geen zin meer in al die onzin hier.:goodman:

Paul van Heertum
28 januari 2009, 19:26
Ciao.

Jordy Rutten
28 januari 2009, 19:27
Iedereen bedankt voor de vele kennismakingen via dit forum,maar het is tijd om afscheid te nemen van elkaar op dit forum,heb het verzoek al ingedient om mij te verwijderen.
heb geen zin meer in al die onzin hier.:goodman:

Het zou je sieren, als je misschien zou willen vertellen waarom je vertrekt...

Zoals ik al zei vind ik dit heel erg jammer. Heel erg dat jij en Dick vertrekken...

Ik zie jullie nog eens in Nijmegen of Geleen?

Roger W. de Groot
28 januari 2009, 19:29
YouTube - Houdoe en Bedankt mee-eters

Jan Been
28 januari 2009, 19:31
Het zou je sieren, als je misschien zou willen vertellen waarom je vertrekt...

Zoals ik al zei vind ik dit heel erg jammer. Heel erg dat jij en Dick vertrekken...

Ik zie jullie nog eens in Nijmegen of Geleen?

De lol is er vanaf en er wordt nog alleen met modder naar elkaar gegooit.
Er zijn erbij die willen koste wat kost hun gelijk halen en verliezen de realiteit uit het oog. Respect voor elkaar is ver te zoeken.

Jordy Rutten
28 januari 2009, 19:32
De lol is er vanaf en er wordt nog alleen met modder naar elkaar gegooit.
Er zijn erbij die willen koste wat kost hun gelijk halen en verliezen de realiteit uit het oog. Respect voor elkaar is ver te zoeken.

Oké. Dankje voor de uitleg...

Wel erg jammer...

Mike Norman
28 januari 2009, 19:35
Tip: Vraag om een ip-ban. Dan kan je je ook niet meer storen aan opmerkingen hier ;-)

Roger W. de Groot
28 januari 2009, 19:40
Tip: Vraag om een ip-ban. Dan kan je je ook niet meer storen aan opmerkingen hier ;-)

Whahaha....aaaiiiii die was raak :)

Paul van Heertum
28 januari 2009, 19:46
Tko...

Marc van de Wall
28 januari 2009, 19:48

Mwa, vind je?

Marcel de Groot
28 januari 2009, 20:04

Ik vind (en dat is een mening en dat mag in dit land) jou echt een enorme sukkel en een van de redenen dat dit forum langzaam ten gronde gaat.

Rob Nijsten
28 januari 2009, 20:06
Ik vind (en dat is een mening en dat mag in dit land) jou echt een enorme sukkel en een van de redenen dat dit forum langzaam ten gronde gaat.
NIks persoonlijk hoor, maar volgens mij is dit het modder gooen wat jan bedoeld..
nogmaals No offence.. ;)

Marcel de Groot
28 januari 2009, 20:10
NIks persoonlijk hoor, maar volgens mij is dit het modder gooen wat jan bedoeld..
nogmaals No offence.. ;)

Klopt helemaal Rob, maar ook ik ben de schijnheiligheid van sommige forumbezoekers hier meer dan zat. De heer de Groot uit Tilburg is hier een goed voorbeeld van.

Ik kom al jaren op dit forum, zelfs al heel lang op het oude forum. Heb er veel vrienden door gekregen, ook uit Tilburg. Maar een aantal lieden hier verpesten het voor de grote groep. En het ergste is dat ze hier doen alsog hun neus bloed.

Nee, dit forum is niet meer wat het is geweest en zal het ook nooit meer worden.

Piet de Kort
28 januari 2009, 20:11
Ik snap er ook helemaal niets van waarom Jan en Dick hier weg zijn! Ik dacht dat het hier op het forum juist beter ging! En ach we zeggen allemaal wel eens iets wat we met "diverse woorden" niet helemaal precies zo bedoelen.
Jammer.
Dick en Jan, toch bedankt voor de vele jaren alhier! Zonder dit forum had ik misschien jullie wel nooit leren kennen!

Marcel de Groot
28 januari 2009, 20:16
Ik snap er ook helemaal niets van waarom Jan en Dick hier weg zijn! Ik dacht dat het hier op het forum juist bester ging! En ach we zeggen allemaal wel eens iets wat we met "diverse woorden" niet helemaal precies zo bedoelen.
Jammer.
Dick en Jan, toch bedankt voor de vele jaren alhier! Zonder dit forum had ik misschien jullie wel nooit leren kennen!

Was iedereen maar zoals jij en nog een aantal mensen uit Tilburg Piet (ik noem een Ferdinand bijv. om toch nog maar een andere naam te noemen) dan was dit forum nog gezellig. Maar helaas........

Roger W. de Groot
28 januari 2009, 20:29

Dat mag jij vinden Marcel, insgelijks hoor! Kun jij ook niet uitschrijven?

Joep Meijsen
28 januari 2009, 20:36
Zullen we dit topic netjes houden? Jan Been leest nog steeds mee.

Roger W. de Groot
28 januari 2009, 20:36
Ik ben niet degene geweest, die te pas en te onpas mensen loopt te kwetsen, beledigen en bedreigen.
Dat ik schijnheilig ben, is ook een mening van jou die je niet kunt funderen, of gaan we het weer over Stijn hebben. Heeft volgens mij geenzins te maken met de situatie laatste tijd op het forum.
Ik vind het spijtig dat Dick afscheid neemt, hij kan ook wel eens tever gaan maar je weet wel wat je aan hem hebt.
Jan Been is een ander verhaal. Die liep een haatcampagne te voeren tegen Tilburg.
In dit topic http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?t=5730&page=5 had ik een gezonde discussie met Bartele over een situatie van gister. Zie dan de reactie van Been. En dan ben ik de reden dat het forum ten gronde gaat? Sure!

Marcel de Groot
28 januari 2009, 20:40
En dan ben ik de reden dat het forum ten gronde gaat?

Heel goed grote vriend, je eerste juiste conclusie. Overigens ben jij niet de enige, dat is te veel eer.

Roger W. de Groot
28 januari 2009, 20:44
Heel goed grote vriend, je eerste juiste conclusie. Overigens ben jij niet de enige, dat is te veel eer.

Je geeft geen antwoord op mijn vraag. En noem me aub geen grote vriend, word al ziek bij de gedachte....

Peter Thijssen
28 januari 2009, 20:45
Ik kan je wel begrijpen jan, soms wordt je het gezeik ook wel eens moe.

Marcel de Groot
28 januari 2009, 20:46
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. En noem me aub geen grote vriend, word al ziek bij de gedachte....

Je noemt zelf al een voorbeeld (Stijn) over hoe je in elkaar zit grote vriend.

Roger W. de Groot
28 januari 2009, 20:47
Je noemt zelf al een voorbeeld (Stijn) over hoe je in elkaar zit grote vriend.

Haha, ik zat er op te wachten. Kun je het nog steeds niet loslaten? Geef het een plaatsje of praat erover met iemand. Lucht vaak enorm op! Sterkte!
De vraag was trouwens of jij je ook niet kunt uitschrijven?

Jack Mulders
28 januari 2009, 20:55

En dat wil jij bepalen, Roger!!!

Ron Lahay
28 januari 2009, 20:55
Haha, ik zat er op te wachten. Kun je het nog steeds niet loslaten? Geef het een plaatsje of praat erover met iemand. Lucht vaak enorm op! Sterkte!
De vraag was trouwens of jij je ook niet kunt uitschrijven?

Heb je al eens een L*L met de letters NLD in z'n nek gezien? Kijk maar eens naar je eigen avatar! ::tease::

Roger W. de Groot
28 januari 2009, 20:57
En dat wil jij bepalen, Roger!!!

Nee zeker niet, was een suggestie...;)

Roger W. de Groot
28 januari 2009, 20:59
Heb je al eens een L*L met de letters NLD in z'n nek gezien? Kijk maar eens naar je eigen avatar! ::tease::

Altijd lachen gieren brullen met Ron....::wavetowel:: Wel eens een l*l zonder nek gezien met een bril op?

Ron Lahay
28 januari 2009, 21:04
Altijd lachen gieren brullen met Ron....::wavetowel:: Wel eens een l*l zonder nek gezien met een bril op?

:goodman:

Jack Mulders
28 januari 2009, 21:04
Nee zeker niet, was een suggestie...;)

Je bent je zelf helemaal onmogelijk aan het maken hier , Roger!!

Jij bederft de gezonde rivaliteit hier.

Wat wil je hier precies mee bereiken, dat de mensen van het forum nog meer onnodig werk hebben?? Die mensen zijn er juist om het ijshockey in het positieve neer te zetten, dat geneuzel van jouw onneemt ze juist die dingen nog beter te doen.

Roger W. de Groot
28 januari 2009, 21:09
Je bent je zelf helemaal onmogelijk aan het maken hier , Roger!!

Jij bederft je de gezonde rivaliteit hier.

Wat wil je hier precies mee bereiken, dat de mensen van het forum nog meer onnodig werk hebben?? Die mensen zijn er juist om het ijshockey in het positieve neer te zetten, dat geneuzel van jouw onneemt ze juist die dingen nog beter te doen.

Prima dat je je medefan verdedigt Jack, maar kijk nou eens even wie hier begint met schelden. Niet ik! En als Jan niet zo lomp uit de hoek kwam in het topic Geleen-Tilburg waar hij t weer nodig vond te schelden terwijl er een normale discussie gaande was, had ik hier niet eens gereageerd. Ik ben het beu om alles maar te slikken en te pikken en reageer gewoon terug.
De moderators hebben het normaliter echt niet druk met mij.

Rob Donkers
28 januari 2009, 21:10
triest figuur

Rob

Remco Bambacht
28 januari 2009, 21:10
Deze discussie leidt tot niets. Slotje erop dus!