View Full Version : Posting verwijder?
Dick van den Berg
28 januari 2009, 13:39
Kan me misschien iemand vertellen waarom de posting/thread m.b.t. de 300 punten lijn verwijderd of verplaatst is?
Was er iets mis mee?
Rob Verschuuren
28 januari 2009, 14:25
Kan me misschien iemand vertellen waarom de posting/thread m.b.t. de 300 punten lijn verwijderd of verplaatst is?
Was er iets mis mee?
Volgens mij stonder er twee postings van Geleen tussen, 1 van Hans en volgens mij 1 van een Erwin.
jankerssssssss etc. dat kan de reden zijn geweest Dick.
Patrick van de Wijgert
28 januari 2009, 15:22
Was er iets mis mee?
Limburgs ipv. ABN ?:Bonk3:
Dick van den Berg
28 januari 2009, 15:26
Limburgs ipv. ABN ?:Bonk3:
Waar slaat dat nu weer op, jouw manier van lollig zijn?
Emile Joosten
28 januari 2009, 15:28
Dat moet het wel haast zijn geweest want verder ging het in hoofdzaak over wat je aan zo'n lijn hebt als ze op de cruciale momenten niet scoren (en dat is natuurlijk ook zo).
Sorry, ik vergis me, dat laatste staat in de thread over de eerste lijn van Tilburg!
Dick van den Berg
28 januari 2009, 15:28
Volgens mij stonder er twee postings van Geleen tussen, 1 van Hans en volgens mij 1 van een Erwin.
En omdat er jankersssss of i.d. tussen staat wordt meteen de hele thread verwijderd?
Of is de thread verwijderd omdat een aantal jankers zich beklaagd hebben?
Jan Hofstede
28 januari 2009, 15:30
Dat moet het wel haast zijn geweest want verder ging het in hoofdzaak over wat je aan zo'n lijn hebt als ze op de cruciale momenten niet scoren (en dat is natuurlijk ook zo).
Dus zou je aannemen, dat alleen de gewraakte postings verwijderd worden en de rest blijft staan..
Emile Joosten
28 januari 2009, 15:32
Dus zou je aannemen, dat alleen de gewraakte postings verwijderd worden en de rest blijft staan..
Ik heb mijn bovenstaande posting aangepast, dacht dat de thread over de eerste lijn Tilburg verdwenen was!
En je hebt gelijk, er worden vaker losse postings verwijderd en dat zou hier ook gekund hebben, maar het is aan de moderators!!
Joep Meijsen
28 januari 2009, 15:34
Is samengevoegd met de algemene discussie over Geleen - Tilburg.
Dick van den Berg
28 januari 2009, 15:35
Vraag me af wat we hier nog doen Jan...waar maken we ons nog druk om?::censor::
Joep Meijsen
28 januari 2009, 15:44
En omdat er jankersssss of i.d. tussen staat wordt meteen de hele thread verwijderd?
Of is de thread verwijderd omdat een aantal jankers zich beklaagd hebben?
Twee keer 'nee'
Dick van den Berg
28 januari 2009, 15:44
Twee keer 'nee'
Pfffffffffffffff
Joep Meijsen
28 januari 2009, 15:45
Pfffffffffffffff
Waar is dit nou weer voor nodig?
Dick van den Berg
28 januari 2009, 15:50
Waar is dit nou weer voor nodig?
Omdat ik het allemaal niet meer begrijp.
Joep Meijsen
28 januari 2009, 15:52
Omdat ik het allemaal niet meer begrijp.
In plaats van het ten onrechte openen van een topic in 'eredivisie', had je ook gewoon een mail kunnen sturen of een boodschap.
Er zijn geen postings of threads verwijderd. De discussie was vrijwel dezelfde als die zich in het algemene topic over de wedstrijd ontwikkelde, dus ik heb die twee samengevoegd. Meer niet. Geen reden voor allemaal drama.
Dick van den Berg
28 januari 2009, 16:14
In plaats van het ten onrechte openen van een topic in 'eredivisie', had je ook gewoon een mail kunnen sturen of een boodschap.
Er zijn geen postings of threads verwijderd. De discussie was vrijwel dezelfde als die zich in het algemene topic over de wedstrijd ontwikkelde, dus ik heb die twee samengevoegd. Meer niet. Geen reden voor allemaal drama.
Was wel handig geweest wanneer je een mail of een boodschap had gestuurd....had ik die topic niet hoeven te openen.
Jasper Lesterhuis
28 januari 2009, 16:25
Was wel handig geweest wanneer je een mail of een boodschap had gestuurd....had ik die topic niet hoeven te openen.
Zo, die is weg van dit forum, dat scheelt weer een hoop onzinnige posts..! ::happy::
Geert van der Meulen
28 januari 2009, 17:16
Dick?
Is Dick weg?
Waarom?
Roger W. de Groot
28 januari 2009, 17:19
Dick?
Is Dick weg?
Waarom?
Zie hieronder...
Tis wel een afscheid in stijl. ;)
Joep Meijsen
28 januari 2009, 17:19
Dick?
Is Dick weg?
Waarom?
Dick heeft een verzoek ingediend om zijn account verwijderd te krijgen en dat is doorgevoerd.
Michael van Opstal
28 januari 2009, 17:59
Erg jammer dat ie weg is :-(
Marcel de Groot
28 januari 2009, 18:00
En sommige mensen die hier openbaar de heilige zelf zijn maar "achter de schermen" de grootste galbakken zijn die durven zich nog zelf in de spiegel aan te kijken......
Ik begrijp Dick helemaal.....
Jan Been
28 januari 2009, 18:08
Ik laat mij ook verwijderen van dit forum ,heb geen zin meer in die zeik allemaal hier.
Jordy Rutten
28 januari 2009, 18:10
Ik laat mij ook verwijderen van dit forum ,heb geen zin meer in die zeik allemaal hier.
Persoonlijk vind ik dat erg jammer.
Heb nooit last van jullie gehad.
Ik zie jullie wel een keer in het Triavium of Glanerbrook, Jan?
Michel Kuster
28 januari 2009, 18:15
Niet doen Jan.
Het gaat net zo lekker met Geleen.
Je bent altijd lekker scherp hier!!
Michel...
Jan Been
28 januari 2009, 18:20
Niet doen Jan.
Het gaat net zo lekker met Geleen.
Je bent altijd lekker scherp hier!!
Michel...
Het verzoek om mij te verwijderen is al ingediend,heb er echt geen zin meer in.
Er veranderd toch niets.::censor::
Michel Kuster
28 januari 2009, 18:27
Jammer!!!!!!!!!!!!
Michel...
Jasper Maassen
28 januari 2009, 19:40
Zo, die is weg van dit forum, dat scheelt weer een hoop onzinnige posts..! ::happy::
Sorry, maar dit is respectloos. Ik heb Dicks postings vaak op meer inhoud kunnen betrappen dan de jouwe. Daarnaast zijn types als Dick er verantwoordelijk voor dat dit forum zo groot is kunnen worden als het nu is (uiteraard zonder voorbij te gaan aan het werk dat de mensen van ijshockey.com erin stoppen!)...
Emile Joosten
28 januari 2009, 20:26
Jan B. en Dick kwamen de laatste tijd al minder op het openbare forum. Datzelfde geldt voor meerdere forummers trouwens. De sfeer hier is er de laatste tijd zeker niet op vooruit gegaan.
In Tilburg wordt momenteel meer op het besloten forum gepost om commentaar en aanvallen van buitenaf voor te blijven. En de Tilburgse forummers doen omgekeerd natuurlijk hetzelfde naar de andere teamforummers. Ik vind dat het ook moet kunnen zolang over en weer met respect wordt gesproken.
Een cynische opmerking of een steek onder water moet kunnen, maar vaak voel je dat er méér achter 'n posting zit. Met gezonde rivaliteit is helemaal niets mis.
Patrick van de Wijgert
28 januari 2009, 20:36
Jan B. en Dick kwamen de laatste tijd al minder op het openbare forum. Datzelfde geldt voor meerdere forummers trouwens. De sfeer hier is er de laatste tijd zeker niet op vooruit gegaan.
In Tilburg wordt momenteel meer op het besloten forum gepost om commentaar en aanvallen van buitenaf voor te blijven. En de Tilburgse forummers doen omgekeerd natuurlijk hetzelfde naar de andere teamforummers. Ik vind dat het ook moet kunnen zolang over en weer met respect wordt gesproken.
Een cynische opmerking of een steek onder water moet kunnen, maar vaak voel je dat er méér achter 'n posting zit. Met gezonde rivaliteit is helemaal niets mis.
Iedereen maakt de keuze voor zichzelf, individueel.
Wel jammer dat ze weg zijn. Zinnige of onzinnige postings ik las het altijd met genoegen. soms moet je tussen de regels doorlezen. Of de situatie in ogenschouw nemen, net na een wedstrijd bijv.
Alex van den Brink
28 januari 2009, 20:55
Is dit gezeur niet begonnen toen het andere forum opgeheven werd?
Huub Penners
28 januari 2009, 21:32
Is dit gezeur niet begonnen toen het andere forum opgeheven werd?
Of is dit gezeik begonnen toen er mensen eigen forums gingen oprichten?
Tis gewoon triest voor woorden dat dit hier moet gebeuren.
SBS6 doet ze stinkende best om het ijshockey te promoten en wat doen we hier op het forum!!!!!
Wat moet Leo hier wel niet van denken of SBS6 ?
Marcel de Groot
28 januari 2009, 21:35
Nog zo'n type R. W. de Groot.......
Remco Bambacht
28 januari 2009, 21:42
Jullie zullen het vast niet erg vinden als deze discussie ook op slot gaat.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.