View Full Version : Uitzending SBS6
Piet de Kort
15 maart 2009, 11:37
Emile, jij loopt vooruit op woensdag denk ik!!!:smiley_geleen:
Ik merk dat je jezelf al moed aan het indrinken bent!!:goodman:
Pas maar op dan, Emile! Gaat hij vanavond misschien jou zoenen! ::kusje::::happy::::happycheer::
Robbert Tummers
15 maart 2009, 11:39
Waarvoor moet er dan geld neergelegd worden?
Zou die dan even onbetaald verlof nemen voor een Wk ( 2weken lang ) ???
Paul van Heertum
15 maart 2009, 11:41
Hij heeft 6 weken opgenomen, dat gaat volgens mij net lukken
Abe Brouwer
15 maart 2009, 11:47
Spelen voor je land is een eer, heb ik me wel eens laten vertellen.
Paul van Heertum
15 maart 2009, 11:49
Bij een semi-prof sport zoals het ijshockey zou ik in elk geval niet verder gaan dan een onkostenvergoeding, voor een sport waar veel geld zit kan je wel betalen
Geert van der Meulen
15 maart 2009, 11:53
In interviews doet die zin het altijd goed!
Abe Brouwer
15 maart 2009, 12:03
In interviews doet die zin het altijd goed!
En terecht!
Paul van Heertum
15 maart 2009, 12:10
Volgens mij heeft Stienstra een maand verlof opgenomen en daarna 2 weken scholvakantie, dat zal wel samenvallen met Pasen en dan gaat het hooguit om een paar dagen om een WK te spelen.
Dat moet wel lukken denk
Rudy Bouquet
15 maart 2009, 14:53
Uitstekende uitzending. Prima zaak dat er nu ook meer beelden van één wedstrijd werden uitgezonden......het heeft mij weer enthousiast gemaakt voor een ritje naar Den Haag zo meteen....!
Verder ook leuk dat Tommie de gelegenheid kreeg om zijn visie op de wedstrijd te kunnen geven. Het maakt het plaatje compleet....!
Gerard van der Heide
15 maart 2009, 15:53
Een wijzigend aanvangst tijdstip is nooit ideaal om
een vast publiek te bereiken, maar goed het zij zo !!
Wel weer een mooie uitzending, Hartogs vermeldde nog
even dat Stienstra mogelijk ook mee gaat naar het WK.
Ben benieuwd !!
gr.
Moeten we daar wel blij mee zijn Edwin? Niet wat Stienstra betreft, maar met Hartogs..... In mijn optiek is hij niet de juiste man op deze positie.......... of wakker ik nu een discussie aan die eerder al eens is dood gebloed.
Als je t mij vraagt zou ik een man als Ron Berteling op die positie neerzetten.
Gerard van der Heide
15 maart 2009, 15:58
en voor niks gaat de zon op zei mijn mams altijd................. en dat is dan wel weer waar.
Wat jij je hebt laten vertellen Abe stamt in mijn optiek uit de middeleeuwen....
Abe Brouwer
15 maart 2009, 16:06
en voor niks gaat de zon op zei mijn mams altijd................. en dat is dan wel weer waar.
Wat jij je hebt laten vertellen Abe stamt in mijn optiek uit de middeleeuwen....
Haha Gerard. Weet je dat die discussie toen ook oplaaide tijdens het Turijn-project? Er waren toen plannen voor lange trainingskampen. Toen ik zei dat het onhaalbaar was omdat er geen of weinig geld was om de spelers te betalen toen kreeg ik van de voorstanders van dit plan als antwoord: "ze hebben een oranje hart en ze moeten het gewoon doen voor welke vergoeding dan ook aangezien het een eer is om voor Oranje uit te komen".
Paul van Heertum
15 maart 2009, 16:19
Ik stel voor dat iedere speler die een contract verdient door Oranje de helft van zijn contract overmaakt op de rekening van de NIJB
Gerard van der Heide
15 maart 2009, 16:37
Ik stel voor dat iedere speler die een contract verdient door Oranje de helft van zijn contract overmaakt op de rekening van de NIJB
Jij komt uit t stenen tijdperk Paul? Denk je dat de geselecteerde mannen van de pot gerukt zijn? Als het een eer zou zijn om voor je land te spelen dan moet het ook wederzijds zijn en daarmee zou een geldelijk gewin van wie van de geselecteerden dan ook in diegene zijn portemonnaie moeten belanden.
Het is graag of niet................ whatever you want.
Abe Brouwer
15 maart 2009, 16:41
Haha, dan houdt Oranje geen speler meer over. :Bonk3:
Gerard van der Heide
15 maart 2009, 16:57
Haha, dan houdt Oranje geen speler meer over. :Bonk3:
Abe, eerlijk is eerlijk. Het blijft lachen met Paul.............. kom op Paul, als jij hart hebt voor je werkgever maak je toch ook geen extra uren voor niks? Wake up man, die tijd is geweest.
Paul van Heertum
15 maart 2009, 17:00
Voor Oranje spelen kost je 2 weken en wat avonden en dat kan alleen eventueel een probleem zijn voor iemand met een vaste baan, maar met wat wil is dat te regelen
Daarvoor kan je op een hoog niveau je ontwikkelen, tegen goede tegenstanders spelen, reizen, met een team 2 weken optrekken en je kansen vergroten op een conctract voor het volgend seizoen
Ik zou zeggen onkostenvergoeding en iedereen die meer wil mag wat mij betreft de hik krijgen
Hopelijk denkt de NIJB er ook zo over
Paul van Heertum
15 maart 2009, 17:01
Abe, eerlijk is eerlijk. Het blijft lachen met Paul.............. kom op Paul, als jij hart hebt voor je werkgever maak je toch ook geen extra uren voor niks? Wake up man, die tijd is geweest.
NIJB is een bond en geen werkgever
Gerard van der Heide
15 maart 2009, 17:06
Voor Oranje spelen kost je 2 weken en wat avonden en dat kan alleen eventueel een probleem zijn voor iemand met een vaste baan, maar met wat wil is dat te regelen
Daarvoor kan je op een hoog niveau je ontwikkelen, tegen goede tegenstanders spelen, reizen, met een team 2 weken optrekken en je kansen vergroten op een conctract voor het volgend seizoen
Ik zou zeggen onkostenvergoeding en iedereen die meer wil mag wat mij betreft de hik krijgen
Hopelijk denkt de NIJB er ook zo over
Dat wordt dan hikken Paul....... 2 weken je op hoog nivo ontwikkelen werkt niet. Of je hebt t nivo, of je hebt t niet. De bondscoach wordt geacht dit te herkennen (wat ik betwijfel). Maakt niet uit, Nogmaals ... voor niets gaat de zon op
Gerard van der Heide
15 maart 2009, 17:07
NIJB is een bond en geen werkgever
Ja en? Maak even je punt Paultje......
Paul van Heertum
15 maart 2009, 17:07
Je ontwikkelt je ook bij Oranje, het gaat sneller bij oranje dan bij je club
Paul van Heertum
15 maart 2009, 17:08
Ja en? Maak even je punt Paultje......
Al gedaan
Gerard van der Heide
15 maart 2009, 17:10
Al gedaan
Sorry, maar dat heb ik dan even gemist. Overigens kan ik t niet terug vinden ook...
Paul van Heertum
15 maart 2009, 17:11
Jammer voor je, dan had je misschien door gehad dat er meer is dan geld
Jan Schut
15 maart 2009, 19:30
Moet je tgen een voetballer zeggen, vriwillig spelen voor het grote ORANJE.
Hoeveel zullen we nog overhouden van de selectie.
Blijven ze liever in Madrid en weet ik waar zitten. Deze heren worden al overspannen van twee wedstrijden in de week. Alla van Basten met zijn ............. opmerkingen.
Chéval van den Bos
16 maart 2009, 07:06
Oeiiiii.............. kijk net even op de kijkcijfers van de uitzending van gisteren en daar zie ik tot mijn schrik dit staan:
Kijkdichtheid 0.3
Marktaandeel 3.2
Kijkcijfers 41.000
Volgens mij de laagste cijfers van alle uitzendingen....
Zou dit door het vervroegen van het programma zijn??
Leo Oldenburger
16 maart 2009, 08:19
Oeiiiii........Dat was ook mijn eerste reactie. Dit vind ik zelf ook een enorme tegenvaller. Natuurlijk is het heel slordig dat het programma ineens 10 minuten te vroeg begon en daar zal ik intern ook wat van zeggen, maar ik had toch verwacht dat we in de buurt van de cijfers van vorige week zouden blijven.
De laatste tijd is er veel gezegd en geschreven over de manier waarop kijkcijfers worden gemeten en als je met zulke marginale cijfers werkt als bij het ijshockey, maakt het wel of niet kijken van één iemand met een 'kastje' enorm veel uit.
Ondanks deze tegenvaller (misschien zijn de kijkers wel enorm geschrokken van mijn kale kop!), zullen wij ons, wederom, 100% inzetten om er zondag een geweldige ,laatste uitzending van het seizoen van te maken.
Remco Bambacht
16 maart 2009, 08:21
Jammer want ik vond het een geweldige uitzending. Leuk om tussen de periodes door Tommie Hartogs te laten analyseren.
Chéval van den Bos
16 maart 2009, 08:55
Oeiiiii........Dat was ook mijn eerste reactie. Dit vind ik zelf ook een enorme tegenvaller. Natuurlijk is het heel slordig dat het programma ineens 10 minuten te vroeg begon en daar zal ik intern ook wat van zeggen, maar ik had toch verwacht dat we in de buurt van de cijfers van vorige week zouden blijven.
De laatste tijd is er veel gezegd en geschreven over de manier waarop kijkcijfers worden gemeten en als je met zulke marginale cijfers werkt als bij het ijshockey, maakt het wel of niet kijken van één iemand met een 'kastje' enorm veel uit.
Ondanks deze tegenvaller (misschien zijn de kijkers wel enorm geschrokken van mijn kale kop!), zullen wij ons, wederom, 100% inzetten om er zondag een geweldige ,laatste uitzending van het seizoen van te maken.
Die kale klets was toch niet meteen in het begin van de uitzending. anders is het allemaal inderdaad te verklaren! :goodman: (heb dus het begin óók gemist) Maar zonder gekheid, ik had echt verwacht dat, zeker na vorige week, de cijfers juist hoger zouden worden en al helemaal met deze spannende eindstrijd. Ik vond het trouwens juist leuk dat je de interviews op deze manier deed, voegt weer wat meer toe naar mijn bescheiden mening. Jammer en maar hopen dat het volgende week de knaller van het seizoen gaat worden (zowel op het ijs als bij de kijkcijfers)!!!! Keep up the good work!! (en de mensen wennen vanzelf aan het hoofd naast dé stem hoor... hahaha)
Trouwens... dat kastje gedoe heb ik het ook al met meerdere mensen over gehad... hoelang (dus hoeveel jaar) staan die dingen bij mensen thuis? Ik bedoel daarmee te zeggen dat ze niet alleen bij mensen staan die hoofzakelijk naar 1, 2 ,3 en RTL zenders kijken. Kan dat allemaal niet gewoon digitaal geregeld worden? Net zoals je alle gegevens kan zien van mensen die op websites inloggen, daar zit zo giga veel info in... zoiets moet toch mogelijk zijn met al die digitale (UPC, Digitenne, Ziggo, etc) tv aanbieders?
Jammer want ik vond het een geweldige uitzending. Leuk om tussen de periodes door Tommie Hartogs te laten analyseren.
Ik vond het dus ook een geweldige uitzending!! De spanning spatte van het scherm...
Michael Schoenmakers
16 maart 2009, 08:59
Er waren wel meer koppen in beeld die niet bevordelijk waren voor de kijkcijfers.
Patrick van Dongen
16 maart 2009, 09:00
Er waren wel meer koppen in beeld die niet bevordelijk waren voor de kijkcijfers.
Je haalt mij de woorden uit de mond Michael!
Michael Schoenmakers
16 maart 2009, 09:24
Het was wel een actie shot he haha komt ook niet vaak voor van mij.
Frits de Lange
16 maart 2009, 16:05
41000 mensen hebben er naar gekeken.nog niet eens de helft van vorige week
Abe Brouwer
16 maart 2009, 16:23
41000 mensen hebben er naar gekeken.nog niet eens de helft van vorige week
Dat valt me enorm tegen, van 106.000 naar 41.000. Hoe komt dat zo? Hebben veel mensen die om 11.25 inschakelden weer doorgezapt naar een andere zender toen ze erachter kwamen dat het al begonnen was?
Paul van Heertum
16 maart 2009, 18:01
of het weer was goed om te gaan fietsen
Arjan Kieboom
16 maart 2009, 20:41
Ik heb ook de helft gemist omdat het te vroeg begon. Als een paar mensen met zo'n kastje de helft hebben gemist is de daling in de kijkcijfers al grotendeels verklaard.
Paul van Heertum
16 maart 2009, 20:44
Er is alleen een absolute daling. Ik denk zelf dat het komt door het goede weer en omdat het eerder begon
Perry van Winden
16 maart 2009, 21:11
sorry , ik zal de volgende keer achter een bredere rug gaan zittten
(en minder kauwgom kauwen) komt de uitzending ten goede, maar ja als je zo breed bent is een hys shirt ben je al gauw in beeld...
Paul van Heertum
16 maart 2009, 21:15
Mooie vrouw overigens in de close-up, die was vast niet op goed geluk gekozen
Emile Joosten
20 maart 2009, 06:56
http://members.home.nl/bosschebusje/fotos/2008-2009/20090318Trappers-DenHaag/054.JPG
Jij de mooie beelden Leo, wij de promotie!!
Piet de Kort
20 maart 2009, 07:05
http://members.home.nl/bosschebusje/fotos/2008-2009/20090318Trappers-DenHaag/054.JPG
Jij de mooie beelden Leo, wij de promotie!!
Brabant 10!!! :goodman:
Leo Oldenburger
20 maart 2009, 08:43
Mooi spandoek! Hangt die er morgenavond ook weer? Want van mij mag deze geweldige serie 5 wedstrijden duren!
En dat het spandoek over een reclamebord van Brabant10 hangt, is geen probleem. We werken perfect met ze samen.
Allemaal veel plezier vanavond, zowel voor de mensen die in De Uithof aanwezig zijn, als ook voor allen achter de PC.
Stefan Bouma
20 maart 2009, 10:04
Dankjewel, 't zal wel genieten worden.
Ik denk dat Trappers kampioen word. Maar wie weet!
Ben iig erg blij dat we de wedstrijd via internet kunnen volgen, great service!
Iedereen have fun @ the game!
Abe Brouwer
22 maart 2009, 07:21
Laatste aflevering begint vandaag om 11.20 volgens SBS6-teletekst. Daarna zijn we voor ijshockey voorlopig weer aangewezen op ESPN America. Tenzij de NOS nog wat beelden heeft vanuit Torun. Hopelijk volgend seizoen weer ijshockey op SBS5!
Wendy Smits
22 maart 2009, 10:10
Bedankt SBS dat jullie gisteravond tot ver na de huldiging de camera's lieten draaien. Juist die "na-momenten" zijn het mooist !!
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.