PDA

View Full Version : Uitzending SBS6

Pagina's : [1] 2

Piet de Kort
25 januari 2009, 12:11
De uitzending zag er net weer verzorgd uit. Waren natuurlijk ook leuke wedstrijden om verslagging van te doen.

Leo, behoudens enkele foutjes van namen van spelers (bv. Knudsen in de goal bij Geleen!?!) was het wederom geweldig om ijshockey op tv te zien!
Die kleine foutjes neem ik wel op de koop toe, al is het natuurlijk wel jammer voor de goalie van Den Haag.

Ga zo door SBS6! ::thumbsup::::thumbsup::::thumbsup::

Joep Meijsen
25 januari 2009, 12:12
Televisietopics horen in multimedia :-)

Etienne Henrichs
25 januari 2009, 12:12
Helemaal mee eens, ik wou net zeggen over Knudsen bij Geleen maar dat heb je er al bij staan ;)

Piet de Kort
25 januari 2009, 12:20
Televisietopics horen in multimedia :-)

Oke, jij je zin! 12.00 uur is voor mij vroeg! ::happy::

Jan Been
25 januari 2009, 12:26
En de komende wedstrijd van de week is Eindhoven vs Amsterdam op de woensdagavond.

Etienne Henrichs
25 januari 2009, 12:26
Ik ben benieuwd wanneer Utrecht en Groningen aan de beurt komen...
Eindhoven heeft tegen Amsterdam de wedstrijd van de week. Dus zo te zien is Amsterdam in tot nu toe alle uitzendingen te zien.

Remco Bambacht
25 januari 2009, 12:29
Hoogtepunt van de uitzending: het echtpaar uit Geleen dat achter Uli Egen zat!!!

Mike Norman
25 januari 2009, 12:32
Eindhoven heeft tegen Amsterdam de wedstrijd van de week. Dus zo te zien is Amsterdam in tot nu toe alle uitzendingen te zien.

No pay no cure?

Jordy Rutten
25 januari 2009, 12:35

Het valt me ook op hoe vaak de lege stoeltjes in Den Haag voorbij zijn gekomen...

Etienne Henrichs
25 januari 2009, 12:36
No pay no cure?
?
Ik had wat meer afwisseling in de teams verwacht dat is wat ik bedoel.
En als Utreg en Groningen na komende week er ook niet in voorkomen vind ik dat wel raar/flauw.(als ze erin komen heb ik niks gezegd;))
Voor de rest heb ik niet te klagen.

Rudy Bouquet
25 januari 2009, 12:40
?
Ik had wat meer afwisseling in de teams verwacht dat is wat ik bedoel.
En als Utreg en Groningen na komende week er ook niet in voorkomen vind ik dat wel raar/flauw.(als ze erin komen heb ik niks gezegd;))
Voor de rest heb ik niet te klagen.

Als vier clubs investeren mag je verwachten dat daar in eerste instantie de aandacht naar toe gaat. En natuurlijk is het dan leuk dat de tegenstanders ook in beeld komen die niet tot een financiele bijdrage zijn gekomen. "Wie baas is bakt koek".

En uiteindelijk plukken alle clubs de vruchten van de exposure....

Bouko Kuiper
25 januari 2009, 12:43
Het valt me ook op hoe vaak de lege stoeltjes in Den Haag voorbij zijn gekomen...
Tja ze moeten het publiek wat er komt toch even achter het doel neerzetten,dit ziet er ook niet uit!:goodman:

Jordy Rutten
25 januari 2009, 12:44
Ow ja. Ik zou het bijna vergeten...

Misschien kunnen sommigen van jullie je nog herinneren dat ik een paar weken terug SBS de campingzender heb genoemd.

Dit heb ik toen in een ongenuanceerde bui gedaan en ik heb daar later ook mijn excuses voor aangeboden.

Daarna heb ik ook gezegd dat, mochten de uitzendingen mij bevallen, ik net zo goed openlijk terug wou komen op mijn uitspraken.

Over SBS ben ik nog steeds dezelfde mening toegedaan. Zolang ik voor het ijshockey Kelly (die omgebouwde) en Henk Schiffmacher voorbij zie komen, heb ik nog steeds mijn bedenkingen.

Bij deze dan over het ijshockey op 6: De hele opzet om het ijshockey in beeld te brengen vind ik fantastisch. Ik had eerlijk gezegd veel minder verwacht. Het hele programma heeft me in positieve zin verrast.
Natuurlijk vind ik het jammer dat er amper thuiswedstrijden van Groningen en Nijmegen voorbij zijn gekomen, maar er zijn ook nog maar een paar afleveringen geweest.

Dus ik vind het hele idee wat hierachter stak fantastisch, en de uitvoering heeft me in positieve zin verrast.

Leo en vrienden, ga zo door!

Etienne Henrichs
25 januari 2009, 12:52
Als vier clubs investeren mag je verwachten dat daar in eerste instantie de aandacht naar toe gaat. En natuurlijk is het dan leuk dat de tegenstanders ook in beeld komen die niet tot een financiele bijdrage zijn gekomen. "Wie baas is bakt koek".
Zijn dit die 4 clubs dan?
Amsterdam
Tilburg
Geleen
Den Haag

Ik denk dat Nijmegen er nog bij hoort maar wie valt er dan af?
Hopelijk is dan Utrecht tegen Amsterdam dan te zien volgende week zondag.(Maar dat verwacht ik niet)

Edwin Grouwstra
25 januari 2009, 12:53
We zijn pas 2 afleveringen onderweg, niet zo gek dat nog
niet alle teams voorbij zijn gekomen.En terecht gestelt
dat er 4 clubs hebben meebetaalt deze ook iets vaker te zien
zullen zijn dan de clubs die hier niet aan mee hebben gedaan.
Uiteindelijk zou elke club hier van kunnen profiteren als de
uitzendingen meer mensen naar de ijsbanen lokken.

Overigens wederom een goede uitzending met als hoogtepunt
de ontlading van Ackers na de ot goal van McCarthy,
mooi gefilmd van bovenaf !!

gr.

Jordy Rutten
25 januari 2009, 12:56
Als vier clubs investeren mag je verwachten dat daar in eerste instantie de aandacht naar toe gaat.

En dit zijn?

Den Haag, Amsterdam, Tilburg....?

Jasper Lesterhuis
25 januari 2009, 13:11
En dit zijn?

Den Haag, Amsterdam, Tilburg....?

Eerder viel al ergens op het forum te lezen dat Eindhoven hier sowieso 1 van is. Ik dacht overigens dat het 5 clubs waren maar dat weet ik niet zeker. Logisch dus dat die teams eerst aan de beurt komen met hun thuiswedstrijden, en de teams die niet betaald hebben mogen allang blij zijn met deze gratis exposure.

Jordy Rutten
25 januari 2009, 13:17
Eerder viel al ergens op het forum te lezen dat Eindhoven hier sowieso 1 van is. Ik dacht overigens dat het 5 clubs waren maar dat weet ik niet zeker. Logisch dus dat die teams eerst aan de beurt komen met hun thuiswedstrijden, en de teams die niet betaald hebben mogen allang blij zijn met deze gratis exposure.

Dit vind ik dan ook meer dan logisch.
Je zal mij ook niet horen klagen.
Ik vraag me alleen af wie er betaald hebben...

Hans Maertzdorff
25 januari 2009, 13:30
Zijn dit die 4 clubs dan?
Amsterdam
Tilburg
Geleen
Den Haag

Ik denk dat Nijmegen er nog bij hoort maar wie valt er dan af?
Hopelijk is dan Utrecht tegen Amsterdam dan te zien volgende week zondag.(Maar dat verwacht ik niet)

Geleen hoort er niet bij, dus geen uitzendingen vanuit Geleen.
Het is trouwens een behoorlijk bedrag wat er betaald moet worden.

Mike Norman
25 januari 2009, 13:42
Dit vind ik dan ook meer dan logisch.
Je zal mij ook niet horen klagen.
Ik vraag me alleen af wie er betaald hebben...

Amsterdam, Den Haag, Tilburg en Eindhoven.
15.000e

Rudy Bouquet
25 januari 2009, 13:43
Geleen hoort er niet bij, dus geen uitzendingen vanuit Geleen.
Het is trouwens een behoorlijk bedrag wat er betaald moet worden.

Als de bedragen kloppen die hier op het forum zijn genoemd verdiend het zich dubbel en dwars terug als je een sponsor interesseert en in de exposure voor de sponsor....

Maar ik ken de bedragen niet van officiële zijde.

Al denk ik wel dat je nu al van een succes mag spreken.....

het ijshockey wordt op goede wijze in beeld gebracht en je hoort en ziet een toename aan publiek.....

Leo Oldenburger
25 januari 2009, 13:43
Om aan alle giswerk een eind te maken; de 4 participerende teams zijn Den Haag, Tilburg, Amsterdam en Eindhoven. Dat deze teams meer aan bod komen dan de andere 5 is evident. Dat Utrecht en Groningen nog niet aan de beurt zijn geweest, wil niet zeggen dat ze ook niet aan de beurt kómen.
Jordy, ik vind het tof van je dat je de ijshockey-uitzendingen los kunt zien van de rest van de campingzender.

Ik zie dat Mike me voor was.

Rudy Bouquet
25 januari 2009, 13:46
Amsterdam, Den Haag, Tilburg en Eindhoven.
15.000e

Als dat zo is dan is het toch een koopje voor 10 weken ijshockey op TV...

Etienne Henrichs
25 januari 2009, 13:47
Tof dat je weer hier reageert.
Ging alles wel volgens plan deze uitzending? want de vorige keer liep het geluid 4 seconden achter bij 1 wedstrijd.
En zijn de andere 2 wedstrijden al bekend? behalve dus Eindhoven tegen Amsterdam?

Hans Maertzdorff
25 januari 2009, 13:51
Als de bedragen kloppen die hier op het forum zijn genoemd verdiend het zich dubbel en dwars terug als je een sponsor interesseert en in de exposure voor de sponsor....

Maar ik ken de bedragen niet van officiële zijde.

Al denk ik wel dat je nu al van een succes mag spreken.....

het ijshockey wordt op goede wijze in beeld gebracht en je hoort en ziet een toename aan publiek.....

Is inderdaad een groot succes Rudy, ik geniet er met volle teugen van.
Dat Geleen niet mee doet is een misser van de bovenste orde, maarja, dat is niet de enigste misser dit seizoen.

Ellen Bakx
25 januari 2009, 13:52
Hoogtepunt van de uitzending: het echtpaar uit Geleen dat achter Uli Egen zat!!!

Wordt tijd dat zo'n wedstrijden door meer celebs bezocht worden :)

Jan Been
25 januari 2009, 13:53
Om aan alle giswerk een eind te maken; de 4 participerende teams zijn Den Haag, Tilburg, Amsterdam en Eindhoven. Dat deze teams meer aan bod komen dan de andere 5 is evident. Dat Utrecht en Groningen nog niet aan de beurt zijn geweest, wil niet zeggen dat ze ook niet aan de beurt kómen.
Jordy, ik vind het tof van je dat je de ijshockey-uitzendingen los kunt zien van de rest van de campingzender.

Ik zie dat Mike me voor was.

Leo de complimenten aan jullie team van SBS6 en eyework die deze uitzendingen mogelijk maken en niet te vergeten de 4 teams die daar voor hebben betaald.
Hopelijk kunnen volgend seizoen alle teams hieraan meedoen.
De uitzendingen zien er perfect uit en vooral die opnames boven de goal zien er TOP uit.
Leo ga zo door en je zult zien dat er steeds meer belangstelling voor het ijshockey zal komen en de lege tribune`s tot het verleden horen in Den Haag en Amsterdam.:smiley_geleen:

Leo Oldenburger
25 januari 2009, 13:55
Volgende week ook beelden van Den Haag-Eindhoven en Tilburg-Nijmegen. Het is de bedoeling dat de week erop ook Utrecht en Groningen aan de beurt komen.

Harry Batist
25 januari 2009, 13:56
Het is een keuze die je maakt als club: investeren in een speler of 1500 euro per uitzending betalen en via sponsoring dit terugverdienen. HYS en de andere 3 betaalde 15.000 euro voor 10 uitzendingen. Aardig bedrag maar verdient zich toch wel terug mag je vanuit gaan.

Mike Norman
25 januari 2009, 13:57
Is inderdaad een groot succes Rudy, ik geniet er met volle teugen van.
Dat Geleen niet mee doet is een misser van de bovenste orde, maarja, dat is niet de enigste misser dit seizoen.

Ik denk dat er wel meer teams zich achter de oren zullen krabben..
Vind het klasse van Eindhoven dat ze wel meedoen. Niet veel geld te besteden en het was toch wel een gok voor ze denk ik.

Jan Been
25 januari 2009, 14:00
Volgende week ook beelden van Den Haag-Eindhoven en Tilburg-Nijmegen. Het is de bedoeling dat de week erop ook Utrecht en Groningen aan de beurt komen.

Leo zou jij ons kunnen vertellen hoeveel mensen de finale hebben gevolgt via de live uitzending ???:grin:

Etienne Henrichs
25 januari 2009, 14:01
vet :) goeie wedstrijden.
Dat zal dan denk ik de week erop de wedstrijd Utrecht tegen Groningen zijn neem ik aan.
Anders zal het moeilijk zijn om Groningen erin te laten voorkomen tenzij je de wedstrijd Groningen tegen Den Haag doet die dan zondag gespeeld zal worden.

Vincent Jansen
25 januari 2009, 14:02

Utrecht heeft deze week ook niet gespeeld dus had (helaas) niet aan de beurt kunnen komen.. Heb helaas de uitzending moeten missen (als speler in de studentencompetitie heb je verplicht een kater en zet je geen wekker op de zondag) dus het wachten is op de internetuitzending..

Xander van Dijk
25 januari 2009, 14:11
ik heb ook weer genoten van de uitzending... was om 7 uur thuis uit de kroeg maar om half 12 ging mijn wekker om nog even ijshockey te kijken :) ook leuk de exposure van de ijshockeyers zelf... vraag me af of ze al herkend worden op straat!! ik verwacht dat door deze 10 afleveringen alle teams meer sponsors en supporters gaan krijgen en dat volgend jaar netjes alle clubs hun centjes af staan voor de uitzendingen... en wie weet komen dan alle teams wel wekelijks aan bod in een langere uitzending :) wat mij betreft is het nu al een geslaagde operatie!!!!

Alex van den Brink
25 januari 2009, 14:40
Als dat zo is dan is het toch een koopje voor 10 weken ijshockey op TV...
Heeft de NIJB ook niet een deel gefinancieerd?

Alex van den Brink
25 januari 2009, 14:44
Beetje flauw, maar ik vind het leuk dat een forumlid de presentatie mag doen!

Rudy Bouquet
25 januari 2009, 15:06
Heeft de NIJB ook niet een deel gefinancieerd?

Alex, ik weet het niet......al mijn kennis komt deze keer van het forum...! :)

Jordy Rutten
25 januari 2009, 15:10
Het is natuurlijk meer dan terecht dat de betalende teams een streepje voor hebben op de niet-betalende teams.

Maar tóch is het jammer. Want Groningen heeft bijvoorbeeld net zo veel ge?nvesteerd als Nijmegen en Geleen (helemaal niks dus) maar Geleen en Nijmegen zijn teams die hoger staan in het klassement en komen dus automatisch een keer aan bod.

Is het misschien niet een idee om een keer (echt bij wijze van uitzondering) een halve aflevering te wijden aan informatie over Groningen, Utrecht en Eindhoven? Alledrie zijn ze niet nog niet langer dan 2 seizoenen in de Eredivisie.

Nogmaals: Ik begrijp dat de betalende teams voorrang krijgen. Maar zo krijgen Nijmegen en Geleen ook weer voorrang op Utrecht en Groningen. En dat is wel jammer. Of gaat dit rechtgetrokken worden?

Mike Norman
25 januari 2009, 15:15
Het lijkt me geheel terecht als de niet betalende teams alleen hun aandacht krijgen als ze in een van de betalende steden spelen.
Dan is dat jammer voor supporters van andere clubs e.d. Maar de betalende doen dit in eerste instantie ook om er zelf beter van te worden en niet om Sinterklaas te spelen.
Ik zou me er niet te druk om maken. Iedereen wordt er uiteindelijk beter van en laten we vooral blij zijn dat er clubs zijn geweest die geinvesteerd hebben.

Jordy Rutten
25 januari 2009, 15:26
Het lijkt me geheel terecht als de niet betalende teams alleen hun aandacht krijgen als ze in een van de betalende steden spelen.
Dan is dat jammer voor supporters van andere clubs e.d. Maar de betalende doen dit in eerste instantie ook om er zelf beter van te worden en niet om Sinterklaas te spelen.
Ik zou me er niet te druk om maken. Iedereen wordt er uiteindelijk beter van en laten we vooral blij zijn dat er clubs zijn geweest die geinvesteerd hebben.

Ik maak me helemaal nergens druk om. En dat schreef ik net ook al. Ik vind het dan ook terecht dat Den Haag en Eindhoven meer aandacht krijgen dan Nijmegen en Utrecht.

Maar laat ik mijn punt anders omschrijven:

Stel je hebt een weekend waarin Den Haag thuis speelt tegen Groningen en Tilburg thuis tegen Geleen.
Dan moet Eyeworks een keuze maken voor wedstrijd van de week. Het lijkt me het meest logische dat er voor Tilburg-Geleen gekozen wordt. 2 hoogvliegers dit seizoen, en dit is door de jaren heen ook wel uitgegroeid tot een derby op zich.

Door dit soort situaties krijgen Geleen, Nijmegen en Heerenveen automatisch meer aandacht dan Utrecht en Groningen. En dat terwijl al die 5 teams evenveel betaald hebben (niks).

Snap je mijn punt?

Als je reëel na gaat denken is dit ook gewoon logisch.

Maar dit zou weer gecompenseerd kunnen worden door bijvoorbeeld ipv de ene week Eindhoven-Geleen uit te zenden de week erop Eindhoven-Groningen uit te zenden. Een wedstrijd die trouwens ook belangrijker is voor Eindhoven.

Ik maak me helemaal nergens druk om, ik omschrijf alleen een probleem. En een mogelijke oplossing...

Mike Norman
25 januari 2009, 15:40
Ja ik snap je punt helemaal.
En wat jij schrijft lijkt me een logische en simpele oplossing.
Maar ik bedoelde ook meer, het zij zo dat de een meer aandacht krijgt dan de ander (door bijv positie op de ranglijst). De aandacht ervoor is top en dat is de essentie.

Alex van den Brink
25 januari 2009, 16:00
Alex, ik weet het niet......al mijn kennis komt deze keer van het forum...! :)
Ik weet het ook niet, misschien iemand anders?

Mike Norman
25 januari 2009, 16:15
Van der Kooij: "Oorspronkelijk was het idee dat de clubs het benodigde bedrag samen zouden ophoesten. Vijf hebben aangegeven dat zij nog geen geld hebben. Die profiteren echter wel mee. Als HYS vinden wij dat geen probleem. Dankzij steun van NOC*NSF, de ijshockeybond en SBS6 hebben we het benodigde geld voor de uitzendingen bijeen weten te brengen.''

Bron: AD

Geert van der Meulen
25 januari 2009, 16:36
Van der Kooij: "Oorspronkelijk was het idee dat de clubs het benodigde bedrag samen zouden ophoesten. Vijf hebben aangegeven dat zij nog geen geld hebben. Die profiteren echter wel mee. Als HYS vinden wij dat geen probleem. Dankzij steun van NOC*NSF, de ijshockeybond en SBS6 hebben we het benodigde geld voor de uitzendingen bijeen weten te brengen.''

Bron: AD

Waarmee Van der Kooij duidelijk maakt dat de clubs elkaar nodig hebben.
Niets dan lof voor dat standpunt!

Leo Oldenburger
25 januari 2009, 17:24
O ja, voor wie de uitzending vanochtend gemist heeft, of wie hem nóg een keer wil kijken, hij staat online op www.sbssport.nl (http://www.sbssport.nl).

Marcel Mars
25 januari 2009, 21:54
Leo, is het ook mogelijk dat de proef uitzending die jullie hebben gemaakt ook online komt te staan?

Leo Oldenburger
26 januari 2009, 09:09
Nee. Een proefuitzending is bedoeld om, in kleine kring, te laten zien wat er allemaal mogelijk is. Het is louter voor intern gebruik. Zo is er, bijvoorbeeld, gewerkt met fictieve uitslagen en hebben we grote sponsors opgevoerd, alleen maar om te laten zien welke programma-onderdelen er gesponsord kúnnen worden. Helaas.

Abe Brouwer
28 januari 2009, 12:13
:thumsup:A.s. zondag begint Hockey Night In Canada om 12.30 dus loopt het niet gelijk met SBS6.

Abe Brouwer
1 februari 2009, 11:37
Gaat weer beginnen!

Abe Brouwer
1 februari 2009, 11:45
Dat zijn pas mooie kleedkamer-beelden!::redrant::

Abe Brouwer
1 februari 2009, 11:52
SBS6 schuwt nu het fysieke werk niet.

Alex van den Brink
1 februari 2009, 11:59
sbs6 schuwt nu het fysieke werk niet.

Top uitzending

Anthony Schoenmakers
1 februari 2009, 12:17
Ja zo hoort ijshockey te zijn!!!
Mooie acties, schitterende goals, en een portie emotie!! ::bluerant::

Edwin Grouwstra
1 februari 2009, 12:19
Heerlijke uitzending wederom, mooi beelden uit de kleedkamer en
een enkel opstootje. Overigens komt er bij eindhoven een behoorlijk
aantal bezoekers op de wedstrijden af, zijn goed bezig daar.
Zelfs Carlos Salcido was van de partij !!

gr.

Ro Herregraven
1 februari 2009, 12:21
Hele mooie uitzending, ze worden met de week beter!

(al verloor Geleen met 4-3 in Eindhoven, niet met 4-1 ;-) )

Mark Schellekens
1 februari 2009, 12:45
Misschien is het puur toeval, maar zie net bij mij voor de deur kinderen op skates met 2 doeltjes en ijshockeysticks langskomen. Hebben ze de uitzending gezien? Deze uitzending was de beste tot nu toe. Alles wat ijshockey zo mooi maakt zat er in. Ga zo door jongens.

Etienne Henrichs
1 februari 2009, 12:47
prachtige uitzending :D
Hoop ook dat de kijkcijfers weer omhoog geschoten zijn... Deze uitzending was zeker beter dan de vorige.
Volgende week Amsterdam - Den Haag wedstrijd van de week.
Ik ben benieuwd welke de andere 2 wedstrijden zijn :D

Kan niet wachten :D

Marcel de Groot
1 februari 2009, 12:53
Ik sluit me bij de rest aan!!! De uitzendingen worden steeds beter!! Ga zo door!! (nu de kijkcijfers nog omhoog!!)

Leo Oldenburger
1 februari 2009, 12:55
Volgende week Amsterdam - Den Haag wedstrijd van de week.
Ik ben benieuwd welke de andere 2 wedstrijden zijn :D

Kan niet wachten :D

Den Haag-Tilburg en Utrecht-Groningen

Etienne Henrichs
1 februari 2009, 13:05
Cool :D
Bedankt ;)

Cornelis de Heij
1 februari 2009, 13:07
Den Haag-Tilburg en Utrecht-Groningen

Normaal gesproken zou je toch zeggen dat de wedstrijd van de
week HIJS DEN HAAG-TILBURG zou zijn de numbers 1 en 2.

gr nelis

Michael Schoenmakers
1 februari 2009, 13:53

gr nelis

En dat is nu het mooie nu komen alle clubs aan hun trekken.

Ik zat nog een dvd te kijken van de jaren 80 met diverse samenvattingen van RTL en de NOS.
De reportages toen sloegen nergens op alleen maar kritiek en slecht in het nieuws brengen van de sport nee SBS weet hoe het WEL moet.
Goed werk vorige week heb ik het gemist misschien wel bewust ;) maar ik zag nu bij de score ook de periode vermeld zeer goed.
Mis alleen nog de assists bij de doelpunten. Verder erg goed.

Jordy Rutten
1 februari 2009, 14:00

gr nelis

Mij lijkt dat de Haagse lege stoeltjes toch wel vaak zat voorbij zijn gekomen...

Harry Batist
1 februari 2009, 14:22
Mij lijkt dat de Haagse lege stoeltjes toch wel vaak zat voorbij zijn gekomen... Als je een capaciteit heb van 2000 toeschouwers en er zijn er, bij wijze van spreken 1500, is het logisch dat je lege stoeltjes ziet, maar toch 1500 man. Bij Nijmegen nog niet gezien Jordy. Moet wel zeggen dat het dan wel "leeg" oogt maar dit niet is. Afgelopen vrijdag ook weer 1200 man en a.s. vrijdag volle bak met volle stoeltjes achter goal

Harry Batist
1 februari 2009, 14:22
Den Haag-Tilburg en Utrecht-Groningen Goede zaak Leo, a.s. zondag 2x HYS op TV.

Rudy Bouquet
1 februari 2009, 14:28
Jullie letten te veel op lege stoeltjes.....het is juist de bedoeling om deze door de uitzendingen te vullen.......!

Ludo van Vliet
1 februari 2009, 14:44
Wederom een goede uitzending. Wat wel opvalt, maar dat is al vaker opgemerkt geloof ik, is dat Den Haag en Amsterdam wel erg vaak een van de partijen zijn.

gelukkig 11 februari wedstrijd van de week met Trappers.

Jordy Rutten
1 februari 2009, 14:48
Als je een capaciteit heb van 2000 toeschouwers en er zijn er, bij wijze van spreken 1500, is het logisch dat je lege stoeltjes ziet, maar toch 1500 man. Bij Nijmegen nog niet gezien Jordy. Moet wel zeggen dat het dan wel "leeg" oogt maar dit niet is. Afgelopen vrijdag ook weer 1200 man en a.s. vrijdag volle bak met volle stoeltjes achter goal

Het ging me niet om die lege stoeltjes. Maar dat er nou wel heel erg veel thuiswedstrijden van Hijs voorbij zijn gekomen in verhouding tot Tilburgse of Amsterdamse thuiswedstrijden...

Abe Brouwer
1 februari 2009, 14:55
Tja die lege stoeltjes. Kunnen toch wel een bepaalde indruk geven bij neutrale tv-kijkers. Een volle hal met dolenthousiast publiek is leuker. Maar verder moeten we er niet veel woorden aan vuil maken. Wellicht dat clubs moeten kijken of het publiek beter verspreid moet gaan zitten zodra de camera's er zijn.

Ro Herregraven
1 februari 2009, 15:12
Over die lege stoeltjes: Als Den Haag een of twee vakken op de lange zijde (aan de kant van de strafbanken, hier staat ook de camera) ontoegankelijk maakt voor het publiek, dan lijkt de rest van het stadion een stuk voller. Ik hoop echt dat Den Haag die stap 'durft' te zetten.

Om dezelfde reden hoop ik dat ze in Eindhoven de kant achter de spelersbanken dichtgooien, zodat alle publiek tegenover de camera's komt te zitten. Dat ziet er gewoon een stuk beter uit op TV.

Peter Knops
1 februari 2009, 15:13
wanneer staat de uitzending van vanochtend bij uitzending gemist....?

Cyril de Boer
1 februari 2009, 15:16
@Jody

Als je net je blowtje op hebt (zie avater), zou ik voortaan even wachten met posten op een forum. Tenzij je graag jezelf voor paal wilt zetten natuurlijk..

P.s. Dit is net zo'n domme vooroordelende opmerking als die van jou.

@Harry

Ik meen dat tijdens de eerste pilot in de Uithof tegen Tilburg een toeschouwersaantal van 2100/2200 bekend werd gemaakt.

[Ontopic]

Inderdaad de beste uitzending tot nu toe, chapeau SBS6!
Nu Berteling nog lozen als ijshockeyleraar... Bijna onvoorstelbaar dat iemand die zoveel verstand van ijshockey heeft, zo'n warrige uitleg kan geven:

-"Slashing, is het slaan met de stick van de tegenstander".
Alsof je de stick van de tegenstander afpakt en daarmee gaat slaan...
-"Penaltykill is zijn twee mooie woorden. Dat betekent alleen dat een team met 4 man op het ijs staat. Dat betekent dat één man in de strafbank zit. Meer stelt, meer stelt het niet voor".
Dit zegt hij letterlijk! Ik denk toch echt dat Cruyff dit nog helderder kan formuleren. Bovendien is het niet waar. Met 3 man op het ijs is het voor de verdedigende partij nog steeds penaltykill. En als er van beide teams 4 spelers op het ijs staan is er geen sprake van. Hij vergeet ook te zeggen dat dit de situatie aangeeft voor het team dat in de minderheid aan spelers op het ijs is, het andere team speelt daarin powerplay.

Het doel van het ijshockeyprogramma is niet alleen om de ijshockeyfans te laten genieten, daar zijn er te weinig van om het commercieel rendabel te maken lijkt me. De uitleg is ook niet voor deze doelgroep bestemd, die weten van de hoed en de rand. De uitleg is voor mensen die er geen verstand van hebben. Leg het dan ook simpel en duidelijk uit.

Ik ben me er van bewust dat er nu forumleden zijn die mij zien als anti-Berteling. Dit is absoluut niet waar. Kennisgoden zijn niet per definitie docenten...

Wat betreft het lege stoeltjesverhaal, als een club mij dwingt om op de onderste rij te gaan zitten, dan kom ik niet meer. Het probleem op die onderste rijen is juist dat je geen moer van het spel ziet. Ook toen de Uithof overvol was, zag je dat de onderste rijen niet bezet waren. Alleen camera- en montage-technieken kunnen hier iets aan doen, zoals tot het op de rand van de boarding filmen (helaas ziet dat er niet erg natuurgetrouw uit voor de kijker), meerdere (panorama)beelden van het volle gedeelte van de tribunes tussen de bedrijven door monteren, een camera van onderaan een tribune naar boven laten filmen (door sterk perspectief werkt dit vergotend) of van linksonder naar rechtsboven over een lange zijde (door engte lijkt het langer) en deze shots tussendoor monteren. Mja, daar zijn meer camera's voor nodig en dat zal wel te duur zijn.

Theo Appelhof
1 februari 2009, 15:26
Waarom bv geen wedstrijd beelden gebruiken voor een duidelijke uitleg van een straf.

Om een voorbeeld te geven De penalty killing van bv Eindhoven nou een beter voorbeeld kan je dus niet nemen tot nu toe.

Ze scoren dus twee maal met een man minder dus een mooi moment om dan het item shorthanded goal aan te voeren.

En wat ik dus wel mooi vond is dat de scheids in een van de samenvatingen zich duidelijk bewust was waar de camera stond.

Op het moment dat hij een straf uitdeelde draaide hij zich om richting camera en gaf zo dus volop in beeld de straf aan.

Groetjes Theo.

Rudy Bouquet
1 februari 2009, 15:27
Wederom een goede uitzending. Wat wel opvalt, maar dat is al vaker opgemerkt geloof ik, is dat Den Haag en Amsterdam wel erg vaak een van de partijen zijn.

gelukkig 11 februari wedstrijd van de week met Trappers.

Zij spelen ook vaak op vrijdag en zaterdag, ideaal voor een samenvatting op zondag. Als je op zondag speelt is dat lastiger.

Michael Schoenmakers
1 februari 2009, 15:28
zie multimedia???

Michael Schoenmakers
1 februari 2009, 15:32
Waarom bv geen wedstrijd beelden gebruiken voor een duidelijke uitleg van een straf.

Om een voorbeeld te geven De penalty killing van bv Eindhoven nou een beter voorbeeld kan je dus niet nemen tot nu toe.

Ze scoren dus twee maal met een man minder dus een mooi moment om dan het item shorthanded goal aan te voeren.

En wat ik dus wel mooi vond is dat de scheids in een van de samenvatingen zich duidelijk bewust was waar de camera stond.

Op het moment dat hij een straf uitdeelde draaide hij zich om richting camera en gaf zo dus volop in beeld de straf aan.

Groetjes Theo.

Vandaar ook geef ze een mic mee de refs dan veel duidelijker.

Cyril de Boer
1 februari 2009, 15:41
Vandaar ook geef ze een mic mee de refs dan veel duidelijker.

Zeer strak plan! De verslaggever kan daar een verduidelijking aan toevoegen indien dit nodig wordt geacht.

Bij darts van SBS6 wordt de "caller" toch ook een microfoon opgespeld? Zelfs de dartborden hebben er één... al is dat puur om de sfeer bij de kijkers te verhogen.

Michael Schoenmakers
1 februari 2009, 15:47
Zeer strak plan! De verslaggever kan daar een verduidelijking aan toevoegen indien dit nodig wordt geacht.

Bij darts van SBS6 wordt de "caller" toch ook een microfoon opgespeld? Zelfs de dartborden hebben er één... al is dat puur om de sfeer bij de kijkers te verhogen.

Precies bij de NFL en soms bij de NHL doen ze het ook. Het heeft absoluut meer waarde voor de kijkers.
Al weet ik niet of dit technisch 1 2 3 haalbaar is, die microfoontjes moeten wel heel wat kunnen hebben dan. Sommige refs vallen namelijk over blauwe lijnen enzo ;)

Jasper Lesterhuis
1 februari 2009, 15:50
@Leo Oldenburger, wel even de stand aanpassen op de sbs website.. ;)

Leo Oldenburger
1 februari 2009, 16:03
@Leo Oldenburger, wel even de stand aanpassen op de sbs website.. ;)

Ja, dat snap ik dat jij die vraag stelt. Op onze site staat Eindhoven nog 7e, inmiddels 5e. Ik kan dat pas morgen aanpassen.

Verder hoop ik dat de uitzending van vandaag zo snel mogelijk online staat. Ik heb niet de mogelijkheid dat zelf te doen. Blijf overigens onze site checken, want als het goed is, komen er, wekelijks, ook uitgebreide interviews op met spelers en coaches. Ten behoeve van de TV uitzendingen moeten we die soms (ultra)kort knippen. De lange versie komt dan op de site.

Dat de ref bij de wedstrijden ook richting de camera laat zien welke straf hij zojuist heeft uitgesproken, hebben wij de scheidsrechters gevraagd. Ziet er goed uit, toch? Het verhaal om de refs ook met microfoontjes uit te rusten, zullen we onderzoeken. Goed idee.

Harry Batist
1 februari 2009, 16:33
Leuk dat je voor ideeen open staat Leo, heb weer genoten van de uitzending ben weer benieuwd naar de kijkcijfers. Wordt met de week beter de uitzending, continueren naar volgend seizoen, niet over na denken..

Michael Schoenmakers
1 februari 2009, 17:09
Ja, dat snap ik dat jij die vraag stelt. Op onze site
Dat de ref bij de wedstrijden ook richting de camera laat zien welke straf hij zojuist heeft uitgesproken, hebben wij de scheidsrechters gevraagd. Ziet er goed uit, toch? Het verhaal om de refs ook met microfoontjes uit te rusten, zullen we onderzoeken. Goed idee.

Nice move ik ben benieuwd!!

en voor iedereen die het gemist heeft:

http://www.sbs6.nl/web/show/id=310752/langid=43/media=53434/page=1 (http://www.sbs6.nl/web/show/id=310752/langid=43/media=53434/page=1)

ps dubbelklik op het schermpje en je krijgt het fullscreen te zien. (voor degene die het niet wisten of de puck anders niet zien ;) )

Ludo van Vliet
1 februari 2009, 18:05
Ja, dat snap ik dat jij die vraag stelt. Op onze site staat Eindhoven nog 7e, inmiddels 5e. Ik kan dat pas morgen aanpassen.

Verder hoop ik dat de uitzending van vandaag zo snel mogelijk online staat. Ik heb niet de mogelijkheid dat zelf te doen. Blijf overigens onze site checken, want als het goed is, komen er, wekelijks, ook uitgebreide interviews op met spelers en coaches. Ten behoeve van de TV uitzendingen moeten we die soms (ultra)kort knippen. De lange versie komt dan op de site.

Dat betekent dat je ook alles wat er tegen de scheids gezegd wordt kunt horen, en wat de scheids dan terug zegt. ik weet niet of je dat moet willen...

vorafgaand aan de wedstrijd Amsterdam-Tilburg:
18:00:43
De ontmoeting vanavond begint een kwartier later dan gepland vanwege een actie van de scheidsrechters, die aandacht vragen voor het fysieke en verbale geweld waaraan zij bloot staan.

I rest my case

Ludo van Vliet
1 februari 2009, 18:07
Zij spelen ook vaak op vrijdag en zaterdag, ideaal voor een samenvatting op zondag. Als je op zondag speelt is dat lastiger.

Dan nog, volgens mij willen ze een zo divers mogelijke uitzending maken. Als Amsterdam en Den Haag dan altijd, en soms zelfs 2x per uitzending te zien zijn, geeft dat niet echt blijk van dat voornemen.

Patrick van de Wijgert
1 februari 2009, 18:09
Dat betekent dat je ook alles wat er tegen de scheids gezegd wordt kunt horen, en wat de scheids dan terug zegt. ik weet niet of je dat moet willen...

Een microfoon kun je aan en uitschakelen nep omroepert !!!!!!
Net als bij american Football, als de call gemaakt wordt dan knopje aan.

Voor jou info. Meestal met een rood en groen lichtje.
Probeer eens om te roepen met een rood lichtje aan :goodman:

Patrick van de Wijgert
1 februari 2009, 18:12

Goeie geste, alleen wete meer als de helft niet wat het is. Doe net zoals in duitsland de straf in je eigen heimattaal. Voor nederland is dat nederlands en niet fries of limburgs ;-)

En een keer vertraagde beelden van overtredingen. Manco van american Football is ook altijd geweest de onwetendheid bij de mensen.

Grootste nadeel van ijshockey blijft dat dat zwarte schijfje klein is en voor ene leek dus moeilijk te volgen

Leo Oldenburger
1 februari 2009, 19:54
Dan nog, volgens mij willen ze een zo divers mogelijke uitzending maken. Als Amsterdam en Den Haag dan altijd, en soms zelfs 2x per uitzending te zien zijn, geeft dat niet echt blijk van dat voornemen.

Gewoon voor de duidelijkheid; we hebben 3 uitzendingen gehad en ik heb hier al eerder aangegeven wat de wedstrijden voor volgende week zijn. Voorts vertel ik dat, over 2 weken, de wedstrijd van de week Tilburg-Geleen is.
Als je dan de wedstrijden van de (eerste 5) weken bekijkt, komen Amsterdam, Den Haag en Tilburg 2 keer aan de beurt. Eindhoven, Heerenveen, Nijmegen en Geleen 1 keer.
Omdat we nog niet hebben bepaald wat in uitzending 5 de 2 kleine wedstrijdsamenvattingen worden, is dit de oogst van de eerste 4 weken. Tilburg en Amsterdam zijn, bij de 1 camera-wedstrijden, 3 keer voorbij gekomen. Den Haag, Geleen en Nijmegen 2 keer en Eindhoven, Heerenveen, Utrecht en Groningen 1 keer.

Cornelis de Heij
1 februari 2009, 20:23
Het ging me niet om die lege stoeltjes. Maar dat er nou wel heel erg veel thuiswedstrijden van Hijs voorbij zijn gekomen in verhouding tot Tilburgse of Amsterdamse thuiswedstrijden...

We betalen ook het meest.

gr nelis

Eric van der Putten
1 februari 2009, 20:37
We betalen ook het meest.

gr nelis

4 clubs hebben toch 15K betaald? Den Haag meer dan?

Jordy Rutten
1 februari 2009, 21:59
@Jody

Als je net je blowtje op hebt (zie avater), zou ik voortaan even wachten met posten op een forum. Tenzij je graag jezelf voor paal wilt zetten natuurlijk..

Is bovenstaande een domme opmerking die vol staat met vooroordelen?
Ja.

Laat ik je eerst even doorverwijzen naar een oogarts. Op die foto speel ik mondharmonica. Ik heb meegedaan met een actie van Jan Hofstede, om jezelf te laten zien.

Als jij ballen had, zou je hetzelfde doen.

Ik niet (en voor zover ik weet niemand anders) heeft die foto ooit aangezien voor een joint. Dus ik denk dat dit meer zegt over jouw fixatie op bepaalde dingen.

Verder vind ik het jammer dat je niet inhoudelijk reageert.

Die lege kuipstoeltjes zijn foeilelijk om naar te kijken. Dat moet jij toch ook toegeven. Ik heb alleen (als Nijmegen fan) weinig recht van spreken, aangezien het hier in Nijmegen niet veel beter is.
Het ging me dan ook niet zozeer om die lege stoeltjes (waarvoor Ro overigens een goede oplossing aan heeft gedragen) maar om het feit dat de thuiswedstrijden van Den Haag toch wel erg vaak voorbij zijn gekomen.

Ook hierin zat niks van afkraken naar wie dan ook. Dus voortaan eerst even nadenken over wat je leest, dan tot tien tellen (is een poging waard, toch?) en dan pas posten...

Paul van Heertum
1 februari 2009, 22:07
De wedstrijden zijn niet live dus SBS6 kan zelf uitzenden wat ze leuk of relavant vinden wat de ref zegt.

Lijkt me dat ze er geen belang bij hebben om iets uit te zenden dat een van de partijen kan schaden

Jasper Maassen
2 februari 2009, 09:31
@Jody

@Harry

Ik meen dat tijdens de eerste pilot in de Uithof tegen Tilburg een toeschouwersaantal van 2100/2200 bekend werd gemaakt.

[Ontopic]

Inderdaad de beste uitzending tot nu toe, chapeau SBS6!
Nu Berteling nog lozen als ijshockeyleraar... Bijna onvoorstelbaar dat iemand die zoveel verstand van ijshockey heeft, zo'n warrige uitleg kan geven:

-"Slashing, is het slaan met de stick van de tegenstander".
Alsof je de stick van de tegenstander afpakt en daarmee gaat slaan...
-"Penaltykill is zijn twee mooie woorden. Dat betekent alleen dat een team met 4 man op het ijs staat. Dat betekent dat één man in de strafbank zit. Meer stelt, meer stelt het niet voor".
Dit zegt hij letterlijk! Ik denk toch echt dat Cruyff dit nog helderder kan formuleren. Bovendien is het niet waar. Met 3 man op het ijs is het voor de verdedigende partij nog steeds penaltykill. En als er van beide teams 4 spelers op het ijs staan is er geen sprake van. Hij vergeet ook te zeggen dat dit de situatie aangeeft voor het team dat in de minderheid aan spelers op het ijs is, het andere team speelt daarin powerplay.

Het doel van het ijshockeyprogramma is niet alleen om de ijshockeyfans te laten genieten, daar zijn er te weinig van om het commercieel rendabel te maken lijkt me. De uitleg is ook niet voor deze doelgroep bestemd, die weten van de hoed en de rand. De uitleg is voor mensen die er geen verstand van hebben. Leg het dan ook simpel en duidelijk uit.

Ik ben me er van bewust dat er nu forumleden zijn die mij zien als anti-Berteling. Dit is absoluut niet waar. Kennisgoden zijn niet per definitie docenten...

Wat betreft het lege stoeltjesverhaal, als een club mij dwingt om op de onderste rij te gaan zitten, dan kom ik niet meer. Het probleem op die onderste rijen is juist dat je geen moer van het spel ziet. Ook toen de Uithof overvol was, zag je dat de onderste rijen niet bezet waren. Alleen camera- en montage-technieken kunnen hier iets aan doen, zoals tot het op de rand van de boarding filmen (helaas ziet dat er niet erg natuurgetrouw uit voor de kijker), meerdere (panorama)beelden van het volle gedeelte van de tribunes tussen de bedrijven door monteren, een camera van onderaan een tribune naar boven laten filmen (door sterk perspectief werkt dit vergotend) of van linksonder naar rechtsboven over een lange zijde (door engte lijkt het langer) en deze shots tussendoor monteren. Mja, daar zijn meer camera's voor nodig en dat zal wel te duur zijn.

Mensenkinderen zeg! Mag ik nu officieel de mierenneuktitel overdragen?

Ten eerste, we hebben de multi-quote functie, zodat je niet met @die-en-die hoeft te werken. Ik neem aan dat je Jordy bedoelt en als je het verhaal achter zijn avatar had gelezen in het betreffende topic in algemeen, dan had je geweten dat hij mondharmonica speelt op die foto.

Ten tweede: welke persoon zou de zin "Slashing is het slaan met de stick van de tegenstander" interpreteren als: ik pak de stick van mijn tegenstander en ga daarmee slaan. Er worden nota bene voorbeelden bij getoond. De zin is correct qua grammatica, is wellicht ambigue (vandaar jouw interpretatie) en had ook anders geformuleerd kunnen worden. Ik denk echter niet dat iemand het zo ge?nterpreteerd heeft.

Ten derde: De goede man heeft een halve minuut of zoiets om het uit te leggen. Powerplay was vorige week al aan bod gekomen. De meest voorkomende situatie is dat een team met 4 man speelt. Over het algemeen gezien heb je dan een pp/pk situatie.

Over het camera-verhaal ben ik het met je eens.

Arjan Kieboom
2 februari 2009, 09:38
De kijkcijfers van gisteren vielen zeker niet tegen: 80.000. En dit ondanks de concurrentie van de finale van de australian open en het WK veldrijden!

Jasper Maassen
2 februari 2009, 10:11
De kijkcijfers van gisteren vielen zeker niet tegen: 80.000. En dit ondanks de concurrentie van de finale van de australian open en het WK veldrijden!

Er staat hier ook ergens een topic met de titel: kijkcijfers aflevering 3. Ik zou eens kijken wat daarin staat...:goodman:

Cyril de Boer
2 februari 2009, 17:15
Is bovenstaande een domme opmerking die vol staat met vooroordelen?
Ja.

Had je m'n P.S. gelezen?

Laat ik je eerst even doorverwijzen naar een oogarts. Op die foto speel ik mondharmonica. Ik heb meegedaan met een actie van Jan Been, om jezelf te laten zien.

Weet ik, heb ik toevallig gelezen een week of twee geleden. Misschien was het humoristisch bedoelt. En ik moet toegeven dat ik een apart soort aanhang. Maar om nou te zeggen dat ik maar iets van een mondharmonica kan zien... Dat bezoekje aan de oogarts wacht ik nog even mee.

Als jij ballen had, zou je hetzelfde doen.

Wat heeft een foto van mijn natuurrampengezicht als avater te maken met ballen? Ben ik dan stoer, dapper, moedig?

Ik (en voor zover ik weet niemand anders) heeft die foto ooit aangezien voor een joint. Dus ik denk dat dit meer zegt over jouw fixatie op bepaalde dingen.

Mag ik er vanuit gaan dat je de "n" voor "ooit" bent vergeten?
Dan nog hoef jij je niet te schamen voor het roken van een dampie hoor, ontkennen heeft geen zin...

P.s. Dit was weer een stom grapje....mijn excuses alvast!

Verder vind ik het jammer dat je niet inhoudelijk reageert.

O.a. Harry, Rudy, Leo, etc hebben hierop al antwoord gegeven. Bovendien wil ik niet op dergelijke suggestieve opmerkingen reageren. Helaas is het al te laat, ik heb het al gedaan.
Wel jammer dat jij niet inhoudelijk reageert op mijn verhaal. Het enige waar je op reageert is de zeer korte reactie op jou reactie.

Die lege kuipstoeltjes zijn foeilelijk om naar te kijken. Dat moet jij toch ook toegeven. Ik heb alleen (als Nijmegen fan) weinig recht van spreken, aangezien het hier in Nijmegen niet veel beter is.
Het ging me dan ook niet zozeer om die lege stoeltjes (waarvoor Ro overigens een goede oplossing aan heeft gedragen) maar om het feit dat de thuiswedstrijden van Den Haag toch wel erg vaak voorbij zijn gekomen.

Ik had al opgemerkt dat je aan het terugtrekken was. Als je de stoeltjes bedoelde, waarom dan een bijwoord en een bijvoegelijke naamwoord? Haags en leeg. Als het alleen om lege stoeltjes ging (omdat je wilt aangeven dat een leeg stoeltje op TV er niet erg uitnodigend uitziet) dan had je dat toch geschreven? En als het om Haagse stoeltjes ging (omdat je wilt aangeven dat HYS nogal vaak op TV is) dan had je dat geschreven?

Je doet het af als een ongelukkige uitspraak, en misschien was dat het ook. Als dat zo is, dan mijn excuses voor mijn reactie.

Ook hierin zat niks van afkraken naar wie dan ook. Dus voortaan eerst even nadenken over wat je leest, dan tot tien tellen (is een poging waard, toch?) en dan pas posten...

Ik heb nagedacht over wat ik las en normaliter wil ik niet reageren op dat soort opmerkingen vanwege offtopic en forumvervuilende werking.
Voordat je iets schrijft, lees het eerst zelf even voordat je het plaatst. Ik was niet de enige die reageerde op jouw reactie, dus ik sluit uit dat ik het verkeerd heb opgevat.

Als je een keer naar HYS komt (en wat tot bedaren bent gekomen), dan krijg je een biertje van me en praten we over de oplossing van het legestoeltjesprobleem. Als je dan je muts, zonnebril en joi...hum...mondharmonica meeneemt, dan herken ik je meteen...

:goodman:

Cyril de Boer
2 februari 2009, 17:33
@Jasper

Ik beheers BBcode en heb daar geen multiquoteknop voor nodig.
Zoals je hierboven ziet wordt door multiquote een post alleen maar langer. Praktisch bezien is een @ toch beter.

Ben ik zo kort op dit forum actief en nu al een titel! Thanks Jasper! ::champ::

Grammaticaal correct of niet, ik had het over de warrigheid, ook in die zin. Voor jou en mij is het te volgen, wij weten het en ik geef daarbij aan dat het voor de niet-ijshockeykenner erg verwarrend is. Zo ook voor mijn vriendin en haar zoon waar ik het opgenomen programma mee heb gekeken. Als ik na zijn uitleg vragen krijg, dan heb ik reden om dit op het forum te plaatsen.
Tijdens de bekerfinale was hij ook al zo warrig aan het uitleggen tijdens de eerste periode. De tweede periode was er een andere kenner aan het woord en die kon het veel beter overbrengen. Je geeft aan dat je het zelf ook dubbelzinnig vindt, waarom zou je dan niet iemand anders aan het woord laten?

Ik heb zo mijn twijfels over mijn mierenneuktitel....ben ik net zo trots, moet ik 'm eigenlijk alweer teruggeven. Delen?

BTW, wel fijn om te horen dat je iets met me eens bent :)

Ro Herregraven
2 februari 2009, 17:37
Zo zo Cyril, twee ontzettend lange postings die allebei niets met het onderwerp te maken hebben.

Mag dit verder via pb? Dan kan de rest het weer over het schitterende werk van Leo & crew hebben.

Dank u.

Rik Rietveld
4 februari 2009, 11:40
Wordt de wedstrijd van vandaag weer live getoond op de SBS site?:Bonk3:

Huub Penners
4 februari 2009, 12:09
Wordt de wedstrijd van vandaag weer live getoond op de SBS site?:Bonk3:

Als ik het goed heb is zaterdag de wedstrijd van de week.

Michael Schoenmakers
4 februari 2009, 12:35
Als ik het goed heb is zaterdag de wedstrijd van de week.

http://www.sbs6.nl/web/show/id=321173/langid=43

Amsterdam vs den Haag

Daniël Eimers
4 februari 2009, 13:23
Het is een keuze die je maakt als club: investeren in een speler of 1500 euro per uitzending betalen en via sponsoring dit terugverdienen. HYS en de andere 3 betaalde 15.000 euro voor 10 uitzendingen. Aardig bedrag maar verdient zich toch wel terug mag je vanuit gaan.

met de play offs in zicht en naar de stand kijkend, moet ik wel zeggen dat waarschijnlijk niet alle 4 clubs die voor 10 uitzendingen in aanmerking gaan komen. Zoals het nu lijkt wordt het Tilburg/Den haag - Amsterdam / eindhoven dus zal een van de 2 geen 10 uitzendingen halen.... maar alles is nog mogelijk dus maar even afwachten

Levi de Beer
4 februari 2009, 13:26
Nog een tip voor Leo:

Een wedstrijd bestaat uit "drie periodes", geen "kwarten" zoals bij Basketbal.

Leo Oldenburger
4 februari 2009, 13:45
Nog een tip voor Leo:

Een wedstrijd bestaat uit "drie periodes", geen "kwarten" zoals bij Basketbal.

???????????????? Kan me niet voorstellen dat ik dat ooit gezegd heb. Ik hou niet eens van basketbal. Weet jij nog in welke wedstrijd dat gezegd is?

Levi de Beer
4 februari 2009, 15:36
???????????????? Kan me niet voorstellen dat ik dat ooit gezegd heb. Ik hou niet eens van basketbal. Weet jij nog in welke wedstrijd dat gezegd is?

Het is in de uitzending van 1 februari. Je uitspraak was in het eerste "kwart" oftewel in de eerste periode van een wedstrijd. Maar of het nou Eindhoven - Amsterdam was of Tilburg - Nijmegen of Den Haag - Eindhoven, dat weet ik niet meer. Volgens mij wel ergens aan het begin van de uitzending. Dus dan valt Den Haag - Eindhoven wel af denk ik.

Patrick van de Wijgert
4 februari 2009, 15:59
Het is in de uitzending van 1 februari. Je uitspraak was in het eerste "kwart" oftewel in de eerste periode van een wedstrijd. Maar of het nou Eindhoven - Amsterdam was of Tilburg - Nijmegen of Den Haag - Eindhoven, dat weet ik niet meer. Volgens mij wel ergens aan het begin van de uitzending. Dus dan valt Den Haag - Eindhoven wel af denk ik.

Leo gokte op een verleninging. Dan klopt het gewoon....

Patrick van Dongen
4 februari 2009, 17:38

Inderdaad de uitzending van 1 febr. Bij de wedstrijd Tilburg-Nijmegen in de samenvatting op het moment dat Smit naar de strafbank moet nadat hij een paar keer over zijn bolletje was geaaid door Casey. Op 13.44 min. Maar volgens mij is dit geen commentaar van Leo!!!

Leo Oldenburger
4 februari 2009, 19:56
Inderdaad de uitzending van 1 febr. Bij de wedstrijd Tilburg-Nijmegen in de samenvatting op het moment dat Smit naar de strafbank moet nadat hij een paar keer over zijn bolletje was geaaid door Casey. Op 13.44 min. Maar volgens mij is dit geen commentaar van Leo!!!

Nee, bij die wedstrijd deed collega Frank Visschraper commentaar. Maar ik reken het mezelf ook aan, als eindredacteur is het eveneens mijn taak om dit soort foutjes op te sporen en te verbeteren. Ik zal er op letten. Frank komt uit het basketbal en dan is zo'n verspreking snel gemaakt.

Patrick van Dongen
4 februari 2009, 20:26
Nee, bij die wedstrijd deed collega Frank Visschraper commentaar. Maar ik reken het mezelf ook aan, als eindredacteur is het eveneens mijn taak om dit soort foutjes op te sporen en te verbeteren. Ik zal er op letten. Frank komt uit het basketbal en dan is zo'n verspreking snel gemaakt.

Natuurlijk volkomen begrijpelijk. Zolang hij het maar niet over een BAL i.p.v. een puck gaat hebben ben ik tevreden ;)

Levi de Beer
6 februari 2009, 09:56

Ik heb gisteren de uitzending nog eens teruggekeken toen viel me pas op dat iemand anders het commentaar voor zijn rekening nam. Dus bij deze mijn excuses aan jou.

Lou-Ann Bartels
6 februari 2009, 14:21
Ik heb gisteren de uitzending nog eens teruggekeken toen viel me pas op dat iemand anders het commentaar voor zijn rekening nam. Dus bij deze mijn excuses aan jou.

Dat Leo Oldenburger het commentaar niet alleen doet was al duidelijk; beetje opletten heren.:goodman:
Het viel me op dat tijdens de uitzending van darts gisteravond er geen reclame werd gemaakt voor ijshockey; dacht dat er was beloofd dat dat tijdens elke sportuitzending zou worden gedaan?
Heeft de onrust in de ijshockey wereld daar op invloed gehad?
Dat is niet te hopen, maar als dat wel zo is dan worden de "fans" van de rivaliserende clubs en de actie van de scheidsrechters (op een slecht gekozen tijdstip) die dit zouden hebben veroorzaakt hierbij hartelijk bedankt...
Als we zo blij zijn met de aandacht voor ijshockey op TV laat dat dan blijken door positieve omgang met elkaar i.p.v. elkaar in de haren te vliegen.
Sorry, daar is deze thread verder niet voor.:x Mea culpa...laten we daar in dit topic niet over doorgaan.
De vraag blijft wel: waar was de reclame voor ijshockey tijdens de uitzending van het darts toernooi?

Theo Appelhof
7 februari 2009, 19:09
Volgens de info op de sbs6 site begint het programma morgen 8 februari al om 10.55.

Klopt dat Leo.

Groetjes Theo.

Wesley Zieltjens
7 februari 2009, 20:03
Volgens de info op de sbs6 site begint het programma morgen 8 februari al om 10.55.

Klopt dat Leo.

Groetjes Theo.

Hey Theo,

Op de sbs6 site zie ik toch echt 11.25 in de TV Gids staan, wellicht aangepast.
(http://www.sbs6.nl/web/show/id=73852/langid=43/day=1)

Abe Brouwer
7 februari 2009, 22:10
Volgens mijn programmagids en teletekstpagina 202 van SBS6 begint op 10.55 Barca TV en daarna om 11.25 ijshockey. Maar ik zal voor de zekerheid de tv om 10.55 aanzetten.

Theo Appelhof
7 februari 2009, 22:19
Oke thanks heren maar toen ik in de vooravond naar de live uitzending van Amsterdam tegen den haag aan het kijken was toen zag ik ergens links op het scherm de aankondiging staan van het programma van morgen en daar stond op dat moment dus echt 10.55.

Zal of daar verkeerd hebben gestaan of het is inmiddels aangepast.

Nietemin nogmaals bedankt.

Groetjes Theo.

Arjan Kieboom
7 februari 2009, 22:33
op http://www.sbs6.nl/sport.html staat dat het om 10.55 begint, maar in de programmagids(ook die van SBS6) staat 11.25. Niet echt duidelijk dus.

Abe Brouwer
8 februari 2009, 11:06
Begint dus om 11.25, op dit moment is barca-tv.

Theo Appelhof
8 februari 2009, 11:08
Vraag aan Leo als we over ruim twee weken de play-offs in gaan worden er dan van alle vier de wedstrijden uitgezonden.

Of blijft het bij zoals nu drie wedstrijden per uitzending....????

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
8 februari 2009, 11:21
Vraag aan Leo als we over ruim twee weken de play-offs in gaan worden er dan van alle vier de wedstrijden uitgezonden.

Of blijft het bij zoals nu drie wedstrijden per uitzending....????

Groetjes Theo.

Ik denk dat je ook overlappingen krijgt, in de uitzending van 1 maart zou je wedstrijden kunnen hebben van zowel kwartfinale als halve finale. Verder is de 9e en laatste aflevering op 15 maart. Dus krijg je mogelijk de eindfase van de finale niet meer te zien.

Theo Appelhof
8 februari 2009, 11:26
Ik denk dat je ook overlappingen krijgt, in de uitzending van 1 maart zou je wedstrijden kunnen hebben van zowel kwartfinale als halve finale. Verder is de 9e en laatste aflevering op 15 maart. Dus krijg je mogelijk de eindfase van de finale niet meer te zien.
Wat er aan info naar buiten is gekomen dat er tien uitzendingen zouden zijn.

Na aanleiding van jou verhaal zouden dat er dus maar 9 zijn.

En op dit moment weten we nog niet wanneer de bv Finale wordt gespeeld.

Na dat de clubs het bekende overleg hebben gehad zal er wel meer duidelijkheid zijn.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
8 februari 2009, 11:48
Er zijn berichten dat het om 9 uitzendingen gaat. In het intervieuw met Joop Vullers wordt echter van 10 uitzendingen gesproken. Laten we hopen dat het er 10 worden want het zou sneu zijn als de beslissing niet te zien is op SBS6.

Abe Brouwer
8 februari 2009, 13:20
Wat er aan info naar buiten is gekomen dat er tien uitzendingen zouden zijn.

Na aanleiding van jou verhaal zouden dat er dus maar 9 zijn.

En op dit moment weten we nog niet wanneer de bv Finale wordt gespeeld.

Na dat de clubs het bekende overleg hebben gehad zal er wel meer duidelijkheid zijn.

Groetjes Theo.

De kwartfinale begint in het weekend van 20-22 feb met wedstrijd 1 en 2. Een eventuele 3e wedstrijd is dan 24 of 25 februari.

De halve finale zou dan in het weekend van 27 feb-1 mrt kunnen starten met wedstrijd 1 en 2. Wedstrijd 3 zal waarschijnlijk doordeweeks zijn met het weekend van 6-8 mrt voor wedstrijd 4 en 5.

De finale zou dan doordeweeks moeten beginnen op 10 of 11 maart, met de 2 volgende wedstrijden in het weekend 13-15 maart. Wedstrijd 4 zou dan op 17 of 18 maart moeten en voor wedstrijd 5 heb je dan t/m zaterdag 21 maart.

Uiteraard is dit pure speculatie, maar ik denk dat het er zo ongeveer kan uitzien. Uiteraard kan het eerder afgelopen zijn zodra de series korter duren.

Etienne Henrichs
8 februari 2009, 14:08
Voor degene die het gemist hebben... het staat alweer op internet ;) (ik was precies online toen het erop werd gezet)

Abe Brouwer
8 februari 2009, 14:15
Vreemd dat er nog geen reacties zijn op de uitzending van vandaag. Normaal staat iedereen klaar om te reageren. Of vonden we het een mindere uitzending?

Etienne Henrichs
8 februari 2009, 14:18
Ik vond het wel een goeie uitzending;) maar dat kan natuurlijk komen omdat Utrecht erin voorkwam ;)

Jasper Lesterhuis
8 februari 2009, 14:35
Net terug aan het kijken op de website van sbs6, goede uitzending wederom.. Klein puntje, niet zo'n handige opmerking "er wordt geduwd en geschopt" tijdens de fase waarin wat overtredingen worden gemaakt die niet worden bestraft.. Schoppen is toch uit den boze bij ijshockey?

( geen big deal, viel me gewoon op )

Gerard van der Heide
8 februari 2009, 14:38
Vreemd dat er nog geen reacties zijn op de uitzending van vandaag. Normaal staat iedereen klaar om te reageren. Of vonden we het een mindere uitzending?

Wederom goeie uitzending Abe, net als de uitzendingen hiervoo. Niets aan toe te voegen en hoef dan ook niet in herhaling te treden denk ik.

Etienne Henrichs
8 februari 2009, 15:41
Weet iemand of er weer interviews op het internet verschijnen? Omdat ik wel meer interviews heb gezien na de wedstrijd van Utrecht

Wesley Zieltjens
8 februari 2009, 16:00
Weet iemand of er weer interviews op het internet verschijnen? Omdat ik wel meer interviews heb gezien na de wedstrijd van Utrecht

Jah, zag John "neus" Versteeg idd voor de camera verschijnen ;)

Maare Etienne, je kan de complete uitzendingen hier bekijken:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=310752/langid=43
Als je alleen het intervieuw wilt hebben, misschien idee om de stream te rippen en het stukje eruit te halen.

Tevens verschijnen er verschillende speler intervieuws op de volgende plek:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=334216/langid=43

Etienne Henrichs
8 februari 2009, 16:42
Jah, zag John "neus" Versteeg idd voor de camera verschijnen ;)

Maare Etienne, je kan de complete uitzendingen hier bekijken:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=310752/langid=43
Als je alleen het intervieuw wilt hebben, misschien idee om de stream te rippen en het stukje eruit te halen.

Tevens verschijnen er verschillende speler intervieuws op de volgende plek:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=334216/langid=43
Wat je hier zegt, weet ik allemaal wel...
Er staan nog alleen maar interviews van 30 Januari, en er waren wel meer mensen geinterviewd dan alleen John.

Vincent Jansen
8 februari 2009, 17:29
Uitleg van Berteling was weer niet helemaal correct... hij haalt volgens mij cross check (2min. of 5+ game of match) en checking from behind (2+10 of 5+game of match) door elkaar

Jasper Lesterhuis
9 februari 2009, 11:30
Afgelopen zondag een marktaandeel van 4,2% met 70.000 kijkers..

Michael Schoenmakers
9 februari 2009, 13:03
In het begin shot van de wedstrijd van de week kwam schaafsma groot in beeld echter werd gezegd dat dit Kent Marian is. Klein missertje.

Abe Brouwer
10 februari 2009, 06:32
Afgelopen zondag een marktaandeel van 4,2% met 70.000 kijkers..

Vorige week was dat toch 80.000?

Edwin Grouwstra
10 februari 2009, 06:44
Vorige week was dat toch 80.000?

Ja, maar het marktaandeel kleiner met 3,nogwat%

gr.

Jacco van der Stelt
10 februari 2009, 14:58
Ja, maar het marktaandeel kleiner met 3,nogwat%

gr.

minder kijkers en marktaandeel groter??? kijken er dan opeens zoveel mensen minder naar de tv of zijn er opeens in 1 week 100.000 nederlanders door gegaan ??????

Paul van Heertum
10 februari 2009, 15:08
Marktaandeel lijkt me wel redelijk duidelijk. Ergens rond de 4%

Peter Thijssen
10 februari 2009, 21:46
En hoeveel % moet het zijn om het blijvend op tv te laten komen?

Peter

Jasper Maassen
11 februari 2009, 11:20
minder kijkers en marktaandeel groter??? kijken er dan opeens zoveel mensen minder naar de tv of zijn er opeens in 1 week 100.000 nederlanders door gegaan ??????

Er kijken minder mensen. Vorige week was er concurrentie van Australian Open en het WK veldrijden. Mensen die die specifieke dingen wilden zien, zetten daar hun tv voor aan. Afgelopen zondag waren er niet zulke evenementen tegelijk, dus keken er minder mensen naar de tv.

Etienne Henrichs
11 februari 2009, 14:24
Er kijken minder mensen. Vorige week was er concurrentie van Australian Open en het WK veldrijden. Mensen die die specifieke dingen wilden zien, zetten daar hun tv voor aan. Afgelopen zondag waren er niet zulke evenementen tegelijk, dus keken er minder mensen naar de tv.
Er was het WK alround van het schaatsen ;) dus je theorie klopt niet.
Ik ben trouwens benieuwd welke andere 2 wedstrijden dit weekend op tv komen, zou wel leuk zijn als Utrecht nog een keer zou komen aangezien ze geen wedstrijden meer hebben na dit weekend.

Abe Brouwer
11 februari 2009, 19:31
En hoeveel % moet het zijn om het blijvend op tv te laten komen?

Peter

De uitzendingen zijn vooral dankzij financiele bijdragen van een aantal clubs. Ik denk niet dat kijkcijfers/marktaandeel een grote invloed zullen hebben op de vraag of ze ermee doorgaan. Er schijnt de intentie te zijn om straks ermee door te gaan.

Lou-Ann Bartels
12 februari 2009, 15:24
[quote=Etienne Henrichs
Ik ben trouwens benieuwd welke andere 2 wedstrijden dit weekend op tv komen[/quote]

Ik ook! :)

Stefan Bouma
12 februari 2009, 15:33
Gister waren ze in H'veen vs Amsterdam

Manon Schaap
12 februari 2009, 16:01
Wedstrijd van de week is van Trappers - Eaters van gisteren..!
Zondag tijdens de uitzending al gemeld..!!

Lou-Ann Bartels
12 februari 2009, 16:30
Wedstrijd van de week is van Trappers - Eaters van gisteren..!
Zondag tijdens de uitzending al gemeld..!!

Daar wordt ook niet naar gevraagd!
Het gaat om de andere twee wedstrijden (in de korte samenvattingen) !!!:goodman:

Patrick van Dongen
12 februari 2009, 19:52
Ik kan de wedstrijd van gisteren (Tilburg-Geleen) niet terugkijken via SBS site. Heb ik dat alleen of zijn er meer die niet terug kunnen kijken? Hoorde van de thuisblijvers trouwens dat de kwaliteit gisteren live minder was. Veel blokkerig en schokkend beeld en niet duidelijk. Is SBS aan het afbouwen? Niet te hopen!

Thymo Kamu
12 februari 2009, 20:03
Ik kan de wedstrijd van gisteren (Tilburg-Geleen) niet terugkijken via SBS site. Heb ik dat alleen of zijn er meer die niet terug kunnen kijken? Hoorde van de thuisblijvers trouwens dat de kwaliteit gisteren live minder was. Veel blokkerig en schokkend beeld en niet duidelijk. Is SBS aan het afbouwen? Niet te hopen!

Probeerde het net ook maar ook hier doet hij het niet

Jasper Maassen
13 februari 2009, 13:43
Er was het WK alround van het schaatsen ;) dus je theorie klopt niet.
Ik ben trouwens benieuwd welke andere 2 wedstrijden dit weekend op tv komen, zou wel leuk zijn als Utrecht nog een keer zou komen aangezien ze geen wedstrijden meer hebben na dit weekend.

De theorie klopt wel. Bij mijn weten begon het schaatsen pas later dan het ijshockey. Daarnaast trekken tennis en veldrijden een andere doelgroep, plus dat het 2 extra evenementen zijn tegen 1 extra afgelopen weekend.

Leo Oldenburger
13 februari 2009, 14:45

Ik probeer uit te vissen waarom Tilburg-Geleen nog niet online staat; ik heb hem zelf ook nog niet gezien omdat ik afgelopen woensdag in Tunesië was. Ook probeer ik erachter te komen waarom de kwaliteit van de live-stream afgelopen woensdag minder was dan de weken ervoor. Zou idd best eens te maken kunnen hebben met de live-stream van Tunesië - Nederland. Aan het afbouwen zijn we absoluut NIET!

Etienne Henrichs
13 februari 2009, 14:54
Welke wedstrijden worden uitgezonden zondag Leo?

Leo Oldenburger
13 februari 2009, 15:43
Veel vliegwerk; Heerenveen-Amsterdam en Eindhoven-Heerenveen

Harm Wietze Oldersma
13 februari 2009, 15:54
Veel vliegwerk; Heerenveen-Amsterdam en Eindhoven-Heerenveen

Da's nooit verkeerd! ::fries::

Harry Batist
13 februari 2009, 16:36
Geen HYS zondag, hoe kan dat nou?

Auke de Vries
13 februari 2009, 17:06
Geen HYS zondag, hoe kan dat nou?Het is niet ieder weekend feest, Harry................., dat ze vorige week 2x met de camera's erbij waren heeft HYS ook geen punten opgeleverd......., dus lekker zonder camera's vanavond maar de 3 punten in het Haagse houden, SUCCES.:goodman:

Harry Batist
13 februari 2009, 17:20
Goed plan Auke, misschien was dat de reden wel. We gaan het meemaken.

Abe Brouwer
15 februari 2009, 11:28
Die Casey toch..................:Bonk3:

Edwin Grouwstra
15 februari 2009, 11:47
Die Casey toch..................:Bonk3:

Ben persoonlijk wel fan van VanSchagen, maar dit kan echt niet!
Schandalige vertoning van Casey.

gr.

Mark Schellekens
15 februari 2009, 11:48
Die Casey toch..................:Bonk3:::jason:::Dreig::axe: Zo was het toch ongeveer?

Edwin Grouwstra
15 februari 2009, 11:57
Mooie uitzending wederom.
Hoogtepunt wat mij betreft de penalty-shot van Paul Vincent !!

gr.

Mark Schellekens
15 februari 2009, 12:02
Het geheel zag er goed uit. Nu de play-off's mooi in beeld brengen, dat zijn toch de mooiste beladen duels van het seizoen voor zowel spelers als publiek.

Ferdinand van Berlo
15 februari 2009, 12:04
Ben persoonlijk wel fan van VanSchagen, maar dit kan echt niet!
Schandalige vertoning van Casey.

gr.

helemaal mee eens, wat ook de aanleiding is geweest.

verder een leuke uitzending.

Joep Meijsen
15 februari 2009, 12:20
Was absoluut weer een leuke uitzending. Vond alleen de volgorde van de samenvattingen een beetje merkwaardig. De zaterdagwedstrijd van Heerenveen voor de midweekse wedstrijd. Verder nog wel wat kleine dingen, maar bovenal blijft het uitermate atractief.

Abe Brouwer
15 februari 2009, 12:54
En ze laten nu ook fysiek spel zien compleet met spelers die naar de strafbank moeten. Ook die uitbarsting van Egen was wel leuk om te zien. Wedstrijd-emoties mogen best getoond worden. Ook koken met de Amstel Tijgers was leuk om te zien. Inderdaad een leuke aflevering.

Frank Mares
15 februari 2009, 13:23
Ik heb de uitzending gemist, wanneer (hoe lang duurt het voordat deze) bij uitzending gemist staat. Weet iemand hier antw op

Jasper Lesterhuis
15 februari 2009, 14:11
Ik heb de uitzending gemist, wanneer (hoe lang duurt het voordat deze) bij uitzending gemist staat. Weet iemand hier antw op

vorige week stond hij rond deze tijd online geloof ik.. Ik zit er zelf ook op te wachten deze keer.

Frank Mares
15 februari 2009, 14:51
Staat nog steeds niks op de site van sbs6

Jasper Lesterhuis
15 februari 2009, 15:03
Staat nog steeds niks op de site van sbs6

geduldig afwachten dan.. :Bonk3:

Jasper Lesterhuis
15 februari 2009, 15:09
Nu online.

Ludo van Vliet
15 februari 2009, 19:13
En ze laten nu ook fysiek spel zien compleet met spelers die naar de strafbank moeten. Ook die uitbarsting van Egen was wel leuk om te zien. Wedstrijd-emoties mogen best getoond worden. Ook koken met de Amstel Tijgers was leuk om te zien. Inderdaad een leuke aflevering.

Die Egen en ook Gentges zijn allebei van die gasten die constant lopen te zwaaien met de armen en lopen te roepen en te schelden. Zowel tegen de scheidsrechters als tegen hun eigen spelers. Zal wel horen bij het land waar ze vandaan komen.

Abe Brouwer
22 februari 2009, 11:46
Opvallend in het programma van vandaag:
-Nijmegen coach Frank Gentges in discussie met het Heerenveense publiek
-6 imports van Eindhoven die in 1 huis wonen en in 1 auto rijden

Geert van der Meulen
22 februari 2009, 11:57

Zondagmorgen, en dan opeens Emile vol in beeld!
Dat is opvallend!

Abe Brouwer
22 februari 2009, 11:59
Wel jammer dat in Eindhoven duidelijk lege tribunes te zien zijn.

Geert van der Meulen
22 februari 2009, 12:02

Hoe krijgen ze het voor elkaar! 1200 toeschouwers, 1700 zitplaatsen en zo duidelijk lege tribunes in beeld!

Robbert Nijholt
22 februari 2009, 12:03

Wat was hier eigenlijk aan de hand ?

-6 imports van Eindhoven die in 1 huis wonen en in 1 auto rijden LOL :)

In de tijd van Kratky en de butachnovs in Heerenveen (niet de kleinste jongens)
reden zij ook in een super kleine auto (die altijd hakkelend en puffend het ijstadion haalde) De vering van de auto had het er maar moeilijk mee :P

Peter Thijssen
22 februari 2009, 12:04

Vindt het ook vreemd dat het publiek zo dicht op spelers en een coach zitten.
Waarom is de spelers bank ook niet afgeschermt?
Maar dan nog moet een coach daar niet op ingaan, maar aan de andere kant je weet ook niet wat er geroepen is.

Harry Batist
22 februari 2009, 12:04
Duidelijk de mensen of camera aan de verkeerde kant gezet. lijkt mij.

Harry Batist
22 februari 2009, 12:05
Vindt het ook vreemd dat het publiek zo dicht op spelers en een coach zitten.
Waarom is de spelers bank ook niet afgeschermt?
Maar dan nog moet een coach daar niet op ingaan, maar aan de andere kant je weet ook niet wat er geroepen is. Was gisteren in Amsterdam ook het geval bij de strafbank van HYS. Toeschouwers bovenop de strafbank in discussie met de speler. Moet niet kunnen, afschermen die bank.

Edwin Grouwstra
22 februari 2009, 12:06

Snap ik ook niet helemaal, sluit dan de tribune af aan de zijde
waar de camera staat !! Wederom een leuke uitzending uiteraard,
met een mooie kijk in het huis van de eindhoven imports.

gr.

Rudy Bouquet
22 februari 2009, 12:09
Hoe krijgen ze het voor elkaar! 1200 toeschouwers, 1700 zitplaatsen en zo duidelijk lege tribunes in beeld!

Om de een of andere reden hebben ze ze aan de verkeerde kant laten zitten.

Chéval van den Bos
22 februari 2009, 12:21
Ik vond het en heel erg leuke uitzending!

Je kan aan alles zien dat de programmamakers het met plezier doen... veel off ice beelden van kleedkamers en zelfs bij de spelers thuis.
Ook viel me op dat er gister in Thialf (en vandaag bij de uitzending) dat ze met één extra camera hebben gefilmd bij de goals... erg goed!

Als je als sportfan langs zapt denk ik wel dat het programma je aandacht pakt en vast kan houden.

Mijn complimenten en mijn dank aan alle mensen die mee hebben gewerkt aan deze uitzending!!!

Mijn advies: wedstrijd vd week a.s. woensdag Devils-Flyers!! ::wavetowel::

Rudy Bouquet
22 februari 2009, 12:53
Het was zeker weer een leuke uitzending.......
Nu maar hopen dat er nog meer bekendheid aan wordt gegeven, hier kan de bond en de ijshockeyclubs ook hun steentje aan bijdragen.....

Piet de Kort
22 februari 2009, 13:28

Tilburg moest achterin aan de kant van de spelersbanken gaan zitten! Hier stonden ook de camera's. Aan de overkant mocht niemand plaatsnemen! Zelfs het middenvak was voor Eindhovuh supporters ingeruimd! Helaas waren die ook niet massaal gekomen!:Bonk3:

Was ook niet slim met de horeca opstelling! Die stond helemaal aan het begin van de tribune!

Tip voor Eindhovuh: zet de Koek & Zopie tent volgend seizoen aan Trapperskant neer! Scheelt enkele euro's! :goodman:

Patrick Geerts
22 februari 2009, 13:47
Was ook niet slim met de horeca opstelling! Die stond helemaal aan het begin van de tribune!

Is dat nou echt het enige waar jij je druk om maakt.

Piet de Kort
22 februari 2009, 13:54

Is dat nou echt het enige waar jij je druk om maakt.

Ja, Rob had honger! En voor mijn vrienden ..........! :Bonk3:

Leo Oldenburger
22 februari 2009, 14:08
Ook viel me op dat er gister in Thialf (en vandaag bij de uitzending) dat ze met één extra camera hebben gefilmd bij de goals... erg goed!::wavetowel::
Die extra camera was van Omrop Fryslan. Je kon wel merken dat zij wel vaker ijshockey in beeld brengen. Erg goed!

Gerard van der Heide
22 februari 2009, 14:33
Die extra camera was van Omrop Fryslan. Je kon wel merken dat zij wel vaker ijshockey in beeld brengen. Erg goed!

Vaak is het deze zelfde meneer die ook veel wedstrijden van de Flyers filmt.........

Jasper Lesterhuis
22 februari 2009, 14:50
Zoals gewoonlijk om 11:30 nog niet voor de tv, dus nu maar even wachten tot hij weer online staat..

Jasper Lesterhuis
22 februari 2009, 17:33
Joehoe, iemand bij sbs doe eens ff snel die uitzending online gooien of is iedereen carnavallen? :goodman:

Mike van t Veer
22 februari 2009, 21:46
Was gisteren in Amsterdam ook het geval bij de strafbank van HYS. Toeschouwers bovenop de strafbank in discussie met de speler. Moet niet kunnen, afschermen die bank.

In discussie ?? Er wordt alleen maar een liedje voor de betreffende speler gezongen!

Abe Brouwer
8 maart 2009, 12:33
Geen reacties op aflevering 8? Ik vond de reportage van HYS on the road wel aardig.

Piet de Kort
8 maart 2009, 13:01
Geen reacties op aflevering 8? Ik vond de reportage van HYS on the road wel aardig.

Jawel, terecht doelpunt van Tilburg! Wel een beetje een korte impressie van Nimwege-Tilburg. Discussie gesloten! Op naar dadelijk! ::wavetowel::

Edwin Grouwstra
8 maart 2009, 13:13

We vallen in herhaling, maar het was wederom een mooie
uitzending. De busreis van hys was idd erg leuk gemaakt.
Wat vonden we van het incident waarbij Theunissen de neus brak
van Gebara ?? Leek er toch op dat Bob z'n stick bewust in het
gelaat van Gebara plantte ......

gr.

Abe Brouwer
8 maart 2009, 13:35
Wat vonden we van het incident waarbij Theunissen de neus brak
van Gebara ?? Leek er toch op dat Bob z'n stick bewust in het
gelaat van Gebara plantte ......

gr.

Zonder meer een bewuste actie met de stick.

Harry Batist
8 maart 2009, 13:37
Leuke uitzending, vooral de busreis van hys, leuk ook de aktie op mulally, waar hij niet op reageerde. Klasse instelling. Moeilijk om de spelers nu te herkennen met die baarden!!

Geert van der Meulen
8 maart 2009, 13:49
Nice hat, Brian!

Sebastiaan de Vos
8 maart 2009, 14:19
Het shot van Tilburg dat via de 2 doel palen ging en daarna eruit was nu mooi in beeld gebracht. En dan zie je duidelijk dat het geen doelpunt was. Terwijl ik op de tribune wel dacht dat het een goal was. Echter een paar minuten later deed Nijmegen hetzelfde en deze is niet uitgezonden. Ik vraag me dus af waarom deze mooie kans niet is uitgezonden en zelf denk ik dat dit dan wel een goal geweest is. De Schiedrechter floten wel redelijk en een 5e wedstrijd is gezien de krachten van beide teams wel terrecht.

Jammer dat bij de live uitzendingen op internet geen standen zichtbaar zijn want voor leken is het dan minder interessant om naar te kijken.

Abe Brouwer
8 maart 2009, 14:34
Jammer dat bij de live uitzendingen op internet geen standen zichtbaar zijn want voor leken is het dan minder interessant om naar te kijken.

Een heel goed punt!

Sander Bekker
8 maart 2009, 14:40
Was een flinke tik die Bob uitdeelde bij Gebara! in de herhaling was goed die goed te zien!

Leo Oldenburger
8 maart 2009, 15:06

Heeft enkel en alleen met 'centen' te maken. Geldt ook voor het niet laten zien van 'slomo's'. Voor standen en slomo's heb je én extra apparatuur nodig én extra mankracht. Daar is simpelweg geen geld voor. Bij de live-uitzendingen gokken we ook niet op een miljoenenpubliek, maar is het meer een service naar de echte ijshockey-fans die niet in staat zijn om naar de wedstrijd te gaan.

Verder ben ik blij met jullie positieve reacties op de busreis van HYS. Dit moet de extra kracht van onze uitzendingen zijn (en zijn wél bedoeld om (ooit) een miljoenenpubliek te trekken). Kleedkamershots, busreizen, bij spelers thuis! Dat krijg je bij voetballers (om maar eens een willekeurig andere tak van sport te noemen) écht niet voor elkaar. De medewerking die we van de clubs krijgen, is geweldig.

Laurens de Jager
8 maart 2009, 15:12
Neem me niet kwalijk als het al gezegd is maar het enigste kleine nadeel is dat tijdens de live wedstrijden soms een speler word gevolgd of de goalie terwijl de het spel al lang en breed de andere kant op gaat. Kortom zo mis je toch veel aktie. Bij voetbal kan dit makkelijker als bij ijshockey. Buiten dit is het echt meer dan supervet dat we kunnen kijken achter ons pc'tje. Ik keek vrijdag ochtend er al naar uit om de westrijd te zien!! Helemaal top SBS :D

Leo Oldenburger
8 maart 2009, 15:23
Neem me niet kwalijk als het al gezegd is maar het enigste kleine nadeel is dat tijdens de live wedstrijden soms een speler word gevolgd of de goalie terwijl de het spel al lang en breed de andere kant op gaat. Kortom zo mis je toch veel aktie. Bij voetbal kan dit makkelijker als bij ijshockey. :D

Klopt. Maar je moet weten dat de regisseur de beelden schakelt voor de latere samenvatting en niet zo zeer voor de live-uitzending. Na een goeie save van een goalie, wil je die zo snel mogelijk ook close schakelen. Zelfde geldt voor een speler die net een grote kans heeft gemist. Die moet je zien vloeken en tieren als hij de bank opzoekt. Dat er dan even weggeschakeld wordt bij de wedstrijd is vervelend voor de live-kijkers, maar het kan niet anders, omdat de focus op de samenvatting ligt. Mochten we een belangrijk moment gemist hebben tijdens het close volgen van een speler, dan hebben de andere camera's dat wel opgenomen en zal dat dus altijd in de uitzending komen.

Laurens de Jager
8 maart 2009, 15:37
Oke Leo bedankt, ben weer een stukje wijzer.

Chéval van den Bos
8 maart 2009, 16:22
Ik vond het echt weer een hele leuke uitzending!!!!

De beelden van de 3e wedstrijd TT- Devils waren wel erg donker, komt dat door de hal?

Wat ik echt leuk vond om te horen is hoe vol enthousiasme jij (Leo) het commentaar verzorgd....

Keep up the good work!!

Ps. Minpuntje: met dit weer zullen de kijkcijfers (jammer genoeg) vast tegenvallen...

Laurens de Jager
8 maart 2009, 16:30
Ik vond het echt weer een hele leuke uitzending!!!!

De beelden van de 3e wedstrijd TT- Devils waren wel erg donker, komt dat door de hal?

Wat ik echt leuk vond om te horen is hoe vol enthousiasme jij (Leo) het commentaar verzorgd....

Keep up the good work!!

Ps. Minpuntje: met dit weer zullen de kijkcijfers (jammer genoeg) vast tegenvallen...
Crap ik heb m gemist en hij staat nog niet op de site wil nog wel ff kijken voordat ik naar Tilburg rijd vanaaf. :S

Abe Brouwer
8 maart 2009, 16:30

Volgens mij heeft het vanochtend anders behoorlijk geregend. In Baarn tenminste wel.

Chéval van den Bos
8 maart 2009, 16:38
Volgens mij heeft het vanochtend anders behoorlijk geregend. In Baarn tenminste wel.

Het is hier in het noorden al de hele dag super zonnig voorjaars weer.... Maar we zullen het zien.

@ Laurens; Ik denk trouwens dat de uitzending nog niet online zal staan voordat je richting het Tilburgse rijdt straks.

Perry van Winden
8 maart 2009, 16:43
was een klasse uitzending, zeker de onzekerheden over doelpuntkwestie en busreis HYS en Mullaly vond ik mooi, Leo en SBS6 weer bedankt.
Zou mooi zijn als jullie game #5 TT-Nijmegen vanavond zouden uitzenden als livestream.... (PLEASE)

Chéval van den Bos
8 maart 2009, 16:46
was een klasse uitzending, zeker de onzekerheden over doelpuntkwestie en busreis HYS en Mullaly vond ik mooi, Leo en SBS6 weer bedankt.
Zou mooi zijn als jullie game #5 TT-Nijmegen vanavond zouden uitzenden als livestream.... (PLEASE)

Hahaha.... dat Please er achteraan! Ik ben het trouwens met je eens maar t is niet de game van de week dus ik vrees dat het niet als livestream word uitgezonden.. jammer genoeg!!

Perry van Winden
8 maart 2009, 16:48
Hahaha.... dat Please er achteraan! Ik ben het trouwens met je eens maar t is niet de game van de week dus ik vrees dat het niet als livestream word uitgezonden.. jammer genoeg!!
jammer, er zijn nu niet veel wedstrijden meer te volgen dus "gemiste kans"waar je veel ijshockeyliefhebbers een plezier mee zou doen. een beslissende wedstrijd in de serie van vijf lijkt me spectaculairder dan de volgende westrijd die de eerste in een reeks van 5 is, dan moeten we het straks maar met de nijb sheet en liveticker doen

Abe Brouwer
8 maart 2009, 16:50
De wedstrijd van a.s. vrijdag zal wel de wedstrijd van de week zijn.

Leo Oldenburger
8 maart 2009, 17:10
De wedstrijd van vrijdag wordt idd onze wedstrijd van de week. Kijk, behalve dat 'de wedstrijd van de week' live wordt uitgezonden op de site, is hij (en dat is voor ons het belangrijkste) ook de belangrijkste wedstrijd in onze zondag-uitzending. En je moet toch toegeven, dat je op zondagochtend 15 maart, een halve finale wedstrijd van zondag 8 maart, níet de belangrijkste wedstrijd van je uitzending kan laten zijn, als je op vrijdag de 13e ook de 1e finale wedstrijd op het programma hebt. Én én, kan (helaas in dit geval)niet.

Perry van Winden
8 maart 2009, 17:22
De wedstrijd van vrijdag wordt idd onze wedstrijd van de week. Kijk, behalve dat 'de wedstrijd van de week' live wordt uitgezonden op de site, is hij (en dat is voor ons het belangrijkste) ook de belangrijkste wedstrijd in onze zondag-uitzending. En je moet toch toegeven, dat je op zondagochtend 15 maart, een halve finale wedstrijd van zondag 8 maart, níet de belangrijkste wedstrijd van je uitzending kan laten zijn, als je op vrijdag de 13e ook de 1e finale wedstrijd op het programma hebt. Én én, kan (helaas in dit geval)niet.
Dank je wel Leo voor je toelichting , daar heb je wel weer gelijk in, dan maar een langere samenvatting en veel achtergrond info in die wedstrijd..
ben iig blij met jullie aandacht voor dit mooie spelletje!

Ro Herregraven
8 maart 2009, 18:17
Het shot van Tilburg dat via de 2 doel palen ging en daarna eruit was nu mooi in beeld gebracht. En dan zie je duidelijk dat het geen doelpunt was. Terwijl ik op de tribune wel dacht dat het een goal was. Echter een paar minuten later deed Nijmegen hetzelfde en deze is niet uitgezonden. Ik vraag me dus af waarom deze mooie kans niet is uitgezonden en zelf denk ik dat dit dan wel een goal geweest is.

Dat schot van Postma zat wel degelijk in de uitzending.
Op de tribune dacht ik ook dat 'ie zat, maar in de uitzending was goed te zien dat dat schot op de paal kwam.

René van Eldik
8 maart 2009, 18:43
jammer dat er zo over gedacht word zekers als het de laatste wedstrijd in de best of 5 halve finale is. Veel mensen die willen gaan kunnen geen kaartje krijgen en hadden hun hoop gevestigd op de internet uitzending. Waarom geen gedeelde wedstrijd van de week ???? Beide hebben hun belang het is wel de finale reeks dus weinig andere keuze.

Abe Brouwer
8 maart 2009, 18:58
Hetzelfde zal wel gelden voor een eventeuele 5e finalewedstrijd op zondag 22 maart. Die zal echt nergens te zien zijn vrees ik.

Alex van den Brink
8 maart 2009, 19:23
Hetzelfde zal wel gelden voor een eventeuele 5e finalewedstrijd op zondag 22 maart. Die zal echt nergens te zien zijn vrees ik.
Hoezo 5e wedstrijd?

Abe Brouwer
8 maart 2009, 19:33
Hoezo 5e wedstrijd?

Je moet overal op voorbereid zijn. ::wavetowel::

Edwin Grouwstra
8 maart 2009, 19:46
jammer dat er zo over gedacht word zekers als het de laatste wedstrijd in de best of 5 halve finale is. Veel mensen die willen gaan kunnen geen kaartje krijgen en hadden hun hoop gevestigd op de internet uitzending. Waarom geen gedeelde wedstrijd van de week ???? Beide hebben hun belang het is wel de finale reeks dus weinig andere keuze.

Zucht ....!!

Jammer dat het voor sommigen nooit goed is, zijn we eindelijk
eens op tv klagen mensen dat hun clubje niet LIVE word uitgezonden.
Het was volgens mij aanvankelijk niet eens de bedoeling dat er
live-streams zouden worden uitgezonden, wees eens blij met
wat je (gratis) krijgt ....

gr.

Rudy Bouquet
8 maart 2009, 19:49

Als redelijk objectief toeschouwer vind ik de keuze prima. Een 1e finale als wedstrijd van de week van twee dagen er voor is beter dan de 5e wedstrijd in de halve finale wedstrijd van de week ervoor. Bij TV ga je voor actualiteit.....!

Abe Brouwer
10 maart 2009, 06:33
Wat ik mij nou afvraag: wat wordt de wedstrijd van de week in aflevering 10, de laatste aflevering?

Rudy Bouquet
10 maart 2009, 06:51
Wat ik mij nou afvraag: wat wordt de wedstrijd van de week in aflevering 10, de laatste aflevering?

Dat zal men bekijken na twee wedstrijden denk ik, of zelfs de derde wedstrijd. Mogelijk geeft de tweede wedstrijd al een indicatie aan of er van een vierde wedstrijd sprake is. Men zal altijd uitgaan van de actualiteit, dus het liefste de vrijdagavond wedstrijd.

Abe Brouwer
10 maart 2009, 06:53
Dat zal men bekijken na twee wedstrijden denk ik, of zelfs de derde wedstrijd. Mogelijk geeft de tweede wedstrijd al een indicatie aan of er van een vierde wedstrijd sprake is. Men zal altijd uitgaan van de actualiteit, dus het liefste de vrijdagavond wedstrijd.

Dus het wordt een keus tussen wedstrijd #3 of wedstrijd #4.

Rudy Bouquet
10 maart 2009, 06:54
Dus het wordt een keus tussen wedstrijd #3 of wedstrijd #4.

Lijkt mij logisch....

Leo Oldenburger
10 maart 2009, 09:05
Het is eigenlijk heel simpel. Dat bepalen we na 2 wedstrijden. Is de serie stand 2-0, dan wordt wedstrijd 3 onze wedstrijd van de week. Is de stand 1-1, dan wordt wedstrijd 4 onze wedstrijd van de week.
Komend weekend laten we de goals zien van wedstrijd 5 uit de Tilburg - Nijmegen serie en is er een ruime samenvatting van Tilburg - Den Haag (vrijdag live te volgen op sbssport.nl).

Abe Brouwer
10 maart 2009, 17:54
En wat gebeurt er met een eventuele wedstrijd #5?

Rene Kropholler
10 maart 2009, 18:55
En wat gebeurt er met een eventuele wedstrijd #5?

Live prime time op SBS hoop ik, met spel uitleg van Gerard en Nance :Bonk3:

Abe Brouwer
10 maart 2009, 19:06
Live prime time op SBS hoop ik, met spel uitleg van Gerard en Nance :Bonk3:

Graag!

Leo Oldenburger
10 maart 2009, 19:22
Mócht het zo ver komen, dan moeten we kijken of we daar een mouw aan kunnen passen. De deal is gemaakt voor 10 afleveringen en dus ook het budget. Maar we zijn al druk in de weer met onze naai-spullen.

Luitzen van der Heide
10 maart 2009, 21:16
Hoewel een beetje laat dag.

Mischien zou het garen moeten komen uit bijvoorbeeld een promo waarin Nederlanders actief via SBS6 kunnen gokken op wie de kampioen van Nederland word??

Een prijs die bestaat uit twee seizoenkaarten naar keuze en die wordt verloot onder de goede inzenders.

Abe Brouwer
10 maart 2009, 21:44
hoewel een beetje laat dag.

Mischien zou het garen moeten komen uit bijvoorbeeld een promo waarin nederlanders actief via sbs6 kunnen gokken op wie de kampioen van nederland word??

Een prijs die bestaat uit twee seizoenkaarten naar keuze en die wordt verloot onder de goede inzenders.

sms6?

Abe Brouwer
14 maart 2009, 17:58
Met de verplaatsing van wedstrijd #5 naar zaterdag 21 maart is er dus de kans dat die wedstrijd de wedstrijd van de week wordt in de laatste uitzending. Mits de serie niet voortijdig klaar is uiteraard.

Richard Vader
14 maart 2009, 18:24
Met de verplaatsing van wedstrijd #5 naar zaterdag 21 maart is er dus de kans dat die wedstrijd de wedstrijd van de week wordt in de laatste uitzending. Mits de serie niet voortijdig klaar is uiteraard.

Wedstrijden 4 en 5 komen er helemaal niet meer,word een clean sweep voor Den Haag.:goodman:

Jordy Rutten
14 maart 2009, 18:37
Mócht het zo ver komen, dan moeten we kijken of we daar een mouw aan kunnen passen. De deal is gemaakt voor 10 afleveringen en dus ook het budget. Maar we zijn al druk in de weer met onze naai-spullen.

Leo, is het volgend seizoen ook mogelijk om bepaalde belangrijke wedstrijden (play offs, bekerfinale) live via de TV uit te zenden? Moet toch te regelen zijn?:)

Abe Brouwer
14 maart 2009, 18:56
Leo, is het volgend seizoen ook mogelijk om bepaalde belangrijke wedstrijden (play offs, bekerfinale) live via de TV uit te zenden? Moet toch te regelen zijn?:)

Enig idee hoeveel dat kost?

Abe Brouwer
15 maart 2009, 11:24
Begin van aflevering 9 gemist, begon eerder dan ik gewend ben.

Geert van der Meulen
15 maart 2009, 11:32
Begin van aflevering 9 gemist, begon eerder dan ik gewend ben.

Je bent niet de enige!

Abe Brouwer
15 maart 2009, 11:34
Je bent niet de enige!

Volgens teletekst zou het 11.25 beginnen maar toen ik om 11.23 inschakelde was het al 1-0 voor Trappers. En nu is het reclame dus ik vraag me af hoe lang het nog duurt.

Joep Meijsen
15 maart 2009, 11:48
Volgens teletekst zou het 11.25 beginnen maar toen ik om 11.23 inschakelde was het al 1-0 voor Trappers. En nu is het reclame dus ik vraag me af hoe lang het nog duurt.

Ik was ook te laat.

Verder zat het wel aardig in elkaar met de pauze-interviewtjes en kregen we Leo Oldenburger zelfs in beeld vandaag.

Edwin Grouwstra
15 maart 2009, 11:48
Een wijzigend aanvangst tijdstip is nooit ideaal om
een vast publiek te bereiken, maar goed het zij zo !!
Wel weer een mooie uitzending, Hartogs vermeldde nog
even dat Stienstra mogelijk ook mee gaat naar het WK.
Ben benieuwd !!

gr.

Anthony Schoenmakers
15 maart 2009, 11:50
Dan straks het begin maar kijken op uitzending gemist.
Voelde wel weer zuur aan dat verlies, na zoveel goede kansen.....

Harry Batist
15 maart 2009, 11:54
Ik was ook te laat.

Verder zat het wel aardig in elkaar met de pauze-interviewtjes en kregen we Leo Oldenburger zelfs in beeld vandaag. Of je daar blij mee moet zijn weet ik niet Joep!!! Geintje... Inderdaad jammer met het eerder beginnen en 11.45 uur afgelopen!!

Robbert Tummers
15 maart 2009, 12:03
Hartogs vermeldde nog
even dat Stienstra mogelijk ook mee gaat naar het WK.
Ben benieuwd !!

gr.

Hij zei dat Stienstra vorige jaar zijn beste speler was op het Wk en dat hij hoopte dat hij dit jaar weer mee wil... Denk dat er eerst flink wat ? neergelegd moeten worden dan.

Emile Joosten
15 maart 2009, 12:14
Het was weer een fantastisch mooie uitzending; chapeau!!
Jammer dat Trappers weer verloor (net als vrijdag)!
En wat kan die Ferdinand een scheur opentrekken................;-)

Abe Brouwer
15 maart 2009, 12:15
Hij zei dat Stienstra vorige jaar zijn beste speler was op het Wk en dat hij hoopte dat hij dit jaar weer mee wil... Denk dat er eerst flink wat ? neergelegd moeten worden dan.

Waarvoor moet er dan geld neergelegd worden?

Harry Batist
15 maart 2009, 12:15
En wat kan die Ferdinand een scheur opentrekken................;-) Emile, jij loopt vooruit op woensdag denk ik!!!:smiley_geleen:

Ferdinand van Berlo
15 maart 2009, 12:17
En wat kan die Ferdinand een scheur opentrekken................;-)

ik wist zelf niet eens dat m'n bakkus zo groot was!:Bonk3:

Harry Batist
15 maart 2009, 12:22
ik wist zelf niet eens dat m'n bakkus zo groot was!:Bonk3: Nadeel van LCD tv Ferdinand :goodman:

Emile Joosten
15 maart 2009, 12:31
Emile, jij loopt vooruit op woensdag denk ik!!!:smiley_geleen:

Ik merk dat je jezelf al moed aan het indrinken bent!!:goodman:

Michael Schoenmakers
15 maart 2009, 12:33
Nadeel van LCD tv Ferdinand :goodman:

Ben ik blij dat ik de uitzending gemist heb.
Al heb ik gehoord dat er van mij zelfs actie beelden waren(dat kan volgens mij ECHT niet).

Piet de Kort
15 maart 2009, 12:35
Of je daar blij mee moet zijn weet ik niet Joep!!! Geintje... Inderdaad jammer met het eerder beginnen en 11.45 uur afgelopen!!

Tja, ik schakelde in bij een 3-1 stand in de wedstrijd tegen Nimwege! Inderdaad zonde om deze uitzending te vervroegen.
Pluspunt was wel dat de finale wedstrijd Trappers-HYS een geweldige promotie voor de ijshockeysport was! Het was wederom genieten ondanks een 3-4 verlies! ::thumbsup::

Piet de Kort
15 maart 2009, 12:35
Ben ik blij dat ik de uitzending gemist heb.
Al heb ik gehoord dat er van mij zelfs actie beelden waren(dat kan volgens mij ECHT niet).

Meneer dun fotoschietert! ::wavetowel::